შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ნისლი შემოჭრილა-1


24-04-2015, 18:02
ავტორი wiko ♥
ნანახია 1 870

დღეს ქორწილი მაქვს! ვქორწინდები ადამიანზე რომელსაც სულ რაღაც ორი კვირაა ვიცნობ. ვიცი სიგიჟეა მაგრამ ამ ადამიანს იმდენად ვენდობი რომ შემიძლია მთელი ცხოვრება მასთან ერთად გავატარო. მე ნატა ვარ ეს კი ნიკაა ჩემი საქმრო. 2 კვირის წინ ნიკა პირველად ვნახე სკოლის გამოსაშვებ საღამოზე. სახლში მივდიოდი როდესაც მისმა მანქანამ კინაღამ გამიტანა. მართალია ხელი საშინლად მეტკინა, მაგრამ საჩხუბრად გავიწიე მისკენ. მან კი გაზს მიაჭირა ფეხი და ადგილიდან გაქრა. არც სახე დამინახავს არც არაფერი კიდევ უფრო გავმწარდი სკამზე ჩამოვჯექი და ცრემლი ჩამომიგორდა....... სადღაც 20 წუთი სრულიად მარტო ვიჯექი, შემდეგ ჩემ ძმას დავურეკე და ვთხოვე სახლში მივეყვანე.
მეორე დღეს კართან დამხვდა კოლოფი წერილთან ერთად " ბოდიში მინდა მოგიხადოთ გუშინდელი ჩემი სულელური ქცევისთვის. ნასვამი ვიყავი და ალბათ ამიტომ გავაკეთწე ეს. იმედი მაქვს კარგად ხართ და რამე არ დაიზიაბეთ, კიდევ ერთხელ ბოდიშს გიხდით გემრიელად მიირთვით ეს პატარა საჩუქარი"
კოლოფი გავხსენი და სავსე იყო შოკოლადებით.სახლში შევედი კარი მივიხურე და დივანზე დავჯექი. ისევ ბრაზი მომაწვა და გაბრაზებულმა კოლოფი მოვისროლე, შოკოლადები სულ ძირს მოიბნა... ჩემი დზმა გაკვირვებით მიყურებდა...
- რა გჭირს?
- არაფერი.
- როგორ თუ არაფერი? აშკარად რაღაც გჭირს.
- გუშინ ვიღაც დეგენერატი კინაღამ მანქანით დამეჯახა, არა კინაღამ დამეჯახა და ხელიც საშინლად მატკინა, შემდეგ ახლოს მისვლაც არ მაცადა იე გაეცალა იმ ადგილს. დღეს კი ეს იაფფასიანი შოკოლადები გამომიგზავნა იდიოტური სიტყვებით, თურმე ნანობს და ბოდიშს მიხდის. სადაც დავინახავ ცემით ამოვხდი სულს. ახ**რი!
- ე ნატა სიტყვები შეარჩიე ხომ არ დაგავიწყდა რომ გოგო ხარ.
- მეტის ღირსია ეგ გარეწარი.
- სიტყვები თქო!
- გავედი მე გარეთ სანაპიროზე გავისეირნებ.
- ბრთხილად ოღონდ.
- კარგი.
სახლის კარი გამოვიხურე თუ არა ჩემს წინ ის მანქანა გაჩერდა გუშინ რომ დამეჯახა..........



№1  offline წევრი lika

dzan kargia gagrdzele da pataratavia

 


№2  offline წევრი wiko ♥

არ მეგონა თუ ვინმეს მოეწონებოდა და პატარა მაგიტომ დავდე გავაგრდზელებ აუცილებლად

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent