შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

სამი მეგობარი


25-06-2015, 09:02
ავტორი liziglonti
ნანახია 3 805

-კიდევ რამეს იტყვი კვარაცხელია... ყველაფერს ჩემს თავზე ვიღებ და საბუთები რამის სახეში მიაყარა....
-ქალბატონო .. თუ შეიძლება დაწყნარდით რა.. და საბუთების ასაკრეფად დაიხარა....
რომ ადგა ქალი გვერდზე მიუდგა.. ყურთან ახლოს ჩაუჩურჩულა
-იცოდეთ, იმ გოგონას თუ ჭკვაზე არ მოიყვანთ,, და იმას არ ააკეთებს, რაც საჭიროა... მაშინ მეც თავდებში აღარავის ჩავუდგები.. რაც არ უნდა დამიჯდეს.... იდიოტებო!! ხმამაღლა მიაძახა და შენობიდან გარეთ გავიდა....
კარებში მდგარ გოგონას გაეღიმა და ბიჭს დამცინავად გახედა....
ბიჭმა საყელო შეისწორა და რამდენჯერმე ჩაახველა.... და გოგონასთან მივიდა...
-შენ რა ჩემს მოთმინებას სცდი?
-არა, შენსას რა და რაც შეეძლო.. მკლავზე მიეკრო....
ამ დროს თავის ოთახიდან ალექსანდრე გამოვიდა....
-მამა.. დაიყვირა გოგონამ და გიჟურა გაიცინა....
-რა ხდება? ეს ვინ არის?
-ეს არის... ჩვენი ახალი მძღოლი.. ამან მომიყვანა აქ... მე კი იმიტომ მოვედი, რომ რარაც უნდა გკითხო....
და ბიჭის მკლავს ხელი გაუშვა....
-კარგი, მოდი!! და გოგონას ოთახის კარები შეუსხნა... კვარაცხელიას კი ანიშნა მანდ დამიცადეო....
-ამ გოგოს მოვკლავ.. თითქოს მოცლილი ვიყო რა...გაიფიქრა და გარეთ გავიდა..... ალექსანდრეც გაჰყვა...
-მომისმინე შენ მართლა ახალი მძღოლი ხარ? ეჭვიანდ შეეკითხა ...
-თქვენი შვილი მაგრად ურევს რა.. მე კი არ მცალია უნდა წავიდე.. თავი აარიდა და კიბეები ჩაირბინა....
ალექსანდრე შებრუნდა....
-გიოო!! ახლა დაბლიდან დაუძახეს და ყურადღება ქუჩის მეორე მხარეზე მდგგარ გოგონაზე გადაიტანა, რომელიც მანქანით იყო და აშკარად მას უცდიდა.....
მისკენ წავიდა....
-მე სესილი ვარ!! და ხელი მკაცრად გაუწოდა... თქვენს სამსახურში მიგულეთ!!
გიორგიმ ხელი ჩამოაღტვა და თვალებში ყურება დაუწყო( ასე უყვარდა)
-კარგი.. მე წაგიყვან.... იმედია მანქანით არ ხარ და სესილი მანქანაში ჩაჯდა....
გიორგიც გვერდზე მიუჯდა...
რომ დაძრა მანქანა გიორგიმ დაიწყო
-ვინ გამოგგზავნა? სესილია..??
-სესილია აღარ დამიძახო.. შეგიძლია სესო ან რავი რამე.. ეგრე ძალიან ბებრუუულად ჟღერს.. რას შეეხება გამოგზავნას.....
და გაჩერდა
შეხედა და გაუღიმა.....
საპირისპიროს ელოდა მაგრამ გიორგი დაძაბული უყურებდა პასუხის მოლოდინში....
-მე , შელიამ გამომგზავნა.. მგონი ესეც საკმარისი იქნება თქვენი კითხვების დასაკმაყოფილებლად.... დანარჩენი მე არ ვიცი...
-შელიასთან წამიყვანე....!!! სახე უფრო დაუსერიოზულდა და მოიღუშა.....
სესილიმ შეატყო და ვერაფრის თქმა ვეღარ გაუბედა..... ადგილზე, რომ მივიდნენ.. პირველი გიორგი გადმოვიდა და სესილისკენ წავიდა.... კარები გაუღო და გადმოსულს თმებში ხელი სტაცა....
-არ ვიცი რა თამაშს თამაშობთ... მაგრამ კიდევ რომ შეგამჩნიო ან სადმე გადამეყარო ... იცოდე არ გაცოცხლებ... გასაგებია თუ არა? მე არავინ არ მჭირდება უკან მადევარი... ახლა კი აქედან მოშორდი.. და ხელი ჰკრა....
-რა ხდება? ვინმემ გაწყენინა?
გიორგიმ უკან მიიხედა...
-შელია მომისმინე! აი შენი საბუთები! იმ გოგოსაც მალე მოვიყვან! და მე თავი დამანებეთ.. უკან ნუ დამყვებით.... არ მჭრდება....
-სულ შენ გეკითხებით!! სესოს ახლავე ბოდიში მოუხადე, რომ უყვირე.. დროზე!! და ხელი ჰკრა....
-რომ არა? ბოდიშების ხდაც დავიწყო!!!
-კი უნდა დაიწყო, თუ არადა ყველას ზედ მივაყოლებ... შენს საყვარელ დედიკოს...მერე პატარა ნინუცას და ასე შემდგე.. კიდევ ვინ გყავს შემახსენე.. გინდა ახლავე დავიწყებ.... ბოდიში მოიხადე...!!
გიორგი ადგილზე გაიყინა შვილის სახელი, რომ უხსენეს .. სხვა გზა არ იყო და სესელის ბოდიში მოუხადა....
-ბოდიში!!! ახლა შეიძლება წავიდე??
-ეს ძალიან ცივი ბოდიში იყო!! მე კი უფრო მეტად სხვა რამე მინდა და საათზე ანიშნა, რომელიც გიორგის ხელზე ეკეთა....
-რა უსინდისოები ხართ!! საათი მოიხსანა და გოგონას ფეხებთან დააგდო!! და ადგილს გაეცალა....
გოგონამ სიცილი მორთო...
-რა ლამაზი ბიჭია!! შელო ასეთებს სად შოულობ! და საატს ფეხი დააბიჯა!-მგონი სულ გავაღარიბებთ! და გულიანდ გაიცინა... შემდგე საათი ხელში აიღო, რამდენჯერმე მოსინჯა და ნაგვის ურნაში გადაუძახა....
-წავიდეთ??
-კეეე...
-------------------------------------------------------------------------
-ისევ ტირის რა ვქნათ?
-როგორმე გაცერდება/// მამიკო მალე მოვა.. ნუ პტარავ! ნუ ტრი.. და ლოყაზე აკოცა.... და გულში ჩაიკრა...
გიორგი, რომ სახლში დაბრუნდა.. კარგათ შებინდებული იყო...
სახლში, რომ შევიდა.. კედლთან პაწაწინა გოგონა იდგა .. ხელში დიდი სათამაშო ეჭირა და მას ეფერებოდა...
ახლად შემოსული, რომ დაინახა.. თვალები სულ გაუბრწყინდა და მისკენ გაქანდა...
-ჩემი პრინსეცა ვინ არის და გიორგიმ ხელში აიტაცა!! როგორ მომენატრე!! და შუბლზე აკოცე....
-მა..მაა... წამოიძიხა და პატარაც მიეხუტა....
-როგორ მოხდა სახლში მოხვედი.. სულ ასე უნდა აგვიანო შვილო? ოთახიდან 40 წლამდე ასაკის ქალი გამოვიდა წინსაფარი მოიხსნა....
-დედ ხომ იცი ბევრი სამუშაო მაქვს.. თან დღეს ორშაბათია!! და ნინუცასთან ერტად სამზარეულოში შევიდა..,
-უგემრიელესი ხაჭაპური!! და მოზრდილი ნაჭერი ხელში აიტაცა... ხლები არც დაუბანია ისე წამდა! შიოდა და აბა რა ექნა....
ამ დორს აბაზანიდან ანი გამოვიდა(მეზობელი)
გიორგი ცოტა დაიბნა.. და უხერხულ მდგომარეობაში აღმოჩნდა.. ანიმაც თავლეი აარიდა და გარეთ გავიდა...
-დედიკო, ანი ძალიან კარგი გოგონა. სახლის საქმეებში სულ მეხმარება... ნინუცასაც ძალიან უყვარს,,,
-ძალიან გთხოვ აღარ გააგრძელო.. და ვინმე გოგო კიდევ აღარ მიხსენო!! მშია ვჭამ და მერე ვიძინებ.. ცემს პრინცესასთან ერთად და იქვე, მის ფეხებთან მდგარს ხელი თმებზე გადაუსვა.....



№1  offline წევრი რახელი

მემგონი ძალიან საინტერესო იქნება....სათაურმა შემიტყუაა..ველოდები გაგრძელებას

 


№2  offline წევრი liziglonti

რახელი
მემგონი ძალიან საინტერესო იქნება....სათაურმა შემიტყუაა..ველოდები გაგრძელებას

მეც მგონია, რომ კარგი გამომივა ამ ჯერზე... love

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent