შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ქურასბედიანი და ბავშვები - 3 - დასასრული


19-06-2015, 00:22
ავტორი D-roni
ნანახია 6 980

-კიდევ მოგწერა ? - სიცილით გაჰკრა ანომ მხარი .
-კი - გაბადრულმა ჩაილაპარაკა და სიწითლე , რომ დაემალა თავი ბალიშებში ჩამალა .
-ჩემი ნუ გცხვენია შე ვირო - ლოყაზე აკოცა და თავი მხარზე დაადო .
-არ მცხვენია ! - წარბები შეკრა სწრაფად ბენდელიანმა .
-კილასონია ვარ ძმა მეგრელს ვერ მოატყუებ - გაიცინა და საწოლში აფართხალდა .
-შენ რა ქენი ვაჩესთან ?
-ასე მითხრა ვიცოდი , რომ გაიცნო ლიკა ლუკამო , ეე ნახე რა მაგრა ჯდება ლიკა ლუკა ჰაჰაჰა - აკისკისდა კილასონია .
-მმოიცა მოიცა საიდან იცოდა მაგან ?
-რა ვიცი მე .
ვაჩეს მათ კლასელად თვლიდა სკოლაში ყველა , არა და უკვე კარგა ხნის დამავრებული ჰქონდა სკოლა უბრალოდ იმდენად უყვარდა ანო , რომ ლექციებიდან გამოქცეული პირდაპირ სკოლაში მიდიოდა და ანოს გვერდით ადგილს იკავებდა , აბა ვინმე დაჯდომოდა გვერდით ლიკას გარდა !
-ლიკა -მშვიდად დაიწყო საუბარი ანომ - ვხვდები , რომ ცხოვრებაში პირველად გრძნობ რაღაცას ბიჭის მიმართ და ამას ოსტატურად იცილებ თავიდან , ლუკაც კაი ვირია , მაგრამ ხო იცი ვაჩეც ეგეთია .
-მე ეგეთ ვირს ვერ გავუძლებ ანო ! ისე მოულოდნელად გამოხტება საიდანღაც და მიმიწყვდევს შეიძლება გული გამისკდეს !
-სიამოვნებისგან თუ შიშისგან ? - ეშმაკურად აათაამაშა წარბები ანომ
-ორივესგან - გაიცინა და ბალიშზე დადო თავი - დავიძინოთ რა - შეეხვეწა კილასონიას და მის გულ მკერდზე მოათავსა თავი .

დილას თვითონ გაიღვიძა არანაირი ძალ დატანების და ბავშვის ტირილის გამო . ანოს შუბლზე აკოცა და ფეხზე წამოფრინდა , საწოლიდან პატარა ამოიყვანა და გულზე მიიხუტა .
-დედას კნუტი , კარგად გეძინა დეე ? - ჰკითხა შვილს და თავზე აკოცა .
სამზარეულოში იჯდნენ და ჭორაობდნენ .
-მე წავედი რაა და გადმოისერნე შენ ჩემსკენ დღეს .
-ოქეეი - ხელი დაუქნია და გადაკოცნა .
მთელი დღე ისე გალია ქურასბედიანის ხმაც კი არ გაუგია , თვალით არ დაუნახავს არც ის და არც მისი ესემესი .
ნერვებ მოშლილი იძინებდა ტელეფონმა ვიბრაცია , რომ გამოსცა .
ხელი გახარებულმა გადაყო ტუმბოზე და მესიჯი გახსნა
"ბუმი გთავაზობთ ფასდაკლ ..."
აღარ გააგრძელა და სახეზე ღიმილ შემშრალი გადაწვა საწოლზე .
კიდევ ერთი ვიბრაცია , რომ იგრძნო გამგელებული დასწვდა ტელეფონს და თან ილანძღებოდა ტექნო ბუმის მისამართით .
ეკრანზე მესიჯის ავტორად "ქურასბედიანი და ბავშვები" , რომ ამოიკითხა სიხარულით გახსნა მესიჯი და ისევ იგივე ტექსტს გაბადრულმა შეხედა .
"ძილინებისა ბავშვებო"

ძალიან მოუნდა ახლა მისი სმის გაგება ახლა .
მაგრამ საკუთარ თავს ვერ გადააბიჯებდა .
მობილური დაბლოკა და ადგილზე დააბრუნა .
სულ გაბადრულს ჩაეძინა "მარიშკასთან" ერთად .
დილას , რომ გაიღვიძა პირველი ზარის ხმა ჩაესმა მობილურში .
თვალებ მილულულმა გადაყო ხელი და ისე უპასუხა არც კი დაუხედავს ვინ იყო .
-ჰააეეე - ჩაესმა ანოს მხიარული ხმა და ბალიშზე თავი გადააგდო .
-შენთვის არ მითქვამს , რომ ვინც მაღვიძებს ვკლავ ?
-არა ეგ ისედაც ვიცოდი - ჩაიკისკისა და მობილური გათიშა.
ვერაა ეს გოგო ხო ? გაიფიქრა და ძილი განაგრძო.
ისევ ზარის ხმა , მობილურს დაწვდა და თვალებ დახუჭულმა დაიწყო საუბარი .
-ანო კილასონია შემომკავდები ! - გასძახა ყურმილის მეორე მხრიდან .
-რა ? - ჩაესმა მკაცრი ბარიტონის ხმა და თვალებ დაჭყეტილი წამოჯდა საწოლზე , დაფეთებულმა რამდენჯერმე დაახამხაამა თვალები , რომ თვალთა ხედვა გაეწმინდა და შემდეგ ეკრანს დახედა სადაც ქურასბედიანის ნომერი ამოიცნო .
-არაფერი მეგონა ანო მირეკავდა - ჩაილააპარაკა დაბნეულმა და იმაზე ფიქრი დაიწყო რატომ ურეკავდა ლუკა .
-დღეს , რომელზე გამოგიარო ? - ჰკითხა დაბნეულს .
-და რატომ უნდა გამომიარო ? - აწია წარბი ისე ვითომ დაინახავდა სვანი.
-ექიმი ლიკა ექიმი - ისე დააბნია ამ ბიჭმა აღარაფერი ახსოვს ამ გოგოს .
ეს როგორ დაავიწყდა ?
-ააა ისაა , ესე ერთ ორ საათში - გასცა დაბნეულმა პასუხი .
-კარგი - თქვა მკაცრი ბარიტონით და ტელეფონი გაუთიშა .
-კარგად - ჩაილაპარაკა თავისთის და უკმაყოფილო გამომეტყველებით გადააგდო მობილური საწოლის მეორე მხარეს .
ღიმილით წამოდგა ფრთხილად საწოლიდან და სააბაზანაშო შევიდა .
წყალი გადაივლო და მომზადება დაიწყო .
-რა ჩავიცვა ახლა მე ? - საჩვენებელი თითი ნიკაპზე მიიდო და ბავშვს შეხედა - მართალი ხარ დე მაგას ჩავიცვამ - გაიცინა და კარადაში სასურველი ტანსაცმლის ძებნა დაიწყო .
უჩვეულოდ შესანიშნავ ხასიათზე გაიღვიძა დღეს , იქნებ იმიტომ , რომ ლუკას ზარით დაიწყო დილა ?
"არა ! , დილა ანოთი დაიწყო" - იმართლა თავი .

შავი იუბკა და შავი ტყავის ტოპი მოირგო ტანზე , შავი ფეხსაცმელიც შეუსაბამა და შავი მოკლე პიჯაკი აიღო ხელში გასვლის წინ , რომ ჩაეცვა .
უყვარს შავი ფერი , არ თვლის , რომ ეს მოსაბეზრებელია მისი თქმით შავი ყველაზე ელეგანტური ფერია ! და ქალს ძალიან უხდება ისევე როგორც მამკაცს .
ბავშვი მოამზადა და საწოლზე მიაწვინა .
მსუბუქი მაკიაჟი გადაისვა და გასწორებული გრძელი ყავისფერი თმა უკან გადაიყარა .
ჩანთას ეძებდა ნახევარი საათი , ბოლოს , რომ ვერ იპოვა გადაწყვიტა ისევ ეკასთვის ეკითხა .
-დედაა - გასძახა უკმაყოფილო ხმით და წუწუნის ტემბრით ოთახდიან სამზარეულოში მოფუსფუსე ეკას .
-ჰო ლიკა რა იყო - ოთახში შევიდა ხელების მშრალებით ეკა და შვილს კითხვის ნიშნიანი მზერა მიაპყრო - რას ეძებდი კი მაგრამ - ანგრეულ ოთახს თვალი მოავლო და შვილს შეხედა , რომელიც კარადაში იჩხრიკებოდა გამწარებული .
-ჩემი ტყავის შავი ჩანთა სად არის ხომ არ იცი ? - ჰკითხა დაღლილმა და დოინჯი შემოიდო.
-გამოიწი აქეთ - სიცილით გაწია გვერდით შვილი და ტყავის ჩანთა გამოიღო კარადიდან - წინ გედო - ტუჩები სიცილით მოკუმა ეკამ .
-დედა ჩემი ჯადოქარია - ჩაილაპარაკა გაოცებულმა და კარადაში შეიხედა - მეც მასწავლე ეგ შელოცვა რა - გაუცინა და ლოყაზე აკოცა .
-სულელო - შუბლზე აკოცა შვილს და ოთახის დაქალაგებას შეუდგა - ლიკა მე დღეს ნონასთან მივდივარ - ნონა ეკას დაა ანუ ლიკას დეიდა , ბათუმში ცხოვრობ ქმარ შვილთან ერთად ეკა ხშირად ჩადის ხოლმე ლიკასთან და ანოსთან ერთად მასთან . - შენ წამოხვალ ? მაგრამ ბავშვიანად სად წამოხვალ ამხელა გზაზე ?
-არა დედა არ მინდა ეხა ამას ამ ჰაერის ცვალებადობაზეც კანზე არ გამოაყაროს შეხედე რა ნაზი კანი აქვს , დავრჩები მე ანოს გადმოვიყვაან წადი შენ - გაუღიმა ეკას .
-მარტო როგორ დაგტოვო მერე - დოინჯი შემოირტყა ოჯახის "ბოსმა"
-ჯერ არ დაგიტოვებივარ -მხრები აიჩეჩა და ბავში ხელში აიყვანა - მე ექიმთან უნდა წავიყვანო ეს შენ რომელზე გადიხარ ? მანქანით მიდიხარ ხომ ? - ჰკითხა და თან ნახევარი ხელით ჩანთაში ნივთების ჩადება დაიწყო .
-ხო წავალ მანქანით ასე 3 ისკენ ახლა დავალაგებ და მოვემზადები საჭმელს დაგიტოვებ ჩამოვალ მე 4 დღეში კაი ?
-კარგი გკოცნი დე , რომ ჩახვალ დამირეკე იცოდე არ დაგავიწყდეს - შუბლზე აკოცა დედას და სახლიდან გავიდა , ზუსტად კარის მიკეტვის მერე შემოუვიდა ზარი ნაცნობი ნომრიდან .
-მოვედი - შეატყობინა მოსვლა .
-ჩამოვდივართ - უთხრა და გაუთიშა .

სადარბაზოდან სანამ გავიდოდა თმა გაისწორა და ღიმილი გადადგა რამდნეიმე ნაბიჯი , სიწითლე შემოერია სახეზე ქურასბედიანმა კარი რომ გამოუღო და თავით ანიშნა ჩაჯექიო .
ფრთხილად ჩაჯდა მანქანის წინა მხარეს და საპატიო ადგილი დაიკავა მძღოლის გვერდით .

-როგორ ხართ ? - ღიმილით ჰკითხა და მანქანა დაქოქა .
-კარგად შენ ? - თვალებში ვერ შეხედა და თავ ჩაღუნული საუბრობდა .
-რომ შემომხედო გეშინია ? - ცინიკური მზერით ჰკითხა და ტუჩის კუთხე ჩატეხა .
-არ მეშინია - აწითლებულმა გამოატრიალა მისკენ თავი და ბავშვის ქერა თმასთან დაიწყო თამაში .
-შენ რა ჩემი გცხვენია ? - გულრწფელად გაიკვირვა სვანმა .
კარგად იცის ასე უფრო უხერხულ მდომარეობაში , რომ აგდებს და ეს ძალიან მოსწონს , ამიტომ აწვება ასე ძალიან .
ყველაფერს აკეთებს იმისთვის , რომ უფრო აახუროს სახეზე .
რაც შეუძლია უფრო აწვება გუშინდელ თემას , მოსწონს მის სახეზე შეპარული წითელი ფერები .
-ლუკა მორჩ - საუბარი დაიწყო , მაგრამ მალევე ჩაეძია ქურასბედიანი .
-კი თუ არა ? - ჰკითხა წარბ აწეულმა .
-მე ... - დაიწყო დაბნეულმა ბლუყუნი .
-კი თუ არა თქო ?! - განაგრძობდა მისი დაბნეულობით ხალისს სვანი .
-მეც სვანი ვარ სხვათა შორის ! - განაცხადა წარბებ შეკრულმა .
-მე უფრო სვანი ვარ ! - თქვა გაჯგიმულმა .
-რატომ ვითომ ? - წარბი აწია გაკვირვებულმა .
-იმიტომ , რომ წინაპრებში ყველა სვანი მყავს და სხვათა შორის შთამომავლობაშიც ასე იქნება - წარბები აათამაშა ქურასბედიანმა .
ისე ახურდა სახეზე მიმიქარავს თონეში ნაყარი ნაკვერჩხალი .
ამით ის უთხრა ახლა , რომ ...
მოიცა საკუთარ თავზე რატომ მიიღო ? გაბრაზებულმა მუშტები შეკრა და რამდენჯერმე ჩაისუნთ ამოისუნთქა .

-არ წავიდეთ ? - ჰკითხა გაკაპაასებულმა .
-ჯერ კითხვაზე მიპასუხე ! - უთხრა გათამამებულმა .
-კარგი მე ტაქსით წავალ ! - გადასვლა დააპირა მაგრამ მანქანის კარი ვერ გამოღო . - ახლავე გააღე კარი - გააფრთხილა მკაცრი ხმით .
-არა ! ჯერ მიპასუხე და მერე წაგიყვან მე ! - თავისას აწვებოდა ბოლომდე .
-ღმერთო რა დავაშავე - ხელებს აღმართავდა ჰაერში , რომ არა პატარა მაშო .
ახლა მანქანაში ორი ერთმანეთზე ხისთავიანი იჯდა .
-არ მცხვენია უბრალოდ , უბრალოდ მე არ ვარ მიჩვეული - დაიწყო საუბარი და შეეცადა მომდგარი ცრემები უკან მიეუბრუნებია .
-ვიცი - თავზე აკოცა და მანქანა ადგილს მოწყვიტა .
გული აუჩქარდა? სიხსლი აუთქრიალდა ? არაა ! ეს ყველაფერი იმ გრძნობასთან ვერ მივიდოდა ვერც ახლოს და ვერც შორს რაც მას დაემართა.

საავადმყოფომდე ჩუმად მივიდნენ .
როგორც კი გააჩერა მანქანა ქურასბედიანმა მაშინვე გადმოვიდა და გოგონას კარი გაუღო.
მისი სიჯენტლმენით ნასიამოვნებმა ბენდელიანმა პირი ფართოდ გაჭიმა და ისე გაიკრიჭა ყველაფერი გააფერადა .
მის ასეთ ბავშვურს საქციელზე ბიჭს მხოლოდ ჩაეცინა და კარი დაკეტა .
ლიკამ ბავშვი უფრო აიკრა სხეულზე და ნაცნობ კლინიკაში შეაბიჯა .
კაბინეტის კარი , რომ გააღო და ლანა დაინახა სიმორცხვისგან აწითლებულმა თავი ჩაღუნა .
არ იცის რატომ მაგრამ ძალიან შერცცხვა ახლა ამ ქალის .
ქალმა ღიმილით მიიღო და გადაკოცნა .
-აბა რას შვვება ჭირვეულობს ?
-არა აღარ ჭირვეულობს - შუბლზე აკოცა და ამაყი სახით გაიჯგიმა .
ქალს გაეცინა და ბავშვი გამოართვა .
რაღაც მუცლის მასაჟები გაუკეთა ხან იქიდან მიუდგა ხან აქედან .
-რძეს იღებს ? -ჰკითხა და სათვალე მოიხსნა .
ესეც იმ წამსვე წამოდგა და ბავშვი ხელში აიყვანა .
-დიახ - აწითლებულმა თავი ჩახარა და იგრძნო როგორ წამოხურდა სახეზე .
-დედა ეს რა მორცხვი გოგო მომიყვანე შვილო - სიცილით მიეფერა შვილს ლანა მხარზე და თავით აფორაჟებული გოგოსკენ მიანიშნა .
-ხო მორცხვია - დედისგან შეუმჩნევლად წარბები აუთამაშა ლიკას რითაც ორმაგად აახურა .
"ეტყობათ ამას და ვაჩეს ძმაკაცები , რომ არიან" - გაიფირქრა და ათაასჯერ მოუხადა ბოდიში ანოს , ათასი დაცინვის გამო , რომლებსაც ვაჩეს ხუმრობებზე გაწითლებულისთვის არც კი იშურებდა .

-რამე სერიოზული ჭირს ? - ჩაილაპარაკა სახე დამანჭულმა .
იმის გაფიქრებაც კი ზარავს , რომ მის პატარას რამე შეიძლება დაემართოს .
-ნუ გეშინია არაფერია , მაგრამ უნდა გაგაფრთხილო , რომ საჭიროა კვირაში ერთხელ მაინც მომიყვანო შევამოწმოთ ხოლმე . იცი ? შენი უარყოფიითი ხასიათი დიდი შანსია მასზეც აისახოს , ამიტომ შეეცადე არ განერვიულდე კარგი ? გაგეცინება მაგრამ ყველაფერს გრძნობს !
-ვიიცი , დიდი მადლობა - გაბადრული ეფერებოდა შვილს და მის კისერს კოცნიდა .
-გელოდები 1 კვირაში არაფფერს არ გიწერ რძეზე იგივეს გიტოვებ - გააფრთხილა და მხარზე მიეფერა გოგონას .
გაბდრული გამოვიდა და შვილს უფრო დიდი სიხარულით დაუწყო ფერება .
მანქანაში ჩაჯდა ისე , რომ ბიჭს არ დააცადა კარის გაღება .
იმდენად მადლობელი იყო მისი , რომ არც კი ახსოვდა ისეთი დიდი დოზით ის სირცხვილი .
მანქანაში ჩუმად იჯდნენ კორპუსთან , რომ გაააჩერა სვანმა მანქანა მხოლოდ მაშინ ამოიღო ხმა .
-გცალია ? - ჰკითხა და თავი ათასჯერ გამოლანძღა ამის გამო .
-

-ხდება რამე ? - იკითხა და ძრავა გამორთო .
-ამოდი ცოტა ხნით - მხრები აიჩეჩა და შვილს თავზე აკოცა .
-ეხლა ?
-ხო .
-კარგი - მხრები აიჩეჩა სვანმა და მანქანიდან გადმოვიდა , ხელში გასაღები შეათამაშა და დედა შვილს გადმოსვლაში დაეხმარა .
სადარბაზოში ავიდნენ და კარი შეაღეს .
ეკას ყველაფრის დალაგება და წასვლა მოესწრო .
-ეკა სად არის ? - სახლში მიმოიხედა და იქვე დაჯდა .
-ბათუმში წავიდა თავის დასთან 4 დღით - ჩაილაპარაკა ხმა მაღლა და ჩაძინებული ბავშვი ოთახში შეიყვანა .
გარეთ გამოსული იქვე ჩამოდგა და კმაყოფილი სახით დაუწყო სვანს ყურება .
-რას დალევ ? - მის თვალებში აცეკვვებულმა წითელმა ჭინკებმა და ვენბისგან აგიზგიზებულ/ამღვრეულმა თვალებმა თავ გზა მთლიანად აუბნია .
-შენთან ერთდ მომზადებულ ყავას - თან და თან მისკენ იწყო სვლა , ცინიკუად ჩაიცინა გოგონაზე , რომელიც დამფრთხალი მიდიოდა უკან უკან.

ბოლოს კედელს , რომ აეწება დამფრთხალმა თავი გაატრიალა უკან და ხელები უღონოდ დაუშვა ძირს .
ღიმილით მოსდო ნიკაპ ქვეშ ორი თითი და თავსიკენ მოატრიალებინა თავი.
სახე სახესთან მიუახლოვა და მარწყვისფერ ბაგეებზე დაეწაფა .
ცალი ხელი წელში შეუცურა , ჩამოცხა ? ისე გააცხელა ეჭვი მაქვს ახლა თერმომეტრი , რომ ედოს გასკდებოდა ის საწყალი .
ტოპის ამოღებულ ადგილას გახურებული ხელი , რომ იგრძნო სიამოვნებისგან უცებ შეაკანკალა და იგრძნო როგორ გაცოცხლდა და გაცხოვლდა მასში დაუოკებელი არსება .
წელზე მოკიდებული ხელით უფრო მიიზიდა თავისკენ და კოცნა გააცხოველა .

ერთ ადგილას მინაბულმა ძლივს გაიაზრა ყველაფერი და დაფეთებულმა ჰკრა ხელი აღგზნებულ დვას .
-არ შეიძლ ... ება - მძიმე სუნქვა ამოუშვა გაპობილი ბაგეებიდან და ყელი მოიღერა , სწრაფად დააღწია თავი .
აქეთ იქით ირწეოდა და ძლივს დადიოდა ისედაც ძალიან აღგზნებული .
უკნიდან ცხელი სხეული , რომ ეკრა და კისერში გახურებული ტუჩებით სველი კოცნა დაუტოვა ეგ უკვე პიკი იყო .
გაცხოველებული შეტრიალდა და კისერზე ორივე ხელი შემოხვია .
გოგონას ინიციატივით გათამამებულმა კკოცნა უფრო გაახელა .
ფეხზე აცურებული ხელი ოდნავ მოუჭირა და ნიპაპზე გადმოინაცვლა ტუჩებით .
დეკოლტეს ამოღრმავებულ ადგილს კოცნით ჩაუყვა მკერდამდე .
მსუბუქად უკბინა მკერდზე და კედელზე მიაჯახა , სიამოვნების ბგერები ვეღარ შეიკავა აკრუსუნებულმა და კვნესა ამოუშვა ბაგეებიდან .

ვნების ქარცეცხლში მთლიანად გახვეული სხეულზე მთლიანად აეკრა სვანს და კისერზე შემოხვეული ხელები თმაში შეაცურა და მთელი ძალით მოქაჩა თვისკენ .
ხელში მომენტალურად აიტაცა და იქვე მდგარ პატარა მაგიდაზე შემოსვა .
ფეხები წელს გარშემო შემოხვია .
შემოტკეცილი კაბა უფრო შემოეტმასნა ტანზე და სახე აუწითლდა .
-ვეღარ ვჩერდები - ამოხრიალა დახშული ხმით და შუბლი გოგონას შუბლს მიადო .
-გავ ... ჩერდეთ - ამოიხრიალა და ამჯერად თვითონ აიღო ინიციატივა კოცნაზე.
-ხო გავჩერდეთ - ამოიხრიალა ისევ ქურასბედნიამა და გოგონას თავი ხელებში მოიქცია .
-აჰამ - ესღა თქვა და უფრო აეკრა სხეულზე .
სწრაფად ჩამოსვა და ოთახში შეიყვანა , საწოლზე გადააწვინა და ზემოდან მოექცა , მერე თითქოს რაღაც გაახსენდაო უცე წამოდგა საწოლიდან და თვალბ ამღრეულმა ბავშვი ზალაში გაიყვანა კალიასკაში ჩასვა და უსაფრთხოდ დატოვა .
ოთახში შებრუნებულს ჩაეცინა , გოგონა რა პოზაშიც დატოვა იმ პოზაში იწვა დაბნეული .
სწრაფად მოექცა ზემოთ და ტუჩები დაუკოცნა .
ტანსაცმელი სწრაფად შემმოაძარცვა სხეულიდან და მთელი ტანი კოცნით მოიარა .
საცვლების ამარა დარჩენილმა მხოლოდ ისღა მოახერხა ალერსში აყოლოდა და თავი ისე ჩაემალა მის კისერში .

ბიუს ჰალტერი , როგორც კი მოაშორა მკერდზე თვალებ ამვღეულმა მოუჭირა ხელები და ბაგეებზე დააცხრა .
იყო კოცნა , ალერსი და სიჩუმე , რომელსაც ორი ერთმანეთზე გაგიჯებული ადამიანი სიამოვნების ბგერებით არღვევდნენ .

არ იცის როდის ჩაეძინა მაგრამ ის იცის , რომ ღამით სასიამოვნო სურნელით გაბრუებულს ეძინა დაძარღულ კისერში თავ ჩაყოფილს ...

დილას ბავშვის ტირილმა გამოაღვიძა ორივე , სანამ ქურასბედიანი გონს მოვიდოდა პენუარი გადაიცვა და დაფეთებული გავარდა მისაღებში .
ბავშვი ამოიყვანა კალიასკიდან და გულზე მიიხუტა .
-ჩშ დე ჩემო პატარა არ იტირო - ამშვიდებდა და თან თვითონ მოსდიოდა ცრემლები - არ შეიძლება ჩვენ ორისთვის ტირილი დე ხო ? - შუბლზე აკოცა და მის კისერში ჩამალა ცხვირი - ჩემო პატარა და ჩერჩეტი დედიკო გყავს - ტიროდა და უფრო უჭერდა პატარას ხელებს .
-და სექსუალური - მოესმა ზურგსუკან ნაცნობი ხმა და მთელი სხეულში გააცია/გააცხელა , იგრძნო როგორ აეკრა შიშველი ზურგით სხეულზე ლუკა და სულ ახურდა სახეზე .
ისე აიტანა კანკალმა ბავშვი , რომ არ ჭირებოდა ხელში ძირს გაიშოტებოდა.
ისე ტკიოდა გუშინდელი ღამე ჭკუიდან გადადიოდა .
ტკიოდა ის , რომ ასე შეირცხვინა თავი , რატომღაც ეგონა , რომ ქურასბედიანი სხვანაირად შეხედავდა .
ნერვები ეშლებოდა იმის გამო , რომ სიძლიერე ვერ გამოიჩინა .
ყველაზე მეტად კი იმის გამო სძულს საკუთარი თავი , რომ ვერც კი ნანობს მომხდარს .
ისე აჟრჟიალებს და სიამოვნებს განცდილი სიამოვნების გახსენება ტკივილისგან ცრემლები მოსდის .
პატარა დედის ხელებში გაყუჩდა .
სწრაფად გადაყო ხელი და კალიასკა მოიზიდა ფეხით შიგნით კი პაატარა ჩასვა და ფეხით ოდნავ გააგორიალა ტახტისკენ .
ქურსბედიანი ცოცხალი თავით არ უშვებდა ხელებს .
მის კისერში ქონდა ჩაყოფილი ცხვირი და ცხელ სუნთქვვას ყელში აფრქვევდა .
-ჩემი მადიანი - ჩაიჩურჩულა და მომენტალურად დააჟრჟიალა ლიკას .
მთელი ტანი დაეხორკლა , მთელი სხეული ვნებამ მოიცვა .
აი მისი მინუსი ! ხომ ვერავინ შეძლო ამდენი წლის მანძილზე მისი ყურადღების მიქცევა ? ეს ბიჭი გამოჩნდა თუ არა მაშინვე მიიქცია მისი ყურადღებაც , გონებაც და გულიც !
მხოლოდ მას შეუძლია გამოჩენა და გულის აფრიალება .
სისხლის აჩქროლვა და აღგზნება .
ისე უნდა მასთან სიახლოვე მის გულსაც და გონებასაც ლამისაა სურვილით ჩაიწვას .
საკუთარ თავს ამ ყველაფერს საშინელ უპრინციპობაში და უთავმოყვარეობაში უთვლის , მაგრამ რა ქნას ასე , რომ მოსწონს მის სხეულს ბიჭის სიახლოვე ?!
როგორც კი მიუახლოვდება მომენტალურად ვნებას აღძრავს გოგონაში და მერე საკუთარ აღგზნებულ თავს თვითონვე ვეღარ ცნობს .
სვანმა თავისკენ შეატრიალა და მთელ სხეულზე აიწება .
პენუარი ისეთი სიველურით გაუხია და ძირს ისე დაუგდო თვალები დაქაჩა ვნება გაცხოველებულმა ლიკამ .
სწრაფად აასრიალა შიშველ ზურგზე გახურებული თითები და ველურულად დაეწაფა ბააგეებზე .
ისევ იგივე , ისევ ის გრძნობა , ისევ ისეთი სიამოვნება და გაცხოველებული ვნება .




გათანგულები ერთმანეთის სხეულებზე მისვნენ უძლურად .
სირცხვილისგან ჭარხლად და ვულკანად ქცეული ლიკა თავს იმძინარებდა და უშფოთველად ფშვინავდა სასურველის კისერში ცხვირ ჩამძვრალი .
ეს უკანასკნელი კი თმაზე კოცნიდა და გახურებულ თითებს შიშველ სხეულზე ასრიალებდა .
-ვიცი , რომ არ გძნავს - ჩასჩურჩულა ყურში და გამხიარულებულმა ტუჩები შუბლზე მიადო .
ლიკამ იფიქრა ახლა მომეშვება და დაიძინებს თუ ეგონება , რომ მართლა მძინავსო ამიტომ მის სიტყვებზე რეაგირება არ ჰქონია.
-მატყუარა - ჩაიცინა და ამჯერად ცხვირზე აკოცა - შენ არ იცი , რომ ტყუილისთვის ისჯებიან ? - ჩასჩურჩულა და ღაწვებზე ჩამოაგორა ტუჩები -თან ძალიან მკაცრად - ამჯერად ტუჩის კუთხეში აკოცა .
თამაშს განაგრძობდა ქურასბედიანი და საერთოდ არ იმჩნევდა იმას , რომ სიამოვნებისგან ლამის იყო გააფრენდა საწყალი ბენდელიანი .
მოთმინება დაკარგულმა წამოყო თავი იმაზე გაბრაზებულმა , "რაღა ვეღარ მოაღწია ტუჩებამდეო" და მოცინარ სვანს თვითონ დაეწაფა ბაგეებზე .
მარტივი მოძაობით მოქცია შიშველი სხეული თავის სხეულზე ზემოდან და თითები რიტმულად აამოძრავა მის ნაზ კანზე , ზურგიდან ქვემოთ ჩაუყვა და უკანალზე მსუბუქად მოუჭირა რაზეც გაპობილი ბაგეებიდან ჩუმი კვნესა ამოუშვა გოგონამ .
მის ტუჩებს სწრაფად მოშორდა და თავი გულ მკერდზე დაადო .
ტუჩებით მის კისერთან იყო მიწებებული და ცრემლებს უშვებდა დაუდევრად .
როოგორ სცადა , რომ არ ეტირა . როგორ უნდოდა ახლა ეს არ დამართნოდა მაგრამ ყველაფერი ხომ მის საწინააღმდეგოთ ხდება .
-რა გატირებს გოგო - თავი ააწევინა მკაცრი გამომეტყველების მქონდე ქურასბედიანმა და წარბები შეკრა - იცოდე მეორეჯერ არ იტირო გესმის ?! ჩემი არ შეგცხვეს ! გასაგებია ?!
-კი მაგრამ ... - დაიწყო საუბარი დაბნეულმა .
-არანაირი მაგრამ გასაგებია ?!
თავი დაუქნია და აცრრემლებულმა გადაწოლა დააპირა .
-აქ იყავი - თავზე აკოცა და ხელები შემოხვია მთელი ძალით - არ გამიცივდე ! - თხელი საბანი გადააფარა მის ზემოთ კომფორტულად მოქცეულ სხეულს და ხმით ჩაიღიმა .
მისთის იმხელა ბედნიერება იყო ახლა მის გვერდით ყოფნა "გვერდით რა ზევით" ჰაჰა , რომ ბედნიერებისგან საწოლში ადგილს ვერ პოულობდა .
მობილური აიღო და ნაცნობ ნომერზე მესიჯი გააგზავნა .
"ძილინებისა ბავშვებო"
ძილ მორეულმა ლიკამ ტელეფონის ვიბრაციის ხმა როგორც კი გაიგო თავი ზანტად წამოყო და ტუმბოდან მობილური აიღო .
ნაცნობი ნომრისგან შემოსული ნაცნობი ესემესი , რომ დაინახა გაბარულმა ახედა სასურველ სხეულს და ტუჩებზე მხიარულად აკოცა .
კისკისით დაუბრუნდა საწყის პოზიციას და მთელი ძალით მოხვია ხელები მის საყვარელ ბიჭს !
ახლა მიხვდა რამდენად ბედნიერი იყო მის გვერდით !
მიხვდა , რომ არანაიირი შეცდომა დაუშვია და როგორც წეღან საკუთარი თავის სისუსტის გარდა არაფერსად არ ნანობდა !
მიხვდა და შეიგრძნო მისი საყვარელი ორი სუნის სურნელი !
ახლა , რომ ჰკითხონ რისი სურნელი გიყვარს ყველაზე მეტადო დაუფიქრებლად უპასუხებს !
"ქურასბედიანის და ბავშვის" !

საღამოს , რომ დალაგდნენ ბავში ხელში აიყვანა ლუკამ და სავარძელზე ჩამოჯდა .
ვაჩეს და ანოს დაურეკეს ამოდიო უთხრეს .
ახლა ერთად იჯნენ სახლში და მაშოს ეთამაშებოდნენ .
გვიან ღამე წავიდნენ სახლებში ბიჭები ...
ვაჩემ ანოს უთხრა ან სახლის კარამდე აგაცილებ ან აქ დარჩებიო , ხო და ესეც დაეტია ლიკასთან .
მთელი საღამო ეშმაკურად უთამაშებდა წარბებს დაქალს , აშკარად ატყოდა ცვლილებებს მასშიც და ლუკაშიც და საერთოდ მათ ურთიერთობაშიც.
ვაჩე ლუკას ანიშნებდა მიმიკებით რაღაცეებს მაგრამ როგორც კი გოგონების მზერას დაიჭერდა მაშინვე უაზროდ იკრიჭებოდა .
გასვლის წინ ლიკას ბაგეებზე , რომ დააკვდა ჩუმი ფხუკუნი ძლივს შეიკავეს ვაჩემ და ანომ .
აფორაჟებული ცინიკური ღიმილით დატოვა და დედის მკაველბში მოფართხალე ბავშვს შუბლზე აკოცა .





^^^
ბუნიკაურში ისხდნენ ვაჩეს ბებიის სახლში და ლუკას ამბებზე იცინოდნენ .
-ისე ბებია შენი მაგრად მევასებოდა - წამოაყრანტალა სიცილით ვაჩემ .
-გევასებოდა რატო აღარ გევასება მარინე ? - ჰკითხა წარბ აწეულმა .
-შეჩ*ემა ამისთის არ გითქვამს? - ჰკითხა სიცილით ძმაკაცს და ანოს ხელი უფრო მჭიდროდ მოხვია .
-არა - გაიცინა ქურასბედიანმაც .
-რა უნდა გეთქვათ ? - გაიკვირვა ლიკამ და 1 წლის უკვე დიდი გოგო მაგრამ მაინც ფარატინა და პატარა ხელში უფრო კომფორტულად მოიკალათა .
-მარინე არაა ბებია ჩემი დაჟე არც ვიცი ვინაა - მხრები აიჩეჩა სიიცილით - ვაჩემ იცოდა , რომ მომეწონე და დედა შენთან გამომგზავნა ვითომ ვიღაცას რაღაც მიუატანე არ მცალია მე ძმურადო , დედა შენაც იცოდა სანამ შენ გამოხვედი ყველაფერი მომიყვა ისე კი მეცნო კორპუსი და ეჭვებიც შემეპარა , დედა შენს მაგრად დავევასე- გაიცინა ისევ - ხო და მაგიტო დაიბნა , რომ გისხნიდა ვინ ვიყავი ან ფაფებზე არ დაეჭვდი ? - ჰკითხა თვალებ მოჭუტულმა - სად ამოგიტანე ფაფები ერთი არ გახსოვს ? - გაიცინა ისევ .
-დამპლებო - მხარზე სიცილით უჩქმიტა სასურვლეს და გულ მკერდზე მიეხუტა .
9 თვე იყო გასული მათი გაცნობიდან და უკვე ოფიციალურად დანიშნულებიც იყვნენ , ოჯახებითაც იცნობდნენ ერთმანეთს .
ლანა საავადმყოფოში გაიცნო ხოლო ლუკაას მამა და პატარა და ლუკამ გააცნო თავისთან , რომ აიყვანა .
ოჯახმა კარგად მიიღო და უფრო შეიყვარეს გოგონა როცა გაიგეს ბავშვის შესახებ .
ორი წამითაც არ უგრძვნი დისკომფორტი პიიქით ისე შეიყვარეს მაშო ხელიდან ვერ გააგდებინა ვერც ერთ ოჯახის წევრს .
არასდროს უთქვამთ სიტყვა "მიყვარხარ" ერთმანეთისთვის და არც ქონდათ პრეტენზია , არა როგორ არ გაეხარდბეოდათ მაგრამ ასეც მშვენივრად გრძნობდნენ თავს .

ღამე ბუხართან იჯდნენ , ბავშვს ჩასზინებოდა და იქვე კალიასკაში ეწვინათ.
ანო და ვაჩე ჩანჩქერის პირას იჯდნენ და იცინოდნენ .
ესენი კი ბუხართან ისხდნენ ერთმანეთს ეხუტებოდნენ და ეეალერსებოდნენ .
-იცი ? - სიჩუმე ქურასბედიანმა დაარღვია და გოგონას თავზე აკოცა მერე კი უფრო აიხუტა სხეულზე - კიდევ მინდა შვილი - ეშმაკურად აათაამაშა წარბები და გაოცებულ თვალებ დაქაჩულ/დაჭყეტილ ლიკას ტუჩებზე უცებ აკოცა .
ისეთი შეგრძნება ჰქონდა ეგონა გული გაუსკდებოდა ბედნიეებისგან .
არა კი იცოდა , რომ ბავშვი საკუთარივით უყვარდა ბიჭს მაგრამ ამ სიტყვებმა მისი გული უფრო გააბედნიერეს .
გააზრებულად შემოაჭდო ხელები კისერზე და აკრუსუნებულმა მის კისერში ჩაყო თავი .
-მიყვარხარ ! - სულაც არ უნანია , რომ პირველი ის გამოუტყდა სიყვარულში იცით რატომ ?! იმიტომ , რომ იცოდა სვანს საკუთარ თავზე მეტად , რომ უყვარდა ის ! სიტყვები კი ზედმეტად მიაჩნდა .
უნდოდა ეს სიტყვები ყველაზე ბედნიერ მომენტში ეთქვათ ერთმანეთისთის !
და სააწადელს მიღწეულით გაბედნიერებულმა შუბლზე აკოცა გოგონას .
-მეც ძალიან მიყვარხარ ! - უთხრა და მომთხოვნად წაეტანა ბაგეებზე .





^^^
ჰოლში იჯდნენ და თამაშობდნენ , თბილისში უკვე საკმაოდ ცხელოდა .
დიდი წუწუნის შემდეგ მოახერხეს და ცალკე გადაცხოვრნენ .
ბევრი იწუწუნეს მათმა მშობლებმა მაგრამ იცოდნენ ორივე სვანი , რომ იყო და ვერაფერს გადაათქმევინებდნენ .
-მინდა მაშო ჩემს გვარზე გადავიფორმო , მინდა გვარი მივცე ! ჩემი გვარი - უთხრა საცოლეს და ბავშვი ხელში აიტაცა ფეხზე წამომდაგარმა .
ყოველი სიტყვით უფრო და უფრო აბედნიერებდა ლიკას ქურასბედიანი და ცხოვრებას უფერადებდა .
-ყველაზე საოცარი ადამიანი ხარ შენ ! - ესღა უთხრა და კისერზე ჩამოეკიდა ფეხის წვერებზე აიწია და ლოყაზე აკოცა .
-ეგ არ მეყოფა მე ! - განაცხადა სრული სერიოზულობით და ბავშვი ჭოჭინაში ჩასვა - ხელი დაავლო გოგონას და ოთახშხში შეიყვანა - ეხლა აქ რაცმოხდება ცოდოა იმის ნახვისთვის - ჩაიცინა და ვნებიანად დაეკონა ბაგეებზე .




^^^
-რაო მამას პრინცესა ? - აბა თქვი დე მა - ასწავლიდა გაკრეჭილი შვილს .
უნდოდა პირველი სიტყვა ორივესთვის სახარბიელოდ ეთქვა .
იცოდნენ , რომ ნებიემიერი სიტყვა გაეხარდებოდათ მაგრამ ორივე დემა-ს ასწავლიდნენ რაც "დედა-მამა"-ს ნიშნავდა .
არ ელოდნენ ნათქვამის გამეორებას ბავშვისგან ჯიუტად იჯდა და კისკისებდა .
-რა ჯიუტი ბავშვია ტოო - თქვა გაკრეჭილმა ქურასბედიანმა
-მშობლებს გავს - თვქა და ლოყაზე აკოცა .
-მამას სვანი პატარა ქალი - ლოყაზე აკოცა და ისევ გაუღიმა - მამიკო თქვი ეხლა აბა დემა და გაგვახარე! -იმედიანი თვალები შეაანათა შვილს .
-დემა - ძლივს ამოიჩურჩულა ბავშვმა და ორივეს გაოცებაც გამოწვია .
ხან აქედან აკოცეს გახარბეულებმა ხან იქიდან ამასაც მეტი რა უნდოდა , განაბული და გატრუნული კისკისებდა მშობლების ხელებში .




^^^
საააბაზანოში იდგა და გაოცებული დაჰყურებდა ორსულობის ტესტს , რომელიც დადებით პასუხს იწყეებოდა და რომელიც რიგით მეთორმეტე იყო .
1 წლის და 2 თვის შემდეგ პირველად გრძნობდა ასეთ სიხარულს !
არა იიტყუება ! ყველაზე დიდი სიხარული 1 კვირის წინ იგრძნო მაშომ , რომ პირველი სიტყვები თქვა .
ამის მერე კი ეს ბედნიერება დაემატა .
პირველად ეჭვები მაშინ გაუჩნდა გულის რევის შეგრძნება , რომ იგრძნო .
ქურასბედიანთან არაფრის თავით იმჩნევდა ამ ყველაფერს .

გახარებული გამოვარდა სააბაზანოდან და "ფრთხილად" შეახტა ბავშვთან მოთამაშე სხეულს .
-რა იყო ? - ბედნიერი ღიმილით შემოიხვია მისი ფეხები მუცელზე და ისე ჩაჯდა სავარძელში.მოკისკისეს მუცელში უღუტუნებდა და უღუტუნებდა როგორც ყოველთვის .
მისი კისკისი კრუსუნი და კვნესსა დაიფიცებს , რომ ყველაზე სასიამოვნო მელოდიად ჩაესმოდა ყურებში .
-ოპ , ოპ შეირყა ჩვენი შვილი ეგრე ნუ მიღუტუნებ - წამოიკისკისა და გაოცებულ ქმარს ტუჩებზე დაეტაკა .
-რა თქვი ? - გახარებულმა გასწია ოდნავ შორს ლიკა და თვალებ აცრემლებული ჩააშტერდა მეორე თვალებ აცრემლებულს - შენ , შენ გინდა თქვა , რომ , რომ ჩვენ კიდევ გვეყოლება ერთი შვილი ?
-მარტო ერთი კაცო ? - გაიოცა სიცილით .
-ბევრი ჩემო სიყვარულო ბევრი ! - გაიცინა და გახარებულმა აიხუტა სხეულზე სამი სხეული .
შვილი , ცოლი და შვილი !
-მა გაიგე შენ ? პატარა დაიკო ან ძამიკო , რომ გეყოლება ? - გაბადრული ესაუბრებოდა შვილს .
ესეც აკისკისებული აეკრა ორივეს შუაში ორივეს სხეულს .
-ხო დე პატარა გვყავს აქ შეხედე - მუცელზე პატარა თითები მიადებინა და უფრო მიეხუტა სასურველ ორ სხეულს .





^^^
-ცოლ ქმრად გაცხადებთ ! - ბედნიერების ზარებმა ჩამოჰკრა ეკლესიაში და მამაოს ისედაც ტკბილი ხმა სულ ნარნარით ჩაესმა ყურებში ორივეს .
-შეგიძლიათ პატარძალს აკოც ... - მამაოს სიტყვა არ ჰქონდა დამთავრებული , რომ გაეცინა .
ქურასბედიანი სწრაფად დაეტაკა სასუვრელს სასურველ ბაგეებზე და მთლიანად აიხუტა ცოლი .
ეკლესიდან ჯერ არ გაბერილი ლიკა და ლუკა გავიდნენ .
ქურასბედიანს ბავშვი ეჭირა ხელში და ღიმილით კოცნიდა ორივეს თავზე .





^^^
-ცოტაც გაუძელი საყვარელო ცოტაც და ვსო ! - ელაპარაკებოდა ანერვიულებული ლუკა ცოლს და დამშვიდებისკენ მოუწოდებდა ისე , რომ ღრმად ესუნთქა .
ხელს მთელი ძალით უჭერდა ქმარს და ცდილობდა მისთის გაეღმა.
ხვდებოდა ახლა ისიც ისე რომ ნერვიულობდა და მასაც ორმაგად რომ ტკიოდა მისი ამ მდგომარეობაში ხილვა .
ბავშვის ტირილი , ლუკას ბედნიერი ღიმილი , მკერდზე პატარა ორი კნოპკის დაწვენა მათი სურნელის შეგრძნება შუბლზე კოცნა და ჩაძინება .
-მამა გავხდი ტოოო - ფოიეში გავარდა და სამშობიაროს წინ მდგომ ვაჩეს მთელი ძალით ჩაეხუტა მერე ანოს მერე კი ეკას და თავის მშობლებს .
-აბა გოგოა თუ ბიჭი ? - ეშმაკურად აათამაშა წარბები ანომ - როგორაა ლიკა ? -მიააყრა დაბნეულმა კითხვები .
ცოცხალი თავით არ მოისირვა არც ერთმა გაგება , რომელი სქესის წარმოაგდენელი იქნებოდა მათი შვილი .
ახლა კი , რომ ახარა ტყუპები არიან და თანაც ორივეო ისე გაუხარდათ ბედნიერბეისგან ადგილს ვერ პოულობდნენ .
მუცელ გაბერილი ანო ვაჩემ ხელში ააფრიალა და შუბლზე აკოცა .
პიკი ის იყო 9 თვის ორსულს სიხარულისგან მშობიარობა , რომ დაეწყო და ვაჩე , რომ კინაღამ გაგიჟდა .
ყვირილით გამოვარდა სამშობიაროდან ზუსტად 1 საათის შემდეგ
-მამა ვარ თან გოგო ბიჭისო - ყველას გაეცინა .
ორი ძმაკაცი ერთმანეთს მთელი ძალით ჩაეხუტა .
ანომ იმ ღამესვე გაიგო ყველაფერი დაქალზე და ლუკაზე.
მთელი გულით გაუხარდა და წამითაც არ უსაყვედურია ლიკასთვის !
იცოდა და ეჭვი არ ეპარებოდა არც მასში , არც ლუკაში და არც ვაჩეში , რომელიც ირწმუნებოდა , რომ ლუკა უკვე დიდი ხანი იყო რაც ლიკაზე ჭეედავდა , ჯერ კიდევ მეცხრე კლასიდან !
ეს , რომ ლიკამ გაიგო ბედნიერებისგან აცქუმტდა .




^^^
-დე მე და სენ ერთად დავაძინოთ პატალები კალქი ? - ჩლიფინით შებაჯბაჯდა მოცინარ მამასთან ერთდ ოთახში 2 წლის მაშო.
-მოდი დედას პრინცესა - ლოგინე აახტუნა შვილი და მთელი ძალით ჩაკოცნა .
სამივე , რომ დააძინა დაღლილი გავიდა მისაღებში და ქმარს კალთაში ჩაუხტა .
-რა გეტყობა ახლა შენ სამი შვილის დედა , რომ ხარ ? - ჰკიტხა ვნება მორეული თვალებით და ხმით ცოლს ქურასბედიანმა.
-არ მევარჯიშა დამეტყობოდა - ამაყად გაიჯგიმა სასურველის მკლავებში და ტუჩებზე მოწყვეტით აკოცა .
-ჩემი მადიანი გემრიელი ქალი - ხელში აიტაცა სექსუალური ცოლი და საძინებელში შეიყვანა .
ბავშვებს ცალკე საძინებელი გამოუყვეს ასე განაცხადა ქურასბედინმა "ჩემი შვილები იმის მაყურებლად არ მემეტებიან რაც აქ ყოველ ღამე დატრიალდებაო" ცოლიც სიცილით დაეთანხმა და ცალკე ოთახში დააბინავეს ბავშვები კარზე კი პატარა აბრა გააკრეს "მაშო , ანო ვაჩე"
ასე შემოარქვეს თავიანთ შვილებს ერთმანეთის სახელები .
იმათმა ლუკა და ლიკა დაარვქეს პატარებს .
-მიყვარხარ გემრიელო - ჩაჩურჩულა ჩახშული ხმით ცოლს და უფრო მიიხუტა შიშველ გულმკერდზე .
-მეც ძალიან მიყვარხარ სვანო ! - ესღა უთხრა და ქმართან ერთად ისევ ვნების სახლს მიადგა .

მერე ? მომალი . გამრავლება , ჯამი ? სამი ბიჭი და ორი გოგო !
ბედნიერი ცხოვრება , ოჯახური იდილია და სიყვარული , ყველაფრის სათავე და საწყისი სათავე , რომელსაც დასასრული და საბოლოო წერტილი არსად აქვს !

დასასრული .



№1  offline წევრი დაქალები

Yvelaze magarii!! Sityvebi ar myofnis!! Saswauli unarii gaqvs grdznobebis gadmocemis...dzalian magari xar. Situvebit agwerac ki ar shemidzlia,ver warmoidgem ra damemarta roca davinaxe "dasasruli" yvelaze magari xar. Warmatebebi...

 


№2  offline წევრი p♥♥h ^^

სულ რატომ იწვნენნ :-D :-Dsayvareli istoria iyoo :-*:-*
--------------------
ყოველ ადამიანში მზეა-აცალეთ, რომ ანათოს!

 


№3  offline წევრი Nineli07

Sascauli iko❤️

 


№4  offline წევრი lamazmani

აუ ძაან საყვარლობა იყო მაგრად მომეწონა კარგი იყო მალე დაბრუნდი

 


№5  offline მოდერი D-roni

tamara
იიმეე, რა საკალლობა იყოო love love მომეწონაო love
კარგი გოგოცუნა ხარ, ნუცი <33 love

პ.ს. ისე, ორი სვანი ოჯახში...ოოოოო,ო,ოოო wink wink


ხო იცი როგორ მიყვარს სვანები მაგის მეტს რას გიმტკიცებ თამარ ქალო? wink love

 


№6  offline აქტიური მკითხველი uchveulo

vgijdebi shens istoriebzeee ❤️

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent