შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

უცნობი თაყვანისმცემელი (7) დასასრული


1-05-2015, 21:54
ავტორი KGB
ნანახია 2 962

...დაკითხვა...

- ანუ ამბობთ რომ მტრებია რ ჰყავდა? (პროკურორი)
- რამდენადაც ვიცი არა!გთხოვთ ტავი დამანებეთ,ისედაც ძლივს ვაზროვნებ (სალომე)
- კარგით თავისუფალი ხართ!

- სანდრო შემოიყვანეთ
გასცა ბრძანება პროკურორმა
- გამარჯობა
სანდროს ხმა არ გაუცია.ჩუმად იჯდა სახე წაშლილი და არაფრის მთქმელი თვალებით
- სანდრო თუ არაფერს მეტყვით..
- თუ არაფერს გეტყვით რა!ჩამსვავთ?მე უდანაშაულო ვარ! საფუძველი არ მქონდა! მე... მე...
ბოლო ხმაზე ღრიალებდა სანდრო
- მე არ მითქვამს რომ დაგიჭერენ.მე დარწმუნებული ვარ რომ არაფერი დაგიშავებიათ
- მაშინ თავი დამანებეთ,სახლში გამიშვით,ჩემს მდგომარეობაში შედით
- კარგი სანდრო,უბრალოდ მართლა ყველაფერი უნდა მომიყვე რაც იცი რომ ეს საქმე გავხსნა და მისი მკვლელი დავიჭირო.
ახლა სახლში გაგიშვებთ ნინიც ცოდოა,ქორწილის დღეს...
აღარ გააგრძელა პროკურორმა,თვალები ცრემლებით აევსო,სანდროს ეს რომ არ დაენახა უკან მიტრიალდა ვითომ წყალი უნდოდან.გრაფინით ჭიქაში ჩაასხა,დალია და უკან მიბრუნდა,მაგრამ სანდრო რისი სანდრო იყო რომ პროკურორის ასეთი საქციელის ახსნა ვერ ეპოვა.
- მოკლედ ახლა წადით სახლში,ნინის მიხედეთ,გვერდში ამოუდექით.გასვენების შემდეგ ხელმეორედ დაიკითხებით.
სანდრო წამოდგა ისე რომ მადლობაც არ უთქვამს
- მკვლელს ვიპოვი და ციხეშია მოვალპობ!გეფიცებით
დახშული ხმით უთხრა პროკურრმა სანდროს.სანდრო უკან მობრუნა.მის ასეთ საქციელს ახსნას ვერ უძებნიდა,თვალცრემლიანი კარებს მიუახლოვდა და ისე რომ არც შემობრუნებულა ბოხი,ხრინწიანი ხმით უთხრა პროკურორს
- მადლობთ ყველაფრისთვის,მაგრამ იმ ნა*****რს მეთვითონ მივხედავ.
სანდრო გარეთ გავიდა სალომეს ხელით ანიშნა წავედითო და პროკურატურა 2 წუთში დატოვეს.


ნუცუბიძის ქუჩა გადავსებული იყო.ზუკას პანაშვიდზე უამრავი ხალხი მიდიოდა.
ნინი? ნინი საშინელ დღეში იყო.მის სიკვდილს ვერ იჯერებდა,ზოგს ეგონა რომ გაგიჟდა.შეშლილი თვალებით დასცქეროდა ზუკას სასახლეს,მერე ნაცრისფერ,გაყინულ სხეულს,თვალს აარიდებდა,გვერძე გაიხედავდა და თვალს ხუჭავდა ხოლმე,ეგონა როცა გაახელდა ეს საშინელი სიზმარი დასრულდებოდა და ზუკას ისევ მის გვერდით მჯდომს დაინახავდა,იგივე ღიმილით, მაგრამ თვალს როცა ახელდა ცრემლები მარგალიტებივით სცვიოდა დიდი,ლამაზი თვალებიდან.
მისი ამგავრი უბედურების შემყურე ყველას ცრემლი ადგებოდა.ზოგი თავს ვერ იკავებდა და აქვითინდებოდა.
ზუკა გაასვენეს.......

ამ ამბის შემდეგ ნინის სახეს ღიმილი აღარ ღირსებია,წვრილ,სრულყოფილ და ლამაზ ტანს ფერადი ტანსაცმელი,ის დიდ,ლამაზ,ლურჯ თვაებს ცრემლები არ მოშორებია.
ოთახში ჩაიკეტა და აღარ გამოდიოდა.საჭმელს აღარ ეკარებოდა.სალომე 2 ლუკმას თუ ჩაატენიდა პირში ისიც როცა გული წაუვიდოდა.

- სანდრო კარებზე ზარია გააღე რა
- ბატონო პროკურორო? მობრძანდით
- ნინის ნახვა მიდა თუ შეიძლება
- არ ვიცი თუ მოინდომა...ვეცდები დავარწმუნო
- გთხოვთ ეს მნიშვნელოვანია,ერთადერთი თვითმხილველია,იცით მე სურატი მაქვს...ეჭვმიტანილის..იქნებ ამოიცნოს
- კარგით ვეტყვი
სანდრო ნინის ოთახიდან მალევე გამოვიდა
- შებრძანდით
- მადლობთ სანდრო
პროკურორმა კარებზე დააკაკუნა და ისე შევიდა ნინის ოთახში.ნინი სავარძელში იჯდა,ისევ შანი ანსაცმელი ეცვა,ჩრემლები შეიმშრალა და პროკურორს ხელით ანიშნა რომ დამჯდარიყო.
- ნინი ვიცი რომ ძალიან გიმძიმს ამ ამბის გახსენება,მაგრამ ზუკას გამო უნდა მომიყვე,მე სურათი მაქვს
მან სურათი ანახა ნინის და სიტყვა გააწყვეტინა პროკურორს
- ვიცი რომ გაქვთ.არ მინდა ზუკას მკვლელი თავისუფლად დაწრწოდეს.დამპირდით რომ დაიჭერთ
- გპირდებით ყველაფერს ვაკეთებ და გავაკეთებ
- თქვენი სახელი?
- ზაზა
- ზაზა... ჩაილაპარაკა მან და გაეღიმა
- აბა მომიყევი იმ დღეს რა მოხდა
- ყველაფერს მოგიყვებით ოღონდ არ გამაწყვეტინოთ.მოკლედ ერთი ტიპი იყო თემური.ადრე ზუკას თემურის ქალიშვილი უყვარდა მარიამი.თემური და ზუკას მამა ერთმანეთის მტრები იყვნენ და ცხადია არ უნდოდა მისი ერთადერთი ქალიშვილი მტრის ოჯახში შესულიყო და ზუკა მისი სიძე გახდარიყო,ამიტომ მარიამი ამეტიკაში წაიყვანა.ზუკა თბილისში ეძებდა,თემურის მარიამის და თავისი სახელი ბაზიდან წაუშლია და ამიტომ ზუკას თბილისში ეგონა რომ მალავდა.მარიამ ზუკა ისე უყვარდა ნერვიულობას გადაყვა,მგონი სისხლის გათეტრებაც ჰქონდა.მოკლედ თემურიმ ამ ამბავში ზუკა დაადანაშაულა და დაჰპირდა რომ შურს იძიებდა.
- მოიცა მოიცა,ზუკა რა შუაში იყო თვითონ წაიყვანა ის საწყალი გოგო ამერიკაში
- კი მაგრამ არ უნდოდა თავისი დანაშაული ეღიარებინა და ამიტომ ზუკა დაადანაშაულა შენ რომ არა ახლა შვილი ცოცხალი ეყოლებოდაო.მოკლედ ამის მერე სამკვდროსაციცოცხლოდ გადაეკიდნენ ერთმანეთს.ჯერ ზუკას მამა მოკლა...
- ახლა სადარის ის ნაძირალა თემური?შეიძლებოდა მას მოეკლა ზუკა?
- მოგიყვებით...თემური არა,ალბათ მისმა ძმამ იძია შური.
- შური? რის გამო?
- მო გი ყვე ბით..
- მოკლედ თემურიმ ჯერ ზუკა დაჭრა მერე საავადმყოფოში სცადა მისი მოკვლა,ზუკამ და სანდრომ რათქკაუნდა ეს არ შეარჩინეს და მათაც დაჭრეს ის იმ მიზნით რომ ეგონათ ჭკუას ისწავლიდა
- მერე?
- მერე თემურიმ სანდროს და ზუკას გასამწარებლად მე და სალომე გაგვიტაცა და სადღაც ბნელ,მიუვალ ადგილას წაგვიყვანა
- როგორ...როგორ გადარჩით
- გეტყვით.მოკლედ რომ მიგვიყვანეს ზუკას და სანდროს გაუგზავნა ვიდეო რომ თუ არ იჩქარებდნენ მოგვკლავდა.ამათ ადგილი ეცნოთ და მოგვაგნეს,თურმე ადრე მიუყვანია იმ ადგილას ზუკა და საშინლად სცემა ჩემს შვილს თავი დაანებეო,მაგრამ სანდრომ იპოვა და უშველა.ხოდა მოკლედ ზუკა და სანდრო ამოვიდნენ იარაღით.არ ვიცი რა მოხდა,რა ილაპარაკეს მაგრამ...
- მაგრამ რა
- დამპირდით რომ სანდროს არ დაიჭერთ
- თუ რამე ისეთი ჩაიდინა ვერ შეგპირდები
- ბატონო ზაზა ზუკა მომიკლეს,სანდრო რომ დაიჭირონ სალომეს რარა ეშველება ან მათ შვილ,მე...
- კარგით,თქვენ სიმართლე მომიყევით და სანდროზე არაფერს ვიტყვი
- დიდი მადლობა..იცით..თქვენ ძალიან კარგი ადამიანი ხართ
- განაგრძეთ გთხოვთ
- მოკლედ ზუკამ ჩვენ ჩაგვსვა მანქანაში და სანდრო თემურს დაედევნა,თემურისაც ეგ უნდოდა,იფიქრა ზუკა დამედევნება და მოვკლავო.მოკლედ ისე მოხდა რომ თემურიმ სანდროს ესროლა და ფეხში დაჭრა,მაგრამ მეორე ტყვიის სროლა არ დააცადა სანდრომ და პირდაპირ შუბლში ესროლა.თემური იქვე გარდაიცვალა.
- მოიცა მოიცა... ანუ თემური მოკლეს
- დიახ
პროკურორი ცოტახნით ჩუმად იჯდა და არაფერს ამბობდა.ბოლოს სიჩუმე ისევ ნინიმ დაარღვია
- სანდროს უნდოდა პოლიციას ჩაბარებოდა,მაგრამ ზუკა Dეპირდა მე მოვაგვარებო. მოკლედ გვამი ზუკამ ქოხთან ერთად დაწვა
- ეს სადრომ იცოდა?
- ზუსტად არ ვიცი. შემპირდით რომ არ იტყვით
- შეგპირდი და ავასრულებ კდიეც
- მადლობთ
- შემდეგ რა მოხდა?
- მერე ზუკამ ცოლობა მთხოვა და ერთ კვირაში დავქორწინდით.ჯვარი რომ დავიწერეთ გარდენიაში წავედით და ქორწილი იქ გადავიხადეთ.ხალხი რომ დაიშალა სასტუმროში წავედით,ბარგი უნდა ჩაგველაგებინა საღამოს შრილანკაზე მერე კუბაზე,ჰავაიზე,მადაგასკარზე,პარიზშლი,ლონდონში.ვაპირებდით ნთელი მსოფლიო შემოგვევლო,მაგრამ როცა მანქანიდან გადმოვედით ვიღაც კაცი წინ გადაგვიხტა და მაყუჩიანი იარაღით ზუკას ესროლა.ზუკა იქვე,ხელებში ჩამაკვდა.შემდეგ რაც მოხდა თვენც კარგად იცით.
პროკურორა სურათი ანახა ნინის
- ეს იყო?
- კი..ხომ დაიჭერთ?
ზაზა წამოდგა,კარებთან მივიდა და თქვა
- უკვე შეგპირდი ნინი..დავიჭერ
ეს სიტყვები ისე თქვა უკან აღარ მოუხედავს.სანდროს და სალომეს ზაზა არც დამშვიდობებია ისე წავიდა.
- კარგად ხარ?
- კი... დამტოვე რა გთხოვ.და კიდევ.. მაკდონალდში ცადი და 3 ჩიზი მომიტანე, 1 დიდი ფრი, კარამელის ნაყინი და შოკოლადის მილქშეიქი.
- სანდროს გაეღიმა,ყელში აკოცა და 10 წუთში ნინი ამ ყველაფერს მიირთმევდა
- არ მჯერა! რა უთხრა ასეთი იმ პროკურორმა!
- არ ვიცი მაგრამ ის კაცი მიყვარს
- ჰაჰაჰაჰა


...ეპილოგი...


ამის შემდეგ რა მოხდა?ნინი აღარ გათხოვილა.დღე არ გავიდოდა,რომ ზუკას საფლავზე არ ასულიყო და ამბები არ მოეყოლა,თან ტიროდა.ყოველდღე საკვებს ყიდულობდა და სასაფლაოს დამლაგებლებს,დარაჯებს მოკლედ ყველას ურიგებდა.სანაცვლოდ ისინი საფლავს ალაგებდნენ.მერე ზუკას ბიზნესს ჩაუდგა სათავეში,ქველმოქმედებას ეწეოდა,იყო არაჩვეულებრივი დეიდა.ალბათ დედაც კარგი იქნებოდა....ზუკას მკველი დაიჭირეს.პროკურორმა დანაპირები შეასრულა და მის მკვლელს სინათლის ხილვა აღარ გირსებია.

სანდროს და სალომეს არაჩვეულებრივი გოგო და ბიჭი შეეძინათ.ნინი მათთან ხშირად ადიოდა საჩუქრებით დატვირთული და ბავშვებს ასეირნებდა.როცა ბავშვები გაიზარდნენ ნინი ასწავლიდა მათ.ლონდონშიც გაუშვა ორივე. როცა მიხვდა,რომ ყველაფერი გააკეთ რაც ცხოვრებაში უნდა გაეკეთებინა თავისი ქონება თანაბრად გაუნაწილა ელენეს და ლევანს ( სანდროს და სალომეს შვილებს ) და ზუკასთან წავიდა....
ვერ გაამტყუნებთ...ერთადერთ სიყვარულთან ეჩქარებოდა..


ბავშვებო ვიცი დასასრულის გამო ცოტას მეჩხუბებით მაგრამ სხვანაირად საინტერესო არ გამოვიდოდა.
იმედია მოგეწონათ ეს 7 თავი და სიამოვნებას იღებდით ,,უცნობი თაყვანისმცემლის" კითხვის დროს.კიდევ მინდა გითხრათ რომ ეს ამვბავი მართლა მოხდა,მაგრამ დასასრული ოდნავ შევცვალე
ძალიან დიდი მადლობა ყველას ვინც კითხულობდა
მიყვარხართთ!!!



№1  offline წევრი lamazmani

აუ ესე რატო მოხდა არ უნდა მოგეკლა ზუკა აუ რატო მოკალი კარგი დასასრული ჯობბდა ძაან დამწყდა ზუკაზე გული თან ვკითხულობდი და მეტირებოდა რატო მოკალი აუ იქნებ კარგი დასასრულით დაწერო love love love ძაან კარგი ისტორია იყო მარა დასასრული არ მომეწონა ისე ნიჭიერი ხარ წარმატებები

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent