შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

სიყვარულის მელომანია


7-06-2015, 20:49
ავტორი valashvili21
ნანახია 1 665

ა.შ.შ ფორკი, 2007-წელი. ამ დროისთვის ქეთრინს უკვე სკოლა ახალი დამთავრებული ჰქონდა და სწავლის გაგრძელებას კოლეჯში აპირებდა. ქეთრინი თითქმის არასდროს იყო სახლში, რადგან ის უმეტეს დროს მეგობრებთან ერთად გართობას ანდომებდა. ქეთრინი, კანდიცსე, ლიზა და ელენა ეს მეტად გათამამაებული ამრეკიელი თინეიჯერები დადიოდნენ: კლუბებში, პაემნებზე, შოპინგებზე და ყველგან სადაც კი მოისურვებდნენ.
ეს იყო 2007-წლის 1-მარტი, როდესაც ქეთრინი, კანდისე, ლიზა და ელენე შევიდნენ კოლეჯში. ისინი სამედიცინო ფაკულტეტის ერთ ჯგუფში მოხვდნენ. მათი პირველი კვირა ჩვეულებრივი იყო გარემო კი ცოტა უცხო, მაგრამ ისინი ნელ-ნელა შეეჩვივნენ გარემოსაც და ახალ თანაკურსელებსაც. უცნაურია აქამდე რატომ ვერ შეამჩნია ქეთრინმა...
პირველად ეს მოხდა მაშინ, როდესაც კოლეჯში დიდი შაბათის დღე ჩატარდა. ამ დღისით კოლეჯში დაიყო 8 ჯგუფი. ერთ ჯგუფში მოხვდნენ: ქეთრინი, ელენა, ჯეიმსი და ედვარდი. ღმერთს მადლობა ერთხმად შესძახეს მათ კარგია, რომ უცხო გარემოში არ მოვხვდით.
სწორედ ამ დღეს შეამჩნიეს ქეთრინმა და ედვარდმა ერთმანეთი. ეს იყო ქეტრინისთვის რაღაც ახალი, კი ახალი, რადგან მან ედვარდი ‘‘დაინახა“. მათ ჰქონდათ ბევრი საერთო და ყველაზე გასაკვირი კი ის არის, რომ სულ რაღაც ერთ კვირაში ედვარდმა ქეთრინს გაუმხილა თავვისი გრძნობების შესახებ. ქეთრინსაც ბევრი აღარ უფიქრია და ედვარდს უთხრა თუთუ რას გრძნობდა მის მიმართ. ქეთრინმა სახლში მისვლისთანავე დაურეკა ელენას და მოუყვა თუ როგორი სასიამოვნო ამბავი გადახდა თავს. შემდეგ კანდისე, შემდეგ ლიზა, მაგრამ მეორე დღეს ქეთრინს მაინც დაწვრილებით მოუწია ყველაფრის მოყოლა დაქალებისთვის. (ხო მართლა, სულ გამომრჩა ის, რომ) ქეთრინის მშობლებმა მისტერ და მისის უილსონებმა და ძმამ ნიკმა არაფერი იცოდნენ ჯერ. ქეთრინს არ უნდოდა ოჯახის წევრებს გაეგოთ რამე მათი ურთიერთობის შესახებ. ქეთრინ უილსონი და ედვარდ გრინი ეს ორი უბედნიერესი და ულამაზესი წყვილი იყო მთელს ფროკში. ყველა მათზე ლაპარაკობდა. ჯეიმსს ქეთრინი ედვარდზე ადრე შეუყვარდა, მაგრამ ვერაფერს გახდებოდა, რადგან ქეთრინმა მას უარი უთხრა სიყვარულზე და მეგობრობა შესთავაზა. კი ის და ქეტრინი დარჩნენ მეგობრებად, მაგრამ ჯეიმსი მთელი სამეგობროსთვის საშიშროებას წარმოადგენდა, რადგან მას შემდეგ ის ცდილობდა ქეთრინისათვის ედვარდი ჩამოეცილებინა. ნიკი 17-ის იყო როდესაც გაიგო მისი დისა და ედვარდის სასიყვვარულო რომანის შესახებს და ეს ამბავი მან ჩვეულებრივად მიიღო.
მაისში, როდესაც საამოდ დათბა სამეგობრომ გადაწყვიტა ქალაქ გარეთ გასვლა. ქეთრინი, ედვარდი, კანდისე, ჯეიმსი, ლიზა, ნიკი და ელენა წავიდნენ სოფელში ერთი კვირით დასასვენებლად. აქედან დაიწყო ჯეიმსმა ფიქრი, როგორ ეძია შური ქეთრინზე და ედვარდზე. კოლეჯში ედვარდი ძალიან ბევრს უყვარდა, მაგრამ ვერავინ იქცევდა მის ყურადღებას მისთვის საყვარელი გოგოს გარდა. ამ წყვილის სიყავრული იმდენად ჩახლართული იყო რომ ვერავინ შეძლებდა მათ დაშორებას.ისინი ბევრჯერ დარჩენილან მართონი და ბევრჯერ უსაუბრიათ გრძნობებზე, რომელიც ერთმანეტის მიმართ ჰქონდათ. ქეთრინი მეგობრობდა როგორც გოგონებთან ისე ბიჭებთანაც რაც ედვარდს ცოტა აღიზიანებდა. ამის შესახებ მან ქეთრინის მეგობრებს კანდისეს ლიზას და ელენას ელაპარაკა. მათ უთხრეს, რომ ქეთრინი არასდროს უღალატებდა ედვარდს, რადგან მას ედვარდი ძალიან უყვარდა და ამაში ყველა დარწმუნებული იყო. ცოტა ხანში ეს ამბავი მისტერ და მისის ვუილსონებმაც გაიგეს და გადაწყვიტეს ედვარდ გრინი პირადად გაეცნოთ. და აი ზუსტად ერთ-ერთ ვახშამზე მშობლებმა ედვარდი დაპატიჟეს. მისტერ ჯონის და მისის ემას ედვარდი ძალიან მოეწონათ და გადაწყვიტეს ახალგაზრდებისთვის ხელი არ შეეშალათ, რადგან მიხვდნენ, რომ მათ ერთმანეთი ძალიან უყვარდათ.ერთადერთი ჯეიმსი იყო, ის ვისაც უნდოდა მათი სიყვარულის მთლიანად დამსხვრევა.
ერთხელაც ედვარდმა გადაწყვიტა ქეთრინისთვის ეთქვა ის რაც მას ძალიან აღიზიანებდა, მაგრამ ეს საუბარი მათ ჩხუბში გადაეზარდათ და ერთმანეთს ერთი კვირა აღარ ელაპარაკებოდნენ ხოლო ბოლოს გადაწყვიტეს, რომ დაშორებოდნენ, მაგრამ ვერ შესძლეს. ერთი კვირის შემდეგ ისინი შერიგდნენ, რადგან მათ სიყვარულს უარი ვერ უთხრეს. თითქოს ედვარდიც შეურიგდა ქეთრინს, მაგრამ მას შემდეგ მას ეჭვი მოსვენებას არ აძლევდა.ეს გძნობა სულ უფრო და უფრო უმძაფრდებოდა და აღიზიანებდა, რადგან ის ქეთრინს ძალიან ხშირად ხედავდა ბიჭებთან ერთად.




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent