შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ჩემი ახალი კლასელი (1)


13-05-2015, 18:59
ავტორი optimistii...
ნანახია 3 095

ყველაზე მეტად საშიში ის ადამიანია, ვინც ბევრს ითმენს ჩუმადაა და ყოველთვის მშვიდია , ყველაზე წარმოუდგენელს ის გააკეთებს რადგან მისგან არავინ არაფერს არ ელის ცუდს , როგორც დედაჩემი იტყვის ხოლმე “დაგუბებულ წყალში ბევრი ბაქტერიებია “. და დროდადრო საკუთარი თავის შემხედვარე ვრწმუებდები რომ მისი ეს გამონათქვამი უსაფუძვლო სულაც არაა .
კატო ფაცაცია 16 წლის მეათე კლასელი . კლასში საუკეთესო მოსწავლე როგორც აკადემიური მოსწრებით ისე დისციპლინით , ამაას კი თავისი მიზეზი აქვს . ჩემს კლასში სწავლა და დისციპლინა ყველას როგორც იტყვიან ფეხებზე კიდია და მე მათ ფონზე უნაკლო მოსწავლედ ვჩანავარ, თორე საკუთარ თავთნ მართალი რომ ვიყო სულაც არ ვარ მშვიდი ,უცოდველი და განათლებული მოსწავლე როგორც ალბათ ყველას გონია.
ჩემს კლასში არასდროს მოიწყენ , ნამდვილი საგიჟეთია ,ყველაფრის მიუხედავაად მიყვარს ყველა, ერთად გავიზარდეთ სულ რომ არაფერი და თან ეს კლასი რომ არა ამ დედისერთა გოგოს დედმამიშვილები ალბად არასდროს არ მეყოლობედოდა . მე თამამად შემიძლია ვთქვა რომ მავს ორი ძმა , ირაკლი გოგიბერიძე და ლაშა ჯიქია , მათ მიმართ ზუსტად იმას ვგრძნობ რასაც ალბათ ძმის მიმართ ვიგრძნობდი რომ მყოლოდა .
სანამ მეათე კლასში მივიდოდით სწავლის დაწყებამდე 2 კვირით ადრე ლაშამ დამირეკა მშობლიურ სამეგრელოში ვისვენებდი, წესით ამ ზარში უჩვეულო არაფერი არ უნდა ყოფილიყო რომ არა ერთი ამბავი რომელმაც შემდგომში მთელი ჩემი ცხოვრება შეცვალა.
-კაატო რას შვრები? ჩარჩი გოგო სამეგრელოში? მკითხა ლაშამ სიცილით.
-ოჰ დიდი ხანია სამეგრელოს გასცდი ჯიქია ? მეც სიცილით ვუთხარი და ცოტა მეგრული სიმწარე გავურიე.
-კარგი ნუ გაკაპასდი, ახალი ამბავი მაქვს
-მიდი თქვიი მერე
-ახალი კლასელები გვეყოლებაა
-ვინები ? აღფრთოვანებულმა ვკითხე , გამახარა თითქოს მისმა ამბავმა, მიყვარს სიახლეები.
-ნიკა ნუცუბიძე და გიორგი სანიკიძე , ნიკა ჩემი დ აირიაკლის ძმაკაცია გიორგი უბნელი .
-კარგიაა, დამილინკე მერე ორივე . დამაინტერესა ახლამა კლასელებმა
-კარგი აუცილებლაად, წავედი ახლა ჩკვიანაად.
საღამოს ლაშამ მართლაც დამილინკა ორივე , მე კი რატომღაც ნიკა ნუცუბიძემ სასწაულად მიმიზიდა , მაღალი, შავგვრემანი , შავი თმით და მუქი შავი თვალებით, ისეთი ტუჩები ქონდა ღმერთო ჩემო იმ წუთას გასინჯვა მოგინდებოდა . მაგრამ მალევე გამოვფხიზლდი ოცნებებიდან, ირაკლის და ლაშას ძმაკაცი თუა სხვანაირად ვერ შეხედავ ეკატერინეთქო საკუთარ თავს შემოვუძახე ვეცადე ჩემს ახალ კლასელზე აღარ მეფიქრა.
სკოლის წინა დღეს ირაკლიმ დამირეკა
-კატუს მომისმინე 08:30ზე სკოლასთან იყავი მე და ლაშა დაგხვდებით , დავააბირჯავოთ და მერე სკოლაში ერთად ავიდეთ .მომაყარა ერთიანად იმ წუთას ეჭვიც კი შემეპარა მეგერელი მე ვიყავი თუ ირაკლი.
-კარგი , არ მალოდინოთ ოღონთ. სიცილით ვუთხარი
- ვაიმეე ! გაოცებულმა შესძახა ირაკლიიმ ... გოგო მაგას მე მეუბნევიი ?
-კარგი ხო მოვალ თავის დრზე დაწყნარდი .
მეორე დილით სკოლასთან მისულს ნამდვილი სიურპრიზი დამხვდა, ლაშასთან და ირაკლისთან ერთად ნიკაც იქ იყო, რეალურად ბევრად უფრო მიმზიდველი ყოფილა , მაგარამ ხომ არ შევიმჩნევდი?! ამაყად მივედი ჩემს გადარეულებს ჩავეხუტე და დაველოდე ახალ კლასელს როდის გამაცნობდნენ , დიდხანს ლოდინი არ მომიწია, ორ წამიანი სიჩუმე ირაკლიმ დაარრვია და ნიკას მიმართა:
-ეს ჩვენი კატოა(ირაკლი)
ლაშამ შუსწორა
-ჩვენი ძმაკაცი კატო(ლაშა)
ლაშას ამ ჩართვაზე ყველას გაგვეცინა . შემდეგ ირაკლი მე მომიტრიალდა და ნიკა წარმომიდგინა.
-ეს კი ჩვენი ძმაკაცი ნიკა (ირაკლი)
ნიკამ ხელი გამომიწოდა მე კი დავიმორცხვე ,თვალებშიც კი არ შემიხედავს ისე ჩემოვართვი გამოწვდილ ხელზე ხელი და ვუთხარი სასიამოვნაოთქო.ვგრძნობდი რომ უხერხული სიჩუმე ვარდებოდა და უაზრო რეპლიკა ვისროლე .
-მეგნონა მარტო თქვენ იქნებოდიით! უკმაყოფილო სახით გადავხედე ირაკლის და ლაშას , ისინი უცნაურად შეიშმუშნენ ნიკამ კი აშკარად იწყინა ჩემი ეს ბავშვური გამოხტომა და პასუხიც არ დააყოვმა.
-მე პრობლემა ვარ შენთვის? ირონიულად მკითხა და შავი თვალები ისე მომაპყრო მეგონა დავდნებოდი, შემდეგ ამათვარიალა და მონადირის სახე მიიღო. მისი ასეთი მზერა ჩემთვის გასაკვირი არ ყოფილა ძალიაან ლამაზი სულაც არ ვარ საშვალო სამიაღლის გოგო წაბლისფერი თმით ღია კანის ფერთ მაგარმ სამი ზომა მკერდით.
-მე ეგ სულაც არ მითქვამს , დაბნეულმა ვუპასეხე.
ჩემი ეს დაბნევა კი აშკარად ესმიამოვა თვითკმაყოფილი სახე მიიღო და კიდევ ერთხელ ამათვალიერა , აი როცა მზერა ჩემს მკერდზე შეაჩერა მაშინ მივხვდი რომ მე და ნიკა ნუცუბიძე „ძმაკაცები“ ვერ ვიქნებოდით ვერასდროს.



მოკლედ ჩემი პირველი ისტორიაა და ვღელავ არ ვიცი მოგოწონებათ თუ არა
ღიირს გასაგრძელებლად?



№1  offline წევრი კუსა ♥

კი ძალიან მომეწონა <3 <3

 


№2  offline წევრი სპენსერი

ძალიან მომეწონა <3 გააგრძელე<3 და მალე დადე <3

 


№3  offline წევრი optimistii...

კუსა ♥
კი ძალიან მომეწონა <3 <3

მარიამი(მია)
ძალიან მომეწონა <3 გააგრძელე<3 და მალე დადე <3

მადლობა რომ თქვენ მაინც მოგეწონათ <3 მალვე დავდეებ აუცილებლად <3

 


№4  offline წევრი Winchester

ხოხ.. :D კარგიაა ძალიან :D
--------------------
ლ.შ L.SH

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent