შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ალექსანდრე!


20-04-2015, 15:19
ავტორი qetusia
ნანახია 3 190

ყველაფერი ასე იწყება ამ სახელიდან.... ალექსანდრე! 21 წლის ახალგაზრდა ალექსანდრე მიქაძე თავზეხელაღებული ბაიკერი... უამრავ გოგოს უყვარს, მაგრამ ალექსანდრე რის ალექსანდრეა ბოლოს ყველას გული, რომ არ ატკინოს?! მხოლოდ თავის თავი უყვარს მეტი არავინ, მხოლოდ საკუთარი თავიი... წამალი, სიგარეტი, იარაღი და ბაიკი მისი ცხოვრების განუყოფელი ნაწილია!
გოგოები? აბა ერთ გოგოს მაინც თვალი დაადგას 2 დღეში ისე დაახვევს თავბრუს, რომ დაუფიქრებლად აღმოჩნდებიან მის ლოგინში, რამდენიმე დღეში ბეზღდება ტოვებს და ასე გაუთავებლად.... რამდენი წელი გავიდა, რაც სახლიდან წამოვიდა და მარტო ცდილობს ცხოვრებას... სისხლი, მკვლელობა, ძარცვა, უამრავი ადამიანის გულის ტკენა მისი ცხოვრების განუყოფელი ნაწილია! ყოველ დღე ერთსა და იმავეს იმეორებს, ვიღაც დაჭრა, ვიღაც გაძარცვა, ვიღაცას გული ატკინა... ისევ სასმელი, სიგარეტი, ნარკოტიკი.. კიდევ ვიღაც უმანკო გოგოს გაუბედურება... ეს ხომ მისი ცხოვრების წესია?! რა ან ვინ შეცვლის ალექსანდრე მიქაძეს?! დედ_მამა მუდამ ლოცულობენ შვილის გამოსწორებისთვის მაგრამ ამაოდ, ყოველ დღე ეხვეწებიან ნარკოლოგიურში დაწოლას მაგრამ აზრი? რა შეცვლის მას? 18 წლის ასაკში მიატოვა ოჯახი და მარტო წავიდა საცხოვრებლად, მაშინ, როცა ამის არავითარი საჭიროება არ არსებობდა.
ყოველ დღე უფრო მეტად ეფლობა ჭაობში. არავინ ადარებს ამ ქვეყნად არავინ!
ჩვეულებრივ მზიანი დღე ალექსანდრე თბილისის ზღვაზე მიდის ახლა მსხვერპლს ეძებს ახალი სათამაში ჭირდება. მზიანი დღე უცებ წვიმამ შეცვალა, რატომღაც ბაიკი ვეღარ დაიმორჩილა და განათების ბოძს შეასკდა... წივილი.. ტირილი... სასწრაფო... პოლიცია... ყველაფერი ირეოდა მის თვალებში, მაგრამ ყველაფერი მაშინ გაქრა, როდესაც ლიზა მელაძე შენიშნა... მისი ერთ-ერთი მსხვერპლი... ვერავინ ეკარება სისხლიან ახალგაზრდას... ლიზამ, რაღაც სასწაული ძალა იგრძნო მივიდა ცადა ადგომაში დახმარებოდა მაგრამ როგორ?! უკვე სუნთქვა უჭირდა... სასწრაფო დახმარების მანქანით გადაიყვანეს საავადმყოფოში... ლიზა მელაძე გაუჩინარდა...
ლიზა მელაძე გოგო, რომელიც 2 მოძალადეს გადაურჩა და პირობითად გმირმა ალექსანდებ იხსნა მათგან ბოლოს კი მისი მსხვერპლი აღმოჩნდა... 2 წელი გავიდა რაც ალექსანდრე აღარ უნახავს... რამდენი რამ მოხდა მას შემდეგ თუმცა ალექსანდრესთვის არაფრის თქმას არ აქვს აზრი რას უნდა ელოდო ლოთი, ნარკომანი, თავზეხელაღებული ახალგაზრდასგან?!


მოგწონთ? გავაგრძელო?



№1  offline მოდერი ენემი

გააგრდძელე რა <3

 


№2 სტუმარი Ani

Au ratom ar gaagrdzele es istoriaaa? Kargad daiwye da tu gaagrdzeleb magari iqnebaaa

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent