შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

სანდრო ჩოხელი


20-05-2015, 22:52
ავტორი lonelygirl123
ნანახია 1 638

როგორც იქნა მეთერთმეტეს გამოცდები დავამთავრე და შვებისგან ამოვისუნთქე. რამდენიმე დღე ბებიაჩემთან გავეშურე სანამ ივნისი ბოლომდე მიიწურებოდა მინდოდა ყველანაირად დამსვენა რადგან წინ შრომით დატვირთული ივლისი მელოდებოდა. ნაცნობობით ერთ-ერთ ჩვენი ქალაქის ყველაზე პრესტიჟულ სასტუმროში მიმიღეს და იქ ვიწყებდი მუშაობას. ხო ზაფხულის არდადეგებზე უნდა მემუშავა ყველაფრის მიუხედავად. ნუ მთლად ეგრეც არაა შემიძია აგვისტო დავისვენო ჩემივო ნაშრომით და დავტკბე მაგრამ ივლისის ხსენება გონებას მიწამლავდა. ალბათ მკითხავთ თუკი არ გინდა რატომ უნდა იმუშავოო მაგრამ ჩემ მინდაზე არაა ფული მჭირდება.
რაც შემეხება მე არანაირი ტანწერწეტა, მაღალი, ქერა და ციფერთვალება. უბრალოდ 17 წლის ბავშვი ვარ საშუალო სიმაღლის, თაფლისფერი თვალები მაქვს და მუქი ქერა თმა უფრო მოყავისფრო. მყავს ძმა რომელიც ბებოსთანაა და დედ-მამა საზღვარგარეთ არიან. ძირითადად ან დეიდასთან ვარ ან ბებოსთან.
დარჩენილმა დღეებმაც უცბად გაიარა და სამუშაო დღეებიც დაიწყო. ბევრი არც არაფერი მევალებოდა კონკრეტულად მხოლოდ ის რომ აუზზე ხალხისთვის თვალი მედევნებინა სხვა იქვე რამეს თუ დამავალებდნენ ეგ იყო. ისე საშნლად წარმომდგინა მუშობა რომ ასეთი ნამდვილად არ ყოპილა პირველმა კვირამ ისე გაირა ვერ გავიგე ახალი ჯგუფი ვიყავით, ყველას გვიხარპდა ერთმანეთის გაცნობა და მოხუცი არც არავინ ყოფილა რომ კონტაქტშ ვერ შევსულიყავი. სულ ახაგაზრდები ვიყავით. მუშაობაში და ლაპარაკშ გაგვყავდა დრო. მოდიოდნენ პარლამენტარები, ბიზმესმენები. მათი შილები და არცთუ ისე ადვილია მათი მომსახურება მაგრამ თანდათან ეჩვევი ყველაფერს. ასე გაიარა მეორე კვირამაც და მესამე კვირის დასაწყიში ორშბათს სამსახურში რომ გამოვცხადდი გოგოებმა მომახარეს ისეთი ბიჭები არიან ჩამოსულები რომ გაგიჟდებიო. სულ პარლამენტარის და ბიზნესმენების შვილები არიანო. გამიკვირდა განა რამდენი არიან მეთქი და გავიგე რომ 5 ყოფილან. - ჩემი სიყავრული ამბებს რაც შეეხება ერთხელ მყავდა შეყვრეაბული და 9 თის მერე ყოველგვარი ახსნა აგანმარტების გარეშე საზღვარგარეთ გაქუსლა და არც არავის გახსენებია შენი ტასო. და მითუმეტეს ახლა რომელ ბიჭზე იყო საუბარი მე ვინ შემომხედავდა. მათნაირი მდიდრები არც კი შეხედავენ სეროზულად ჩენნაირებს და საქმეს შევუდექი. ჩემ საქმეს ისიც ემატებოდა რომ მესამე სართულის ნომრებში მიმქონდა საუზმე სადილი და ვახშამი.ჰოო ისინი ხომ მდიდრები არიან. თითქმის ნომრები ყველა დაკავებული იყო ამითომ თავიდან მივყევი და ბოლოსთვის იმ ბიჭების ოთახები შემოვიტოვე. ბიჭს სამი ოთახი ქონდა დაკავებული. როგორც გავარვიე ორ ორი ერთად ხოლო ერთი ცალკე. ოჰ ვაჟბატონი მოინდომა ცალკეთქო ჩემთვის გავიფიქრე. სადილი ყველასთან ჩეულებრივად მივიტანე სპეციალური გორგოლაჭებიანი მაგიდით და ბოლოს იმ მარტოსულ ბიჭს მივუკაკუნე. მარტოსული შევარქვი მარტო ცხოვრობდა და ეგრე გადავწყვიტე და თან ჩემ სისულელეზე მეთვითOნ გამეცინა იქიდან იქ ბოხმა ხმამ გამომძახა შემოდიო და მეც თამამად შევაღე კარი.
------------------------------------------------
ბავშვებო თუ მოგეწონებათ კომენტარი არ დაიზაროთ არა კომენტარი და სანაქებო სიტყვები არ მინდა უბრალოდ მინდა ვიცოდე გაინტერესებთ თუ არა გაგრძელება არ გაწვალებთ თავებზე თუ ვინმეს მოეწონება და დაწერთ ხვალვე დავდებ შემდეგს და უფრო დიდს უბრალოდ სტიმული ინქება თუ ვინმეს დააინტერესბეს. ყველაფერი მოფიქრებული მაქვს და საინტერესო იქნება ველი ქტვენს შეფასებებს



№1  offline წევრი kate :))

Gaagrzele magram ufro didi tavebit ra

 


№2  offline წევრი lonelygirl123

დღეს დავდებ ბავშVებო დიდ თავს ძალიან დიდი მადლობა რომ დაგაინტერესათ

ბავშვებო ვერაფრით ვერ დავდე მეორე თავი და შემოდით გვეძზე გიყურებ ჩემი ხარ და მანდ დავდე მეორე თავი თუ დაგაინტერესბთ მანდ დავდებ ხოლმე ან აქაც თუ შევძელი იმედია მოგეწონებათ მეორე თავი არ დაიზაროთ კომენტარები

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent