შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ვატო არაბული (7 თავი)


19-04-2015, 13:16
ავტორი ucnobis nacnobi nina
ნანახია 3 370

ვატომ ხელები შემოიხვია და გულზე მიიკრა, გოგომმ ნაცნობი სურნელი რომ იგრძნო გაიტრუნდა და ხელები შემოხვია მის წელზე შემოლაგებბულა დიდ ტორებს. ასე უხმოდ ისიტყვოდ იჯდდნენ და ერთმანეთის სირნელით ივსეებდნენ ფილტვებს, ბოლოს ვატო მოვიდა გონს ჩაძინებული კესო რომ დაინახა ჩაეცინა და ხელში აიყვანა ჭრილობის და ტკივილის მიუხედავად ღიმილით დაჰყურებდა გოგონას, მალევე მივიდნენ სახლში ლოგინზე დააწვინა და თვითონაც გაჭირვებით მიუწვა. დილით სახეზი თლილი თითების შეხებამ გააღვიძა ჩაეღიმმა და თვალები გაახილა, მწარე ტკივილით იღიმოდა და კესოს თმებში ხლართავდა თითებს. კესო ვატოსკენ გადაიხარა და ყელში უნდა ეკოცნა მისი მაისურიდან გამოჟონილი სისხლი რომ დაინახა, თვალებ გაფართოებული დაჰყურებდა წითელ ლაქას რომლის რაოდენობა თანდათან იმატებდა, თვალის გუგეები აუწყლიანდა ფეხზე წამოხტა და ბიჭების ძახილით აიკლო ოთახები, სანამ აუხსნა რა ხდებოდა სახეზე სულ გაფითრდა, დივანზე ჩამოჯდა და სივრცეში დაიწყო ყურება, არ შეუმჩნევია ყველაზე მხიარული შაკოც კი რომელიც მის წინ იჯდა და ხელებით უხსნიდა რაღაცას. თვალიდან ობოლი ცრემლი გადმოუგორდა თუმცა მალევე შეიმშრალა, ფეხზე წამოდგა და ითახში შევიდა, სააბაზანოში ისე გავიდა ყურადღება არ მიუქცევია გაცეცხლებული თვალებისთვის რომელიც მის სახელს გამწარებული იძახდა. დაიბანა სპორტულები ამოიცვაა, სველი თმა აიკოსა და გარეთ გავიდა, სქელი ჟაკეტი მოიცვა და ქვემოთ ჩავიდა, ლაპარაკის უნარი ქონდა დაკარგული მხოლოდ ერთს გაიძახოდა მისი გული და გონება ,,რამე რომ მოსვლოდაო“ და ჩუმჩუმათ იწმენდდა თვალზე მომდგარ ცრემლებს. ბიჭების სერიოზულ სახეზეც არ მიუქცცევია ყურადღება, დივანზე ფეხები აიკეცა და ერთ წერტილს გაუშტერა თვალი.ძალა არ ქონდა რომ ამდგარიყო და საჭმელი მაინც ეჭამა, სისხლი როგორც კი ახსენდებოდა ბუსუსებ აყრიდა და გაქცევა უნდოდა სადღაც შორს, აი იქ სადაც არავინ იქნებოდა და თავს მისცემდა ფიქრის საშუალებას, შეძლებდა სულ შიშში ცხოვრებას? გაუძლებდა ამდენს? ბოლოს საყვარელი სუნამოს სუნმა რომ აუწვა ცხვირი მაშინ შეხედა არაბულის გაფითრებულ სახეს ძლიერად შემოიხვია ხელები და ცრემლებმა მისით იპოვეს გზა და ვატოს მაისური წყლიდან ახალ ამოღებულ გასაწურ მაისურს დაამსგავსა, არაბულმა კესოს სახე ხელებში მოიქცია და გავარვარებული ბაგეები შუბლზე შეახო, ფრთხილად წამოდგა და კესოს წამოაყენა ბიჭების დახმარებით ოორივე მშვიდობიაანად დაწვა , ბიჭები გაუშვა და თვითონ კესოს თმებზე თამაში დაიწყო, ასე იყვნენ კარგა ხანს, ხმის ამოღების ძალა არ ქონდა , ვატოს მისი სიმშვიდე უფრო აგიჟებდა და მის მიერ უთქმელი სიტყვები სულს უწვავდა ერჩივნა დაერტყა, ეყვირა, გაელანძღა ვიდრე მისი განადგურებული სახისთვის ეყურებინა, თაკოს საჭმელი შემოატანინა და თავისი ხელით აჭმა შოკირებული კესო ავტომატურად აცცმაცუნებდა პირს. არაბიულის ნერვებმა პიკს მიაღწია და ძლიერად შეაქანა გოგო, ყვირილი დაიწყო და უმისამართოდ იქნევდა ხელებს, ჭრილობამ თავი რომ შეახსენა დადუმდა და სივრცეს გაუშტერა თვალი. სვანეთს ესტუმრნენ რისთვის? შეგახსენებთ რომ დასასვენებლად ჩამოვიდნენ და თავისუფლება შეერგოთ მაგ აქ ვარესები ხდებოდა. წამოდგომა დააპირა კესომ ხელი რომ ჩაავლო და მთელი ძალით მიიხუტა ახმახი სხეული.
-კარგად ხარ? (არაბული) კესომ თანხმობის ნიშნად თავი დაუქნია და ნიკაპზე აკოცა.
-კესო რატომ მაშინებ? ხმა ამოიღე ტო ! (ვატო)
-რა ვთქვა ვატო რა! რა ქენი მოკალი? აა.. თუ ვერ მოკალი, შემდეგი დუელი როდის გაქვთ? შემდეგ ვინ დაიჭრება შენ თუ დევდარიანი? დავიღალე ვატოო დ ა ვ ი ღ ა ლ ე (კესომ დაუმარცლა და გვერდით გადატრიალდა)
არაბული მის მხარეს გადმოტრიალდა ერთი ამოიოხრა და უთხრა:
-შენ ასეთი შეგიყვარდი კესო! (საკმაოდ მკაცრად წარმოთქქვა და თვალები დახუჭა.
ამ ამბიდან ერთი კვირა გავიდა, არაბულმა კესო შემოირიგა და ახლა 6 ადამიანი შაკოს და მეგის დაწყვილებას ცდილობდნენ. საღამო იყო ბიჭები ტელევიზორს უყურებდნენ, გოგოები სამზარეულოში ფუსფუსებნენ, კესომ ფრთხილად გავიდა გარეთ, ახლა მარტო ყოფნა უნდოდა ყველაზე მეტად .. მალე დავბრუნდებიო გაიფიწრა და დაღმართს დაუყვა. მოლიპლიპე მინდორი შენიშნა იქვე ჩამოჯდა და თვალები დახუჭა მიუხედავად მწველი მზისა სუსხი მაინც იგრძნობოდა, ჩრდილი რომ მოეფარა ინება და თვალები გაახილა. 3 ბიჭი დიდ მხარბეჭიანები 25 წლამდე დაჰყურებდნენ და მომხიმბვლელად იღიმოდნენ.
-გამარჯობა (ბოხი ხმით ჩაილაპარაკა ერთერთმა და ხელი გამოუწოდა, კესომ ხელი შეაშველა და ფეხზე წამოდგა
-გნებავთ რაიმე? (ზრდილობიანად იკითხა კესომ)
-კი, თქვენი გაცნობა ( ისევ ისე გაუღიმა უცნობმა)
-ნიკა (ხელი გაუწოდა ახმახმა)
-კესო (თავისი ხელი შეაგება და გაუღიმა)
-მარტო ხარ? (ეხლა მეორემ კითხა)
-ამ წუთას ჰო, მაგრამ ისე მეგობრებთან ერთად ვარ (გაუღიმა კესომ და უკან დაიხია)
-ხო მართლა ეს მიშოა <<შავგრემან ბიჭზე მიმანიშნა>> ეს ვახოა << ეხა ქერა ბიჭზე მიმანიშნა რომელიც ერთ ადგილას ცქმუტავდა და ერთი სული ქონდა მის ძებნის ობიექტი დაენახა, რომ დაინახა ჩაეღიმა და კესოს შეხედა.
-ჩემი წასვლის დროა, არ იციან აქ რომ ვარ. სასიამოვნო იყო თქვენი გაცნობა (ისევ გაიღიმა კესომ და შემობრუნება დააპირა ნიკამ რომ ჩაავლო მაჯაში ხელი და მისკენ შეატრიალა
-გაგცილებთ! (ისე წარმოთქვა მიხვდა რომ წინააღმდეგობის გაწევას აზრი არ ქონდა, თავი ოდნავ დაუკრა და შუაში ჩადგა
-რამდენი ხართ> (ენება და ხმა ამოიღო მიშომ)
-რვა (სხარტად უპასუხა კესომ)
-ალბათ გოგონები ხართ მარტო (ტუჩის კუთხე ჩატეხა მიშომ )
-სამწუხაროდ იმედი უნდა გაგიცრუოთ ბატოონო მიშო 4 ბიჭი და 4 გოგო ვართ (ორონიულად ჩაიღიმა კესომ და გზა გაგრძელა)
-იმედია კიდეევ შევხებით (მეგობრულად გადახხვვია ხელი ნიკამ) უხერხულად შეიშმუშნა და ხელზე უბოძგა რომ გაეშვა. წინ გაცეცხლებული არაბული და მისი დაჭიმული ძარღვები რომ დაინახა <<დამერხაო>> გაიფიქრდა და სიმწრისგან გაიღიმა
-ზდაროვა ვატუშ! ხელი დაუქნია ვახომ (კესო გაკვირვებული აცეცებდა თვალბეს)
-გამარჯობა! (მკაცრად ჩაილაპარაკა და სამივეს ხელი ჩამოართვა და კესოს მისკენ უბიძგა)
-ბიჭო შენთანა კესოო?? ვერ გვითხარი რომ ჩამოდი ? მითუმეტეს რა გოგო ჩამოგიყვანია ამას გვიმალავდი?(ჩაიღიმა ნიკამ და ცხივრზე დაკრა თითი
-მოუსწრია თქვენი გაცნობა (ირონიულად ჩაიღიმა და ხელი გადახვია, კესომ მისი ამხვრეული თვალები რომ დაინახა ხელზე მოუჭირა თითები და დამშვიდებისკენ უბიძგა
-საღამოს გადმოდით თქვენ მეგობრებთან ერთად უკეთ გავიცნობთ (ჩაიცინა მიშომ და გზა გაარძელა)
-აუცილებლად ! (ჩაიცინა კესოს უბიძგა სახლში შესულიყო)
-ვატო მე.. (ამოიფრუტუნა კესომ)
-ხო შენ! გასაგებია გასერინება მოგინდა თან ისე რომ არავის არ უთხარი დაადე თავი და წადი შუა გულ ტყეში, გაიცანი ბიჭები კარგად იგრძები მათთან თავი, ცოლადაც ხომ არ გაყვებოდი რომელიმეს? არა მგონი მიშო უკეთესი ვარიანტია (ჩაიცინა ვატომ და სახლში შევიდა)
-ვაიმე კესოო (სიტყვა გაწელა გიომ)
-რა იყო? (გაღიზიანებულმა უპასუხა)
-აუ ტო საქმროს უჟმური ხასსიათი გადმოგივიდა მაინცდამაინც? (ხელი ჩაიქნია და სიცილი ატეხა)
-გიორგი დამღალე (ამოიფრუტუნა კესომ და გვერდი აუარა)
-მოდი ვჭამოთ, (სამზარეყლოდან დაიძახა ელემ)
საერთოდ არ იყო ჭამის ხასიატზე, აცეცხლებდა ვატოს უყურადღებობა, განა რა დააშავა ასეთი! არა კი დააშავა მაგრამ .. არა რა ამ გოგოს საშველი არაა
-დღეს ნიკასთან გადავდივართ საღამოს (მკაცრად ჩაილაპარაკა ვატომ) კესომ გაკვირვებული ახედდა
- ხომ არ გაუბერე? (შაკო)
-შენ შიგ ხომ არ გაქ? (საზურგეს მიაწვა გაბრიელი)
-მანდ რა მინდა ბიჭო ! მიშოც მაქ იქნება. არ დატრიალდება კარგი ამბავი (ამოიოხრა გიორგიმ)
-მივდივართ! დაგვპატიჟა და მიშიკომ აქეთ მომირიდოს დავუხრეტ კოჭებს (ჩაიცინა ვატომ) კესო დაძაბული უსმენდა ბიჭებს და ვერ გაეგო რაში იყო საქმე.

----------------
მადლობა ყველას ვინც ამ ისტორიას კითხულობთ <3 გთხოვთ თქვენი აზრი დააფიქსიროთ რომ გავითვალისწინო რაღაც რაღაცეებიი .. მიყვარხართ ძალიან <3
გავაგრძელო"?



№1  offline წევრი xmtsjklm))

Auu kiii ra dzaaan gtxov , dzaan mainteresebs. <3 male dadet ra :-*

 


№2  offline წევრი mariiii

აუ კაია ძააან მომეწონაა იმედიაა მალე დადებ <3 <3 love

 


№3  offline წევრი † mariami †

gagdzele da male dade axali tavi

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent