შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

პირველი ღამე - 2


15-04-2015, 19:49
ავტორი D-roni
ნანახია 23 885

ისეთი გაშტერებული ვიყავი ვხვდებოდი ახლა თუ არ მოვიდოდი ცოტა აზრზე და არ გამოვფხიზლდებოდი წასული იყო ჩემი საქმე ... კაცი რომელსაც პირველად ვენდე ასე ... კაცი რომელმაც პირველად გააღვიძა ჩემში ბედნიერების ჰორმონები ... რომელმაც მიმახვედრა რომ ქალისთვის ბევრად სასიამოვნო შეიძლება იყოს ცხოვრება ვიდრე მას წარმოუდგენია ... კაცი რომლის სახეც არ მახსოვს მაგრამ ... მაგრამ მახოვს მისი შეხება კოცნა მოფერება ... არა ახლა ნამდვილად გავგიჟდები ! საოცარია არა ? ვიცოდი ვიცოდი რომ ის ძალიან სიმპათიური იყო მაგრამ ასეთი ? არა ! ასეთი არ მეგონა ! თავი ვაიძულე სწრაფად გამოფხიზლებულიყო დიდი ვაი ვაგლახით გამოსული საქმის შემდეგ ცოტა აზრზე მოვედი და შევეცადე ხმა მეც ამომეღო მაგრამ მისი ირონიული ხმა და კითხვა ჯერაც არ მაძლევდა უფლებას სახის რომელიმე ნაკვთი შემერხია ... ასეთი რამ ჩემს თავს ? არააა!
ასეთი რამე ისტორიას არ ახსოვს ! ანკა ჩიქოვანი დაიბნა ? დააფიქსირეთ ! ეს არც თუ ისე ხშირი შემთხვევაა ...
ბევრი ვაი ვაგლახის შემდეგ მართლაც ამოვიღე ხმა და ცინიკური მზერა შევაპყარი ჩემს წინ მდგომს რომელიც რაღაცით აშკარად უზღვევ კმაყოფილებას გრძნობდა ...
-ახლა კი - ჩემი პასუხით ნასიამოვნებმა ირონიულად გავუღიმე და სავარძლიდან წამოვდექი
-რატი ვიბლიანი გაიცანი ეს ჩემი ძმაკაცია გერმანიიდან 1 კვირის წინ ჩამოვიდა (თოკა)
ამაზე სულ მთლად გამოვთაყვანდი ეს ის ბიჭია ელენემ ტვინი რომ შემიღონა წამოდი თოკას ძმაკაცი ჩამოდის გულს გაადაყოლებ ჩვენთან ერთადო ? არაა ! ბედიც ამას ქვია ! ბედო რატომ დამცინი ?! გამოდი დამენახე უნდა გაგროზგო ! რეებს ბოდავ ანკა შოკში ხო არ ხარ შენ ? - დამცინა მეორე მემ არა დასაცინი კი ვარ ისე ! ღმერთო რეებზე ვფიქრობ დროზე აზრზე მოდი თორემ გაუშეშდა ბიჭს გამოწვდილი ხელი ...
-ანკა ჩიქოვანი - ხმა დაბლა ამოვიფრუტუნე და მის გამოწვდილ ხელს ჩემი შევახვედრე გზაში ... შევახვედრე რა დავაწიე ... ჰო კაი დავაწიე რა ვაღირსე ... დამიარა ? იცოცხლე მისი შეხება და ჩემი დაბუსუსუსება ერთი იყო ისე გავხურდი მეც და ისე გამიხურდა მთელი სხეული მე შემრცხვა !
ჩიქროვანის ქალო ნუ ხარ ატეხილი ! "ატეხილი ძროხარ" ეს გამახსენდა და სიცილი ძლივს შევიკავე გემრიელად გავიკრიჭე და ხელი ჩამოვუშვი ...
-აუ ხო დარჩები ? - ელენეს გულუბრყვილო ხმამ გამომაფხიზლა და ჩემი ბრაზიც უმალვე გამახსენა
-შანსი არაა !
-გთხოვ აუ ანკა გთოვ რა ...
-შანსი 0 ! მაგ ტყუილს არ გაპატიებ რამდენჯერ გითხარი ეგრე არ იღადაოთ მეთქი ? გული გამისკდა 160 ით მოვდიოდი უნამუსებო !
-აი გპირდები არასდროს აღარ გავიმეორებ ოღონდ შენ დარჩი რაა ! ხო იცი შენს გარეშე მე ვერ გავერთობი შენ რო იქ ზიხარ და იგრუზები სისულელის გამო ხო კაი არც თუ ისე დიდი სისულელის გამო მე აქ როგორ გავერთო ? გთხოვ რა !
-აუ ელეენე გთხ... სიტყვა არ დამამთავრებინა თვითონ გააგრძელა
-გთხოვ რა და რასაც გინდა იმას შეგისრულებ 1 სურვილი გქონდეს ჩემთან - ოჰ იცის რითიც უნდა მომთაფლოს ჯანდაბას დავრჩები ჩემი რა მიდიის.
-ეგ ფისოსებრი თვალები ვერ გიშველის რასაც მაგ 1 სურვილზე ვერ ვიტყვით მისრულებ იმას რასაც მე გეუბნები !
-არის ბოსს ! - გაიკრიჭა და ზედ შემახტა
-აუ მეძინება ცოტა უნდა დავისვენო იმედია ჩემი ოთახი არ დაგისაკუთრებია შურიანო !
-ოღონდ შენ აქ დარჩი და იმ ოთახს 2 კილომეტრის რადიუსში არ გავეკარები
-ვიმახსოვრებ ! - კისკისით გავცილდი ტერიტორია ოთახში ჩემი ჩანთა შევიტანე და ამოლაგება დავიწყე რომ მოვრჩი აბაზანა მივიღე და პირსახოცი მოვიფარე ტანზე კრემს ვისვამდი და ზურგზე უნდა წამესვა იმდენი ვიწვალე ბოლოს გადავწყვიტე კრემი დამესხა ზურგზე და მერე გადამენაწილებია სხვა და სხვა ადგილებში მაგრამ ვერც ეს მოვახერხე იმდენი ვიცოდვილე ჩემი თავი შემეცოდა ბოლო დონეზე ... კარის მეორე მხრიდან ცხაკუნი მომესმა მაგრამ არ შევიმჩნიე ვიფიქრე ელენე მოდისთქო ... კარი რომ გაიღო არც კი გამიხედავს უკან ისე ვუთხარი უაკნ მდგომს
-ელე მოდი რა კრემი წამისვი ... ისიც უხმოდ წამოვიდა ჩემსკენ და ზურგზე კრემიანი ხელები აასრიალა ეს აშკარად არ იყო ელენეს ხელები მგონი უკვე მოლანდებები დამეწყო ... ისეთი ნაცნობი ხელები იყო ისეთი რომელმაც გამახურა ისეთი ნაცნობი შეხება იყო რომელმაც მთლიანად გამომთიშა სამყაროს ეპიცენტისკენ სადაც მხოლოდ სიამოვნების ზენიტში აფრენილი მე ვიყავი ...
დაფეთებული მივტრიალდი უკან და ხელში რატი შემრჩა პირ დაღებული ვუყურებდი კაცს რომელიც არც კი იმჩნევდა იმას რომ ვუყუებდი ისე ურცხვად მათვალიერებდა მის მაგივრადაც მე შემრხვა ...
-აქ რას აკეთებ ? - ისე ჩუმად ავბლუყუნდი ასო ასოზე და სიტყვა სიტყვაზე ძლივს გადავაბი ასევე მე თვითონ ძლივს გავიგე ჩემი ნათქვამი უფრო სწორად "ბურტყუნი ფრუტუნი და ბლუყუნი" ცინიკურად ჩაიცინა და ხელი ზურგიდან მხარზე გადმოიტანა სხეულზე ეკლებმა დამაყარა
-შენი აზრით ? ყურთან ახლოს ჩამჩურჩულა და ცხელი სუნთქვა კისერში შემომაფრქვია
-თამაშის ხასიათზე არ ვარ სანამ შემოხვალ უნდა დააკაკუნო ახლა კი გადი ოთახიდან ! - ძლივს შეკოწიწებული სიმტკიცე პირდაპირ სახეში ვაჯახე
-ჩშ ... თითი ტუჩზე დამადო მიმახვედრა გაჩუმდიო რასაც მე ნამდვილად არ ვაპირებდი ის რომ ერთხელ ადვილად ჩამიგდო ხელში იმას არ ნიშნავს რომ ეს მეორედაც მოხდება მიუხედავად იმისა რომ ეს ადამიანი ჩემზე დიდ ზეგავლენას ახდენს და სასტიკად მაბნევს მაინც არ ვაპირებ მივეჯაჭვო და მივცე ყველაფრის უფლება მითუმეტეს თუ ეს ყველაფერი ჩემს თავმოყვარეობას ფეხ ქვეშ თელავს !
-ხელები მომაშორე და აქედან გადი მეთქი ! - მშვიდად ვლაპარაკობდი და მხოლოდ მე ვიცოდი რამდენად მიჯდებოდა ეს სიმშვიდე
ცინიკურად ჩაიცინა გააზრებას ვერ მოვასწარი ისე მეცა ტუჩებზე ისე ვნებიანად მკოცნიდა კინაღამ იქვე ჩავდნი ცოცხალი მაგალითი დადეთ ნაყინი მზეზე ის ხომ საოცრად მალე დადნება ? მე რეკორდი მოვხსენი კინაღამ გავაფრინე სიამოვნებისგან ! თან და თან ყელზე ჩამოვიდა ხელი პირსახოცისკენ წაიღო გაბსკვანძული ადგილი წამის მეასედში შეხსნა და პირსახოცს ზღართანი მოადენინა იატაკზე შემდეგ მომშორდა და ირონიული ღიმილით გაშორდა ჩემს ოთახს მე ? მე გაოცებული და გაგიჟებული ვიდექი ერთ ადგილას გახევებული ორი საათი და ვერც ვიაზრებდი რა ხდებოდა ... არა ეს აშკარად ... აშკარად სიზმარი იყო ...
-"ან სულაც ოცნება" ? დამცინავად ჩაიხითხითა კარებში შემოსულმა ვიბლიანმა და ოთახი სწრაფად დატოვა
ახლა ორმაგად გაოცებული ვარ ეს რა გონებაში მიზის ? ნუ თუ ხმა მაღლა ვფიქრობდი ? არა ! აშკარად ჩუმად ჩემთვის გულში და გონებაში ვფიქრობდი ...
აარა ასე დიდხანს ვერ გაგრძელდება რამე უნდა მოვიმოქმედო თორემ ეს ბიჭი ჩემს თავმოყვარეობას ბოლო დონემზე შელახავს ! რა მჭირს ?! მაგრრამ ეს ასეთი რთული რომაა ? არა როგორმე უნდა გავართვა თავი თორემ ეს ჩემთვის იქნება ცუდი !
ასეთი საშინელი პერიოდი არასდროს მქონია ცხოვრებაში საშინელი და ამავ დროულად საისამოვნო ! დაბნეული ვარ ძალიან დაბნეული ! მგონი არ იქნება ურიგო ჩემებთან წავიდე ცოტა ხნით ამერიკაში ... არა ნამდვილად არ იქნება ურიგო ვნახოთ როგორ განვივთარდება მოვლენები ... პირსახოცი შემოვიხვიე და აივანზე გავედი რათა ელენესთვის გამეგებინებია რომ ვუსმენდი თორემ აწია ჰაერში მტელი წყნეთი ანკა ანკას ძახილით ...
-გისმენ ხო ნუ დამაყრუე უიმეე !
-ჩაიცვი კუპალნიკები და ჩამოხტი სწრაფად წყალში ... - ხელით მიმითითა ეზოში მდებარე ბასეინისკენ ...
-კაი 5 წუთში მანდ ვარ
სწრად შევბრუნდი ოთახში წითელი ბიკინი ამოვირჩიე და ტანზე მოვიზომე შესანიშნავია !
ზემოდან შიფონის შავი მოკლე სარაფანი გადავიცვი ტელეფონს ხელი დავსტაცე და ქვემოთ ჩავედი ...
-აუ ძლიივს მოვიდა რაა ... შემომჩინა გაგიმ და ისევ უკან ჩაყვინთა ვაჟბატონი შეზლონგზე იჯდა და ცინიკურად მიყურებდა მე ისედაც ხო მცხელოდა ? მისი მზერა კი საშინლად მწვავდა 9 თავლა მზისგან ვერ ვიღებ ამხელა სიმხურვალეს დედამიწისგან ვერ ვგრძნობ ამხელა გრავიტაციას როგორც ამ კაცისგან ის ისე მახურებს და მიზიდავს ჩემი თავი მძულს ამის გამო ... შიფონის სარაფანი სწრაფად გადვაიძრე და შეზლონგზე მივაგდე მოხდენილი და სექსუალური მიმოხვრით წავედი აუზისკენ მერე შევამჩნიე რომ ტელეფნი ხელში მეჭირა და უკან მივბრუნდი არა ჯობდა არ მივბრუნებულიყავი ! რატის ამღვრეულ თვალებში იმხელა ვნება დავინახე იმხელა რომ სულ რომ არაფერი მეგრძნო მეც კი გადმომედებოდა ვხედავდი როგორ მიყურებდა და მისი დასაკუთრების სურვილი თან და თან უფრო და უფრო მიპყრობდა პიკი ის იყო მაიკა რომ გადაიძრო და შეზლონგის საზურგეს მიეყუდა ...
-ვითომ შიშველი არ გინახია - პირველად მოხვდა ჩემი მეორე მეს გველური ნათქვამი ყურს სასიამოვნოდ ყველაფერს ინსტიქტურად ვაკეთებდი ყველა სახლში შევიდა და მე მაშინ ჩავხტი აუზზში ვგრძობდი შეზლონგზე მჯდომის მზერა როგორ მწვავდა და ეს უფრო მიხელებდა სურვილებს და მთელი არსებით მისკენ მიზიდავდა ...
ყურს უცნაურად მოხვდა წყალში ჩახტომის ხმა უკან რომ შევბრუნდი წყალშივე ვიგრძენი როგორ შევასკდი ვიღაცის მკვრივ სხეულს რომელმაც თმები უკან გადამიწია და ამღვრეული თვალებით ასევე ჩემს ამღვრეულ თვალებში ჩამაჩერდა ინსტიქტურად მოვდე ქვედა ტუჩს კბილები
-ჯანდაბა ჯანდაბა შენს თავს ! რეებს აკეთებ ! - ისევ მეჩხუბება მეორე მე რას უნდა ვაკეთებდე ეს ხომ ჩემი ბრალი არაა ! ეს ბიჭი ყველა ჰორმონს აღვიძებს ჩემში რაც კი ბუდობს ადამიანში !
-მიწვევ პატარა ? - ახლა მივხვდი რომ ჩემი მოქმედების ჯერი იყო რომ მისთვის ჭკუა უნდა მესწავლებინა მისი წეღანდელი მოქმედების გამო ამიტომ უცებ მოვედი აზრზე და თამასში ავყევი სვანს ...
-იდეაში კი - ირონიულად დავუყვავე და ხელები მის გულ მკერდზე ავასრიალე შემდეგ კი ხელის მსუბუქი კვრით ვცადე მისთვის თავი დამეღწია მაგრამ ეს უფრო კლდესთან ჭიდილს გავდა .
-მიყვარს ფისოებთან თამაში - ქვედა ტუჩი გაილოკა და კბილები მოსდო ო როგორი სიმპატიურია ! ღმერთო ეს ხომ ასეთი ძნელია რატომ მირთულებს საქმეს ?!
-არ დაგავიწყდეს რომ ფისოები ძალიან მწარედ იკაწრებიან - ცინიკურად ჩავიცინე და ფრჩხილები წინ "გრრრ"-ს ფორმით ავუფრიალე
-თუ ისე დამკაწრავ როგორც იმ ღამეს ზურგზე უარს ნამდვილად არ ვიტყვი ფისო ! - სუსტ წერტილში ... სუსტ წერტილში ჩამცხო ისარი ! ახლა რა ვქნა ?
-ეს ... ისა ...
-ისე კაი გამოცდილი ქალივით კი იქნევდი ხელებს ... - უკვე ხარხარებდა ო როგორ უხდება სიცილი მის ქათქათა კბილებს და ტუჩებს ? რეებზე ვფიქრობ ღმერთო ახლა რა მითხრა და მე რაზე ვფიქრობ ?!
-შენ ! შენ ძალიან თავხედი ხარ !
-მე ვიტყოდი უფრო რეალისტი - თვალი ჩამიკრა და ბაგეებზე ვნებიანად წამეტანა ო როგორი ვნებიანია !
-არსად დაგეკარგოს რეალისტობა - ხელის მოქნევა ვცადე მაგრამ ჰაერში დამიჭირა
-არ გინდა პატარავ ეს თავის დაფასებები !
-გამოდის სადილი მზადაა ... სახლიდან გამოგვყვირა ელენემ და უცებ გაქრა ტერიტორიიდან
-თავხედი ! - ჩემთვის ჩავიბურტყუნე და გამოცურვა დავაპირე როცა ფეხზე ხელი მაგრად მომიჭირა რასაც ჩემი კვნესა მოჰყვა
-ღამე კატის კნავილს თუ გაიგებ უეჭველი შენი თავი გაგახსენდება ! - ცინიკურად ჩაიცინა და ტერიტორიას გაცილდა მაგრამ ვინ აცადა პასუხის დაბრუნება მაინც მოვასწარი
-სექსის კურსებზე იარე არ გაწყენს აი მერე შეიძლება კატის კნავილსაც მოვუსმინო ! - თვალი ჩავუკარი და კარში შევედი კიბეებზე უნდა ავსულიყავი რომ წამომეწია და ჩამჩურჩულა
-სიამოვნებით გავივლიდი პრაქტიკას შენთან ერთად ! - მხურვალედ მაკოცა კისერში და დერეფანში გაუჩინარდა
ხომ გინახავთ ძალიან გამოშტერებული ადამიანი ? არა ? თუ კი ? მოკლედ თუ კი მაშინ მასზე 100000 ით უფრო გაოცებული ვიდექი ახლა ჩემს ოთახში სარკის წინ ... არაფერი ვიცოდი იმის გარდა რომ თუ რამეს არ ვიღონებდი ჩემი საქმე ძალიან ცუდად წავიდოდა ეს ვნება კი ბოლოდ მომიღებდა ...
განა რა არის ვნება ? გრძნობა რომელიც ადამიანს მხოლოდ და მხოლო სიამოვნებას ანიჭებს , რომელიც სასრუველისკენ გვიბიძგებს , განა უშეცდომოა ვნება ? მასაც შეუძლია შეცდომის დაშვება და ადამიანის გაუბედურება მისივე სიამოვნებით მისივე ხერხებით და მისივე ფესვებით
განა შეუძლებელია ვნებისგან შეპყრობილმა შეცდომა არ დაუშვა ? მას ხომ ბევრი ოჯახი გაუწირია ? ბევრი ოჯახი დაუნგრევია ? ბევრიც მომავალი ოჯახების სია შეუმოკლეია ...
მოუთოკავი გრძნობა რომელიც შენში თუ შემოვიდა ფესვებს ისე მაგრად გაიდგამს შენში თავის კონტროლს დაგაკარგვინებს სადავეებს ხელიდან უმალვე გაგაშვებინებს და მერე ? მერე მეყოლე კარგად ! აბნევს ! დიახ აბნევს ... ადამიანს ვნება აბედნიერებს ანადგურებს აბნევს და ბევრ ჯერ არ განცდილ გრძნობას განაცდევინებს ...
ზუსტად ასე ვიყავი ახლა მე ... ბედნიერი უბედური დაბნეული განადგურებული მაგრამ საბოლოო ჯამში ? თქვენ როგორ გგონიათ ? რა თქმა უნდა ბედნიერი და დაბნეული რატომ ? ნუ თუ ის ყველაფერი რაც ამ ბოლო ხანებში მოხდა ეს არ არის საკმარისი ამისთვის ? მოსასმენად ადვილია არა ? წასაკითხად ხომ საერთოდ ... აბა წარმოიდგინეთ გოგონა რომელიც არც თუ ისე ძალიან კონტაქტური იყო ბიჭებთან თუ არ ჩავთვლით გაგის , თოკას და გიოს არ გამოუცდია არანაირი სასიყვარულო გრძნობა არ ყოლია შეყვარებული ახლა კი ? ახლა წავედი კლუბში გამოუცდელმა 3 ჭიქა რედბულ ვოდკა დავლიე და პირველ კოცნასთან ერთად პირველი ღამე ვაჩუქე ჩემთვის უცნობ მამაკაცს ... ძნელია ძალიან ძნელი !
ოთახში ელენე შემოვიდა და უკვე ჩაცმულს გვერდით მომიწვა
-რა გჭირს ? წეღან არ ჩაგეძიე რატისთან ერთად რა მოგივიდა ? - თბილად დამიყვავა და კითხვის ნიშნებით მოცული მზერა შემავლო მისთვის ამის დამალვა არ შემძლო ამის ? მხოლოდ ამის ? მარტო ამის ? განა მხოლოდ ამის არამედ არაფრის ელენე ჩემი "პამპერსის და ტრუსიკის" დაქალი იყო მშობლებიდან მოყოლებული ყველა ძალიან კარგად ვიცნობთ ერთმანეთს მასთან დასამალი მე ხომ არაფერი მქონდა
-ელენე ... დაბნეული ავლუღლუღდი და ბალიში სახეზე ზემოდან დავიმხე - რატი ... რატი ...
-არ არსებობს ! სიტყვა შემაწყვეტინა და თვითონვე უკვე მიმხვედრილი ლოგინზე ღიმილიანი სახით წამოჯდა
-რსებობს - რატომღაც უფრო ხშირად ერთმანეთთან "რსებობს" ვიყენებდით იმის და მიუხედავად რომ ლექსიკას "არსებობს" გააჩნდა
-მეღადავები ხო ? უეჭველი მეღადავები !
-რას გეღადავები ხო არ ჭედავ ? - ყველაფერი მოვუყევი და თავი ჩავღუნე
-ვაიმე არ ვიცი რა გითხრა ... მართლა არ ვიცი ... ასეთი დაბნეული მგონი მაშინ არ ვყოფილვარ იმაზე რომ დავფიქრებულვარ კაცები რომ ბერდებიან როგორ ქნაურობენთქო ... - დაბნეული ალუღლუღდა და ბოლოს რომ მიხვდა რაც თქვა იმხელაზე გადაიხარხარა ჩემთან ერთად 4 ხივე ბიჭი ჩემს ოთახში გაცნდა
-სასტიკად ცუდად ვარ აჰჰჰა - ვერ ვჩერდებოდი ისე ვიცინოდი
-გავჭედე მიშეველე აჰჰაჰ - ვერ ელენე ჩერდებოდა და ასე ვიცინოდით გამწარებულები
-ვაიმე გაჩერდი თორე შენ სიცილზე უფრო მეცინება
-არ არსებობს ჯერ შენ გაჩერდი ! - ისევ ვაგრძლებდით
-კაი ვსო დავსპაკოინდით ... ორივე რომ დავსერიოზულდით ბიჭების გაოცებულ სახეებს გადავხედეთ მხოლოდ რატი იდგა კარებს აყუდებული დასტოინი სახით ელენეს ღიმილიანი სახით გადავხედე და ისევ ისტერიკული სიცილი ავტეხეთ
-ვაიმე რა გეშველებათ თქვენ ტოო ესეთი ქაჯები როგორ ხართ
-წადი განეწუწე აქედან რა - მივაძახე სიცილით
-შე ქალის იმიტაცია !
-შე კაცის იმიტაცია !
-ზვიანგო !
-პუდელო აჰჰაჰა - იმხელა ხმაზე გადავიხარხარე კინაღამ საწოლიდან გადავვარდი
-შენ რა არის რაც 1 კვირა ტიროდი ეხა ინაზღაურებ ?
ელენეს ისეთი სახით გადავხედე მაშინვე მიხვდა რომ გიოს კარგი ბედი ნამდვილად არ ეწერა რატის იმხელა კმაყოფილება აესახა სახეზე მინდოდა მივვარდნოდი ორივეს და ყელში ხელები წამეჭირა
-გიო თუ არ გინდა ჯოჯოხეთში პირველივე რეისით გაგაფრინოს ააცვი აქედან - სიცილით უთხრა ელენემ გიოს
-ეე რატო ტო (გიო)
-მოძუძგე დროზე ! - შევეცადე გამეღიმა ასე თუ ისე გამომივიდა
ბიჭები ოთახიდან როგორც კი გალაგდნენ ბალიშზე დავემხეთ მე და ელი
-დაინახე როგორ გაუსწორდა იმ მახინჯს ?!
-გახარება დავინახე სიმახინჯე ვერა - ტუჩები დამანჭა და სიცილით მკრა ხელი
-რა სიმპატიურია ეს საძაგელი
ამის თქმა და კარებთან ხმა დაბალი რამდენიმე "სასიკვდილეს" ჩაფხაკუნება ერთი იყო ელენეს გადავხედე ხმა არ ამოიღო თქო და გავაგრძელე
-ისე იმ დღეს მომწერა
მაშინვე მიხვდა და ღიმილით ამყვა
-რაო რა ჯანდაბა მინდაო ?
-არ გადარჩენაო აჰაჰა - ავხარხარდი და ელენეც ავიყოლიე
-დავიძინოთ რაა - შემევედრა დაქალი
-დავიძინოთ მერე რას მეწუწუნები - გავუცინე და ჩავეხუტე
-გახსოვს ბავშვობაში ეზოში ფეხი რო გადაგიბრუნდა და ცოცხალი თავით რო არ იტირე ?
-ეგ რამ გაგახსენა ?
-ჩიფსებს ბევრს ხომ არ გვაჭმევდნენ
-ხო მერე ?
-მერე შენ რო ღნავილი მორთე
-ეეე გოგო ჩაათავე - გავუცინე მოთმინება დაკარგულმა
-დედაშენი და მამაშენი რომ გეხვეწებოდნენ ოღონდ შენ დაწყნარდი და რასაც გინდა იმას შეგისრულებო შენ რო უცებ გაჩერდი და ჩიფსები რომ მოითხოვე
-და მთელი მაღაზია ჩიფსი რომ ამომიტანეს ? - ავხარხარდით ორივე
-ხო ჰაჰაჰ
-და გახსოვს ჩვენი კლასელი მიშო სულ რომ გვამწარებდა ?
-მერე ?
-მაგას ხო მე მოვწონდი ?
-შენ ვის არ მოწონდი ?
-ოო კაი გაჩე ეხა
-მერე ? გააგრძლეე - ისე დაინტერესდა ინეტერისიანი მზერა შემაპყრო
-ეგრე ნუ მიყურებ თორემ მეცინება ! - ავხარხარდი და მოყოლა განვაგრძე ისევ - მერე მაგას ხომ მოუვიდა ჯარიდან მიწვევა ? ჩვენ რო ძალიან გვინდოდა ჯარში ორივე რომ თავზე დავახტით საწყალ მიშოს ჩვენ რატომ არ გამოგვიწვიესო - სინქრონში ვხარხარებდით სიცილისგან უკვე ცრემლები მოგვდიოდა
-აუ ისე გახოვს ? შენთან სოფელში ძაან სასაცილო ქალი რომ ცხოვრობდა ყველას რომ წყევლიდა ? ყველაზე კარგი ყანა მაგას რომ ჰქონდა ღამე სახლიდან რომ გავიპარეთ და მთელი ყანა მზესუმზირიდან დაწყებული სიმინდებით დამთავრებული რომ გამოვზიდეთ ? რა მაგარი იყო
-განსაკუთრებით მაგარი ის იყო იმდენი რომ გვწყევლა სანამ მართლა ცუდად არ გავხდით - ისევ ავკისკისდით ორივე
-ხო მაგრამ ჩვენც ხო კარგად ვწყევლეთ ?
-ხო და ეგეც ხო ცუდად გახდა? - ახლა უფრო დიდ ხმაზე ვხარხარებდით
-აბაროოოტ - აკისკისებულმა გულზე უფრო მიმიკრა
ასე სიცილი ხარხარში ჩაგვეძინა მგონი დილის 12 საათზე ჩაძინებულებმა საღამოს 6 საათზე გავიღვიძეთ უფრო სწორად ელენემ გამაღვიძა მე
-აუუ ხაშია ქალო ? რას მაღვიძე ამ დილა უთენია ! უკმაყოფილოდ ამოვიბურდღუნე და გაბრაზებული თვალების ფშვნეტით წამოვჯექი საწოლზე თვალები როგორც კი გავახილე თვალში ცარიელი ოთახი და ჩემ საწოლზე მჯდარი რატი დამხვდა რომელიც უშედეგოდ ცდილობდა რამდენიმე წამის წინ ჩემს გაღვიძებას თვალები დაბნეულმა რამდენჯერმე ავახამხამე და წამწამების ფახუნით გადავხედე ჩემს წინ მჯდარს
-მგონი დილას ბევრი უკლია კიდევ - ირონიულად ჩაიქირქილა და ჩემს საწოლზე კომფორტულად მოთავსდა
-ხელს რომ არ გიშლი შემთხვევით ? - გაბრაზებულმა დავუყვავე და წამოდგომა ვცადე მაჯაში რომ მტაცა ხელი და გვერდით მიმიწვინა
-ასე უკეთესია ხელს რომ შემიშლი გეტყვი - თვალი ჩამიკრა და აუღელვებლად დამიყვავა არა ეს ბიჭი გამაგიჟებს განა ადვილია ასეთი ნიჭის პატრონი იყო ? აგლიჯავდე ნერვებს ადამიანს და შენ თვითონ 1 ნერვსაც კი არ იტოკებდე ? საოცარი ნიჭის პატრონია პირი არ აქვს გაღებული იკვე ირონიას რომ აფრქვევს არადა როგორი სიმპატიურია ? ღრმა ფიქრებში წასული მისმა შეხებამ გამომაფხიზლა
-რ...რა გინ...და ? გულუბურყვილოდ ამოვიფრუტუნე და წამოდგომა ვცადე როცა დამკაავა და ზემოდან მომექცა
-რატომ იბნევი პატარა ? - ზემოდან დამაჩერდა და თვალებში ღრმად ჩამაშტერდა - რა ფერის თვალები გაქვს ? სერიოზულად მკითხა აშკარად ვა ეს უკვე მიღწევაა აღარ მეიაზვება
-არ...ვიც...ი - ინსტიქტურად მოვდე ქვედა ტუჩს კბილები და გრეხისთვის მოვემზადე
-ასე ნუ აკეთებ ! - გამაფრთხილებლად დამიყვავა და მარჯვენა ხელის საჩვენებელი თითი ტუჩზე გადამისვა - სად გამექეცი იმ ღამეს ?
-არც პირველი ყოფილხარ და არც უკანასკნელი ამიტომ არ ვარ ვალდებული ყველა ღამის პარტნიორთან გაავათიო ღამე ! - არ ვიცი რატომ წამოვროშე ასეთი დიდი სისულელე მაგრამ ის კი ვიცი რომ მისი ირონიული გადახარხარების მიზეზი ნამდვილად ჩემს მიერ წამოროშილი საშინელი ტყუილი იყო ...
-ის ზეწარი სხვას მეტყველებდა - უკვე დასერიოზულებულმა მითხრა და სახე უფრო ახლოს მოსწია
-ის ... ის უბრალ...
სიტყვა გაამაწყვეტინა თავისივე კიტხვით
-რატომ მატყუებ ? უბრალოდ თქვი რომ მოიტყუე და მე შენთვის პირველი ვიყავი - სულ ერთიას ტონით ჩაილაპარაკა და მხრები არხეინად აიჩეჩა
-არა !
-კი!
-არა !
-კი!
-არა !
-კი!
ტონს თან და თან ვუწევდით და ასე გაგრძელდა დაახლოებით 1 წუთი მანამ სანამ არ ამომასხა
-ხო შენ პირველი იყავი ! პირველი რომელიც ასე ახლოს მოვუშვი ! პირველი რომელსაც პირველ კოცნასთან ერთად პირველი ღამეც ვაჩუქე !
დაისვენე ? პირველი პირველი ! ახლა კი გადი !
ტუჩებზე ვნებიანად წამეტანა და ოთახი დატოვა ოთახში კი გულ აჩქარებული მე დამტოვა მე რომელსაც კაციშვილი ცხოვებაში ვეღარ დააწყნარებდა და ახლა კი მართლა ვრძნობდი როგორი გარდატეხა ხდებოდა ჩემს ცხოვრებაში ...

ესეც მეორე თავი უმორჩილესად გთხოვთ თქვენი აზრი კომენტარების სახით გამოხატოთ მგონია რომ უბრალოდ ხსნით და ხურავთ მინდა ვიგრძნო რომ მომყვებით ასე სტიმულიც უფრო დიდი ინქება და მუზაც უფრო დიდი ხნით და ხშირად მოვა ჩემთან მიყვახართ ...



№1  offline წევრი vene bions

აი ძაალიან მომეწონა სიტყვებიიი არ მყოფნის ველოდები შემდეგ თავს

 


№2  offline აქტიური მკითხველი aanamaria

როგორ მეცოდება ეს გგოგო ამის ხელში astonished

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent