შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

პირველი ღამე - 9 (დასასრული)


22-04-2015, 10:12
ავტორი D-roni
ნანახია 9 817

სრულ ნეტარებაში და სიყვარულში გავიდა 7 თვე ჩემი მშობიარობის სცენა რომ გენახათ შეგეცოდებოდით ... ამდენად მტკივნეული არ მეგონა თავიდან ისე მიტევდა ეს მაიმუნი ბავშვი მუცლიდან მეგონა მუცლიდანვე გამოძვრებოდა მეც დამანგრევდა და ჩემს ორგანოებსაც ... მშობიარობის დროს ცოტა გამიარა ... ბავშვობაში ბრმანაწლავის ოპერაცია გადატანილი მქონიდა ... დაახლოებით ასეთივე ტკივილები ... მაგრამ მაინც ბევრად მტკივნეული ... მეგონა ყველა ნეკნი რაც კი გამაჩნდა შუაზე ათას ნაწილად გადამიტეხეს ... ერთად მაინც გადაეტეხათ ... არამც და არამც ... თითო თითოდ ამტვრიეს და ასე უფრო მატკინეს ... მაგრამ ბედნიერება მსხვერპლს მოითხოვს ... რატი მგონი ჩემზე მეტად ნერვიულობდა მაგრამ ცოცხალი თავით არ იმჩნევდა პირიქით აქეთ მაწყნარებდა ... მელაპარაკებოდა და ცდილობდა გავეცინებინე მის ამ მცდელობაზე უფრო მეცინებოდა ვიდრე ხუმრობებზე ... არადა ახლა რომ მომიყვეს იგივე სიცილისგან ალბათ ხოხვაზე გადავალ მაგრამ რად გინდა ... ჩვენი 1 თვის ბარტყები დიახაც არ მოგესმათ ბარყები ... ალესანდრე და ელენეა ... ახლა გვერდით გვიწევს ... შუაში გვყავს მოქცეული მე და რატის ორივე და ისე ვეფერებით ბედნიერებისგან ჭკუა დაკარგულები მხოლოდ კისკისს ახერხებენ ...
რა არის სიყვარული, როგორ იწყება და მთავრდება ის, კვდება თუ შეუძლია, იცოცხლოს მანამ, სანამ ერთმანეთზე შეყვარებული წყვილები ცოცხლობენ – ამ თემაზე ყველა ადამიანს ალბათ, საკუთარი შეხედულება აქვს, რომელიც თავისი ცხოვრებით, გამოცდილებით მოვიდა მასთან და მის მიერ დადგენილ „ნორმებში” ეჭვის შეტანა წარმოუდგენელია. სიყვარულის ლაბირინთებში გარკვევა ყველა დროის და ეპოქის ხელოვანის მთავარი მიზანი იყო, მე დავტოვე ეს ლაბირინთი და მივედი მიზანთან ... ამოვხსენი ეს ამოცანა და მივხვდი რომ მე ის არადროს მომბეზრდება ... მეყვარება მუდამ და აეჭვი არ მეპარება მის ჩემდამი სიყვარულში რომელსაც ეს ორი პატარა მაცმაცუნაც ამტკიცებს ...
ვიწექით და ვსაუბრობდით მაგრამ ამჯერად ხმა დაბლა ... მაცმაცუნებს რომ არ გაღვიძებოდათ ... ახლა ? ახლა ვრეკავ ბავშვებთან რომ ამოლაგდნენ ჩვენთან ...
-აუ ანკა აბა ეს კაბა ნახე ... - უკვე კაბის არჩევაც დავიწყე იმიტომ რომ წონაში უცებ დავიკელი რაც ორსულობის პერიოდში მომატებული მქონდა ... მიუხედავად იმისა რომ ბევრი არც მომიმატია .
-ან ეს (ნანკა)
-აუ აი ესეც ნახე რა ლამაზია (თათა)
გოგოები ცალ ცალკე სულ სხვა ვარიანტებს მიდებდნენ წიინ მეც სხვაას ვნახულობდი დაბოლოს ისე ვიბნეოდი როგორც ბრინჯი "სტენკაზე"
ძალიან დაბნეული ვარ არ ვიცი როგორი ჩავიცვა ვიფიქრე მკერავთან ხომ არ მივიდე და ისეთი ხომ არ შევაკერინო სიზმარში რომ ვნახეთქო ? მაგრამ ჰა რავიცი ....
-ხალხო სიზმაში ისეთი მააგარი კაბა დამესიზმარა ეხლაც შოკში ვარ ... ვინმე კაი მკერავი არ იცით ? ისეთის შეკერვა მინდა ...
-ეეე როგორი იყო ? სამივემ ერთხმად წამოიყვირა და კინაღამ ბავშვები გამიღვიძეს ...
-ეე რა გაკივლებთ ბავშვს გამიღვიძებთ !- დავიმანჭე სასაცილოდ - როგორი და თითქმის სულ გიპიური ... აი ძაან მაგარი რა ...
-აუ ვგიჟდები გიპიურზე (თათა)
-აუ მეც ...
-გოგო მე ვიცი კაი მკერავი ძაან ცნობილი მკერავია ... და ვაფშეტა ანუკისთან რო შეაიკერო არ გინდა ? (ნანკა)
-ხო თან მანდ მართლა მაგრად კერავენ ...
-რავი გოგო კაი მაშინ ხვალ წავიდეთ ხომ წამომყვებით ? ბავშვებს ანას და გიორგის ვთხოვ და დაიტოვებენ ან მამიკოს დავუტოვებ ...
-კაი გოგო წავიდეთ ...
არაქათი გამძვრა ამ ერთ თვეში ... ქორწილი და ჯანდაბა ! ესე ძალიან რომ არ მიხაროდეს ახლავე ჯანდაბისკენ გავგზავნიდი ყველაფერს აე იყო რატიც ... საღამოს საწოლზე რომ მივესვენებოდით ბავშვებთან თამაშის თავიც აღარ გვქონდა ყოველ ღამე ვწუწუნებდით დაღლილობის გამო არა ნუ მე ვწუწუნებდი რატი მისმენდა ... მერე ის წუწუნებდა რატო წუწუნებო მერე მე ვწუწუნებდი შენ წუწუნებ ჩემი წუუწუნის გამოთქო და ასე ვაგრძელეებდით სანამ არ ჩაგვეძინებოდა ... მაინც ერთმანეთზე გადართხმულებს გვეძინა მთელი ღამე ... ბავშვის გამო რამოდენიმე საათი ვიკავებდდით ძილისგან თავს ... ვეთამაშებოდით დავღლიდით და მერე ვაძინებდით ... ჩვენი ღორმუცელები ...
ქორწილის დღეა ვიღვიძებ და საწოლში ვნებივრობ პატარებთან და რატისთან ერთად ... გგონიათ რომელიმეს გვახსოვს რომ დღეს ქორწილი გვაქვს ? არცერთს ... ტელეფონის ზუზუნმა დაგვრღვია მყუდროება ... ნანკა იყო ...
-ეე ქალო ქორწილი რომ გაქვთ დაგავიწყდათ ? ნახევარ საათში შენთან ვართ იცოდე ... ყურმილი როგორც კი გამითიშა გამოშტერებული მივაჩერდი რატის ...
-რატი დღეს რა დღეა ? - ეშმაკურად ავათამაშე წარბები და ინტერესით დავაჩერდი
-პარასკევი რა იყო რო ? - სულერთიას სახით შემომხედა არა ვერც გავუბრაზდები მე მახსოვდა ? არა !
-რა რიცხვია ?
-17 ...
-რა თვეა ?
-ივნისი ...
-და რა გვაქვს დღეს ? - უკვე ვმწარდებოდი ... არა ასე რომ გეკითხათ მე გამოვინცობდი ამას რა ჭირი ჭირს? ნუ თუ გადაიფიქრა ? ანკა სისულელეებს ნუ ბოდავ ! უბრალოდ გაერთო ბავშვებთან თამაშით და არ ახსოვს ...ისედაც ძალიან იღლება აქეთ ქორწილი იქით სამსახური ...
-სოკოს სალათი და ცეზარი - მე საჭმელი რა გვაქვსთქო ვკითხე ? გამაგიჟებს !
-ბიჭო !
-ჰო კარგი ხო ვიცი რომ ქორწილია დღეს გავიგე ნანკას ხმა ისე ჩაგყვირა ... - სიცილით აიჩეჩა მხრები და ლოყაზე მაკოცა ...
-აჰაჰჰა ისე ეგ როგორ დაგვავიწყდა ? (მე)
-შენი არ ვიცი და ისეთი დაღლილი ვარ ვფიქრობ ძილი ხომ არ გავაგრძელო ? (რატი)
-ავღადავდით რატუნიეე ?
-გაგარატუიებ გოგო მე შენ!
-ჩემი გოჭი !
-ანკა ! რა კლიჩკებს მიძრობ ტოო ...
-ჩემი ხისთავიანი სვანი ?
-ეგ კარგია ხის თავიანი მოაშორე ოღონდ ! - ისე დამიბღვირა რომ არ გაეცინა გული ხელში მეჭირებოდა ...
სულელივით გავეკრიჭე და საწოლზე ავხტი ჩავეხუტე და ყურში ჩუმად ვუჩურჩულე
-ჩემი სვანი ...
-ნუ ცუღლუტობ !
კოცნით დამაგდო საწოლზე ბავშვები თავის საწოლებში გადაანაწილა თვითონ კი ზემოდან მომექცა
-რატი ... გოგოები ნახევარ საათში მოვლენ - ამოვიჩურჩულე დაუოკებელი ვნებისგან შეცვლილი ხმით ...
-არაუშავს მოვასწრებთ ... ხელი ბარძაყზე მომიჭირა ტუჩებით კი კისერზე გადავიდა ... მსუბუქად ამოვიკვნესე დ
-მოიცა შეჩ**ა შეგიკრა ეს თორე გადავქანდი რაა (გაგი)
-აუ მიჭერს ეს დედა ნაქა*ი ტოოო (თოკა)
-აუ თათა ეს რო არ გავიკეთოთ არ მოსულა ? (გიო)
-აუ ხო რა თორე დარჩით ქორწილში სიძის გარეშე (რატი)
-ნუ გაიკეთებთ მერე თქვენც ... (თათა)
-ყველაზე მაგარი გოგო გვყავს !
-მყავს! შეასწორა ბიჭების ნათქვამი გაგიმ და სიცილით გადახედა თითოეულს ...
-უიმეე არავინ გართმევს (გიო)
-ვერც წაართმევს ვერავინ - თვალი ჩაუკრა კისკისით თათამ ბიჭებს
-ამან ეს უკვე თავის ჭკუაზე გადაიყვანა რაა ... (თოკა)
-იი (გაგი)
-კაი წავალ მე პატარძალთან თორე ამიკლეს ზარებით ტელეფონი ...
-გადაეცი არ ინერვიულოს არ მივატოვებ შუა ქორწილში (რატი)
-რა ბოროტი ხარ ... (თათა)
კისკისით გამოვიდა და პატარძალთან შევიდა ...
***
-ვაიმე ანკა ულამაზესი ხარ !!!! (თათა) - თეთრი წელში გამოყვანილი კაბა რომელიც მთლიანად გიპიურის იყო არანაირი მკლავები არანაირი ზორტები მკერდიდან იწყებოდა და ქვემოთ გაშლილი გრძლებოდა კოჭებიდან ... - ისა რატიმ გადაეცი არ ინერვიულოს არ მივატოვებ შუა ქორწილშიო ...
-დეგენერატი ... - სიცილით შეაქო მომავალი ისედაც ქმარი და აქეთ იქით ნერვიული მიმოსვლა დაიწყო მთელი ნახევარი საათი ოთახში ბოლთას სცემდა და ისე ნერვიულობდა ეჭვი მქონდა საერთოდ საკურთხევლამდე და მოსამართლემდე ცოცხალი თუ არა საღსალამათი მაინც მისულიყო ...
-ვაიმე თავბრუ დამეხვა უკვე დაჯექი (ელენე)
-ანკა რა განერრვიულებს არ მიგატოვებო ხომ გითხრა - (ნანკა) შეეცადა მეგობრის გამხიარულებას და თაათას გადახედა დამიდასტურეო
-ხო არ მიგატოვებს - თავი დაუქნია და ხმა მაღლა გადაიკისკისა
-ახლა გავგიჟდები დაჯექი გოგო დაჯექი (ელენე)
-ოოო დაგეხვას შენც კიდე თავბრუ ... მოიცა მოიცა თავბრუ გეხსმის ? რა ხდება ? (ანკა)
-შენ დებილი ხო არ ხარ იმდენი იარე წინ და უკან შენს მაგივრად სამივეს გვესხმის უკვე ... (ელენე)
-სამივე ორსულად ხართ ? - თვალები ბუდიდან გადმოკარკლა და ისე მიაჩერდა წინ მსხომებს ...
-ეს ვერა ხო ? რატი გააფრთხილეთ ქორწილი ჩაიშალოს ... (ნანკა)
-არა ქორწილის ჩაშლა ცუდია ! - წამოდგა და კაბა გაისწორა ...
-ამას ტვინი ამდენმა ნერვიულობამ სულ გამოულაყა ... ჯერ ისედაც რა ქონდა რო ... (თათა)
***
ეკლესიაში როდესა თვალი მოვკარი ჩემს მშობლებს რომლებსაც გვერდს რატის მშობლები უმშვენებდნენ და ხელებს ბავშვები ... იცოცხლე ... დამემართა ელეთ მელეთი ... ხან აქეთ გადავქანდი ხან იქით ... თვალი გამახნევებლად ჩამიკრეს ... აბა ვერ ჩამოვდივართო ? ბედნიერებისგან შოკირებული ვიდექი და ქმარს ვუყურებდი დიახ არ მოგესმათ ქმარს ... უკვე კანონიერ ქმარს ...ა სიამოვნების ზენიტში მთელი არსებით გადავვარდი ...
-ისინი ... ხომ თქვეს რომ ვერ ჩამოდიოდნენ ? ... რატი მითხარი რომ არ მელანდება და ახლა ისინი მართლა ჩემთან არიან ...
-სიურპრიზი ... გამეკრიჭა "ქმარი" და ბაგეებზე დამეტაკა ... დამშვიდდი ანკა ისინი აქ არიან ... მართლა ვერ ჩამოდიოდნენ მოვაგვარე რაღაცეები და ჩამოგიყვანე ახლა შეგიძლია ეხუტო და კოცნო რამდენიც გინდა ბავშვებსაც და მშობლებსაც მაგრამ იცოდე ... მე არ დამივიწყო ! გამაფრთხილებლად ამიფრიალა თითი სიცილით ჩემმა ქმარმა ცხვირ წინ და გამეკრიჭა ...
-მიყვარხარ ... !
-მეც მიყვარხარ და მიყვარს შენი "პივრელი ღამე" ჩემი ვინ მოსთვლის მერამდეენე...
-რატი ! მუცელზე ვუჩქმიტე და მაგრად ჩავეუტე
-მაგრამ მაინც ყველაზე მაგარი ღამე ხომ იცი ...
-მეც მიყვარხარ და მიყვარს ჩვენი შვილები ...
-და ?
-და კიდევ ჩვენი მომავალი შვილები და შთამომავლები ...
-და ?
-და ჩემი "პირველი ღამე" - შენი კი ვინ მოსთვლის მერამდენე ...
გაგვეცინა დაერთმანეთს გემრიელად ჩავეხუტეთ ...


დასასრული ...

მოკლედ ბავშვებოდ ესეც დასასრული ... ძალიან დიდი მადლობა მინდა გადაგიხადოთ გვერძე დგომისთვის და გულშემატკივრობისთვის ... გამიზიარეთ თქვენი აზრები კომენტარების სახით ... ყველას წავიკითხავ და თუ რამეა ყველას გაქცემთ პასუხს ... ვფიქრობ ახალი ისტორიის დაწყებას ვფიქრობ რა შინაარსით დავიწყო თუ რაიმე იდეას მომაწოდებთ შევეცდები გავითვალისწინო დიდი მადლობა ყველას მიყვარხართ ...



№1  offline წევრი nuki-nuka

ძალიან, ძალიან კარგი იყო. ნამდვილად ვისიამოვნე ამ ისტორიით love . არ იყო გაწელილი და უაზრო მონოლოგებით გატენილი.
კარგი გოგო ხარ და დაველოდები შენს ახალ ისტორიას love

 


№2  offline წევრი mariiii

აუუ დზანკაიაა მარაა მალე დაასრულო მგონი :D :D მომეწონაა დზაან ^_^

 


№3  offline წევრი Sweetiko

საყავრლობა იყო <333
ვხალისობდი ამია კითხვისას

 


№4  offline წევრი Nikalaevnaa:D

კარგი იყოოოო <33

 


№5  offline წევრი NataShka()()()

დღეს წავიკითხე თავიდან ბოლომდე ფანტასტიური იყო ძალიან მომეწონა მაგარიხარ love
--------------------
ნ.ორბელაძე

 


№6 სტუმარი სახელი :)

უძალიან მაგრესი იყოოი იმედია ახალი ისტორისც დახლოვებით ესეთი იქნება <3

 


№7 სტუმარი Guest ნინა

თბილი, ტკბილი, საყვარელი ისტორია. იმენა კანфეტ რა :-D ძალია მომეწონა.ძალიან საყვარელი პერსონაჟები არიან და რავი სიტყვები არ მყოფნის.გამაბედნიერა ამ ისტორიამ ♥♥♥♡♡♡ წარმატებები !!!

 


№8 სტუმარი giorgi

სინამდვიილეშI მაინტერესებ შენ როგორი ცხოვრებით ცხოვრობ და როგრორიისტორია გქვს? :)))

 


№9  offline მოდერი D-roni

giorgi
სინამდვიილეშI მაინტერესებ შენ როგორი ცხოვრებით ცხოვრობ და როგრორიისტორია გქვს? :)))


გამეცინა)) ძალიან ჩვეულებრივი , ვსწავლობ და ვერთობი მეგობრებთან ერთად ... ამ ისტორიაზე დაწერილი კომენტარით თუ ვიმსჯელებთ გიპასუხებ იმასაც რომ ასეთი არაფერი მსგავსი:)

 


№10  offline აქტიური მკითხველი aanamaria

ისეთი თბილი ისტორია იყოოო სასწაული პირდაპირ heart_eyes

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent