შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

მინდა გიყვარდე სამუდამოდ (1)


24-05-2015, 13:11
ავტორი black))
ნანახია 3 525

-ნინი მალეე ჩამოდი სკოლაში გაგვიანდება!
-მოვდივარ მოვდივარ დედა...
(ასე იწყება ჩემი ყოველი დილა)
-დე თათას არ დაურეკავს?
-კი დარეკა,მალე აქ იქნება(ანა-დედაჩემი)
-ეჰ კაი...
-კაი მოდი ისაუზმე,თათას ხომ არ ალოდინებ ისევ დე
-კაი კაი მოვდივარ!
სამზარეულოში შევედი როგორც მჩვევია ცოტა ვჭამე და ჩემს ოთახში ავედი. შავი ჯინსი,ზოლიანი მაისური და შავი Vans-ები ჩავიცვი,თმა ავიკარი ჩანთა ავიღე და ოთახიდან გამოვედი.
თათაც მალევე მოვიდა და წავედით სკოლაში. დამღლელი დღის შემდეგ როგორც იქნა დავაღწიე თავი სკოლას და მივედი სახლში.
მოკლედ მე ვარ ნინი წიკლაური,16 წლის,მაღალი გრძელი წითელი თმით და მწვანე თვალებით,სხვების თქმით იდეალური ტანი მაქვს მაგრამ ასე არ მივიჩნევ,რადგან ჩემთვი ზოგადად ცნება იდეალურობა არ არსებობს...მყავს დედა მამა,ვარ დედისერთა მაგრამ არა "გაბლატავებული".. ხო რაც შეეხება მეგობრებს მყავს საუკეთესო "სასტავი" იმდენად კარგები არიან რომ მათთან ყოფნისას მავიწყდება დედისერთა რომ ვარ ...
მოკლედ ფიქრებიდან ტელეფონის ზარმა გამომარკვია. ნიკა იყო(ნელნელა იცნობთ ჩვენს "სასტავს" :) )
-ჰოუ ნიკუშ (მე)
-სადხარ გოგო რამდენი ხანია გირეკავ (ცოტა გაბრაზებული ხმით მითხრა ნიკამ)
-აა ისა არ მესმოდა...(ვუთხარი დაბნეულმა)
-ხო კაი,ნინაჩკაა მიდი გაემზადე 10 წუთში მოვალ შენ სახლთან ჩვენ ბარში ვიკრიბებით და შენ მარტო ხოარ გამოგიშვებ(ნიკა)
-კაიი ნიკუშ გელოდებიი
-კაი გკოცნი-მითხრა ნიკამ და ტელეფონი გამითიშა.
10 წუთში უკვე მზად ვიყავი..
ქვევით ჩავედი და ნიკას მანქანა ამოვიცანი მაგრამ მოიცაა ვის ელაპარაკება (ნუ ეს ჩემი ცნობისმოყვარეობა რა)
-ვა ჩემი პრინცესა მოსულა (მითხრა ნიკამ და გადამკოცნა)
-ჰო ნიკ წავედით?(ვუთხარი და თან მზერა იმ ბიჭზე გადავიტანე ნიკა მიხვდა როგორც იქნა და გამაცნო)
-გოგო რაიყო რა მოგივიდა ვერ იცანი გიგი?(მითხრა სიცილით ნიკამ)
-ვაიმე გიგი? გავგიჟდები ეხლა!
-ხო კაი არ გაგიჟდე ნინ..(გიგი)
-აუ ამდენი ხანია არ მინახიხარრ რამაგარიაა,როდის ჩამოხვედი?(მე)
-დღეს , ისე შენ როგორ გალამაზებულხარ ნინ და გაზრდილხარ.
-ჰომ რავი(არ მიყვარს ზოგადად ჩემს გარეგნობას რომ უსვამენ ხაზს მაგრამ ეს ხომ გიგი არაბული იყო, რამეს ვეტყოდი? ნურას უკაცრავად)
-ისევ ისეთი მორცხვი ხარ(მითხრა საოცარი ღიმილით)
-კარგი ეხლა გეყოთ -- თქვა ნიკამ სიცილით -- წავედით ბავშვები გველოდებიან.
15 წუთში უკვე დანიშნულების ადგილზე ვიყავით.
-ვაიმე ძლივს მოაღწიეთ (თქვა თათამ)
-ვაა გიგი როგორხარ ბრაატ?(ფეხზე წამოდგა ლევანი და გიგის გადაეხვია,მიბაძეს სხვებმაც და როგორც იქნა დავსხედით ჩვენს ადგილზე)
ბევრი ვილაპარაკეთ გავიხსენეთ ძველი დრო და ბევრიც ვიცინეთ.
ვინაიდან უკვე ზაფხული იყო სკოლაც დაგვიმთავრდა მე მარის და თათას(ბიჭები ჩვენზე 5წლით დიდები იყვნენ ასერომ)
გადავწყვიტეთ ერთად წავსულიყავით სადმე. ბოლოს არჩევანი ყაზბეგზე გავაკეთეთ ასერომ ზეგ ყაზბეგში მივდივართ.
საღამო იყო უკვე რომ დავიშალეთ. თათა ნიკუშამ წაიყვანა, მარი და გიო ლევანისთან ერთად წავიდნენ. დავრჩით მე და გიგი, ნუ დიდად არ მინდოდა მარტო წასვლა ამიტომაც გიგის მანქანაში ჩავჯექი.
მთელი გზა ხმა არ ამოგვიღია. 20 წუთში სახლთან ვიყავოთ უკვე.
-ზეგამდე ნინაჩკა(მითხრა და იმ ღიმილოთ გამიღიმა ასე რომ მაგიჟებს)
-ზეგამდე გიგი,მადლობა (სიცილით ვუთხარი და მანქანიდან გადავედი)
სახლში ბედნიერი ავედი არვიცი რა მჭირდა.
-დედუუ ჩვენ ზეგ ყაზბეგში მივდივართ
-კაი დე ,ოღონდ იცოდე ბიჭებს ვაბარებ შენს თავს ჭკვიანად იყავი(ოჰ ანა ანა, დაიწყო 'დედიკოს' დარიგებები)
-კაი დეე რაიყო პირველად ხომარ მივდივართ სადმე მარტოები.
-ნიი ალექსანდრემ დარეკა და 1 კვირა კიდევ ვერ ჩამოვა,საქმეები გამოუჩნდა.
-ეჰ კაი კაი.
ალექსანდრე მამაჩემია,ამჟამად ამერიკაშია წასული კომპანია აქვს და რაღაც საქმეებზე მოუწია გამგზავრება.

ჩემს ოთახში ავედი,ჯერ არ მეძინებოდა ამიტომაც სოციალური ქსელი "გადავქექე" . საინტერესო არაფერი არ იყო ისევ. ლეპტოპი გამოვრთე და დავიძინე. მაგრამ გიგიზს ფიქრმა მოსვენება არ მომცა. როგორ გასიმპატიურდა მაღალი დაკუნთული სხეული აქვს,თმა გადაპარსული რაღაც საოცარი ღიმილი და საოცარი თვალები აქვს. არვიცი რა დავარქვა ამ გრძნობას მაგრამ ბავშვობიდან ვიცნობ და მის მიმართ არასდროს არ ვყოფილვარ ისე განწყობილი როგორც ნიკუშას გიოს და ლევანის მიმართ...
არვიცი არვიცი ახლა მხოლოდ დაძინევა მესაჭიროება მგონი გავგიჟდი.
--------------------------------------
ესეიგი ეს ჩემი პირველი ისტორიაა ამ საიტზე: არვიცი რეები დავწერე მართლა სპონტანურად ვწერდი,იმდენად საპასუხისმგებლოა ამ ისტორიის დაწერა რომ ძალიან ვნერვიულობ როგორი იქნება თქვენი შეხედულება ამასთან დაკავშირებით. ამ ისტორიას რეალურ ამბავთან ვაკავშირებ და მინდა რომ კარგი გამოვიდეს თქვენი აზრი მაინტერესებს...გავაგრძელო? უი ხო ფოტოზეა ნინი




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent