შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

საბურთალოს ბოლოს 1


20-05-2015, 22:40
ავტორი BLATNOI
ნანახია 1 589

***
-გამოვიდა
-ხო ბიჭO მეც გავიგე...


***
-აუ გოგო გუშინ იცი ვინ დავინახე?
-ვინ?
-ნუკუშა
-რა ნიკუშა გოგო ეგ ციხეშია
-ხო ვიცი მარა დავინახე.....

***
-გაიგეთ? ნიკუშა გამოსულა
-არ არსებოობს ...
-აზრზე ხარ ? რა მაგრად დაალაგებს დღევანდელ სითუაციას ?
-აბა აბა...

***
ნიკუშა პირველმა მთელი საბურთალო აალაპარაკა: ბიჭი-გოგო დიდი-პატარა, ყველა ნუკუშაზე ლაპარაკობდა. 16 წლის განმავლობაში მარტოხელა დედა ზრდიდა, ბოლო 3 წელი ციხეში გაატარა და ახლა ის თავისუფლად დაეხეტება თავის საძმოსთან ერთად გარეთ დაახალ ახალ- ახალ ინტრიგებს ხლართავენ.
გოგოები ლაპარაკობენ მის არაამქვეყნიურ გარეგნობაზე, ბიჭები რათქმაუნდა მის "პიროვნნულ დახასიატებაზე" დიდები კი ასეთ სასწაულ შვილზე რომელიც მარტოხელ;ა დედამ გაზარდა.
ნუკაუშა არ მიეკუთნება იმ ბიჭების კატეგორიას რომელსაც თავი არ გონია კაცი როცა ყელიან მაისურითა და Gucci ქამრით ბირჯაზე გამოვა და ტიპობს. აი სწორედ ასეთი ბიჭებისთვის ახალ- ახალ შარს ეძებს რო მაგრად მიბეგვოს... კი ნიკუშასაც აცვია როლინგები მაგრამ ამით არ ბლატაობს , დღევანდელი ბიჭები კი მხოლოდ მაგაზე არიან გადართულები დუ როლინგი გაქვს კაცი ხარ თუ არა და ქალი -ანალოგიური გოგოებიც ამ გოგოებს რაღა უნდათ რაღას კაცობენ? ბიჭების ნავევარი პინცესობამდე დაეცა, და მერე კიდევ გოგოებთან აქვთ პრეტენზიები...

***
ნიკუშას კორპისის წინ სკვერში მისი ძმაკაცები ბირჟავებდნენ , მოგვიანებით ნიკუშაც შეუვერთდა და მონატრებული ძმაკაცის ამბების სმენაში ერთ ერთ ძმაკაცს -სანდრიკას იდეა მოუვიდა.
-იტოკში ბიჭებო დღეს რესტორანში დავგაზოთ ნაშებთან ერთად და ნუკუშას გამოსვლა ავღნიშნოთ
ნიკუშას მოეწონა იდია და ყველა დათანხმდა მხოლოდ ნაშებზე თქვეს უარი სხვა გადაწყდა დღეს რვა საათზე ნუკუშასთან შეიკრიბებოდა ყველა და სანდრიკას მანქანით წავიდოდნენ. ბიჭები დაიჭალნენ , ნიკუშასთან გიო ავიდა და რვასაათის მოსვლას ერთად დაელოდებოდნენ მასთან. სახლში ავიდნენ დედამიშმა გაუღო კარაები. სასწაული ქალა ნატალია 40 წლის ქალი რომელსაც სიბერის არაფრის ეტყობა, და მარტომ ასეთი შვილი აღზარდა.
ხალხს გონია ნიკუშა ცუდია რადგან ციხეში იჯდა , ნიკუშას ბრალი დასდეს ძმაკაცის მკვლელობაში არადა სრულიად უდანაშაულო იყო, სისხლის სამართლის საქმე იყო აღძლული სასამარტლომ კიმისი უდანაშაულობა ვერ დაამტკიცა ადვკოკატს სამხილებიც ქონა რომ ის არაფერ შუაში იყო მსგრამ ამაოდ 10 წელს 3 ასჰკარად ჯობია. მკლელზე კი ნიკუშას ისევ აკრეფილი აქვს უბრალოდ მომენტს ელოდება როდის გამოჩნდება და იმ ფუჭდ დაკარგულ 3 წელს მისი წამებით აინაზღაურებდა არა მარტო დაკარგულ წლებს არამედ მისი ძმაკაცის მკბვლელობისათვის არაფერს აპატიებდა...
***
რვა საათი სრულდებოდა ბიჭებმაც ნელ-ნელა მოიყარეს ნიკუშას სახლში თავი და რესტორანშიც წავიდნენ.
ბიჭები მიუსხდნენ მაგიდას ოფიციანტსაც დაუძახეს და კარგი პურ მარილის გაშლა სთხოვეს....
ბიჭები გარგად ნასვამები იყვნენ იცეკვეს, ძველი დროც გაიხსენეს ,იცინეს , დაღუპული ძმაკააცის მოგონენებიც გაიხენეს რამოდენიმე ცრემლიც გადმოყარეს და ისევ გააგრძელეს გართბა.
ბიჭები დადუმებულები იჯდნენ სადღეგრძელოები გამოელიათ ნუ ასე ეგონათ გოგლიკო იქით აქეთ თვალებს აცეცებდა და ბოლოს გოგოებს მოკრა თვალი და წამოიყვირა
-ბიჭებო მანდილოსნებს გაუმრაჯოს
ამ სადღეგრძელოს ოვაციები მოყვა და გოგოების ყურადღებაც მიიქციეს. ამდენი ხნის განმავლობაში მხოლოდ მანდილოსნების სადღეგრძელო გამოუტოვებიათ...
ნიკუჭა წამოდგა ჭიქა მიუწახუდა ნა დალევის პერიოდში დაინახა გოგონა , რომელიც აქეთ იქით დაბნეული იყურებოდა თითქოს ვიღაცას ეძებდა.....




შეცდომებისთვის დიდი ბოიში ...შემიფასეთ აბა



№1  offline წევრი lamazmani

ძაან კაია მომწონს გააგრძელე

 


№2  offline წევრი kate :))

Ufro didi tavebit gelodebi, kargia

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent