შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

სურვილი აგისრულეთ მე შევიცვალე (7)


15-06-2015, 00:29
ავტორი scarlet
ნანახია 2 550

მითხრეს ნახევარ საათში მოვა და შენი ბარგიანად მზად ოყავიო 15 წუთში უკვე მზად ვიყავი და ჰოლში ველოდებოდი როგორც მითხრეს უცხოელია და ბინა არ აქო... რაღაცუცხო ქვეყნიდანარისო და არ ესმის ჩვენი ენა კარგადო ...ნუ შვედები საქართველოზეც ამბობენ რაღაც უცხო ქვეყანას მაგრამ იმედია საქართველოზე უცხო არ იქნება 5 წუთი რჩწბა და გავიცნობ ჩემს დამქირავებელს ... კარებიდან შემოდის ნიკა რაღაც უჭირავს ხელში ნუ რათქმაუნდა ჩემი ახალი ფორმა ... კოსტუმი ?? რა თქმა უნდა ..
- აი მარიამ ეს შენ
- ნიკა ძალიან გთხოვ უბრალოდ მარი .
-კარგი მარი . კლიენტი გარეთ გწლოდება . მოგიწევს შენთვითონ გაიცნო რადგან ამის დრო არაა ის სერიოზულ საფრთხეშია .. ხხო მთავრი შენ მოგიწევს თავი მოაჩვენო მის მძღოლად ... დანარჩენს შეიტყობ . ფრთხილად იყავი ...
- კი მაგრამ რატოა ესეთი სასიში ?
-რაღაც ფული წაუგია მამამის დააბრუნეს მაგრამ გადაეკიდნენ არმგონია სანამ არ მოკლავენ მოისვენონ ამიტომ გაუფრთხილდი ..
-კარგი გასაგებია ..
- ჰო ეს მძღოლის ფორმა აუდი და სათვალე არავინ გიცნოს ...
-კარგი გასაგებია ... მაგრამ ეს რაც მაცვია სად წავიღო ..?
- შენს ბარგში ჩადე .
- კი მაგრამ მე მხოლოდ ეს მაქვს
- კარგი გამოიცვალე .. ეგ მოგვარდება .
- კარგი ახლავე ..
ხუთ წუთში გამოვედი მხოლოდ თმა ჩანდა თვალებზე სათვალე კოსტუმი მმმ... მიხსებოდა . ნიკამ გარეთ გამიყვანა .. და იქ დამტოვა .. ორ წუთში ჩემს წინ პორშე გაჩერდა ..კარი გაიღო და იქიდან გადმოვიდა მაღალი ძალიან სექსუალური ბიჭი .. სახეზე ძალიან მეცნო მაგრამ ვიფიქრე მომეჩვენათქო..გვერძე ნიკა გაჩნდა და ყურში ჩამჩურჩულა
- ის არის წარმმატებები თუ რამეა აქ დარეკე ..- თავისი სავიზიტო ბარათი და ჩანთა გამომიწოდა .
- კარგადდ - მივაძახე მე .
წინ წავედი და მივუახლოვდი პორშეს ზურგს უკან ვიღაც მომიახლოვდა
- წითურო ჩემი სახელია...
- არ მაინტერეაებს გასაღწბი მომეცი და ჩაჯექი .. - არ შწვბრუნწბულვარ ისე ვუპასუხე ..
- კაი წითურო . როგორც ჩანს მართლა კარგი კომპანიაა ... კაი ნაშები ყოლიათ
ამის თქმა და სახეში მაგრა ვურტყავ და უკანა სავარძელზე ვტენი
- გირჩწვნია მოკეტო ...
მანქანაში ჩავჯექი და დავქოქე ,..კიდეკაი,მოწმობა მქონდა..
- საით ? (მე )
- ბორდელში ..
- აჰჰაჰ იუმორი კაი გქონია..
სასტუმროს მისამართი მიკარნახა სადაც მასთან ერთად მომიწევდა ყოფნა და ეს სულ არ მიხაროდა .. მალევე მივედით ..
- ჩემი ოთახი რომელია ?
- აი ეს - მიმითითა მარცხნივ მდებარწ კარებზე და შეაღო ..
- კარგი და შენი ?
-შენს წინ ძვირფასო . თუ გინდა ჩემთან დაწექი მაინც ორ საწოლიანია დავეტევით ...
- არც იოცნებოო
- კარგი არ გაბრაზდე უკეთ დამიცავდი არ ჯობია ??
- არა - და კარები გავიხურე ..
ოთახში შწვედი თუ არა ნიკას მოცემული ჩანთა საწოლზე დავდე მეც ჩამოვჯექი და გავხსენი . შიგნით ჩაგდებული ბარათი , ორი სპორტული ერთი მოკლე მეორე კი გრძელი და შესაფერიაი ზედები იდო და ასევე ნაჭერში შეხვეული .. ო არა არ მჯერა... იარაღი .. ბართთან ერთად ..
- მარი კიდევ ერთხელ გისურვებ წარმატებებს . ეს გამოგადგწბა სულ თან გქონდეს.. ნიკა
ძალიან დავიღალე თან დღეს ჩემი დაბ დღე არისამიტომ გადავწყვიტე ცცოტა დამესვენა . ფორმა გავიხადე და მოკლე სპორტული ჩავიცვი . გრძელი სპორტული ჩანთაში დავტოვე . კოსტუმი კიდე იქვე ჩამოვკიდე .. ძალიან მოკლე სპორტულია ნუ მე როგორც წესი ღამე სულ სპორტულებით მძინავს რადგან აულ მიწევს ძილში უცებ გაღვიძება და სადმე წასვლა ... ვაიმე რა კარგია თბილი საწოლი თანაც ორ საწოლიანიიი .. ცოტახანი წავუძინე ნახევარ საათში გავიღვიძე და შევედი სიმპათიურთან ..
- შეგიძლია ტელეფონი მათხოვო ?
- რარიი რო?
- უბრალოდ დიდი ხანიქ ჩემებისთვის ... კაი,კაი დაივიწყე ..
- არა მოიცა - სანამ კარს დავხურავდიუცებ წამოხტა და მომაწოდა .- რამდენიც გინდა ილაპარაკე ..
- კარგი მადლობ .
ეკას დავურეკე .შემდეგ დედას დაასე შემდეგ ..15 წუთში ტელეფონი სიმპათიურს შევუტანე ..
- ვოვ უკვე მორჩი ?
- ხო .
- კაი . რომელი საათია ??
-დღის 3 სთ .( მე )
- კაი გადი
არაფერი მითქვია კარები გამოვხურე და გაამოვედი ოთახში შევედი და დავწექი .. გამეღვიძა ...- ჰეი არის აქ ვინმე,? - პასუხს არავინ მცემდა ყველა ოთახი შევამოწმე არსად იყო ნერვები მომეშალა ჩემს უპასუხისმგებლობაზე გრძელი სპორტული ჩავიცვი გასაღები ავიღე და გარეთ გავვარდი ... ო ჯანდაბა სად უნდა წასულიყო სულ რაღაც 1 საათით ჩამეძინა ჯანდაბა . .. არ ვჯცოდი რა მექნა თან მანქანაც წაყვანილი,ყავდა . ქუჩას მივუყვებოდი უცებ ბარში შევიხედე და საოცრება სიმპათიური იქ დამხვდა . ვიღაც ქერა კალთაში ჩაესვა და კოცნიდა .ხელის შეშლა არც კი მიფიქრია . ბარმენთან მივედი და ვისკი შევუკვეთე . .. სულ დამავიწყდა იმდენი რამე მოხდა დღეს ჩემი დაბადების დღე .. როგორ მინდოდა ერთხელ მაინც ყოფილიყო რამით დასამახსოვრებელი ეს დღე ... თვალიდან ცრემლი ჩამომიგორდა და კიდევცოტა მოვსვი . თავის შეკავება არ შემეძლო უემოციო სახით ვიჯექი,და თავისით ჩამომგორდა . უკნიდან ხარხარი მომესმა და შევტრიალდი მაშინ მივხვდი რატომ მეცნობოდა "სიმპატიური " ასე ძალიან .. ოღონდ ეგ არა ისეთივე გამოხედვა ისევ ისეთი ცინიკური . .. ის ის ძალაინ შეიცვალა გიო ის გიო დანელია გულმა ბაგა ბუგი შეწყვიტა ცუდად გავხდი ... არა არა გარეთ მინდა ვუთხარი ჩემს თავს გიოს მზერა ავარიდე სათვალე გავიკეთე და უემოციოდ გავედი გარეთ .. ესეც დაბადწბისდღის სიურპრიზი ... ნახევარ საათში გამოვიდა გარეთ ქერასთან ერთად გასაღები გადმომიგდო თვითონ და ქერა უკან მოკალათდნენ ..
-საით .
- სასტუმროში - ისე უხეშად მითხრა შემეშინდა .. მივდიოდი აღარ მინდოდა აქ ნუთუ კიდე გიო .. მინდოდა გავქცეულიყავი . კიდევ ერთი ჩაშხამებული იუბილე. ცრემლი ო არა სათჳალე მაშინვე მოვიხსენი და ცრემლი მოვიწმინდე . იმედი, მქონდა ვერ დამინახა . მთელი გზა კოცნის ხმა მესმოდა რაღაც ჩამწყდა გულში მაგრამ არა . მას არ უნდა გაეგო არ უნდა სცოდნოდა რომ,მე მარი ვარ..


პ.ს ვეცადე დიდი თავი გამომსვლოდა როგორია ? გავაგრძელო ?




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent