შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ერთხელ სიცოცხლეში (3)


24-06-2015, 23:18
ნანახია 1 425

თვალები გავახილე , თუ არა მისი სახე დავინახე , რომელიც ჩემს მკერდზე ესვენა . რაღაც უცანური და ახალი ემოციებით ვიყავი დატვირთული , მაგრამ ეს ყველაზე სასაიამოვნო იყო . მსიამოვნებდა ამის განცდა , ვხვდებოდი ,რომ იმაზე მეტად მომწონდა , ვიდრე მე მეგონა არვიცი ესე მალე , როგორ მოახერხა , მაგრამ ალბათ მალე სიყვარულშიცც გადაიზრდებოდა . პირველად, პირველად მეწვია ესეთი გრძნობა , რომელიც ჩემს სახეზე დიდ და სასიამოვნი ღიმილს იწვევს , მაგრამ მეშინია , ჰო მეშიანი არ ვიცი რას გრძნობს ის , ან თუნდაც რა უნდა იგრძნოს ორი დღის გაცნობილმა ბიჭმა . ვუყურებდი მის საახეს და თვალს ვერ ვწყვეტდი , ზედემტად სრულყოფილი იყო ჩემთვის. აი ჩემს ოცნებებში ,რომ იყო პრინცი , ალბათ ისეთი . აბა სხვაგვარაად , როგორ შეიძლება შეგიყვარდეს ან მოგეწონოს .ჩემ თავზე მეცინება , რომ როგორც პატარა ბავშვი ისე ვფიქრობ ზედმეტადაც კი გამოუცდელი ვარ ამ საკითხში. ადამინები , რომლებსაც მართლა უყვართ ყველაზე ბედნიერები არიან ამ პლანეტაზე და ზოგადად სამყაროში. მეც მინდა , მინდა ვიგრძნო რა არის ნამდვილი სიყვარული და არა ის , რომ ყოველთვის მწირე წარმოდგენა მქონდეს მასზე ის , რომ ამის აღსაწერად ალბათ მთელი ცხოვრება არ გვეყოფა. მას არ გააჩნია დრო , ასაკი, არანაირი განზომილება და ადგილი. მისი წარმოშობისთვის კი მთავარია პატარა ნაპერწკალი, რომელიც დროთა განმალობაში დიდში გადაიზრდება , ან შეიძლება სულაც არ დასჭირდეს დრო და პატარა ნაპერწკალი მთელი ცხოვრება გაგყვეს და შენს გულში იყოს სამუდამოდ. არ აქვს მიშვნელობა პირველია თუ მეორე მთავარია გულით გიყვარდეს და შენს მოგონებებში ყოველთვის სასიამოვნოდ დარჩება. ყველაზე ბედნიერია ის ადამიანი ვისაც ნამდვილად უყვარს...
მაგრამ ჩვენ დროში თითქოს ყველაფერი "უფერულდება" თვით სიყვარულიც კი , რომლის მნიშვნელობაც ხალხის უმეტესობამ აღარც კი იცის და "სიყვარული" უბრალო გართობა გონიათ , რომლის მოპოვებაც ადვილია , მაგრამ სიყვარულისთვის ყველაზე რთული გზა უნდა განვლო , სადაც უამრავ "ეკალთან " შეჭიდება მოგიწევს, მაგრამ მინდა გითხრათ ,რომ ნამდვილი სიყვარული ყოველთვის ყველაფერს უძლებს , რადგან ის ყველაზე წმინდაა.
არმინდოდა ავმდგარიყავი და მის ცხელ ხელებს მოვშორებოდი , რომელიც ტანზე მეკვროდა და ჩემს კანზე ტაოს დაყრას იწვევდა. მისმა ჩაცინებამ და მუცელზე ღუტუნმა გამომაფხიზლა , მაგრამ ჩემი თვალები მაინც მას მიშტერებოდა , არ უნდადო სხვაგან გაეხედა .
-ისეთი საყვარელი ხარ , როცა მიყურებ , რომ მინდა ეგ პატარა სახე მმოგაჭამო .
-და მერე აღარ ვიქნები საყვარელი:(.- საცოდავი სახით ვთქვი და გავინბე
-მართლა შეგჭამ . -უფრო ახლოს მოიწია და ყელში თბილი კოცნების დატოვება დაიწყო , რაც ჩემში სიამოვნებასთან ერთად სიცილსაც იწვევდა. ხელებს ვურტყავდი , რომ გაწეულიყო , მაგრამ უფრო მეტს მკოცნიდა.
-რა გაცინებს?- მკითხა და თან სახხეზე მეფერებოდა.
- მეღუტუნება .- როდესაც ეს ვუთხარი კიდევ გააგრძელა და ახლა უფრო მაღლა ამოიწია , ტუჩთან ახლოს მაკოცა ტანში ჟრუანტელმა დამიარე , თითქოს სამყაროს მოვწყდი.
-ვსო , ვსო გაჩერდი ცუდად ვარ . -სიცილით ვუთხარი
-ნწუ
-გთხოვ , გთხოვ უკვე ვეღარ ვსუნთქავ სიცილისგან .
-ჰო კარგი . მიყვარს , როცა იცინი
-მე შე..ნ
-რა მე ?
-არაფერი დაივიწყე.
-დავივიწყო არა ?
-ჰო
-გამასწარი ეხლა ,თორე დაგიჭერ და ვანაში ჩაგაგდებ და სანამ არ მეტყვი მანამდე ვერ ამოხვალ ! ვითვლი სამამდე :დ - ფეხზე სწრაფად წამოვხტი სულ არ გამხსენებია , რომ მხოლოდ ტრუსით და ლიფით ვიყავი , მართალია ერთად გვეძიან , მაგრამეს მაინც არაფერს ნიშნავს. სირბილით წავედი სასტუმრო ოთახისკენ , როდესაც მისი სიცილი შემომესმა .
-შენ რა გეგონა მართლა გამოგეკიდებოდი ?- ხმა არ გამიცია , თითქოს მეწყინა , არვიცი რატომ , მაგრამ ყოვლთვის ყველაფერი ადვილად მწყინდა. როდესაც ჩემი ხმა ვერ გაიგო რამდენჯერმე დამიძახა და შემდეგ ნაბიჯების ხმა გავიგე , რომელიც მიახლოვდებოდა.
-კუს შენ რა გეწყინა? - თავი გავაქნიე ისე , რომ მისთვის არ შემეხედა.
-შემომხედე.- არ შემიხედია ისე წავედი სამზარეულოში და ყავის მადუღარას ჩასართავს ავკარი ხელი. წელზე ხელების შეხება ვიგრძენი ,რომელმაც სწრაფად შემომაბრუნდა , წამსვე დააცხრა ჩემს ტუჩებს ისე მკოცნიდა თითქოს დიდი ხნის უნახავი ვყოფილიყავი . მის თმაში ავბურდე ჩემი ხელები და მეც ავყევი კოცნაში . უფრო ახლოს მიმიზიდა და ჩემ ბიუსჰალტერს დაუწყო ჯაჯგური , როდესაც ყავის მადუღარამ დაიწკაპუნა მაშინვე გაამოვფხიზლდი და გამოვეცალე , სახეზე სულ ავწითლდი , არა რა არ შეიძლება ასეთი მორცხვობა ჩემ თავს ვლაძღავდი გულში , თმები სახეზე ჩამოვიფარე , რომ თოკოს ჩემი სიწითლე არ შეემჩნია , მაგრამ რათ გინდა .
- შენ რა კიდევ გრცხვენია ტოო , ნუ მაგიჟებ .
-ნწუ
-რა ნწუ კუს ჰა ?
-არა არ მრცხვენია.
-კარგი , რა კუს მე რაღაზე მატყუებ , მე კი არ გავწითლებულვარ ჭარხალივით.- ახლა ყველაზე მეტად მისი კოცნაში "გაგუდვა" მინდოდა ისე საყვარლად მეძახდა კუს . შევჭამ ამ ბიჭს რატომ არის ესეთი საყვარელი . მინდოდა , რომ ამ ურთიერთობისთვის სახელი მეწოდებინა , მაგრამ ვერ ვბედავდი კითხვას , თითქოს რაღაც მაკავებდა , რამდეჯერმე წამოვიწყე , მაგრამ იმდენჯერვე გავჩერდი.
-ჰა ბოლოს და ბოლოს იტყვი ნუ დამღალე მეც და ჩემი ნერვებიც.
-ჰო კარგი , იცი მაინტერესებს რა ერქმევა ახლა ჩვენს ურთიერთობას ?
-კარგი ,რა ნატაშკა ერთხელ გავერთეთ და რა უნდა ერქვას ჰო მეთანხმები შენც , თუ რამის იმედი გქონდა ? - სახეზე ვწითლდებოდი , სადაც იყო გავსკდებოდი ასე არასდროს არავის დაუმცირებიავარ . მე ხომ ყველაზე გულჩვილი და იდიოტი ვარ ყველას ჰომ არ შეიძლება ვენდო. ვხვდებოდი , რომ მალევე გაიკვლევდა ჩემს ლოყებზე გზაზს ცრემლები არ მიდოდა მას , რომ ეს დაენახა ამით კიდევ უფრო დავმცირდებოდი მის თვალში. სწრაფად წამოვდექი ფეხზე , ჩემს ოთახში გავექეცი , კარები გადავკეტე და იქვე ჩავიკუზე , ტირილი დავიწყე , იმის გამო რისთვისაც ჩემი ცხოვრების განმავლობაში არასდროს არ მიტირია . არ მჯერა , რომ ჩემი ოცნებები წამში ჩამოიმსხვრა , ჩემი ბრალი ყოველთვის ადვილად ვენდობოდი ადამიანბს ვერ ვისწავლე ჭკუა.
-ნატაშკა !
-დამანებე თავი წადი ჩქარა აქ აღად დაგინახო მოსული ვერგიტან!
- კარები გამიღე , რომ ტანსაცმელი ავიღო !- ამაზე საერთოდ გავბრაზდი გველი , მეზიზღება ვერ ვიტან კარები სწრაფად გავაღე , რომ თოკოსთვის ტანსაცმელი გამეყარა , მაგრამ უცებ დაიჭირა და ვეღარ დავკეტე . კარში სწრაფად შემოვიდა ჩემსკენ წამოვიდა ,მე ნელ-ნელა უკან წავედი შემეშინდა არვიც რისი , უბრალოდ ახლა ,ამ წამს მისი მეშინოდა ესეთი შეგრძნება მქონდა თითქოს რამეს დამიშავებდა. მაღალ ხმაზე დაიწყო სიცილი , რამაც ჩემში დიდი გაოცება გამოიწვია , უბრალოდ გამოაგნა ეს რა მეღადავება.
თოკოს pov.
ვუყურებდი მას და უფრო ცუდად ვხდებოდი , როგორ გულუბრყვილოა , სიცილის შეკავება აღარ შემეძლო, როგორ შიძლება გოგოს ეს მოეფერო და მერე უბრალოდ მიაგდო , თან ის ხომ ყველაზე ნაზი გოგო ჩემს ცხოვრებაში ვინც შემხვედრია . უცებ მივედე მასთანდა ტუჩებში ვაკოცე გამიძალიანდა , მაგრამ მალევე დავიყოლია . ჩავიხუტე და ყურში ჩავრჩურჩულე:
-ყველაზე საყვარელი და გულუბრყვილო არსება ხარ ვისაც კი ოდემე შევხვედრივა კუს , შენი ახრით რომელი ნორმალური ბიჭი დატოვებსას ასეთ საყვარელ და ლამაზ გოგოს მარტო.
გავიტრუნე და მას ვუსმენდი ვერ ვიჯერბდი , რატომ არის ასეთი ცუდი და ამოვდროულად ყველაზე კარგი აშკარად მიყვარდება. ჩუმათ ვკითხე:
-და ახლა ვინ ვიქნებით ერთმანეთისთვის ?
-შენი აზრით ?
-შენ მითხარი .
- იქნები ჩემი შეყვარებული ?
- კი .-თითის წვერებზე ავიწიე და ნაზად ვაკოცე ტუჩებში .




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent