შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

მარიამი (თავი 1)


27-06-2015, 01:26
ავტორი nikanikusha
ნანახია 2 340

თავი 1
მოკლედ,ვცხოვრობ თბილისში.21 ვარ.ასე მგონია ტო,ბავშვი ვარ ისევ,მაგრამ აი ვალდებულელებზე და რამე რო დამიწყებენ ხოლმე მაგრად მაბეზრებენ თავს.აი დედაჩემი პროსტა რაა.აი სულ ტო,“ნიკუშ მაგის დრო აღარ გაქვს“,“მალე მოდი“,“შეეშვი ტიპობას“ და მსგავსი იდიოტობები.სამსახურზე და ფულზე ხო იმენა ტვინი გამობუღეს,აღარ შემიძლია.სწავლითაც პროსტა ტეხავდა ჩემნაირი მამის შვილს ბოლობოლო პროფესია მაინც ხო უნდა მქონოდა.ისე მაგრად გამიტყდა სამედიცინოზე რო შემტენეს.აი ვაბშე გაგებაში არ ვარ.გამოცდებზე ხო საცოდავად 100 ქულიდან 35-36 ქულას ვიღებ,ისიც ვინმესგან თუ გადავწერე.მამაჩემი იმენა გავატყავე,ყოველ გაცდენებზე ხო ფულს ვახდევინებ და იქ ლექტორის პატივისცემა და ამბები ხო, მოგეხსენებათ რამედენი უჯდება.და მყავს ტო,იმენა წყობილებიდან გამოვყავარ.3 წლისაა ტიპი და სიცოცხლეს მიმწარებს.მაგრრამ სიცოცხლეზე მეტად მიყვარს.წარმომიდგენია რო გაიზრდება დაშოკავს ჩემნაირ ტიპებს,მარა ტო ვინმემ რო რამე გაუბედოს ხო მოვაჩრი თავს.
ისე ვაბშე რაზე დავიწყე,ახალი კურსელი მყავს.ნუ ხო ხვდებით რო გოგო იქნება.იმდღეს ჩემ ბედზე წავეთრიე უნივერსიტეტში.ავდივარ რა კიბეზე და ტიპიც მოდიიიის.გაიჩითა მოკლე თმით.ტიპს თვალები ქონდა ლამის ფეხი გამოვდე კიბეს.მეთქი არ დამცინოს თქო და თავი შემიკავე ძლივს.ისე კი წავიბარბაცე და მოვიდა ბიჭის ზმანით, ცუდად ხო არ ხარო? აუ მაგრად გამისწორდა ყურადღება და რამე.მეთქი მადლობ არაფერია.ბიჭო,ისე გავინაზე ეს ახვარი ტიპი,გამიკვირდა ჩემი თავის რა დამემართა.სხვა რო ყოფილიყო საცოდავად გადავხედავდი და გავივლიდი,მაგრამ ეს რაღაცნაირი იყო ტო.ვეფხისტყაოსანში რო თინათინი ატყვევებს თავისი მზერით ავთანდილს თუ ტარიელს აღარ მახსოვს,ისე დამატყვევა იმ გოგომ.აუუ შევედი ლექციაზე,ბიჭოო პროსტა იმ გოგოზე ფიქრმა არ მომასვენა.ტიპი გავგიჟდი.არ გასულა რამოდენიმე წუთი და ეგეც შემოვიდა.ავენთე რასაც ქვია.მახსოვს,ბავშვობაში დედაჩემს ფაიფურის გოგონა გავუტეხე და სანამ სახლში მოვიდა ნერვიულობით კუჭი ამტკივდა.ასე დამემართა მაშინაც მეორედ რო დავინახე.ლექტორმა სახელი და გვარი ჩაიჩურჩულა და მიანიშნა დაჯექიო.აუ ტო ისე ვიყავი დაბნეული ვერც სახელი გავიგონე.მაგაზე ხო სუ დავიბრიდე.კი გავიგონე რო თქვა ბოლოში „....ამ“ და რაღაცა გვარი.მგონი მარიამი ქვია - მარიამ რაღაცა.რა კარგად ჟღერს.მარიამ რაღაცამ აქეთ-იქით მიმოიხედა,თავისუფალ ადგილს დაუწყო ძებნა.ნელ-ნელა კიბეზე ამოვიდა და ჩემსკენ იყურება.სულ ამაკანკალა.ტიპი ჩერდება და მიღიმის.ლამის ვიტირე ნერვიულობით.ვერც გავიღიმე,ვერც ვერაფერი ვუთხარი,გაშტერებული უყურებდი.მარიამ რაღაცა მოვიდა უფრო ახლოს და მეკითხება“გამატარებ?“ - თურმე ჩემს გვერდით ადგილი ცარიელი იყო,ვერც კი შევამჩნიე.მეც დებილი ბიჩივით ავედგე ფეხზე,აი შკოლნიკი ტიპები რო არიან აჩკებში და კაი ტიპების რო ეშინიათ და მათ დანახვაზე ეგრევე რო სმირნაზე დგებიან ეგრე.გაეღიმა ნაგავივით რო ვიქცეოდი.მოკლედ შევატარე და მეც როგორღაც მოვახერხე დაჯდომა.ლექტორმა მალევე გააგრძელა მაღალფარდოვანი სიტყვებით ბაზრობა.ვფიქრობ ახლა გავხედო თუ არა? კი,არა,კი,არა........დავიტანჯე.ბოოლოს მეთქი რაც არის არის და ცალი თვალი გავაპარე ვითომდა შეუმჩნევლად.აუ ტო იგრძნო თუ არ ვიცი მარა,მაშინვე გამომხედა მაგანაც.კიდე გამიღიმა,უფრო თბილად.აუუ,აუუ რაებს ვბაზრობ რა სითბო ამიტყდა.გავიდა სატანჯველი 1 წუთი და კიდე გავხედე სასხვათაშორისოდ.აღარ შემოუხედავს.პროფილში რომ გავხედე, თვალი ცხვირისკენ გამექცა ეგრევე.ლამაზი ცხვირი ქონდა,რაღაცნაირი - კურნოსა.უცბად მომინდა მეკბინა ზედ,მაგრამ ლექტორის ჩრდილმა რო გადაფარა მარიამი,მივხვდი ცუდად მქონდა საქმე და საბოლოოდ შევრცხვებოდი ამხელა აუდიტორიის წინაშე.“თუ არ გაინტერესებდათ და სწავლა არ გინდოდათ,გამაგებინეთ რამ გაგხადათ ვალდებული უმაღლესში გესწავლათ და მაინდამაინც სამედიცინოზე ჩაგებარებინათ?“ - მეკითხება ლექტორი არაფრისმთქმელი როჟით.“რამ გამხადა ვალდებული პატივცემულო და პატივცემულმა მამამ და დედამ“ - მეც სიმართლე ვხიე.ლექტორმა მიყურა მიყურა,ისევ დაბლა ჩავიდა და გააგრძელა ლაყბობა.ვითომ არაფერი,მაგრამ გავშრი.თვალები მაგრად დავხუჭე და მარიამს გავხედე ისევ.ხელში რაღაცას ათამაშებდა,რგოლი იყო ბუმბულებიანი.ვერ მივხვდი რა იყო ტო და ბავშვი რო მაღაზიაში კამფეტს მიაშტერდება უნახავივით,მეც ეგრე უყურებდი.რატო არ ვიცი მაგრამ მაგიდაზე ნელა,შეუმჩნევად,ისე რო ჩემთვის არ შემოუხედავს,გამომიცურა სათამაშო.შევათვალიერე მეც ვითომ მივხვდი რა იყო და ვეცადე იგივენაირად მიმეწოდებინა.მიხვდა ხელი რომ გავწიე და,და ....ხელზე ვიგრღენი საშინლად,ყინულივით ცივი ხელი.ბიჭო ჯერ ხელით რო შევეხე,მაგან ამლეწა და მერე ესეთი ცივი ხელი ტო არავიზე არ მინახავს.მეკკიდე სიცხიანივით,სულ ცხელი მაქვს ხელები და ტვინიც მგონი.რაღაცნაირად გავხდი ტო,თავი მაგიდაზე დავაბრეხვე და ხელები ამოვიდე.ცოტა მოვეშვი ვითომ.სანამ ლექცია არ დამთავრდა მანამდე არ ამიწევია.ისე კი ვფიქრობდი, რო შემდეგ ლექციაზეც აქ იჯდებოდა და ამას ვეღარ გავუძლებდი.და მაინც რა დამემართა,ვერ ვხვდები.მე ისეთი ტიპი ვარ გოგოები იმენა კისერზე მეხვევიან და ქუჩაში ბებრების გარდა ყველა მე მიყურებს ჰოლივუდის მსახიობივით.გარეგნობა და გოგოები არ მაკლია,მაგრამ როგორც ასეთი არ დამმართნია არასოდეს.გოგოებთან იმენა სწერვა ვხდები თუ არ დამევასა,მარა აზრი ძმა? მაინც მეტენებიან.ხოდა,ტო ამ გოგომ გადამრია.აი ბიჭო ვითომ არაფერი ერთი შეხედვით,მარა რაღა არაფერი,პირველივე დანახვაზე როჟა ამეხია.მოკლედ,ისე დამთავრდა ის დღე,იმ ლექციის მერე აღარ მინახავს.



№1  offline წევრი anastasia▶▶▶

კარგად იკითხება :D გააგრძელე. მართლა ეტყობა ბიჭი რომ წერს და მით უფრო საინტერესო ა

 


№2  offline წევრი nikanikusha

ჰააჰ,მადლობთ :D

 


№3  offline წევრი ფორთოხალი

აი ხო საშინელი შეცდომების პოვნა შეიძლება, მაგრამ ისე კარგად იკითხება, ვერაფერს ვერ ვამბობ :D მაინტერესებს ძაალიან ^^

 


№4  offline წევრი nikanikusha

ფორთოხალი
აი ხო საშინელი შეცდომების პოვნა შეიძლება, მაგრამ ისე კარგად იკითხება, ვერაფერს ვერ ვამბობ :D მაინტერესებს ძაალიან ^^

ეგ არაფერი :D შეცდომებს ეშველება :D

 


№5  offline წევრი ნინი-21

შეცდომების ზღვა და "ტო"-ს ცვენა იყო. :დ თუ გამოასწორებ კარგი იქნება ნამდვილად. ეს ისევ შენთვის და შენი ისტორიისთვის. ეს უფრო ქუჩურ ჟარგონზე დაწერილს ჰგავს და არ არის საინტერესო ამ ხრივ. რაც შეეხება სიუჟეტს საინტერესოა, მოვლენების განვითარებასაც არაუშავს. ამ ხვრივ დადებითი შეფასება ჩემგან.:დ ისტორია იმ კუთხითაცაა საინტერესო, რომ ბიჭია ამბის მთხრობელი. წერის სტილი დახვეწე, ქუჩური ჟარგონები ასე მრავლად არ გვინდა და მშვენიერი ისტორია გამოვა. გისურვებ წარმატებებს ♥ !

 


№6  offline წევრი nikanikusha

გავითვალისწინებბ fellow

 


№7  offline წევრი ფორთოხალი

ეგ ჟარგონები რომ არ ქონდეს ესეთი არ იქნებოდა :33 როგორ აგიხსნა არ ვიცი, მაგრამ ნუ მოკლედ.. 'ვერნონ გენიოს ლითლი' გამახსენდა ^_^

 


№8  offline წევრი Linna

ვაუ. აი ძაან მაგარია ;დ მითუმეტეს ბუნებრივად რომ წერ. სულ მაინტერესებდა ბიჭის გადმოსახედიდან როგორ უყვარდება გოგო.. ველ ველ გააგრძელე ძაან კაია :3

 


№9  offline წევრი nikanikusha

Linna
ვაუ. აი ძაან მაგარია ;დ მითუმეტეს ბუნებრივად რომ წერ. სულ მაინტერესებდა ბიჭის გადმოსახედიდან როგორ უყვარდება გოგო.. ველ ველ გააგრძელე ძაან კაია :3

wink love

 


№10  offline წევრი mario

გააგრძელე რა ოღონდ ცოტა მალე:)

 


№11  offline ადმინი უნდა ვწერო

ბევრი შეცდომაა ძალიან..ზღვაა.
გეტყობა,რპმ ბიჭი ხარ.საკუთარ თავზე ხომ არ წერ? თუმცა არა მგონია...13-14 წლის ხარ,ალბათ...მივხვდი,ჯო? მაინტერესებს,თუ გამართ-და ჩემი ვარაუდი(ცუდად არ მიიღო)არ გეწყინოს,მაგრამ ისეთი შთაბეჭდილება დამრჩა,რომ ძმაკაცს უყვები ამ ყველაფერს...ამდენი ტო რაღა იყო? იმენა,გამისწორდა და ასე შე,დეგ ბრჭყალებში რომ ჩასვა სჯობს....ამ ბოლო დროს ბიჭებმაც დაიწყეთ საიტთან ურთიერთობა და კარგია...წარმატებებს გისურვებ..

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent