შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ჩვენი ქორწინება ჯოჯოხეთია!!! (1)


4-05-2015, 20:17
ავტორი Anime
ნანახია 6 355

*********
ოთახში ვზივარ და ვცდილობ დავფიქრდე,ეს ყველაფერი სინამდვილეში ხდება თუ უბრალოდ სიზმარია... მე, თაკო ყიფიანს, რომელიც ჯერ კიდევ ბავშვი-უბრალოდ იმ ბიჭს ''მიმათხოვეს'' რომელიც თვალით ნანახიც არ მყავდა,საკუთარ თავზე მეცინება.
როცა სხვის ამბავს ვიგებდი- მშობლებმა ძალით დააქორწინესო მეცინებოდა.. ხოდა ახლა თვითონ გავხდი დასაცინი.
განა შეიძლება 17 წლის გოგოს გათხოვება?
ღმერთო ჩემო.. ეს რა შარშივარ.!.

ჩემი აწ უკვე ''მეუღლე '' -ლუკა-რამდენჯერმე შევათვალიერე მაგრამ ნერვებმოშლილი დავრჩი... უბრალოდ წინ იყურებოდა და იბღვირებოდა. ჩემთვის ერთხელაც არ შემოუხედავს. საზიზღარი და უჟმურია.. მგონი მეზიზღება.
როგორც ჩანს სახლში მე, ჩემი ''ქმარი'',დედამთილი და მამამთილი ვიცხოვრებთ.
სახლი დიდი და მდიდრულია... ''ჩვენი'' ოთახი პატარა და მყუდრო. ჩემს ნერვებს ახლა დაბლიდან მომავალი სიხარულით სავსე ხმებიც დაემატა ''ჩვენი'' შეუღლების შესახებ და რამისაა გავსკდე.
ოთახში ჩემი ''ქამარი'' შემოდის..
ამრეზით ამათვალიერა და საწოლზე მიწვა..
ზოგადად ბიჭებთან პირველ ინიციატივას არ ვიჩენ ხოლმე მაგრამ ამჯერად გამონაკლისი დავუშვი.
-როგორც ვიცი ქმრებს აინტერესებთ როგორი ცოლი მოყავთ ხოლმე..
თავი ბალიშიდან წამოწია და პირველად შემომხედა.
მეღირსა...
-ხო მეც ეგრე მსმენია.
-იმედია ჩვენს ჯოჯოხეთურ ქორწინებაში მე არ მადანაშაულებ..
-ან ტლიკინს მორჩი ან გაა*ვი ოთახიდან-იმხელა დაიღრიალა რამის ჭახი თავზე დამეცა.
როგორც ჩანს ამ ბიჭს სიცოცხლე მობეზრდა..
-უკაზრავად, მომესმა?-წამოვიწიე დივნიდან
პასუხი არ გამცა.
მივედი და ზემოდან დავაცქერდი. თვალებში შემომხედა.
-მგონი ჯობია დაწვე-მითხრა უემოციოდ-პირველი ღამის დროა..თუ რათქმაუნდა პირველია-ფრაზა ცინიკური ღიმილით დააგვირგვინა და თვალები დახუჭა.
ახლა რამითხრა? რათქმაუნდა თუ პირველიაო? ოკეი, როგორც გინდა... გადავწყვიტე არაფერი მეთქვა რადგან თავში კარგი აზრი მომივიდა, როგორც ყოველთვის, რათქმაუნდა..
უკან დივანზე დავბრუნდი და დაველოდე სანამ ჩაეძინა შენდეგ კი ჩემი სახატავი ნივთებით აღჭურვილ ჩემოდანში ხელი ჩავყავი და ფლომასტერები ამოვიღე. ბოროტული გეგმის განხორციელების დროა!!! მძინარეს გვერდით მივუჯექი და..
1)ტუჩის მაღლა ლურჯად ულვაშები დავახატე
2)ტუჩები მწვანედ გავუფერადე
3)თვალები შავად ჩავუხატე
და
4)შუბლზე წითლად დავაწერე ''პირველი ღამე''


ეს ჩემი პირველი ისტორიაა... ვიმედოვნებ მოგეწონებათ :))) ვინც ამ თავს წაიკითხავს გთხოვთ საკუთარი აზრი დამიფიქსიროთ კომენტარებში ,,მიყვარხართ ყველა..



№1  offline წევრი gaomao

ჭახი არაა, ჭაღია :) საინტერესო ჩანს

 


№2  offline წევრი tskriala

ra magaria <3 yoveldge dadeb xo

 


№3  offline წევრი Anime

კიი ყოველდღე დავდებ აუცილებლად <3 ახლა ვიწყებ მეორე თავის წერას <33
--------------------
By Anime))

 


№4  offline წევრი dartymuli princesa

Kargia gaagrdzele ubralod dzalian patara tavia da imedia gazrdii moculobas

 


№5  offline წევრი mariamii))

კაია მალე დადე შემდეგიი

 


№6  offline წევრი Black girl

კარგიაა დიდიი თავები დადე რაა <3

 


სათაურით მივხვდი რა სიუჟეტიც უნდა ქონოდა და ვერ "დავაშოშმინე" ჩემი ინტერესი... ზოგადად მიყვარს მსგავსი სიუჟეტის ისტორიები, ერთი დევს უკვე აქ, უფრო სწორად (ალბათ) ბევრი დევს, მაგრამ მე ერთი ვიცი და ისიც უზომოდ მომეწონა...
იმედია არც ეს გამიცრუებს იმედებს.
რაღაც "ნამეტარი" უცბად მოაგვარე ყველაფერი... ბიჭის ან გოგოს პიროვნული თვისებები გამოგეჩინა ცოტა, უმჯობესი იყო გოგოსი... ბიჭის ეკონოკურ მდგომარეობაზე (მდიდარ სახლზე, დედამთილ-მამამთილზე) მეტი გესაუბრა...
შესაძლოა ეს ყველაფერი იყოს შემდეგ თავებში, მაგრამ რატომ?! როცა პირველ თავში შეგეძლო დაგეწერა... ამ ყველაფრის გამო ეტყობა რომ პირველია...
თუმცა წერის მანერას და გამოცდილებას რომ შევეშვათ, მარტო "ჩანაფიქრის" გამო ვაგრძელებ კითხვას (ჯერჯერობით)
წარმატებები

 


№8  offline წევრი Anime

დიდი მადლობა რომ მირჩიე <3 შემდეგ თავებში აუცილებლად გავითვალისწინებ <3
--------------------
By Anime))

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent