შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

Dark Church (Horror)


6-05-2015, 22:34
ავტორი Black sha
ნანახია 1 634

Dark Curch
თავი პირველი
"ერთ შეცდომას შეუძლია მოგკლას"
უკუნი სიბნელე მანქანის შუქმა გაანათა...მანქანა ეკლესიასთან შეჩერდა...მანქანიდან ქალი გადმოვიდა,ხელში პატარა წიგნაკი და კალამი ეჭირა.ქალმა ეკლესიისკენ წავიდა და წამებში შიგნით შევიდა.
-თქვენ ალბათ მისის მონდგომერი ბრძანდებით არა ?-კითხა მამაომ.
-დიახ,ჟურნალ "მისთერი"-დან.
-კი მაგრამ არ მესმის ჩვენი ეკლესია რა შუაშია მაგ ჟურნალთან რატომ დაინტერესდა ჩვენი ეკლესიით?
-რამდენიმე ამბავი მოხდა ამ ეკლესიაში,რომელიც მისტიური იყო და ვერ დაადგინეს მკვლელის ვინაობა ამასთან დაკავშირებით მინდა დაგისვათ კითხვები.
-ეს ძალიან დიდიხნის წინდელი აბებია მე კი სულ რაღაც 2 წელია ამ ეკლესიაშივარ.
-მაშინ მხოლოდ 2 წლის წინანდელ ამბავს გავიხსენებ როდესაც ემილი აბრამსის დასახიჯრებული სხეული იპოვეს მაინტერესებს ამის შესახებ რას იტყვით?
-სიმართლე გითხრათ არ ვიცი არაფერი ამის შესახებ მე ამ ამბის შემდეგ მოვხვდი ეკლესიაში.
-მაშინ მაინტერესებს აქ არის სხვა ვინმე ვისაც გავესაუბრები ?-კითხა ქალმა და ამ დროს მონაზონი გამოჩნდა.
-მამაო ჰენრი თქვენი დახმარება მჭირდება სასწრაფოდ შეგიძლიათ გამომყვეთ?
-დაო ფრენსის წადით და ახლავე მოვალ.
-მის მონდგომერი როგორც ხედავთ დახმარება ჭირდებათ უნდა დაქტოვოთ. საერთოდ მიზეზს ვერ ვხვდები რატომ დაინტერესდა ამით ვინმე-უთხრა მამაომ და წავიდა. ქალი გარეთ გამოვიდა და ვიღცას დაურეკა.
-გისმენთ
-მისტერ მაიკლ ვერაფერი დავადგინე ეკლესიის შესახებ,არც მამაომ იცის არაფერი.
-მენდი ყველაფერი გააკეთე და გაიგე მაგ ეკლესიის შესახებ დარწმუნებული ვარ მანდ რაღაც იმალება ჩემი და ნენსი მაგ ეკლესიაში ნახეს ბოლოს,დარწმუნებული ვარ ყველა გარეულია ამ საქმეში ძალიან ბევრი რამ მოხდა მაგ ეკლესიაში.
-კარგით მისტერ მაიკლ შევეცდები ყველაფერი გავარკვიო.მენდიმ ტელეფონი გათიშა და უკან შებრუნდა.
როდესაც უკან შებრუნდა კარებთან მონაზონი დახვდა რომელიც ძალიან შეშინებული იყო.
-რამე მოხდა დაო ?
-გირჩევ დატოვო აქაურობა-ჩურჩულით უთხრა ქალმა
-კი მაგრამ რა მოხდა?-კითხა მენდიმ. ქალმა კარი გააღო და სანამ გავიდოა ქალისკენ შებრუნდა.
-იცოდე ერთ შეცდომას შეუძლია მოგკლას!-ეს ხმამაღლა წარმოთქვა ქალმა და გარეთ გავიდა....

II
ქალის სიტყვბმა მენდი დააფიქრა მაგრამ ახლა მას ფიქრის დრ არ ქონდა უნდა ემოქმედა,ყველაფერი უნდა გაეკეთებინა სიმართლის გასაგებად.მას მამაოს ხმა შემოესმა რომელიც ბოლო ხმაზე ყვიროდა."მოაკეტინეთ ახლავე მაგ ბოზს!".შემდეგ ფეხის ნაბიჯების ხმა გაისმა და მენდი მიხვდა,რომ გასასვლელისკენ მოდიოდა ის სასწრაფოდ უნდა დამალულიყო.მენდი ერთ-ერთ კედელს ამოეფარა და სუნთქვა შეიკრა ეს ალბათ მის ცხოვრებაში ყველაზე საშინელი დღე იყო ასეთი შიში არასდროს განუცდია ის ერთიანად ცახცახებდა.
-მამაო სად მიდიხართ?-კითხა და ფრენსისმა
-მაინტერესებს ჟურნალისტი თუ წავიდა.
-ფიქრობთ ის საფრთხეს შეგვიქმნის ?
-ძალიან დაინტერესებული ჩანს ეკლესიის ისტორიით და ვფიქრობ საფრთხეს შეგვიქმნის.
-იმედი მაქვს აღარ დაბრუნდება ეკლესიაში.
-მისთვისვე აჯობებს არ დაბრუნდეს დაო ფრენსის იცით რაც მოუვიდათ იმ ადამიანებს ვინც ზედმეტად დაინტერესდნენ ეკლესიის ისტორიით.
-მონაზონი ქეთნისი კარგად მახსოვს რა დაემართა საწყალი სიკვდილის ბოლოს სულ ერთ რამეს გაიძახდა
-"ერთმა შეცდომამ შეიძლება მოგკლას" კარგად მახსოვს მისი სიტყვები დაო ფრენსის. ამ სიტყვების გაგონებაზე მენდის თავზარიდაეცა და გაქცევა მოუნდა ეკლესიიდან. და ფრენსისი სიბნელეში გაუჩინარდა ხოლო მამაო გარეთ გავიდა რამდენიმე წუთის შემდეგ უკან დაბრუნდა ისაც სიბნელეში გაუჩინარდა...
მენდი კედელს მოსცილდა და გასასვლელისკენ წავიდა მაგრამ რაღაცამ შეაჩერა თითქოს რაღც არ უშვებდა ეკლესიიდან.
-გთხოვ დაგვეხმარე!-უკნიდან გაიგო პატარა გოგოს ხმა.
-ღმერთო!-იკივლა მენდიმ ბოლო ხმაზე.
-უნდა დაგვეხმარო !-გოგომ განაგრძო შეშინებული ხმით ლაპარაკი.მენდი კარებს მიაწყდა შეშინებული და გასასვლელში ისევ ის ქალი დახვდა.
-ერთმა შეცდომამ შეიძლება მოკლას!-უთხრა მან,მენდიმ უკან დაიხია შიშისგან ტიროდა და დახმარებას ითხოვდა.
-გთხოვთ დამეხმარეთ!გთხოვთ დაემხმარეთ!-სასოწარკვეთილი ტიროდა მენდი.
-შენი დახმარება გვჭირდება-არ ჩერდებოდა გოგო.ამ დროს ფეხის ხმა გაიგო მენდიმ,მთელი ძალები მოიკრიბა მან და გასასვლელისკენ გაიქცა როგორც იქნა გააღწია მან. უცებ თავბრუ დაეხვა მენდის თვალებში ყველაფერიგაუორდა და ლამის დაეცა.
-მის მონდგომერი დამშვიდდით ჩვენ დაგეხმარებით!-გაიგო კაცის ხმა უკნიდან რომელმაც ხელი სტაცა და კისერში ნემსი ჩაარჭო.მენდის თვალთ დაუბნელდა...

III
მენდი ძილ-ბურანში იყო. გონება დაბინდული ჰქონდა და ნორმალუდად ვერ ხედავდა. არაფრის თავი არ ჰქონდა, საშინლად გრძნობდა თავს, მაგრამ თავს ძალა დაატანა და ირგვლივ მიმოიხედა. ის პატარა ოთახში გამოეკეტათ. ოთახი აგურით იყო ნაშენი. ირგვლივ მიმოიხედა.ის პატარა ოთახში გამოეკეტათ . ოთახი აგურით იყო ნაშენი,ირგვლივ ობობის ქსელები იყო გაბმული,ოთახში ერთი პატარა საწილი იდგა.ოთახში ერთი ძველი ლამპა დაედგათ.მენდიმ ძალა მოიკრიბა და წამოდგა.წამოდგომისას ქვრმოდან ხმა მოესმა,დაბლა ნელა დაიხარა და საწოლის ქვეშ შეიხედა დაბლ ჩონჩხის ძვლები ეყარა.უცებ ძვლებიდან ვირთხა გამოძვრა ამ დროს მენდიმ შეჰკივლა...
1948
ჰელოუვინი
ნინა ჰემსვორთი,ეიპრილ მაკკოლაჰი და ედისონ ვინსლეტი გარეთ სეირნობდნენ ხელში გოგრის კალათები ეჭირათ სადაც კანფეტები ეყარა.გოგიებმა ეკლესიის გვერდით ჩაიარეს.ეკლესიიდან მოხიცი კაცი გამოვიდა ...
-გოგოებო!-დაუძახა კაცმა.სამივე ერ დროულად მიტრიალდა კაცისკენ.
-დახმარება ხომ არ გჭირდრბათ მისტერ?-ჰკითხა ნინამ .
-ძვირფასო დახმარენა მჭირდრბა ჩემი ცილის საქორწინო ბეჭედი დავკარგე ეს ერთადერთია რაც მისგან დამრჩა.
-ახლავე დაგეხმარებით მისტერ-უთხრა ნინამ და ეკლესიისკენ წავიდა მას მიყვნენ გოგოები.ისინი ეკლესიაში შევიდნენ კაცმა ქუჩა მოათვარიელა,გაიღიმა და კარი დაკეტა...

IV
ოთახსი სადაც მენდი იყო ვიღაც შევიდა...
-მამაო აქ რატომ გამომკეტეთ?!-ჰკითხა მენდიმ მას
-ცხვირი არ უნდა ჩაგეყოთ ამ საქმეში მის მონდგომერი!
-გპირდებით არავის არაფერს ვეტყვი გთხოვთ გამიშვათ
-ეგ არ მოხდება.თქვენ უკვე ბევრი რამ გაიგეთ ეკლესიის შესახებ !აქაურობას ვერ დატოვებთ!
და კიდევ ცოტახანში და მელისა შემოვა და მოგამზადებთ
-რისთვის?!
-სხვებთან უნდა გადაგიყვანოთ!
-აქ სხვებიც არიან ?
-ძალიან ბევრია ისეთი ადამიანი რომელიც თავის ტრაკს ერთ ადგილზე ვერ ატევს!
-ღმერთი დაგსჯით ! აქედან თუ ვერ გავაღწევ გამოჩნდება სხვა ადამიანი რომელიც ყველაფერს გამოააშკარავებს!-ყვიროდა მენდი.მამაომ გაიცინა
-მის მენდი ვერც კი წარმოიდგენთ რამდენს უთქცვამს იგივე ჩემთვის! ისე იცოდეთ რომ ეს ეკლესია ყველა დაცემულ ადამიანს იზიდავ როგორც ჩანს თქვენც ამ ადამიანებს შორის ხართ! ეს ეკლესია მხოლოდ ბოროტ სულებს იზიდავს იმათ ვისაც საშინელი დანაშაული აქვთ ჩადენილი მის მენდი! დარწმუნებული ვარ თქვენც გაქვთ შავბნელი საიდუმლო რომელმაც ამ ეკლესიაში მოგიყვანათ!-უთხრა მამაომ და კარი გაიხურა.მენდი საწოლზე ჩამოჯდა,სახე მოეღუშა და ფიქრებში წავიდა...
2011 წელი
პოლიციის განყოფილება:პოლიციისს უფროსმა საგანგებოდ მოოიწვია გამომძიებლები ერთი საშიში პიროვნების დასაჭერად...ალბათ იცით აქ რისთვის მოგიწვიეთ ჩვენ ვეძებთ ქალს! რომელიც სასტიკი ბოროტმოქმედია. ჩვენ მის შესახებ მცირე ინფორმაცია გვაქ რასაც ახლავე გაგაცნობთ. ქალი საშუალო სიმაღლისაა,ღია მწვანე თვალებით და ქერა თმებით,მისი გარეგნობა ბევრს აბნევს რადგან ის ერთი შეხედვით უწყინარ ადამიანს გავს.ქალი 30-35 წლამე იქნება ის თავს ესხმის მამაკაცებს რომელთა ასაკი 35-დან 40 წლამდე მერყეობს.
სავარაულდოთ ქალი მიატოვეს რის გამოც ის ასე განრისხებულად ექცევა მამაკაცებს.და ჩვენ ვიცით მისი სახელი Hanna pierce-del rey-ა ეს შეიძლება იყოს გამოგონილი სახელი და გვარი..მინდა ყველაფერი იღონოდ მის დასაჭერად უკვე ძალიან ბევრჯერ გაგვისხლტა ხელიდან...

ქალი და კაცი სასტუმროს ნომერში შევიდნენ...
-ყველაფერს გააკეთებ რასაც მე გეტყვი-უთხრა კაცმა და ქალს აკოცა.
-რათქმაუნდა ძვირფასო ოღონდ მანამდე აბაზანაში შევალ-უთხრა ქალმა და აბაზანაში შევიდა...
-სად ხარ აქამდე გამოდი მინა გავერთო!-დაუყვირა კაცმა და საწოლზე წამოწვა.ამ დროს ქალმა კარი გააღო და კაცს თოფი დაუმიხნა.
-გპირდები კარგად გავერთობით ძვირფასო!-უთხრა ქალმა და ფეხში ესროლა...



№1  offline წევრი Anime

ვააუუუ... მაგარი ხარ ძაან.. მალე დადე შემდეგებიც love
--------------------
By Anime))

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent