შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ჩემი ცისფერთვალება...(თავი 1)


13-06-2015, 19:02
ავტორი ალტერ-ეგო
ნანახია 2 628

მე გვანცა ავალიანი ვარ 16 წლის .. ვცხოვრობ ბრაზილიაში უკვე 6 წელია .. საქართველოდან მამაჩემის ბიზნესის გამო გადავედით ბრაზილიაში ..შეყვარებული არასდროს არ მყოლია და სიტყვა "სიყვარულის" სიმართლე გითხრათ არმჯეაა,რადგან ეს სიტყვა დღევანდელ რეალობაში ფასდაკარგულია და ნებისმიერს შეუძლია თქვას გრზნობის გარეშე როცა უნდა და სადაც უნდა.
...მიყვარს მუსიკის მოსმენა და წიგნების კითხვა,ასევე წვიმაში სეირნობა,მაგრამ ეს იმას არნიშნავს რომ რომანტიკოსი ვარ :) რაცშეეხება ჩემს გარეგნობას, მაღალი ,გამხდარი,პატარ ცხვირით და პატარა ტუჩებით,ლურჯი თვალებით,გრძელი თმებით.არმიყვარს ჩემი თავის ქება მაგრამ მახინჯი ნამდვილად არვარ..თაყვანისმცემლები არასდროს მაკლდა მაგრამ მე მათთვის ყურადღება არასდროს მიმიქცევია....
მყავს დედა-ელენე(დიზაინერი) და მამა-ერეკლე( ბიზმესმენი)..დედისერთა ვარ ,მაგრამ მყავს საუკეთესო მეგობარი და ჩემი დაიკო ნია .რომელიც საქართელოში ცხოვრობს ჩვენ ერთმანეთს ყველაფერს უყვებით მიუხედავად იმისა რომ ოკეანე გვაშორებს ერთმანეთს და დღე არგავა რომ სკაიპში არ ვილაპარაკოთ..ძალიან მენატრრება :)
საღამო იყო .მე როგორც ყოველთვის ჰამაკლში ვიჯექი და წიგნს ვკითხულობდიი ..მთლიანად ჩაძირული ვიყავი წიგნების სამყაროში ..
-გვანცა,ერთიწუთი აქ მოდი (დედაჩემი)
-ეხლავე დედა (მე)
მე ავდექი წიგნი ჰამაკში დავტოვე და სასტუმრო ოთახში შევედი ..
-გვანცა შენთის სასიხარულო ახალი ამბავი გვაქვს(მამა)
-რა ამბავი?(მე )
_მამაშენს საქართველოში საქმე გამოუჩნდა და ხვალ დილის რეისით მივფრინავთ(დედა)
-არასებოობსსსსსს ...წამოვიყვირე მე და ორივეს მაგრად ჩავეხუტეე ..სიხარულისაგან არვიცოდი რამექნა ..ნიას ვნახავდიიი...სასწრაფოდ ავარდი ოთახში და ბარგის ჩალაგება დავიწყე....დიდიხანი ვფიქრობდი რა ჩამლეგგებინა და ბოლოს იმდენი რაღაც ჩავტენე ჩემოდნებში ,რომ ორი ჩემოდანი ძლივს შევკარი ...
შემდეგ დაღლილი სააბაზანოში შევედი ..წყალი გადავივლე,დაღლილობამ გადამიარა...პიჭამოები ჩავიცვლი და მოწყვეტით დავეხეთქე ჩემს ფუმფულა საწოლზე .ძალიან მალე ჩამეძინა

დილით მზის სხივებმა გამაღვიძა..უცბათ ავდექი .. შავი მაიკა,თეთრი შორტი და ჩემი საყვარელი კედები თავიცვი ,თმები ავიწიე და ქვემოთ ჩავედი მშობლებთან ...დედა და მამა უკვე მზად იყვნენ ,,ჩვენს მძღოლს ბარგი უკვე მანქანაში ჩაეწყო და ჩვენ გველოდებოდა .ჩვენი რეისი ერთ საათში იყოო ..სწრაფად ჩავსხედით მანქანაში და აეროპორტში წავედით
6 საათში უკვე საქართველოში ვიყავით..არავინ გამიფრთხილებია რომ ჩამოვდიოდი ,მინდოდა სიურპრიზი გამეკეთებინა . და გამომიივიდა კიდეც.... აეროპორტიდან სახლში წავედით რომლიც,მამა ბრაზილიიდან იყიდა . ძალიან ლამაზი იყოო ...ყველაზე ნათელი და დიდი ოთახი ავირჩიე და ჩემი ბარგი ამოვალაგე ..სწრაფად გადავივლე წყალი ლურჯი სარაფანა და ლურჯი კედები ჩავიჩვი და თბილისის ქუჩებში გავედიი ..როგორ მომატრებია აქაურობა , გადავწყვიტე ნიასთან წავსულიყავი ,მისი მისამართი რათქმმაუნდა არ დამვიწყებია .ტაქსი გავაჩერე და ნიასთან წავედი
ნიას სახლის კარებთან ვიდექი უკვე და სიხარულისგან მეცხრე ცაზე ვიყავი . კარზე ზარი დავრეკე და ნია გამიღო ..ისეთი გაოცებული სახით მიყურებდააა ...
-გვანცაააააააააააა (ნია)
-ხო,ხო მე ვარ .შემომიშვებ?(მე)
ნია მომვარდა და ისეთი ჩამეხუტა რამის გამჭყლიტა
-ნია ასე დამახრჩოობ(მე)
-შემოდი ჩქარა(ნია)
ნიასთან შევედით უცბად იმდენი კითხვა მომაყა რომ დავიბენი :დ
_რატომ არმითარი რომ ჩამოდიოდი?(ნია)
-მინდოდა სიურპრიზი გამეკეთებინა(მე)
-გამოგივიდა კიდეც(ნია)
ნია ისე შეცვლილა გაზრდილა გალამაზებულა.. ჩემი არაბიოლოგიური დაიკო ნამდვილი ანგელოზი იყოო..მაღალი გამხდარი ..წითური თმითა და მწვანე თვალებით..დიდი წითელი ტუჩებით და კურნოსა ცხვირით..ნია მარტო ცხოვრობდა რადგან უკვე სტუდენტი იყო მშობლებთან ერთად გადაწყვიტა რომ მარტო ეცხოვრა .
მშობლებს დაურეკე და იმ დღეს ნიასთან დავრჩი . დილამდე ვლაპარაკობდით და როგორციქნა გამთენიისას ჩაგვეძინა
რომ გამეღვიძა ნია უკვე ამდგარი იყო საათს შევხედე და 1ხდებოდა უცბად ავდექი ტანსაცმელი ჩავიცვი და ნიასთან გავედი ყავას აკეთებდა..
-დილამშვიდობისა(მე)
-დილა კიარა უკვე შუადღეა:დ(ნია)
-უი,ხოოო ..რამდენი ხანი მძინებია (მე)
-დღეს სად წავიდეთ?(ნია)
-არვიცი შენ მოიფიქრე(მე)
-კარგი მაშინ ჯერ კაფეში წავიდეთ , საღამოს კი წყნეთსი მეგობრებთან მივდივარ რაღაც ფართია და შენც წამოხვალ უარი არ მიიღება ..თან გაიცნობ ყველას (ნია)
რაღა აზრი ქონდა შეკამათებას ...ყველაფერი გადაეწყვიტა ნიას უკვე
ყავა დავლიეთ ,,შემდეგ სახლში წავედიიი ...დედა და მამა არ დამხვდნენ ალბათ საქმეებზე იყვენ წაუსლები ..მე ჩემს ოთახში ავედიი საბაზანოში შევვარდიი წყალი გადავივლე.. შემდეგ ჩემს გარდერობს მივაშურე ..ჯინსის შარვალი .თეთღი მაიკა და კედები ჩავიცვი ტელეფონი და საფულე ავიღე და ნიასთან წავედიი..
-რა ლამაზი ხარ ნიიი.მეშინია შენი თავი ვინმემ არ მომტაცოს (მე)
-შენც ლამაზი ხარ ჩემო გოგო (ნია)
-კაი წამო წავიდეთ,თორე შიმშილისაგან მოვკვდები (მე)
-წამო,წამო (ნია)
კაფეში წავედით ..პიცა და წვენები შეუკვეთეთ ..შემდეგ ნაყინი .რომ მოვრჩით ჭამას ფული გადავიხადეთ და ჩემთან წავედით სახლში .... ნიას ძალიან მოეწონა სახლიიი ..შემდეგ ჩემს ოთახში ავედით ...და მე ნინას ბრაზილიიდან ჩამოტანილი საჩუქარი მივეციი ...ოქროს საათი რომლის დანახვისასაც ნია გამახსენდა და მაშინვე ვიყიდეეე
-ნია შენთვის რაღაც მაქვს.(მე) ლამაზად შეფუთული ყუთი გაუწოდეე..
ნიამ გახსნა დაა ჩემი საჩუქარი ძალიან მოეწონა ,აღფრთოვანებას ვერ მალავდა ,მოვიდა და ჩამეხუტა.
-არვიცი მადლობა როგორ გადაგიხადოო . ძალიან ლამაზია მადლობა (ნია)
ხო დამავიწყდა რომ მეთქვა ნიას სუსტი წერთილი იყო საათები .და ჩემმა საჩუქარმა ძალიან გაახარა
შემდეგ ფილმს უყურეთ . მალე მოსაღამოვდა კიდეც .. უნდა მოვმზადებულიყავით ...მე თეთრი წელში გამოყვანილი მოკლე კაბა ჩავიცვიი .. და ასევე თეთრი კედები,ვერვიტანდიი მაღალქუსლიანებს და თან არცმქონდა ისეთი ასაკი რომ დიდსავით ჩამეცვა...ნიამ ლურჯი ასევე წელში გამოყვანილი კაბა და ლურჯი კედები ცაიცვა ..მსუბუქი მაკიაჟი გავიკეთეთ დააა წყნეთის გზას დავადექით ..
მალე ავედით წყნეთში მანქანა ნიამ ერთ ლამაზ ორსართულიან სახლთან გააჩერა ... რომელსაც უზარმაზარი აუზი და ულამაზესი ბაღი ქონდაა...სახლმა ჩემზე დიდი შთაბეჭდილება მოახდინა ..
სახლში შევედით და უამრავი ბავშვი დაგვხვდა ნიამ ერთ ჯგუფთან მიმიყვანა და ბავშვები ლუკა,თორნიკე,ანი,სალომე და ელენე გამაცნოო..მათთან კონტაქტში ადვილად შევედი ..და ძალიან ბევრი მაცინეს.. ძალიან საყავრელი და თილი ადამიანები იყვნენ..
უეცრად ჩვენი ყურადღება გიტარის ხმამ მიიქცია, ყველა აუზთან გავიდა რათქმაუნდა მე და ნიაც . გიტარაზე ძალიან სიმაპტიურიი ბიჭი უკრავდა ,,რომელსაც გაშტერებული უყურებდიი ,,ისეთი ემოციით უკრავდა ,,ნიას არ გამოპარვია ჩემი აღფრთოვანება და ხელი გამკრა რომ გამოვფხიზლებულიყავიიი ..გიტარაზე დაკვრას რომ მორჩა ,,ის ბიჭი ჩვენკენ წამოვიდა აი მაშინ კი გული ამიჩქარდააა ,არვიცოდიი რამჭირდა ..ისე დავიბენი რომ ნიას მაგრად მოვკიდე ხელიიი ...


გამარჯობათ ბავშვებო . ეს ჩემი პირველი ისტორიააა ამ საიტზე და დიდი იმედი მაქვს რომ მოგეწონებათ . ველი კრიტიკას ... იმედია იმედებს არ გაგიცრუებთ .მადლობა ყურადღებისთვის ...



№1 სტუმარი eto

dzaan momewona

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent