შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

გოგო ქურდულ სამყაროში. ---1---


17-05-2015, 00:17
ავტორი salobalo
ნანახია 5 886

კაროჩე, მე ვარ სალომე, 15 წლის. ზოგისთვის ძაან ჩვეულებრივი, ზოგისთვის განსხვავებული. მაქვს სპორტული სტილი და ყოველთვის მაინტერესებს ის რაც ჩემთვის არ შეიძლება და საჭირო არაა რომ იცოდე. ნუ ჩემი ყველაზე საინტერესო თემაა ეგრედ წოდებული ‘ქურდული სამყარო’, რატომ მაინც და მაინც ეს? ალბათ იმიტომ რომ ამაზე ვაბშე არ მელაპარაკებიან, ან ალბათ იმიტომ რომ მართლაც ძალიან საინტერესოა. მე 5 წლის ვიყავი ოჯახი რომ ავტოკატასტროფით დამეღუპა. მას მერე მზრდის ჩემი ძმაკაცი, ჩემი დავითა. სწორედ დავითას გამო მაინტერესებ ეს სამყარო, რადგან დავითა "ქურდია" და სულ მაგ თემებშია. მას ყოველთვის დავყავდი რესტორანში ბიჭებთან ერთად სადაც გოგო მხოლოდ მე ვიყავი, და აქედან გამომდინარე სხვანაირი ტიპი გავიზარდე .... დავითა არის რაღაც საოცრება ტიპი, ყველა გოგო რომ მასზე გიჟდება. ყურადღებას არ მაკლებდა, მარტო არასდროს მტოვებდა. ის იყო ერთადერთი ადამიანი, რომელსაც ვენდობოდი მთელს ცხოვრებაში.
**************************
ზაფხულის ერთი ჩვეულებრივი დღე იყო. ჩემმა კლასელმა დამირეკა და მითხრა რესტორანში ვიკრიბებით კლასი და გამოდიო. საღამოს 8 საათისთვის, როგორც ყოველთვის დაგვიანებით მივედი რესტორანში. შევედი თუ არა იქ ერთი ტიპი შემეჯხა, რაღაც საოცრება თვალები ქონდა, მწვანე, რაღაც უსასრულო . ნუ გავატარე და მივედი ბავშვებთან. მაგარი დრო ვატარეთ, ბოლომდე ვიკაიფეთ რასაც ქვია. ძაან დავიღალე ამ ხმაურში და გარეთ გამოვედი. ისეთი ლამაზი მთვარე იყო, რომ თვალს ვერ მოწყვეტდი, მაგრამ ციოდა, სიცივისგან იმენა მაკანკალებდა. უცებ ვიგრძენი, როგორ მომაფარა კაპიშონი ვიღაცამ. მივიხედე და ის ტიპი იყო ვინც შესვლისთანავე შემეფეთა .... დაახლოებით 2 წუთი ვიყავით ჩუმად. უცებ წამოიწია მთელი ძალით ჩამეხუტა და მაკოცა, ბენდენა მომხსნა, ხელზე გაიკეთა, და ყურში ჩამჩურჩულა-შენ ქურდის გოგო იქნები ანგელოზო, - და ადგილიდან აორთქლდა. ასეთი რამ არავის არ გაუბედავს ჩემთვი, იმიტომ რომ ყველამ იცნობდა დავითას და დავითა ჩემთვის იგივე მამა იყო. სახლში დავბრუნდი. რაღაც ძაან აბიდუბიაში ვიყავი, ჯერ კიდევ ვერ ვაანალიზებდი თუ რამოხდა, რაც დავითას არ გამოპარვია.
-სალო რა გჭირს ტოო რა როჟით ხარ გოგო? რამე მოხდა? (დავითა)
-არა ღადაობ? რა უნდა მომხდარიყო, ძაან დავიღალე უბრალოდ, წავალ დავიძინებ რა. (მე)
-ხო მიდი დაიძინე, ხვალ ჩემი პატარა ძმაკაცი მოვა ჩვენთან, ამერიკიდან ჩამოვიდა, და სრაზუ რესტორანში უნდა გავგაზოთ, ბიჭებთან ერთად, თან გაიცნობ და იმედია არ ჩამოგეძინება მაგიდაზე. (დავითა)
-ხო კაი წავედი რა.



№1  offline წევრი kapa

Momwons didi tavebi dade

 


№2  offline წევრი arctic monkey

მაგარია მაგრამ ამდენი ჟარგონი რა ამბავია :დდ იმედია ყოველდღე დადებ ძაან მომეწონა

 


№3  offline წევრი xatiaa

განსხვავებული ისტორიაა და მაგარია მე მომწონს ოღონდ მალმალე დადე და დიდ თავები ეს ძაან პატარა იყო, გელოდებიიიი

 


№4  offline წევრი lizi chachua

Magari siisuleleea ar gaafrdzeloo chi azrut. Gadaxede sxvebu rogor weren da shegrcxvees iqneeb..

 


№5  offline წევრი ფსიქო.13

... ragacnairad sainteresoa. tan suleluri. gogo da qurduli samyaro dzaan "texavs" . shen exla mogwons eseti bendeniani kai bijebi mere guli agereva es ra davwereo. ravi tu ginda gaagrzele.
--------------------
ჩვენნაირები მთვარით თბებიან...

 


№6  offline წევრი kapa

Gansxvavebuli istoriaa gansxvavebuli shinarsit 8-x visac ar moswons nu waikitxavs 8-x me gamixardeba tu gagrdzeleb <3

 


№7  offline წევრი tasia

Sxvanairi stilis istoriaa imedia ar damsgavseb sxvebis istorias (ar vambob rom sxvebis istoria ar momwonsto ) uvralod minda gansxvavdebodes warmatebebi velodebi shemdeg tavs

 


№8  offline წევრი lamazmani

ძაან კაია მე მომწონს ვისაც არ უნდა ნუ წაიკითხავს love

 


№9  offline წევრი keresa

კაია მაგრამ არმიყვარს 15 წლის ბავშვებზე როა ისტორია და სიყვარული და აშ. 18 ის მაინც იყოს :( რადროს 15 წლის ბავშვის სიყვარულობანა და ქურდული სამყაროა

 


№10  offline წევრი Lucia

ძალიან მოსაბეზრებელი გახდა უკვე ისტორიების კითხვა , თითქმის ყველა ერთ თემაზე და ერთ სტილშია დაწერილი, ალბათ პირველად დაწერე და ამის ბრალია , ამიტომ ნაწერზე საუბარს არ დავიწყებ უბრალოდ გადახედე "წესიერი მწერლების" ისტორიებს და მიხვდები რაშიცაა საქმე , და ბოლოს ეს ქურდული სამყარო და 15 წლის ბავშვის თემები ამოიღეთ არ არის საერთოდ დამაინტერესებელი , პირიქით დიდი სისულელეა , რაღაც ახალი შემოიტანეთ სულ რომ ერთი და იგივე სისულელე იწერება .
პ.ს მადლობთ ყურადღებისთვის ;)

 


№11 სტუმარი Gio

Azrze romaraxart namdvil qurdul cxovrebaze da samyaroze nu cert sisuleleebs. Sheizleba mogcondes es yvelaferi magram zedmetoba ra sahiroa

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent