შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ერთხელ სიცოცხლეში(თავი პირველი)


11-06-2015, 15:27
ნანახია 1 920

„ ერთხელ სიცოცხლეში “
თავი პირველი
უკვე საკმაოდ გვიანი იყო სუხიშვილების დარბაზიდან , რომ გამოვედი. ნელი ნაბიჯებით მივუყვებოდი მარჯანიშვილს . გაზახულის თბილი სიო გახურებულ სახეზე სასიამოვნოდ მელამუნებოდა, თმას მიწეწავდა და ხელით ვცდილობდი მათ გასწორებას . დღეს განსაკუთრებულ განწყობაზე ვიყავი. ტელეფონში Taylor Swift 's " safe and sound "-ს ვუსმენდი, განსაკუთრებულად მადუნებდა , თითქოს დაღლილობას მიხსნიდა . მის ტექსტს ზედმეტად მივენდე და თვალები დავხუჭე , მაგრამ ესეც არ დამცალდა ისე შემასკდა ვიღაც და ჩანთა დამაგდებინა. ბოდიშიც კი არ მოუხდია ისე სწრაფად გავარდა და აი ჩემი ბედნიერი დღის დასასრულიც ასეთი უნდა უკეთეს ვერც ინატრებ . სახლში მალაევე მივედი ცოტა დავისვენე და მწარე ყავა გავიკეთე გამოსაფხიზლებლად , სამეცადინოთ დავჯექი , მაგრამ დაღლილობა მაინც თავისას შვებოდა . ჰომ ისე გაუში ვსწავლობ დიპლომატიაზე , ჩემთვის ყველაზე სასიამნო პროფესია რათქმაუნდა ცეკვის შემდეგ . თერთმეტი საათი ხდებოდა ტელეფონზე , რომ დამირეკეს ჩემი კლასელი აღმოჩნდა , რომელმაც შემატყობინა , რომ სკოლის დამთვარების სამი წლის თავზე შეკრებას აპირებდნენ , რათქმაუნდა გამიხარდა , მაგრამ ყველაზე მეტად მეზარებოდა კაბის არჩევა და მაღაზიებში სიარული მხოლოდ ერთი დღე ამისტვის როგორ უნდა მემყოფინა . ჰო მე ის გოგო ვარ ვინც ჩაცმაზე გიჟდება და ჩემთვის არ არასებობს გოგო , რომელსაც კარგად ჩაცმა არ უყვარს. ნამდვილად იმ გოგონების კატეგორის განვეკუტვნები , რომლებიც ტანსაცმლის ასარჩევად დიდ დროს კარგავენ და ისიც ვიცი , რომ ეს ცუდია , მაგრამ ყველა " ინდივიდუალურია " სხვისი აზრი კი ნაკლებად მადარდებს. იქიდან გამომდინარე ,რომ ჩემი მშობლები აქ არ ცხოვრობენ უკვე კარგა ხანია მარტო ცხოვრებას შევეჩვიე ,ისინი იტალიაში ცხოვრობენ საკმაოდ დიდი ბიზნესი აქვთ . ალბათ გიკვირთ რატომ ვარ აქ ? - იმიტომ რომ ვცეკვავ და ყოველთვის მინდოდა მოცეკვავე გამოვსულიყავი, საკმაოდ რთული გზის გავლა დამჭირდა ამისთვის. პატარაობაში ვერ აღვიქვამდი სერიოზულათ ცეკვას და ვფიქრობდი ,რომ ეს უბრალო მოძრაობები იყო ,რომელსაც არანაირი მნიშვნელობა არ გააჩნდა, მაგრამ ახლა ყველაფერი შეიცვალა მივხვდი რომ ეს ჩემთვის ყველაფერი გახდა და ვფიქრობ ,რომ ეს სხეულის ენაა, რომლის საშუალებითაც ნებისმიერი გრძნობის თუ ემოციის გამოხატვა შეგვიძლია უთქმელად, აქ მთავარია შეიგრძნო თითოეული მოძრაობა... არასდროს არ მიცეკვია მოვალეობის მოხდის მიზნით, უბრალოდ ვცეკვავდი მთელი გულითა და სულით, ყოველთვის მავიწყდებოდა აუდიტორია იმდენად ვიკარგებოდი მასში და ძალიან დიდ სიამოვნებას ვიღებდი, რომელიც უბრალოდ ენით აღუწერელია...
აუდიტორია ?- ეს ის არის რაც ცეკვის დასრულების შემდეგ ორმაგად გიზრდის ღიმილს სახეზე, ან თუნდაც ის მუხტი , რომელიც მათგან მოდის გაძლევს ენერგიასა და სურვილს , რომ კიდევ ერთხელ იცეკვო...
მის გარეშე ვერ და არ წარმომიდგენია ჩემი ცხოვრება, ის დაღლაც კი სასიამოვნოა როდესაც გილით გიყვარს . ეს არ არის უბრალო ჰობი ან გატაცება ეს პატარა სამყაროა , სადაც ცხოვრება უფრო მშვენიერი და სასიამოვნოა...

ნამდვილად ბევრ უთქვამს ჩემთვის , რომ აქედან წავსულიყავი თუნდაც ჩემი გარეგნობით იტალიში რაღაცას მაინც მივაღწევდი , მაგრამ ნამდვილად მაკმაყოფილებს ამჟამად ის თუ ვინ ვარ და მომავალში არავინ არ იცის რამოხხდება. ნამდვილად არ მიყვარს ჩემი გარენობით ტრაბახი უბრალოდ ვგიჯდები ჩემს მოპუსკნულ ცხვირზე , ტუჩზე რომელზეც პირსინგი მაქვს , მაგრამ საქართველოში თუ რამე ამდაგვარი გაქვს აუცილებლად ეგრედწოდებული "ცუდი " გოგო ხარ ყოველ შემთხვევაში მე ნამდვილად არ მაინტერესებს რას ლაპარაკობენ ჩემზე , უბრალოდ ,როცა სხვა საქმე არ გააჩნიათ არც სხვა საფიქრალი აქვთ აქედან გამომდინარე ილაპარაკონ და იფხანონ ენები ...
***
ამ ორმა დღემ სასწაულად სწრაფად განვლო , სიმართლე რომ გითხრათ მაღაზიებში სიარულში გავატარე , მაგრამ საჩემო ვერაფერი ვნახე ბოლოს გაზაფხულის შესაფერის კაბა ავარჩიე , რომ გითხრათ მომეწონათქო ნამდვილად მოგატყუებთ , მაგრამ ჩემი დაქალის ჩიჩინის გადამკიდე ვიყიდე , მარწმუნებდა ,რომ ჩემ სიფრიფანა ტანს სასწაულად უხდებოდა და ჩემსავით ნაზი იყო . თმა უბრალოდ გავიშალე სახეზე ,როგორც ყოველთვის ზედმეტად არაფერს ვისმევდი.
ხუთი საათი ხდებოდა სადარბაზობან ,რომ გავედი საკმაოდ ციოდა გარეთ და ტყავის კურტკაში მაკანკალებდა ტაქსი გავაჩერე და ვუთხარი ,რომ რეტორან "მრავალჟამიერში " წასულიყო. ჩემი ტაქსიდან გადასვა და მათი თვალების გაშტერება ერთი იყო , ყოველთვის ეს იყო სკოლაშიც , არასდროს არ მცმი გამომწვევად უბრალოდ მეცვა განსხვავებულად და გემოვნებიანად , არასდროს არ მაკლდა ხალხის ყურადღება განსაკუთრებით კი ბიჭების, მაგრამ შიძლება გაგიკვირდეთ კიდევა , რომ გეტყვით 21 წლის გოგოს არადროს არ ყვარებია . სულ ორჯერ მყავდა შეყვარებული და ისიც ბავშვობის გატაცება იყო . ჩემი სტილი ნამდვილად არ არის " ორ დღიანი " ურთიერთობი , თუ არ მიყვარს არ შემიძლია ისეთ ადამინთა ურთიერთობა ხშირად დამცინიან დაქალების იმის გამო , რომ შეყვრებული არ მყოლია ბავშვობის მერე .
ყველა ძალიან სასიამოვნოდ შემხვდა გასაკუთრებულად ნინა , ყოველთვის ყველასგან გამორჩეული ურთიერთობა მქონდა მასთან , მაგრამ აღარ გაგრძელდა სკოლის დამთავრების შემდეგ , რადგან სასწალებლად საზღვარგარეთ წავიდა . ხშირად გვქონდა ხოლმე სკაიპით კონტაქტი ერთი წელი , მაგრამ მალევე დავივიწყეთ ერთმანეთი ადვილად , რომ ვთქვათ . საკმაოდ კარგათ გავერთეთ , როგორც ყოველთვის არ გავჩერებულვარ იმდენი ვიცეკვე უკვე ცუდად ვიყავი , მაგრამ დაჯდომაც არმინდოდა . გვიანი იყო , რომ დავიშალეთ გარეთ გამოვედი , რომ ტაქსი გამეჩერებინა , ნინამ ,რომ დამიძახა
-შენ რა ტაქსით აპირებ წასვლას ?
-ჰო რა იყო?
-ამ ღემე ტაქსით მარტო არ გაგიშვებ წამოდი ჩქარა.- ხელი მომკიდა და მანქანისკენ წამიყვანა.
-გაიცანი ნატაშკა ეს თოკო ჩემი ბიჭი და ყველაფერი. -სასაცილოდ გადაიხარხარა მან , ეტყობოდა ,რომ ბევრი დალია.
-სასიამოვნოა .-გავუღიმე
-ჩემთვისაც ჩუმად ჩაილუღლუღა . აბა სად მივდივართ ?
-სოლოლაკში .
კარგა ხანი იყო მანქანაში შიჩუმე , მაგრამ ამის გარდა მისი თვალები ხშირად მიყურებდა სარკიდან ,ვცდილობდი არ შემეჩნია ეს მაგრამ უკვე აუტანელი იყო , როგორც შევამჩნიე ,რომ კიდე შემომხედა მეც თვალი გაუსწორე , ენა წინ გამექცა და გაღიზიანებლმა ვუთხარი:
- წინ უყურე არ დაგვამტვრიო!
ამას მისი ჩუმი ჩაცინება მოჰყვა , ამაზე ხომ სულ გადავირიე სახეზე სულ გავწითლდი , ვერ ვხდებოდი შეყვარებული გვერძე ესვა და მე რატო მიყურებდა , მაგრამ მან უფრო გამოგნა , როდესაც ნინამაც ჩაიცინა ამას ნამდვილად არ მოველოდებოდი. მალევე გააჩერა მანქანა ჩემი სახლის წინ მადლობა გადავუხადე მათ და გადმოსვლას ვაპირებდი ,როდესაც ნინამ გამაჩერა.
-არ დაგავიწყდეს , რომ ხვალ ჩემს დაბადების დღეზე უნდა მოხვიდე , თორემ ვერ გადამირჩები .
-ღმერთო ჩემო როგორ დამავიწყდა . ჰაჰ არ მჯერა ჩემი გოგო 22 წლის ხდება .- გადავეხვიე მას და მანქანიდან გადმოვედი .
NINA's pov.
ვუყურებდი თოკოს როგორი თვალებით უყურებდა მას , რამის შეჭამა . ვერც ვერაფერი ვერ უთხარი ნატაშკასთან , ვიცოდი მისი ამბავი თუ როგორი მორცხვია ბავშვობიდან ბიჭებთან მიმართებაში .
-რა იყო მოგეწონა ?
-ოჰჰ საიდან მოიტანე ჰა ? პირდაოირ მაოცებ ხოლმე შენი დასკვნებით .
-რავიცი თვალებით კი შეჭამე , ჰომ იცი რომ არ მოგასვენებ , სანამ არ მეტყვი!!
-ჰო კარგი , უბრალოდ საკმაოდ განსხვავებული და ლამაზი გარეგნობა აქვს არ გავს აქაურს რა .
-ოჰჰ თქვა ახალი ამბავი . ნახევარი სკოლა მაგაზე გიჟდებოდა , მაგრამ რათ გინდა არავინ არ მოსწონდა .
-ანუ ადვილი არ არის მისი დათანხმება ,უკვე მომწონს .
-ცუდი არაფერი ქნა , ჩემი დაქალი ,რომ არის არ დაგავიწყდეს . ესც უცხოელი გოგონები არ გეგონს , ძალიან "ფაქიზია "
-ხვალ უკეთესად გამაცანი ! ჰო მართლა სეყვარებული არ ყავს ?
-არა ,არამგონია არ უთქვამს .
-ოჰჰ უფრო კარგი .
-არა რა , ძაან ხარ გაფუჭებული ჯერ ეხლა ჩამოხვედი ამერიკიდან და უკვე გოგოებზე ფიქრობ !
-და სხვა საფიქრალი რა მაქვს ტო !



№1  offline წევრი Nini13

კარგია, მალე დადე შემდეგი smile

 


№2  offline წევრი arctic monkey

oo dzaan momwoons kargia gansxvavebulia cota.gelodebi

 


№3  offline წევრი nomadic

მალე დადე შემდეგი

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent