შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

პანდა(3)


1-05-2015, 15:03
ავტორი Ketrin
ნანახია 2 289

დაიწყო ისევ ყოველდლით ერთიდაიგივე. გაგაღვიძებს მაღვიძარა,ადგები,მოწესრიგდები,ჩაიცვავ და წახვალ სკოლაში მერე კიდე უნდა უსმინო უაზრო 45 წუთიან გაკვეთილებს.
- ქეთიიიიიიიი(იმხელაზე ჩამომყვირა კიბეებზე თათიამ შევხტი)
- რა გაღრიალებს?(მე)
- გოგო ხოიცი რო 3 დღეში დაბიდუბიმაქ(თათია)
- ჰომერე?(მე)
- რამერე გოგო არაფერი მაქ დღეს საყიდლებზე მივდივართ(მითხრა და ხტუნაობა დაიწყო)
- კაი(მე)
- შენრა იყო რა უჟმური ხარ დღეს(თათია)
- ისე(მე)
ძლიივს გაზოზნიკდა 7 გაკვეთილი და სახლებში წავედით.
- ანაა მედათათია საყიდლებზე მივდივართ წამოხვალ?(მე)
- კი არაფერი მაქ(ანა)
- კაი მაშინ წამო მომწერა ამან გამოდითო(მე)
- კაი წამო(ანა)
ანამ მანქანის გასაღები აიღო,კარი დავკეტეთ და წავედით.მალე თათიასთანაც მივედით მანქანაში ჩასკუპდა და მაღაზიებისკენ გავსქურეთ.
- ვაიიმე რალამაზიია (იმხელაზე ვიყვირე მთელი მაღაზია მე მიყურებდა)-ტრალალაა მე ამას ვყიდულობ ^^
ფეხსაცმელებიც და ჩანთაც უცებ შევუხამე, თუმცა სამაგიეროდ ამათმა იმდენხანს მატარეს რო რავი ბოლოს მომბეზრდა და იქვ ახლოს მყოფ მყუდრო კაფეში წავედი. შევედი და...... ყველაფერი საშინელება ხო მე უნდა დამემართოს((( დათო და ვიღაც გოგო ისე გულიანად კისკისობდენე როო აიიარვიცი თან ყავას წრუპავდნენ. არაფერი შემიმჩნევია ისე წავედი თავისუფალი ადგილისაკენ მიმტანს მოვუხმე და შოკოლადის ნამცხვარი შევუკვთე. სანამ შეკვეთას მომიტანდნედ facebook-ზე ძრომიალი დავიწყე და რაღაც საინტერესოსაც წავაწყდი ამ დროს კი ჩემი შეკვეთაც მოიტანს „საინტერესო ამბავი“ დავსქრინე,ტელეფონი ჯიბეში ჩავიცურე და გემრიელად შევექეცი ჩემს ნამცხვარს. არმინდოდა დათოზე და მის პარტნიორზე მეფიქრა და სიმართლე გითხრათ არც მახსოვდნენ ისინი,რომ არა იმ გოგოს გამაყრუებელი „ბღორინი“. ცოტახანში თათიამაც დამირეკა თანხა გადავიხადე და კაფე დავტოვე. მარგიანმაც შემამჩნია თუმცა არაფერი შეუმჩნევია ისე გააგრძელა გოგონასთან საუბარი.
- რა იყიდეთ?(მე)
- სახლში ნახავ(ანა)
- უჟმურო(მე)
- ბევრს ნუტლიკინებ(ანა)
- მიდი რა... თათია ჩვენთან წამო და თან მანახე შენი „ზმანები“(მე)
- კააიიი(თათია)
- დღს რაღაცა ძაან აჟიტირებული ხარ ხოიცი (მე)
- ხოიცი ახალი ტანსაცმელები როგორ მიყვარს (თათა)
ლაპარაკ-ლაპარაკში დროც გავიდა და სახლში მივედით.
- ძინძიიიილოოოოოოო(მე)
- გიისმენ შვილო(ლიკა)
- გვაჭამე რა(ვუთხარი ლეკვისთვალებით და ლოყაზე ხმაურით ვაკოცე)
- მოდით(ლიკა)
საჭმელი შევჭამეთ შემდეგ კი ოთახში ავედით და ჩვენი ახალი „ზმანების“ ჩაცმა დავიწყეთ.
- შენრა შორტი იყიდე?(მე)
- ჰო ცუდია?(თათია)
- არა კაია(მე)
თათიამ როგორც აღმოჩნდა ბეჟი შორტი ასევე ბეჟი ლობუტინები და თეთრი საროჩკა იყიდა.მე ძაან საყვარელი კაბა ვიყიდე თეთრი ტოპი და ასევე გრძელი თეთრი ქვედაბოლო, თეთრი ლობუტინები და საყვარელი პატარა თეთრი ჩანთა. ანამ კი როგორც ყოველთვის ჯინსი იყიდა თეთრი მაიკა და ასევე თეთრი კედები ვერიტანს კაბებს ასე რომ... სამივე საყვარლად გამოვიყურებოდით. შემდეგ ისევ გამოვიცვალეთ და ის სიახლე გამახსსენდა კაფეში რომ დავსქრინე.
- უი თათია მოდი(მე)
- ჰო რაიყო(თათია)
- დღეს კაფეში ფბ-ზე შევძვერი ჰოდა საინტერესო სიახლე ვნახე(მე)
- რა სიახლე?(თათია)
- ბილბორდებზე ჩვენი ფოტოც გამოქვეყნდა (ვუთხარი და გადავიხარხარე)
- ვინ იზავდა? (სიცილითვე მიპასუხა)
- რავიციმე თან წარწერით საუკეთესო მომღერლბიო და (ბოლო ხმაზე ვკისკისებდი)
- ვაიიმე ცუდად ვარ (თათია)
- მოდი ვიმღეროთ არგინდა?(მე)
- გადავიღოთ ოღონდ(თათია)
- კაი(მე)
კარგა ხანი ვიკამათეთ სიმღერის არჩევაზე ბოლოსდაბოლოს კი შევარჩიეთ სასურველი სიმღერა ვიდეოც გადავიღეთ და ავტივრთეთ კიდეც facebook-ზე რასაც დიდი გამოხმაურება მოყვა. შემდეგ ფილმის ყურება გადავწყვიტეთ და თათიამ რაღაც ჩამირთო ბოლოს კი ტირილით მოკვდა ძლივს ვაწყნარებდი, ბოლოსდაბოლოს დავაწყნარე და ცანცარი დავიწყეთ იდურ ცეკვებს ვცეკვავდით და თან ვკვდებოდით სიცილით.
- ვაიმე ცუდად ვარ აღარ შემიძლია(ვთქვი და მისავათებული ჩავესვენე პუფში)
- ვაიიმე მეც დავიიღალე(თათია)
ცოტახანში თათიას ტელეფონი აწრიპინდა.
- ჰოო დე(თათია)
- ........
- კაი წამოვალ ეხავე(თათია)
- ეე მიდიხარ ? (მე)
- ჰო მოგწერ მერე წავე(თათია)
- კაი მიდი (მე)
თათია რო წავიდა ძაან მოვიწყინე და რაღაც უაზრობა ფილმი ჩავრთე, ნუ ფილმს ყურადღებას სულ არ ვაქცევდი მაინტერესებდა ვინ იყო ის გოგო დღეს დათოსთან ერთად რომ ვნახე. ფიქრებიდან ტელეფონის გაბმულლმა ზუილმა გამომიყვანა.
- ჰჰოომ გეგუს(მე)
- რაშვები?(გეგა)
- რავი არაფერს შენ?(მე)
- მეცარაფერს ჩვენ კაფეში ვიკრიბებით და მოდი ხო?(გეგა)
- კაი 10წუთში მანდ ვარ(მე)
- კაი არდაიგვიანო(გეგა)
- კაი (მე)
ნელ-ნელა წამოვიზლაზნე ფეხზე და ჩემს საყვარელ კარადას მივაშურე. საერთოდ ვგიჟდები კაბაზე და ეხლაც გადავწყვიტე კაბა ჩამეცვა. შავი ძაან ძაან მოკლე მაღალწელიანი კაბა ჩავიცვი, თეთრი მაიკა, თეთრი კედები, თმა ავიწიე, ტყავი მოვიცვი, ტელეფონს ხელი დავავლე და სახლიდან გავედი. ყველაზე ადრე მე მივედი არადა გეგამ მე გამაფრთხილა არ დააგვიანოო და თვითონ სადაა ამდენხანს, შემდეგ ჩემი ბავშვობის მეგობარმა დამირეკა და ლაპარაკში ისე შევყევი ვერცკი შევამჩნიე როდის მოვიდა თათია და გეგა.
- კაიი ქეთიიუს კარგად გკოცნიი შეგეხმიანები მერე(მე)
- გეგა შენ მე გამაფრთხილე არდააგვიანოო და სადხარ ამდენხანს? რამდენიხანია გელოდებით(მე)
- კაი ტო რაიყო 2 წუთი არ გვაპატიო(გეგა)
- დათო სადააა?(მე)
- მარგიანთან ერთად მოვა(გეგა)
- კაიიც(მე)
- ქეთიიუს სიცილი დასახვეწი გაქ(სიცილით მითხრა გეგამ)
- და რას უწუნებ ერთი?(დაბღვერილმა გავხდე არადა შესანიშნავი სიცილიმაქვს დდ)
- რა რას ვუწუნებ გოგო რო შემოვედი კაფეში ყველა შენ გიყურებდა ისე იცინოდი და ჩვენც სიცილით მოგაგენით(ხარხარებადა გეგა)
დაბღვერილმა გადავხედე გეგას და ამდროს დათოებიც გამოჩნდნენ.
- როგორხაართ?(ხიჯაკაძე)
- კარგაად დათუ შენ?(თბილად გავუღიმე)
- რავიიარამიშავს (მითხრა და თათიას ჩამოუსკუპდა გვერდით)
ის რეგვენი კი პირდაპირ წინ დამიჯდა თან ის გოგოც მოუყვანია დილით კაფეში რომ ვნახე.
- გაიცანით ეს ნატაშკაა ჩემი გოგო(მარგიანი)
„ჩემი გოგო“ ამ სიტყვების გაგონებისას გულში რაღაც ჩამწყდა, მაშინ მივხვდი რომ მარგიანი უბრალო გატაცება არაა, არც ერთკვირიანი მოწონება, მართლა მიყვარდა.....
- სასიამოვნოა(თბილად გაუღიმა თათიამ)
მან კი სწერვული „როჟით“ აგვათვალიერა და ასევე სწერვულად გაიღიმა.
- გოოგონებო რას შეუკვეთავთ?(გეგა)
- როგორც ყოველთვის(ერთხმად ჩავილაპარაკეთ მე და თათიამ)
- ნატაშ შენ?(გეგა)
- მხოლოდ ფორთოხლის წვენს(ნატაშკა)
გეგამ მიმტანს დაუძახა და შეკვეთა მისცა რამოდენიმე წუთში კი მოგვიტანეს კიდეც.
- ქქეთი შენი დახმარება მიინდა რა(საწყალი თვალებით შემომხედა ხიჯაკაძემ)
- რაში?(მე)
- გეტყვი მერე და ხო დამეხმარები?(ხიჯაკაძე)
- თუ შევძლებ რატომაც არა(მე)
საყვარლად გამიღიმა შემდეგ კი თათას გადახედა.
ნერვები მეშლებოდა დათოზე და ნატაშკაზე თან პირდაპირ ჩემს წინ რომ დაჯდნენ, ბოლოს კი მათ ხვევნა-კოცნას ვეღარ გავუძელი და წამოსვლა დავაპირე.
- წავედი ბავშვებო მე კარგად(ვთქვი და ფეზე წამოვდექი)
- კაი ტო ასე მალე?(გეგა)
- ჰო დავიღალე... დათო წამოხვალ შენც თუ მერე მეტყვი რაში გინდა დახმარება?(მე)
- აჰ ჰოომ წამოვალ ეხლავე(ხიჯაკაძე)
- კააი კარგად ბავშვებო(მე)
- კარგად(გეგა)
რამოდენიმე წუთი ჩუმად მივდიოდით სიჩუმე კი მე დავარღვიე.
- ჰა ეხა არ იტყვი რაში გინდა დახმარება?(მე)
- აუ მოკლედ დავიტანჯე რა.....მინდა რო გაიგოს ბოლოსდაბოლოს თათიამ ჩემი გრძნობების შესახებ მარა არვიცი როგორ ავუხსნა სიყვარული(საყვარლად ჩაილაპარაკა და მოწყენილმა გადმომხედა)
- დაბადების დღეზე რო აუხსნა?(მე)
- ჰო კაი აზრია ჰოიცი მარა როგორ(ხიჯაკაძე)
- ოო აი ეგ მოსაფიქრებელი გვაქვს 3 დღეში დაბადების დღეაქ ხოიცი(მე)
- ჰო რაუნდა ყვლაზე მეტად?(ხიჯაკაძე)
- აუ რავიი(მე)
- არასდროს უნატრია რამე შენთან?(ხიჯაკაძე)
- კი ძაღლი მარა ძაან ძვირი დაგიჯდბა ეს ნატვრა(მე)
- თათიას გამო ყვლაფერს გავაკეთებ რა ჯიშის ძაღლი უნდა?(ხიჯაკაძ)
- ჩიხუახუა(მე)
- ჯიიგარიი ხარ ქეთუს(თბილად გამიღიმა და საყვარლად გგადამეხვია)- ას ადრე იმათ გამო წამოხვედი ხო?
- ჰოო რავი(ვუთხარი და გზა გავაგრძელე)
- კაი ტო არ იდარდო უბრალო გასართობი იქნება ეგ გოგოც(ხიჯაკაძე)
- ვერ გაიგე რა თქვა? ჩემი გოგოაო(მე)
- კაი მაგაზე არ ინრვიულო(ლაპარაკ-ლაპარაკში სახლამდეც მიივედი)- კაი მიდი ადი ეხა სახლში ხვალ კლუბში მივდივართ ჰო წამოხვალ?(ხიჯაკაძე)
- კი წამოვალ კაი ხვალამდე(მე)
- ხვალამდე(გეგა)

*****
აიი ისევ მაღვიძარამ გამაღვიძა მეც სხვა რაგზა მქონდა ავდექი და წავედი სკოლაში. 7 გაკვეთილი უაზროდ გავიდა არაფერი არ მომხდარა საინტერესო. სახლში როგორც კი მივედი ეგრევე მეცადინეობა დავიწყე. ზუსტად 4 საათი ვმეცადინეობდი ფიზიკას დავაკვდი იმენა რასაც ქვია.... ცოტახანში კი გეგამაც დამირეკა გაემზადე და გამოგივლიო. ნაცრისფერი სადა ძალიან მოკლე კაბა ჩავიცვი, ჩემიი საყვარელი თეთრი კედები, თმა ავიწიე, ტელფონი ავიღე და გეგას ზარს დაველოდე. 2 წუთში გეგამაც დამირეკა ჩამოდიო მეც ტყავი მოვიცვი და წავედი.
- პრიივეტ როგორხარ?(მე)
- კარგად შენ?(გეგა)
- არამიშავს თათიას ჩვენ უნდა გავუაროთ თუ თვითონ მოვა? (მე)
- ხიჯაკაძე მოიყვანს(გეგა)
- აჰ კაი(მე)
ხმა არცერთს აღარ ამოგვიღია წყნარ სიმღერას ვუსმენდით ამასობაში კი კლუბშიც მივედით. თავბრუსდამხვევმა სუნმა შესვლისთანავე ამიწვა ცხვირი. ყველა მისული იყვნენ და რაღაცაძ კისკისებდნენ... მც სიცილით მივუახლოვდი და ასევე მხიარულად მივესალმე თუმცა სახეზევე შემეყინა სიცილი როცა ნატაშკაც დავინახე დათოს კალთაში.
ხიჯაკაძემ კი „ყურადღებას ნუ მიქაცევ“ თვალებით გადმომხედა და გამიღიმა, მეც ყალბი ღიმილი ავიკარი სახეზე და თათიას მივუსკუპდი გვერძე. ბევრს ვსვავდი ნერვებ მოშლილი ვიყავი დათოზე და.... თათიამ, გეგამ და ხიჯაკამ კი დამიშალეს რამოდენიმეჯერ თუმცა არ ვუსმენდი. შეზარხოშებული ვიყავი, ჩემი საყვარელი სიმღერა , რომ დაიწყო და ფეხზე წამოვხტი უნდა ვიცეკვოთქო. „საცეკვაო მოედანზე“ გავედი და ვიღაზ უსიმპატიურესმა ბიჭმა პარტნიორობაც გამიწია. სულ აღარ მახსოვდა დათო და ნატაშკა, იმდენი ვიცეკვე ცეკვაშიც გამოვფხიზლდისავით შემდეგ კი მაგიდას დვავუბრუნდი და გასავათებული ჩამოვჯექი.
- ისა და კაბა სახლში დაგრჩა?(გამეტყლარჭა ნატაშკა მისი ჭკუით იხუმრა არადა ჩემზე მოკლე კაბა თვითონ ეცვა)
- რავი შენ?(მე)
- არა დათუნას ნამუშევარია(ნატაშკა)
მობეზრებულად გადავხედე და თათიას კოკტეილი მოვწრუპე.
ცოტახანში ჩემს წინ ვიღაც „არანორმალურად“ სიმპატიური ბიჭი დაეყუდა და გაცნობა მთხოვა რაზეც თანხმობა მივეცი.
- სახელი პატარავ?(უცნობი)
- ქეთი შენ?(მე)
- დაჩი(დაჩი)
- სასიამოვნოა(მე)
- ჩემთვისაც...რამეს დალევ?(დაჩი)
- არა მადლობა...კარგი დაჩი ეხა უნდა წავიდე ჩემი მეგობრები მიდიან და... სასიამოვნო იყო შენი გაცნობა(მე)
- დაიცა ასე ვერ გაგიშვებ ნომერი მაინც მითხარი(დაჩი)
- 2 წუთის გაცნობილებს ნომერს რო არ ვაძლევ(მე)
- უბრალოდ მგობრობა მინდა(დაჩი)
- თავიდან ყველა ეგრე იწყებს(მე)
- მე ყველა არვარ მართლა მეგობრობა მინდა შენთან.....სინამდვილეში კარგად ვიცი ვინც ხარ და მსმენია რო კაი რჩევებს აძლევ შენს მეგობრებს(სიცილით მითხრა და საუბარი განაგრძო)ჰო და შენი დახმარება მჭირდება მართლა დას ვფიცავარ(დაჩი)
- კარგი....გამონაკლის დავუშვებ ამ ერთხელ და მოგცემ ნომერს(ფურცელზე დავუწერე და გავუწოდე)- აბა კარგად
- შეხვედრამდე(დაჩი)
ბავშვები უკვე გარეთ იყვნენ გასულები და მე მელოდებოდნენ, ნატაშკას ჩავუარე თუ არა ხმადაბლა მომაძახა...
- ბო*ი(ნატაშკა)
- უკაცრავად?(მე)
- რაიყო ვერგაიგე?(ნატაშკა)
- არა გავიგე უბრალოდ არ მესმის ბო*მა ბო*ი რატო უნდა გიწოდოს(მე)
- გოგო წესიერად მელაპარაკე(ნატაშკა)
- ნატაშ გეყოს(გაბრაზებული ტონით უთხრა მარგიანმა)
- რა მეყოს ვერ გაიგე რა მაკადრა?(ნატაშკა)
- სიმართლე მწარეა(უთხრა და მანქანაში ჩატენა)
მე კი გამარჯვებული ღიმილით წავედი გეგას მანქანისკენ. გულში ვზეიმობდი ძაან გამიხარდა დათომ ნატაშკა რომ გაამწარა

***
მაღვიძარას გამაყრუბელმა „კივილმა“ გამაღვიძა მეც ნელ-ნელა ავდექი თავი მოვიწესრიგე და სკოლისაკენ გავეშურე. თათია უკვე სკოლაში დამხვდა და მილოცვებს იღებდა.
- ტასოოოოოოოოოოო გილოცაააააააააააააააააააავ (გავექანე და ზედ შევახტი თან ბოლო ხმაზე ვყვიროდი)
- მადლობა საყვარელო (თათია)
მალე ზარიც დაირეკა და კლასში შევედით.
- დათომ არმოგილოცა?(მე)
- არარიან სკოლაში(თათია)
- რატო?(მე)
- მერავი(თათია)
შუა გაკვთილზე სმს მომივიდა უცხო ნომრისგან.....
„ქეთი გთხოვ გარეთ გამო შენი დამარება მჭირდება“
„რომელი ხარ?“
„უჩა ვარ გამო რა გთხოვ“
„კაი ეხავე“
გარეთ გავედი და ფანჯარასთან საწყალი სახით აყუდებულ უჩას წავაწყდი.
- აბა რახდება?(მე)
- დახმარება მინდა შენი(უჩა)
- რაში?(მე)
- თათიას მინდა რო რამე სიურპრიზი გავუკთო და დამეხმარე რა ოღონდ არუთხრა კაი?(უჩა)
- იცი? დაგაგვიანდა თათიას აღარც კი მოწონხარ(მე)
- გთხოვ(უჩა)
- კაი კაი შენ რისი გაკეთება გინდა?(მე)
- რავი თათიას რა გაუხარდება?(უჩა)
- აუ უჩა მართლა არვიცი დაიცა ..... ერთი ვიცი რაღაც უნდა მარა ძაან ძვირია გაწვდები?(მე)
- თათიასგამო ყვცელაფერს ვიზავ(უჩა)
- ოჰო სად გქონდა მანამდე თვალები?(მე)
- რავიტო კაი მიდი მითხარი ეხა რაუნდა უნდა გავენთავისუფლო და ვიყიდო(უჩა)
- ერთ-ერთ საიუველირო მაღაზიაში ნახა ძაან ლამაზი სვაროვსკის თვლებით მოჭდილი ყელსაბამი თუ .... - სიტყვა აღარ დამამთავრებია ლოყაზე მაკოცა ჯიგარი ხარო მომაძახა და „კისრისტეხვით“ ჩაირბინა კიბეები. მეც დებილივით ჩავიღიმე და კლასში შევედი.
- სადხარ გოგო ამდენხანს მეგონა ჩავარდი(თათია)
- საქმე მქონადა(მე)
- ტვალეტში?(თათია)
- ჰო საყვარელს შევხვდი (სიცილით ვუთხარი და წიგნს ჩავხედე)
- დებილიხარ (თათია)
- ხდება ხოლმე(მე)
ასე უზარო დიალოგებით გავიდა 7 გაკვეთილი და სახლებისაკენ ჰერი-ჰერი მოსამზადებლები ვიყავით საღამოსთვის და ყველა ვჩქარობდით.
სახლში რომ მივედი ფილმს ჩავუჯექი საპატიო მიზეზი მქონდა და მეცადინეობას სულ არ ვაპირებდი. 2 ფილმს ვუყურე ერთი ცრემლიც არ გადმომიგდია არადა ჩემსა ადგილას თათია და ანა ჩაკვდებოდნენ ტირილში. ოჰო ოთხისაათიც მოსულა სწრაფად წამოვხტი ფეხზე ტანსაცმელი გავამზადე და სააბაზანოში შევედი წყლის გადასავლებად თან ჩემს დასაც გავძახე გამზადებულიყო თორემ მისი ამბავი რომ ვიცი ღამის 11 საათზე მომიწევს რესტორანში მისვლა.
თმა გავიშრე და „ტალღოვანი კულულები“ დავიყარე შემდეგ კი ჩემი კაბა ჩავიცვი,მსუბუქი მაკიაჟი გავიკეთე და ტელეფონზე ზარიც გაისმა ....
- ოჰ რაუნდა თვით ბატონ მარგიანს?(მე)
- შენს სადარბაზოსთან ვარ მალე ჩამოდი არ მალოდინო(დათო)
- კაი(მე)
- ანააააააააააააააააა დათო მოვიდა დროზე(მე)
- იკუნა გამომივლის(ანა)
- კაი(მე)
თეთრი ტყავი მოვიცვი ჩანთა ავიღე და სახლი დავტოვე. ჩემდა საუბედუროდ ლიფტი არ მუშაობდაა და კაკუნით ჩავიარე 5 სართული. სადარბაზოდან გავედი თუ არა ადგილზე მივეყინე ძალიან სიმპა“წ“იჩნად გამოიყურებოდა „ჩემი ბიჭი“ ,
„ჩემი ბიჭი“ ძაან ხომ არ გავფრინდით ოცნებებში? – „ამომძახა“ ქვეცნობიერმა და ბოროტულად გადაიკისკისა, ერთი კარგად შევუბღვირე და ჯანდაბაში მოვისროლე.
შავი სმოკინგი და თეთრი პერანგი, უცებ თავში რაღაცამ დამარტყა და გამოვფხიზლდი. კაკუნით მივუახლოვდი მარგიანს და სიგარეტი მოისროლა.
- როგორ ხარ?(მითხრა და ოდნავ შემახო ლოყაზე ტუჩები, ასეთი თბილი ჩემს მიმართ პირველად ვნახე)
- კარგად შენ?(მე)
- შესანიშნავად(დათო)
თავიდან ფეხებამდე ამათვალიერა შემდეგ კი მანქანის კარი გამიღო, თავად კი მეორე მხრიდან შემოუარა და მძღოლის ადგილი დაიკავა.
- მეგონდა დანარჩენებიც ჩვენ მოგვყვბოდნენ(მე)
- თავისით მოვლენ(დათო)
- კაი(მე)
რესტორნამდე ხმა არცერთს ამოგვიღია, მალე რესტორან კოლხეთსაც მივადექით.
- ტასი კიდევ ერთხელ გილოცავ (ვუთხარი და საჩუქარი გადავეცი)
- თაათს გილოცავ(მარგიანი)
- მადლობა(თათია)
შუა ქეიფის დროს სერგი შემოგვიერთდა და თათიას Mercedes G class-ის გასაღები ჩაახუტა თათიამ კი კივილით აიღო მთელი რესტორანი ყველაზე მაგარი ძამიკო მყავსო.
მაგრამ ეს კივილი რა მოსატანია დათოს საჩუქარზე მთელმა თბილისმა გაიგო მგონი მისი ხმა. ოცნება აუსრულა და საყვარელი პატარა ჩიხუახუა აჩუქა ნახევარი საათი ეხუტებოდა და მადლობას უხდიდა დათოს. კარგად ვერთობოდით მე და თათია არცერთ სიმღერას არ „ვმაზავდით“ , შემდეგ თათიას მისი საყვარელი სიმღერაც მივუძღვენი და ჩემს ადგილს დავუბრუნდი. ცოტახანში ვიღაც ძალზედ სიმპატიური ბიჭი მომადგა და ცეკვა მთხოვა მეც რათქმაუნდა ქაჯობა არ დამიწყია და საცეკვაო მოედანზე გავყევი.
- შენი სახელი?(უცნობი)
- ქეთი შენ?(მე)
- ნიკა(ნიკა)
ვცეკვავდით, თან ვკისკისებდი .... შუა ცეკვაში მარგიანი მოგვადგა მე უნდა ვეცეკვოო თან საშინლად გაბრაზებული საახით მიყურებდა, ნიკამ უპრობლემოდ დამთმო ნუ უპრობლემოდ დამთმობდა ისეთი დაუბრიალა თვალები როო .... დამემშიდობა და თავისი მაგიდისკენ გასწია. ხელი მოშიშვლებულ წელზე მომხვია და სასიამოვნო ჟრუანტელმა დამიარა ტანში.
- შენ უფრო მოკლე ტოპი არ გქონდა რომ ჩაგეცვა?(დათო)
მართალიც იყო ისე მოკლე ტოპი იყო მხოლოდ მკერდს მიფარავდა.
- არა თორემ დიდი სიამოვნებით ჩავიცვავდი(ირონია არ დავაკელი ნათქვამს და ასევე ირონიულად გავუღიმე)
- ჩემს ნერვებს ნუ ცდი(დათო)
აღარაფერი მითქვამს უბრალოდ გავუღიმე და ცეკვა გავაგრძელე.
მალე მუსიკაც დამთავრდა და ჩემი ადგილისაკენ წავედი. ცოტახანში ისევ მომადგა ვიღაც უცხო ბიჭი დათანხმებას ვაპირებდი თუმცა მარგიანმა ისეთი თვალებით შემომხედა უარით გავუშვი თავის გზაზე.
- აიი ყველაზე მაგარი ძმა ხარ და შენ ყველაზე მაგარი მეგობარი ყველაზე მაგარი საჩუქრები მაჩუქეთ და ძაან გამახარეთ(გაბრწყინებული სახით ელაპარაკებოდა თათია სერგის და დათოს)
ამდროს ჩემი ტელეფონი აწრიპინდა და გვერდით გავედი უჩა მირეკავდა.
- გისმენ(მე)
- თათია გამოიყვანე გარეთ ვარ(უჩა)
- კაი(მე)
- თათსონ წამო რა ერთი წუთით გარეთ(მე)
- რახდება?(თათია)
- წამო რა(მე)
- კაი(თათია)
გარეთ გავედით თუ არა უჩაც შეგვეგება და თათიამ ისეთი თვალებით შემომხედა სიკვდილი ვინატრე.
- მაპატიე დაო(სიცილით ვუთხარი და იქაურობას გავეცალე)
- უჩა აქ რას აკეთებ?(თათია)
- გილოცავ დაბადების დღეს ჩემო პატარა(უთხრა და ჩაეხუტა)
- მადლობა, მაგრამ ეს ჩემო პატარა მოაშორე თუ შეიძლება(თაათია)
- ეს შენ(საჩუქარი გაუწოდა უჩამ)
- ვერ ავიღებ(თათია)
- კაი რა თათს ხოიცი როგორ მიყვარხარ(უჩა)
- დაგაგვიანდა პატარა ბიჭო(ირონია არ დააკლო ნათქვამს)
- კაი რა ჩემოსიცოცხლე(უთხრა და ლოყაზე აკოცა)
- აქამდე სად გქონდა თვალები?მოკლედ აღარ ვაპირებ შენთან ლაყბობას და პირდაპირ გეტყვი რომ არ მაინტერესებხარ, არანაირი გრძნობა არ მაქვს შენს მიმართ და შემეშვი კაი?(თათია)
- ასე იოლად ვერ მომიშორებ(უჩა)
თათია გამობრუნდა წასვლას აპირბდა თუმცა უჩამ ხელი დაავლო და ძლიერად ჩაიხუტა, ვერადავერ მოიშორა უჩა სხეულიდან ისე მჭიდროდ ჰქონდა ხელები შემოხვეული მისთვის, საბოლოოდ მაინც დააღწია მის ხელებს თავი და სწრაფი ნაბიჯით გაემართა რესტორნისაკენ თუმცა ადგილზე გაიყინა როცა კარებში საშინლად გაბრაზებული სახით მგდომი ხიჯაკაძე დაინახა.
- ვინ არის გოგო ის სი*ი(გაბრაზებული ტონით უთხრა და მკლავში ხელი ჩაავლო)
- წესიერად ილაპარაკე(ძლივს ამოილუღლუღა თათიამ)
- ვინარისთქო გოგო(უფრო და უფრო ბრაზდებოდა ხიჯაკაძე)
- მტკივა(უკვე ცრემლები წასკდა თათიას)
ცრემლების დანახვაზე თითქოს გული მოულბა ხელი გაუშვა და გულზე აიკრა
- მაპატიე არ მინდოდა უბრალოდ ....(ხიჯაკაძე)
- უბრალოდ რა?(თათია)
- ვინ იყო?(თემის შეცვა სცადა დათომ)
- უჩა, ჩვენი სკოლელი, ვუყვარვარ და დაბადების დღის მოსალოცად მოვიდა(თათია)
- კარგი მე მოვუვლი მაგას(უთხრა და შუბლზე აკოცა)
- დაანებე თავი,რატომ ზრუნავ ასე ჩემზე?(თათია)
- ანალოგიურად გავაკეთებდი სხვა მეგობარ გოგოზეც(ხიჯაკაძე)
- დარწმუნებული ხარ?(თათია)
- კი, თუმცა შენზე უფრო ვზრუნავ ვიდრე სხვა დანარჩენ მეგობარ გოგოებზე(უთხრა და ისე მაგრად ჩაიხუტა კინაღამ გაჭყლიტა)
- არ შევიდეთ?(თათია)
- ჰო წამო(ხიჯაკაძე)
ღამის 3 საათზე დავიშალეთ, სახლში თვით მარგიანმა მიმიყვანა, ჩემდა გასაოცრად ლოყაზე მსუბუქი კოცნაც დამიტოვა და გაშტერებული გამისტუმრა სახლსა შინა.

დაინახა.
- ვინ არის გოგო ის სი*ი(გაბრაზებული ტონით უთხრა და მკლავში ხელი ჩაავლო)
- წესიერად ილაპარაკე(ძლივს ამოილუღლუღა თათიამ)
- ვინარისთქო გოგო(უფრო და უფრო ბრაზდებოდა ხიჯაკაძე)
- მტკივა(უკვე ცრემლები წასკდა თათიას)
ცრემლების დანახვაზე თითქოს გული მოულბა ხელი გაუშვა და გულზე აიკრა
- მაპატიე არ მინდოდა უბრალოდ ....(ხიჯაკაძე)
- უბრალოდ რა?(თათია)
- ვინ იყო?(თემის შეცვა სცადა დათომ)
- უჩა, ჩვენი სკოლელი, ვუყვარვარ და დაბადების დღის მოსალოცად მოვიდა(თათია)
- კარგი მე მოვუვლი მაგას(უთხრა და შუბლზე აკოცა)
- დაანებე თავი,რატომ ზრუნავ ასე ჩემზე?(თათია)
- ანალოგიურად გავაკეთებდი სხვა მეგობარ გოგოზეც(ხიჯაკაძე)
- დარწმუნებული ხარ?(თათია)
- კი, თუმცა შენზე უფრო ვზრუნავ ვიდრე სხვა დანარჩენ მეგობარ გოგოებზე(უთხრა და ისე მაგრად ჩაიხუტა კინაღამ გაჭყლიტა)
- არ შევიდეთ?(თათია)
- ჰო წამო(ხიჯაკაძე)
ღამის 3 საათზე დავიშალეთ, სახლში თვით მარგიანმა მიმიყვანა, ჩემდა გასაოცრად ლოყაზე მსუბუქი კოცნაც დამიტოვა და გაშტერებული გამისტუმრა სახლსა შინა.
------------------------------------------------------------
ველოდები შეფასებას, თქვენი კომენტარები სტიმულს მაძლევს <3 იიმედია დააწერთ შთაბეჭდილებებს მიიყვარხართ ♥♥




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent