შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ორი დაქალის ისტორია


11-06-2015, 11:33
ავტორი Anika13
ნანახია 3 255

სახლში როცა შემოვედი ეგრევე დავწექი . მთელი ღამე გავათენე , დაძინება ვერ შევძელი . გარეთ კოკისრპირული წვიმა იყო , ღამით დავდობიალობდი და თან იმ იდიოტ ბიჭზე მეფიქრებოდა .მეორე დღეს ჩვეულებისამებრ მოვემზადეთ , ყავა დავლიეთ , გავიკეთეთ მსუბუქი მაკიაჯი და წავედით უნიში . გარეთ საკმაოდ სიცივე იყო და თან სულ ღელეები იდგა ქუჩებში . როდესაც შენობას მივუახლოვდი იქვე მანქანით ის იყო თუმცა ყურადღება არ მივაქციე , გამოექანა მანკანით და თავისთავად წყალი შემესხა . ნინი გვერდით იყო , აი ამ დროს უფრო გავბრაზდი მან კი ფანჯარა ჩაწია და დაიყვირა ამის ღირსიც ხარ შე მახინჯო და წავიდა . აი ისე ვიყავი რო არ ვიცი ნებისმიერს გავგლიჯავდი და ჯავრს ვიყრიდი , აუცილებლად რამე უნდა მემოქმედა ..გზაში სულ ნინის ვეწუწუნებოდი , ვეხვეწებოდი დამხმარებოდა და რამე რჩევა მოეცა . აუცილებლად უნდა გადამეხადა სამაგიერო იმ შეშლილისთვის .
სახლში როცა მივედი გამოვიცვალე და მაღაზიაში ჩავედი ეგრევე . ნინი კი სახლში მარტო იყო .
ამ დროს კარზე ზარის ხმა იყო .
- გოგო ესე მალე მოხვედი , შემო კარი ღიაა . (ნინი)
- ანი არა ჩვენ ვართ ბოდიში უნდა მოვუხადო შენს არანორმალურ დაქალს .( ბიჭები)
- ნინი სახტად დარჩა , მას ნამდვილად არ ელოდა და თან ფიქრობდა რომ ანი გაბრაზდება . ხმას არ იღებდა , გაუნძრევლად იდგა .
- მე დაჩი ვარ , ბექას მეგობარი . შენ ძალიან წყნარი და კარგი გოგო ჩანხარ აი შენი დაქალი კი გიჯია , არანორმალური ( დაჩი)
- წესიერად ილაპარაკე ჩემს დაზე თორე გიჯს განახებ (ნინი )

აი ამ დროს ანიც მოვიდა .
- აქ რა ხდება , შენ აქ რა გინდა? ჩემს სახლში რო შემოხვედი რა უფლებით მოხვედი? ვინ შემოგიშვა? ეხლავე წაეთრიე რა თორე პატრულს გამოვიძახებ ( ანი)
- კარგი რა ლამაზო დაწყნარდი( ბექა )

- უზრდელო , არანორმალურო , შენთვის ელემენტარული ბოდიშის მოხდა არავის უსწავლებია? რასი მჭირდება მაგრამ . (ანი)
- ჰეი ლაწირაკო , ბოდიშს გიხდი დაე დაკმაყოფილდი ( ბექა)
ამ დროს ნინი და დაჩი არსად ჩანდა . უფროსწორად ნინი სადარბაზოში გავიდა და დაჩი მას გაჰყვა .
- ნინი ძალიან ლამაზი ხარ და მინდა რომ გაგიცნო(დაჩი)
- მე კიდე საერთოდ არ მინდა შენი გაცნობა , ბექასნაირი ხარ ზუსტად , არცაა გასაკვირი. ( ნინი)
-აუ კაი რა ტო , მომეწონე მართლა ( დაჩი)
ნინი ეგრევე გამოიქცა და სახლში შევიდა ისე რომ მისი შესვლა ანის არც კი გაუგია . ანი და ბექა კვლავ ერთმაენით ლანძღვაში იყვნენ ჩართულები , ერთმანეთს არაფერს არჩენდნენ .
- აბა ლამაზო უნდა წავიდე ეხლა ( ბექა)
- ვავა ეხლა გავხდი თურმე ლამაზი ( ანი)
- როდის არ ხარ ლამაზი ( ბექა)
ბექა ანის მიუვარდა და ლოყაზე აკოცა . ანის კარგა ხანს ხმა არ ამოუღია .



№1  offline წევრი Nini13

მომწონს ძაან, მალე დადე შემდეგი love

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent