შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

პატარა გამომძიებელი ( 1 თავი )


13-05-2015, 23:49
ავტორი Queen♥
ნანახია 3 322

ეს ისტორია არ იწყება ისე როგორც სხვები, არანაერი "ადექი ჩქარა სკოლაში გაგვიანდება" ან "მამა გელოდება დაუჩქარე"-ო, რატომ? იმიტომ რომ მშობლები არმყავს.მე ანასტასია მქვია ანასტასია კალანდაძე 15 წლის ვიყავი მშობლები რომ გარდამეცვალა, ისინი მანამ გაშორდნენ სანამ დავიბადებოდი, მხოლოდ ჯვარი ქონდათ დაწერილი, ხოლო ხელი არ ქონდათ მოწერილი, მოგეხსენებათ მე იმპერიოდში დავიბადე როდესაც სახლი როგეყიდა პატრონთან ხელი უნდა მოგეწერა (დაქორწინებულიყავი), ხოდა ასეთ ქორწინებაში იმყოფებოდა ორივე , ერთმა მდიდარ ნათესავს `ვერგაუტეხა` და ბინა როეყიდა ხელი მოაწერა, ხოლო დედამ იმიტო მოაწერა ბინა რომ გაეყიდა. მამამ შემდეგ მეორე ცოლი მოიყვანა, რასვერჩი ისეთი მაგარი ნაშა იყო რომ მასზე უარს ვერ იტყოდა, მამაჩემის მეზობელმა მითხრა `რასმოყავდა მაგი ქალი `პროსტა` ფული გადაეხადაო`, მაშინ მხოლოდ 13 წლის ვიყავი, დრო ნელა მიდიოდა, დედა ყველაფერს აკეთებდა `უმამობა` როარმეგრძნო, ყველაფერი მქონდა რასაც კაცი ინატრებდა, მაგრამ ეს მხოლოდ 15 წლამდე გაგრძელდა, დედამ მანქანა იყიდა, ის და ბებო მეგობრის დაბადებისდღეზე მიდიოდნენ და უცაბედად სატვირთო შეეჯახა გზაჯვარედინზე. 15 წლის ბავშვს ვინ დატოვებდა მარტო ამიტომაც ბავშვთა სახლში მიკრეს თავი, საყვარელმა მამიკომ ჩემზე უარი თქვა, შემდეგ კი ხანძრის შედეგად გარდაიცმალა ის დედამისი და დედინაცვალი. დიდად არ მწყენია და არც გამხარებია, 18 წლის წამოვედი ბავშვთა სახლიდან, დედისეულ სახლში დავბრუნდი, დედამ საკმაოდ ბევრი დამიტოვა გარკვეული დრო მოლხენილი, რომ მეცხოვრა. რომგითხრათ ფრიადებზე დავამთავრეთქო მოგატყუებთ მაგრამ არც ცუდათ ვსწავლობდი, შემდეგ ჩავაბარე პოლიციის აკადემიაში, რაზეც ბავშვობიდან ვვოცბებობდი, აი ხვალ კი სტაჟორად ვიწყებ მუშაობას და მალე გამომძიებელი გავხვდები.
მაღვიძარა 05:00 საათთზე დავაყენე და გადავეშვი სიზმრების ლამაზ სამყაროში სადაც ყველაფერია მოსალოდნელი......
გათენდა, ბავშვობიდან პირველი ვიღვიძებდი, სულ დილას ვმეცადინეობდი, მერვე კლასამდე 'ზუბრიაჩკა' ვიყავი შემდეგ კი მივხვდი, რომ ნიჭი მქონდა, ერთი გადაკითხვით ვსწავლობდი გაკვეთილებს და ფოტოგენური მეხსიერებაც მქონდა. ბავშვობიდან ვოცნებობდი იურიდიულზე ჩამებარებინა საგამოძიებოს განხრით, 'საქართველო მეპირობა მომიცია, რომ......'ც ზეპირად ვისწავლე და ფიცის დადებაშიც ვარჯიშობდი, ძალიან გადავუხვიე თემას როგორცვატყობ, გათენდა, როგორც ყოველთვის ვივარჯიშე შემდეგ კი შხაპი მივიღე. გავემზადე და გავუდექი გზას 'დაკლაკნილი' შენობისაკენ, გზა მოკლე აღმოჩნდა....

მინდა გითხრათ, რომ წერის ნიჭი საერთოდ არ მაქვს,რამოდენიმე თვის წინ ვცადე დაწერა მაგრამ არ გამომივიდა, იმედია მოგეწონებათ, სიყვარულით თქვენი ქუინი :დ



№1  offline წევრი arctic monkey

რავიცი მე მომწონსდა ...მალე დადე რაა

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent