შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ორი დაქალის ისტორია


10-06-2015, 18:28
ავტორი Anika13
ნანახია 3 369

მე ვარ ანი , 18 წლის , ქალაქ თბილისიდან . გარეგნობას ნამდვილად არ ვუჩივი ,მაქვს ძალიან გრძელი , ხვეული წაბლისფერი თმა , მწვანე თვალები , და და არც თუ ისე დიდი ტუჩები . ვარ დედისერთა თუმცა თუმცა მყავს საუკეთესო მეგობარი რომელიც ჩემი არაბიულოგიური დაა , და მუდამ იქნება სანამ სიკვდილი არ დაგვაშორებს . მთელი ბავშვობა ერთად ! ჯერ ბაღში,შემდეგ სკოლაში და ახლა უნივერსიტეტშიც. დაუვიწყარი დღეები და მოგონებები, მხიარული წუთები ,ბავშვური გაბუტვები, საიდუმლოებები,ჭკვიანური რჩევები, სიყვარული,უამრავი ღიმილი და ერთმანეთის იმედი. უნიკალური გარეგნობის პატრონი , მთელს მსოფლიოში ყველაზე მაგარი გოგო , ულამაზესი ნაკვთებით !.
მამამ 18 წლის იუბილეზე ცალკე სახლი მიყიდა თბილისსში , და სწორედ ამ სახლში ვცხოვრობთ მე და ნინი შეყვარებული არცერთს გვგავს , ვფიქრობთ რომ ამის დროც მალე მოვა და ღირსეულებსაც ვოპოვით . უნივერსიტეტში 1 კურსზე ვართ . ნინი ძალიან კარგად ხატავს , მე კერვა მეხერხება ამიტო ყველა მიხვდებით რომ დიზაინერობაა ჩვენი ოცნობა , ბავშობაშიც სულ ესე იყო !
გემოვნებაც ერთნაირი გვაქვს , ერთმანეთის ტანისამოს თავისუფლად ვიცვავთ ისე რომ არც კი ვეკითხებით ერთმანეთს . მე ძალიან განებივრებული ვარ . ნინი საკმაოდ კარგი კულინარია ამიტო ის აკეთებს ხოლმე საჭმელს , მე კი ვაგემოვნებ. ყოველდღე თითქმის ერთი და იგივე , ყოველთვის ჩემზე ადრე დგება , სახლს აწესრიგებს და როცა გავიგვიძებ ყავაც უკვე მზად მხვდება . აი დაქალიც ესეთი უნდა უნივერსიტეტის შემდეგ ყოველთვის ბარში და კინოში დავდივართ , ვერთობით , ხშირად ვშოპინგობთ და ასე შემდეგ . არაფერი გვაკლია მშობლები ნამდვილად თან გვყვებიან , ასე რომ საწუწუნო არაფერი გვაქვს.

უნივერსიტეტში ერთი თავქარიანი ბიჭი გადმოვიდა რომელზეც გოგოები გიჯდებიან . თუმცა ჩვენ არცერთს გაგვიმახვილებია დიდიად ყურადღება , მაგრამ ვაღიარებ რომ საკმაოდ სიმპატიურია . 1 თვეა თითქმის რაც ჩვენი კორპუსის გვერდით ცხოვრობს . ეზოში დიდი მოედანია , იქ მუდამ ბიჭების ჟრიამულია . ერთ საღამოს აივნიდან ვუყურებდი მათ თან ყავა მეჭირა ხელში , უცბად ბურთი წამოვიდა ჩემსკენ , ყავა დამექცა და ჩემი საყვარელი კაბა გაფუჭდა . ეს კაბა განსაკუთრებით მიყვარდა გავცოფთი , ნინი სახლში იყო , ვღრიალებდი ქვევით ჩასვლა მინდოდა რომ იმ ბიჭისთვის რამე მეთქვა და გამემწარებინა . ნინი ვერაფერს გახდა , საკმაოდ გაბრაზებული ვიყავი და ჩავედი ეზოში, მან ზედაც არ შემომხედა არც ბოდიშის მოხდა იკადრა . ტყუილად ვიშლიდი ნერვებს წამოვედი და რაღაც ჩაიბუტბუტა მაგრამ ვერ გავიგე . მინდოდა მივარდნილიყავი და გამეგლიჯა .



№1  offline წევრი Nini13

ძალიან მომწონს, გააგრძელე smile

 


№2  offline წევრი Tako Gogelia

ძანნნ მომეწონააა

 


№3  offline წევრი mariko123456

კარგიაა ძალიან

 


№4  offline წევრი Anika13

ბავშვებო დიდი მადლობა თუ მოგეწონათ , ძალიან მიხარია <3

 


№5  offline წევრი mari_xano

კარგიაა გაგრძელეე <3

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent