შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

უბედურებაში ნაპოვნი სიყვარული


17-04-2015, 19:09
ავტორი Firefly
ნანახია 2 663

უბედნიერესი დღე!!!დღეს 16ის გავხდი,მამამ ავტომობილი მაჩუქა.ჰო მართლა მე მარიამ ჯაჭვლიანი ვარ,მყავს ორი უსაყვარლესი ზმა სანდრო 20წლის და გაბრიელი 3წლის.მამა ერეკლე ბიზნესმენია დედა მაკო კი დიზაინერი.ვგიჟდები ჩემს ოჯახზე.
დაბადების დღე ოჯახთან ევღნიშნე ახლა კი ბარში მივდივარ მეგობრებთან.მოვემზადე შავი მოკლე კაბა ჩავიცვი მაღლები,თმა გავიშალე მარათლა არაფერი მითქვამს ჩემს გარეგნობაზე:ძალიან გრძელი ყავისფერი დახვეული თმები მაქვს,ზღვისტალღისფერი თვალები პატარა ცხვირი და სასუალო ზომის ვარდისფერი ტუჩები.ჩანთას დავავლე ხელი და კიბეს ჩავუყევი..გამოვემშვიდობე ჩემებს და ჩავხტი ჩემს მანქანაში.ბართან არავინ ჩანდა ცოტა გამიკვირდა მანქანიდან გადმოვედი და ვნახე როგორ დაფრინავდა ჰაერში ბუშტები მალე ფოერვერკების ხმაც გაისმა პატარა ბავშივით გამიხარდა და იქვე გავირინდე.ვერც კი ვიგრზენი როგორ მომიახლობდა ჩემი დაქალი ნანკა...იმდენმა ადამიანმა მომილოცა რო არ ვიცი ზოგი ვინ იყო...ბევრი გავერთე, ვიმხირულე.1საათისტვის შინ მივედი და აუზის მიახლოვებისას მწარე კივი აღმომხდა...წყალი სისხლით შეღებილიყო და ჩემი ძიძა ტივტივებდა სახლში შევვარდი და იქაც საზარელი სურათი ვნახე...სავარძელთან ჩემი მა...მამიკო....ეგდო...სისხლის გუბე...ვკიოდი მამას ვეძახდი იქვე დედას მოვკარი თვალი....ჩემი დედიკო უმოწყალოდ იწვა იატაკზე და ნატყვიარებიდან სისხლის შადრევანი სდიოდა...ვკიოდი აგრამ არავის ესმოდა სამზარეოში გავვარდი და ჩემი.. ჩემი ნიკა სისხლში ცურავდა...გამწარებული მივვარდი ვეხუტებოდი...ვკოცნიდი..ვეძახდი..მან პირველად არ გამცა ხმა...სისხლსი ერტიანად ამოვიგანგე...ფეხზე წამოვდექი უაზროდ ვკიოდი....თმას ვიგლეჯდი...იატაკზე დავეცი...გონებას ვკარგავდი ყურში კი პოლიციის სირენის ხმა ჩამესმოდა...

ღირს გაგრძელება??



№1  offline წევრი Firefly

გავაგრძელებ♥♥
--------------------
M.T

 


№2  offline წევრი nigita

Gaagrdzele ogond aseti patara agar dado :D

 


№3  offline აქტიური მკითხველი aanamaria

Vaime ra ssazareli tavia

 


№4 სტუმარი Guest Lia

Gaagrzele shuashi ar miatovo

 


№5 სტუმარი სტუმარი ელა

იმედია გაგრძელებად ეავკითხავთ საინტერესოდ დაიწყო

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent