შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

დადეშქელიანი და დევდარიანი (1)


15-06-2015, 19:30
ავტორი Light
ნანახია 4 468

გამარჯობაა მე ვარ ანასტასია(ტასო) დევდარიანი 18 წლის მყავს მამა(ლუკა დევდარიანი), დედა(ლიზა ბაგრატიონი) და ძმა (დემეტრე დევდარიანი). ასევე მყავს ყველაზე მაგარი დაქალი ჩემი ოჯახის ახლო მეგობრების შვილი ელენიკო წერეთელი. მყავს ასევე ბიძაშვილები ეკე და დათუნა ბაგრატიონები და ყველაზე მაგარი მეგობრები ალექსი მახარაძე და ბარბარე წიტაიშვილი.
დღეს სასტავმა გადავწყვიტეთ დასასვენებლად წასვლა მშობელბი პარიზში მიდიან ზაფხულში ჩვემ კიდე ჩვენს სახლში წყენთში ავდივართ. წყნეთში ბავშობის ყველაზე მაგარი წლები გავატარეთ. ერთად როდესაც გავდივართ ქალაქში ჩვენი ყველას შურს პირველი იმიტომ რომ ასეთ კარგ ბიჭებთან ერთად დავდივარ მეორე ყველაზე მაგარი სასტავი მყავს და მესამე ჩემნაირი მეორე არდადის. ამბობენ რომ დედას ვგავარ რადგან ისიც ჩემსავით გიჟი იყო და ახლაც გიჟია მამაჩემი როგორ უძლებს მიკვირს.
-ტასიიიიიკოოოოოოო აეგდე გოგო წყენთში ვაწვებით.-(იყვირა დემემ)
-ეე, ბიჭოო რა გაღრიალებს ისე გაგეღვიძებინე.-(ბუზღუნით ავდექი და სააბაზანოში შევედი)
-ტასო სად ხარ?-(უჰუჰუ ჩემი გოგო მოსულა)
-სააბაზანოში ვარ ელე დამელოდე მანდ.-(მე)
-კაი მალე ქენი.-(მე)
უცებ გადავივლე წყალი და ელესთან გავედი.
-რაო მოგწერა გუშინ დუდუმ?-(დუდუ არის დიტო ახვლედიანი დუდუ რათქმაუნდა ზედმეტსახელია და ეს ჩვენი ელენიკო სიგიჟემდეა დუდუზე შეყვარებული)
-არაა ((( დამიმატა მაგრამ არმოუწერია.-(მოიწყინა ელემ)
-მან დაგიმატა თუ შენ დაიმატე?-(მე)
-ამმ... მან? ხოხო დუდუმ დამიმატა.-(ელე)
-კარგი რა მე მატყუებ? ელე გეკარდება?
-ხოო, კარგი ვერ მოვითმინე და დავიმატე.-(ელე)
-წაშალე მეგობრებიდან ახლავე!
-რაა? გაგიჟდი? იცი რამდენი ხანია მაგის დამატრებას ველოდები?-(ელე)
-გოგო მისმინე! ხოარ დაგავიწყდა ბიჭები როგორები არიან? შეფერება იციან უფ მე ამას ისედაც მოვწონვარ ან ვუყვარვარ ჩემთვის ყველაფერს გააკეთებს. არმინდა შენც სხვებივით დაიტანჯო, წაშალე და თუ მოუნდება თვითონ დაგიმატებს.-(მე)
-კარგი ხო დღეს წავშლი.-(ელე)
-ახლავე!
-ტასიკოოო :(((-(ელე)
-ელენიკო წერეთელო ახლავე წაშალე თორე საერთოდ ჩემი დავიწყება მოგიწევს.-(მე)
-კარგი ხო-(ელე)
ელეს ტელეფონით ფეისბუქში შევედით და წავშალეთ ბატონი დიტო. ვიცი რომ უყვარს მაგრამ ასე თუ გააგრძელებს ის ბიჭიც მიხვდება. თან ელეს ფოტოებით შეუყვარდა. საუკეთესო ძმაკაცი ყავს დადეშქელიანი და ავალიანი. ყველას უნდა მაგ სასტავთან მეგობრობა. დადეშქელიანი თურმე 1 წელია საფრანგეთში წავიდა და უკვე 2 კვირაა ჩამოვიდა. ამ სასტავიდან არცერთს არასდროს არშევხვედრილვართ მაგრამ ელემ ერთ-ერთ გვერდზე ნახა დუდუს ფოტო. საერთოდ ბიჭები დიდად არმაინტერესებს. თაყვანისმცემლები გვყავს მე მაღალი ვარ ლურჯი თვალებით და ყავისფერი თმებით. ელენიკო 19 ფერადი თმები აქვს (ფოტოზე ჩანს). კიდევ გვყავს მეგობარი 16 წლის ბარბარე ყავისფერი თმა და ნაცრისფერი თვალები აქვს მაგრამ ის დიდ დროს ჩვენთან ვერ ატარებს სულ სწავლობს ნუ ჩვენც მაგრამ მას გამოცდები აქვს ახლა რომ წავალთ წყენთში არმოვასვენებთ იმდენს ვაკოცებთ ^^. ამ ლაპარაკში ჩავედით წყნეთში.
როგორ მიყვარს აქაურობა ^^.
-ბაბიიი-(მივვარდი და ჩავეხუტე ჩემს პატარა მეგობარს)
-აჰაჰაჰაჰ ტასიკოოო ნუ გამჭყლიტე გოგო.-(იცინოდა)
-ჩემი ლამაზი როგორ მომენატრე.-(ბავშვი მართლა კინაღამ დავახრჩვე)
-ეჰეეი მეც დამიტოვე ჩემი ბარბი.-(ელემ ხელიდან გამომგლიჯა ბარბარე)
-ეე, თქვე ძროხებო მე ბურთი ხოარ გგონივართ ჰაა?-(უცებ მოგვიშორა)
-ოჰოჰო რამდენს ტლიკინებ ქალოო.-(მე)
-მდააჰ, აქ იცით სანამ გელოდებოდით რამაგარმა მანქანამ ჩაიარა? იიფიფიფ რაა ძაან მაგარი იყო.-(ბარბი)
-მართლა? რამანქანა იყო?-(ელე)
-რეინჯ როვერ სპორტი შავი ფერის 2015 წლის მარკით.-(ბარბი)
-ღადაობ?-(მე)
-ნწ, მართლა ალბათ სადღავ აქ ცხოვრობს პატრონი საღამოს დავლაშქროთ აქაურობა თორე ვერ მოვისვენებ.-(ბარბი)
-უიმენიცაა, შენა ქალო რაქენი დუდუ ისევ გევასება?-(თავში შემოირტყა ხელი ბებერი ქალივით)
-ევასება? უყვარს და გუშინ დაიმატა თვითონ.-(მე)
-რაქენი გოგო? ასე ძაან გიყვარს?-(ბარბი)
-ხოო :((( -(ელე)
-კაი მერე ვილაპარაკოთ ბიჭები მოდიან.-(მე)
ბიჭებში ვიგულისხმე ჩვენი ძმები. ჩემი ძმა დემეტრე დევდარიანი 20 წლის, ერეკლე და დათუნა ბაგრატიონები, ისინი ჩემი ბიძიის ვაკო ბაგრატიონის შვილები არიან. ერეკლე 22 წლის არის დათუნა 20-ის. მეოთხე ძმა არის ალექსი მახარაძე 19 წლის არის. ჩვენში ყველაზე პატარა არის ბარბარე მაგრამ ყველას ამბობს რომ მე ყველაზე პატარას შეხედულება მაქვს ადრე ვბრაზდებოდი და ვამბობდი რომ ყველაზე დიდი ვიყავი. მაგრამ ახლა აღარ ვბრაზდები რადგან უკვე მომწონს პატარას რომ მეძახიან ^_^.
-ჩემი ლამაზი გოგოები მოდით ჩამეხუტეთ.-(ეკემ ხელები გაშალა)
-როგორ მომენატრე ეკეე.-(ძალიან მაგრად ჩავეხუტე)
-მეც ჩემო ფერია.-(თავზე მაკოცა და სხვებსაც ჩაეხუტა)
-მეე არმოვენატრე არავის?-(გამოხტა დათუნა)
-ჩემი დათუჩა.-(მასაც მოვეხვიე)
ალექსიც მოგვესიყვარულა და შევედით სახლში. ყველაზე მეტად ეკემ იცის თბილი ჩახუტება. ნუ ჩემი ძმაც კარგია მაგრამ ეკე ყველაზე დიდი რადგან არის მისი ჩახუტების დროს თავს დაცულად ვგრძნობ. ყველას ყავს შეყვარებული რამე არიფიქროთ ჩვენ ვართ ყველას დიდი ოჯახი მთელს თბილისში. საღამოს ყველამ რომ დავალაგეთ ოთახები სასტუმრო ოთახში ჩავედით. ბიჭების ბარგი ისევ ქვევით იდო.
-რატო არალაგებთ ბარგს?-(ვიკითხე და დივანზე დავსკუპდი)
-რაღაც უნდა გითხრათ ოღონდ არგაგიტყდეთ.-(დემე)
-რამე ცუდი მოხდა?-(ბარბი)
-არა უბრალოდ მოგვისმინეთ კაი?-(ალექსი)
-გისმენთ?-(ელე)
-მოკლედ ჩვენს შეყვარებულებთან ერთად მივდივართ ლონდონში და თქვენ აქ მარტო რჩებით.-(ეკე)
-რა? ჩვენ გვეგონა როგორც ადრე ისე გავერთობოდით.-(მე)
-ხო მაგრამ წელს არგამოვა.-(დემე)
-ყოჩაღ თქვენ მაგ თქვენ გოგოებში თუ გაგვცვალეთ.-(ბარბი)
-კარგი რა ბარბიი.-(ალექსი)
-ჯანდაბაშიც წასულხართ.-(დავიყვირე და ჩემს ოთახში ავვარდი)
ბიჭებიც გამომყვნენ კარებზე აბრახუნებდნენ მაგრამ არვუღებდი.
-ტასოო გააღე რა.-(დემე)
-ტასიკო ნუ იბუტები.-(ეკე)
-შემდეგ წელს ერთად ვიქნებით გპირდები.-(ალექსი)
-შემდეგ წელს იმ გოგოებსაც წამოიყვანეთ.(დავუყვირე)
-ხომაგრამ ისინი კარგები არიან... გაუგებთ ერთმანეთს.-(დათუნა)
-არმაინტერესებს რაც ეგ გოგოები გაიცანით იმის მერე ყურადღებას საერთოდ არგვაქცევთ. არგაინტერესებთ ვინ გვაწუხებს და როდის მივდივართ სახლში.-(მე)
-ტასოოო ჩვენ არშევცვლილვართ ისევ ისე გვიყვარხართ სამივე და ისევ გაკონტროლებთ.-(ალექსი)
-გაეთრიეთ!!!-(დავიღრიალე)
გაისუსნენ ალბათ წავიდნენ უკვე. მართალია კონტროლი არმომწონდა და სულ ვეჩხუბებოდი ამის გამო ბიჭებს მაგრამ ესეც არმინდა :((( მეგონა როგორც რამოდენიმე წლის უკან ვერთობოდით სულ ერთად ვწუწაობდით, საღამოობით ჯოკერს ვთამაშობდით...
როგორ მომენატრა ძველი დრო...
კარზე ვიღაცამ დააკაკუნა.
-ტასიკო ეკე ვარ გამიღე რა.-(ისეთი ხმით მითხრა იმწასმვე გავუღე)
-მოდი.-(საწოლზე ჩამოვჯექი)
-ახლა მივდივართ და დამშვიდობება მინდოდა.-(ეკე)
-სხვებს არც გავხსენებივარ არა?-(სიმწრით ჩავიცინე)
-ჩვენ სულ გვახსვხარ... ქვევით გელოდებიან წამოვიდა და ნუ იბუტები ჩამოვალთ და გოგოებსაც გაგაცნობთ. –(ეკე ქვევით ჩავიდა)
ავდექი და კიბეებზე დავეშვი გზაში დემე შემხვდა.
-ტასო იცოდე იქიდანაც თვალს გადევნებთ ჩემო პატარა მიყვარხარ.-(დემე ჩამეხუტა მეც ჩავეხუტე)
მე, ბარბიმ და ელემ ბიჭები გავაცილეთ. ეჰ მოვიწყენ ჩემი გიჟების გარეშე. მოსაღამოვდა და უცებ ბარბი დაგვახტა თავზე.
-ეჰეიი, ძროხებოო აეგდეთ წყნეთი დავლაშქროთ.-(ბარბი)
-შენ წყნეთი ბევრჯერ გაქვს დალაშქრული.-(მე)
-ჩვენი ბარბი რეინჯ როვერს ეძებს :დდდ -(ელე)
-ხოო, მე რეინჯ როვერი შემიყვარდა და ცოლად უნდა მოვიყვანო-(ბარბი)
-აჰაჰაჰაჰა კაიკაი უცებ ჩავიცვათ და წავიდეთ.-(მე)
-სპორტულები ჩავიცვათ.-(იყვირა ბარბიმ)
-ოკეეიიი.-(მე)
ჩავიცვით და...

ეს არის "კაი ბიჭის გოგო ხარ" მოთხრობის მეორე ნაწილი მაგრამ აქ იმ 'სასტავის' შვილებზე არის ისტორია.
იმედი მაქვს მოგეწონებათ.
მიყვარხართ
პ.ს კომენტარებში დაწერეთ რას ფიქრობთ.



№1  offline წევრი cancara

კარგია გააგრზელე

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent