შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

არ მიიხედო წარსულისკენ( გამოღვიძება)


3-05-2015, 19:37
ავტორი Melani meli
ნანახია 1 385

თვალები რომგაახილა ირგვლივბურუსითმოცულ უღრან ტყეს მოკრა თვალი.გაიფიქრა ალბათ მძინავსო, თუმცა როცა ფეხზე წამოდგომის მცდელობა კრახით დასრულდა მაშინღა მოეგო გონს.ცალი ხელი გვერძე მდგომ გადაჭრილ მუხას ჩაავლო, მეორე ცალით დაშავებული მუხლი თვისკენ მიიზიდა და წამოჟდა.რეტი ესხომდა და ყურებშიცისევ რაღც გაუჩერებლივ წუოდა, ყელი ეწვოდა . თავში კი , ტვინის წინა ნაწილში შემაწუხებელ პულსაციას გრძნობდა.ახლა ყველაზე მეტად მომხდრის გახსენება არ სურდა, თუმცა რომც მოენდომა ასეთი გონებით მაინც ვერაფერს გაიხსენებდა.საკუთარი თვისადმი სარკაზმი მოეძალა.გაახსენდა თინეიჯერობისას თუ როგორ ძალიან უნდოდა შორს წაულიყო, მაგრამ ახლა როცა სრულიად მარტოა მისთვის უცხო ადგილას ამაზე შემზარავს ვერფაერს წარმოიდგენს.როგორც წესი ასეთ დროს ადამიანი მხოლოდ თავის გადარჩენაზე ფიქრობს.რითია განსხვავებული ლილიანა? მისი მიზანია ფეხზე წამოდგეს და უხილავი ძალის დახმარებით ტყიდან გააღწიოს , დანარჩენზე ამ ყველაფრის შემდეგ იფიქრებს.
5 წუთი... 10წუთი... 15 წუთი... 20წუთი... 25 წუთი...30 წუთი..
როგორც იქნა ძალა მოიკრიბა და ფეხზე დადგა. ახლაღ აღმოაჩინა რომ დასისხლიანებულ ქვედაბოლოსა და მაისურთან ერთად მაჯის საათი აბადია რომელი 6:56 უჩვენებს.გულში ინატრა ნეტავ აქედან მალე გავაღწიო და სინათლეს თვალი მოვკრაო.მისი ოცნება არც ისე აუხდენელი აღმოჩნდა. გაუმართლა რომ ტყეში ბილიკი აღმოჩნდა გაკვალული.ცივი ქარი ქროდა და ყვავების დამაყრუებელი ჩხავილი არემარეს აყრუებდა.როგორ იქნა გამოჩნდა სინათლის წერტილი და იმედი ჩაესახა გოგონას რომ ეს მისი ცხოვრების დასასრული არ იქნებოდა.უკანასკნელი მუხის დიდი ხეც გამოიარა და ნანატრი ხედი გადაეშალა.დაინახა უამრავი საცხოვრებელი სახლი , მაღალსათულიანი კორპუსები, ბარები, კაფეები, აქა იქ დიდ სასტუმროსაც მოკრა თვალი.წამში გააცნობიერა და მიხვდა რაც უნდა გაეკეთებინა... ეპოვნა ვინმე კეთილსინდისერი ადამიანი , დახმარება და თავშესაფარი ეთხოვა ერთი დღით , შემდეგ კი სამსახურს იშოვნიდა და ცხოვრებას თვიდან დაიწყებდა ისე რომ მივიწყებული წარსულისკენ არც კი მიიხედავდა თუ რაიმე ისე ბედის გადაწყვეტილებით არ წარიმართებოდა. მის ტვინს ერთბაშად ამდენი გააზრება აღარ შეეძლო. ნაბიჯი წინ გადადგა და უცებ თავქვეშ სიცივე იგრძნნო. მიხვდა რომ მიწაზე იწვა თმცა განძრევის თავი არ ჰქონდა ამიტო თვალები მილულა.




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent