შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

უამრავი წუთი ცხოვრებიდან- 3თავი


27-06-2015, 17:48
ავტორი .anka.
ნანახია 2 065

კლუბში შევაღწიე თუ არა ვიგრძენი ალკოჰოლის სუნი,ჩემები ბართან იყვნენ და მეც იქეთ წავედი.რატომღაც გიორგი არ იყო,სკამზე დავჯექი და სასმელი შევუკვეთე.
-ბავშვებო გიორგი არ მოვა?
ვიკითხე და ეხლახან მოტანილი სასმელი დავლიე.
-არა,დღეს მისი შეყვარებული ჩამოვიდა,სიურპრიზი გაუკეთა და დასახვედრად წავიდა.
-აააა ..
მხოლოდ ეს ვთქვი და მეორე ჭიქაც დავლიე,ესე ხდება ჩვეულებრივ და ეხლაც არ დარღვეულა ჩემი ჩვეულება,მეორეს მესამე მიყვა,მესამეს,მეოთხე და ასე შემდეგ.
-ბავშვებო,დღეს ყველა ვსვამთ ბოლომდე ასე რომ გამოწვევა მინდა გავაკეთო და ვიწვევ ანასტასიას,დღესს ის და მე დავლევთ თხუთმეტ-თხუთმეტ ჭიქას ერთდროულად.
თქვა ბაბიმ და ბარის მეორე მხარეს გადახტა.ბარმენმა თხუთმეტ-თხუთმეტი ჭიქა დაგვისხა და ორივემ ერთდროულად დავიწყეთ სმა,ეს შეჯიბრი არაა,ეს სიამოვნების მიღებაა,რომელიც ძალიან მაგარია.ორივემ დავასრულეთ და ერთმანეთს გადავხედეთ,ოოო...ეხლა რისი დრო იყო ? რათქმაუნდა მაგიდაზე უნდა ავსულიყავით და უნდა გვეცეკვა.მე და ბაბი ავედით და მოძრაობა დავიწყეთ ძალიან მაგარი შეგრძნებაა,როცა არაფერი გაინტერესებს,აკეთებ იმას რაც გინდა.ყველა ჩვენს გარშემო იდგა და ერთობოდა.თვალი გიორგის მოვკარი ვიღაც გოგოსთან ერთად,საშინლად შეწუხებული სახე ქონდა,აჰა ის და მისი უჟმურების დედოფალი,გამეცინა და ბარმენს არყის ბოთლი გამოვართვი,ვსვამდი და ვცეკვავდი,მაგრამ წელზე ხელების შეხება ვიგრძენი,ალექსმა ძირს ჩამომსვა და ბოთლი გამომართვა.
-საკმარისია ანასტასია.
მითხრა მკაცრად და მივხვდი რომ შეწინააღმდეგებას აზრი არ ქონდა.
ბართან მჯდომ ბავშვებთან მივედი,როგორც სჩანს გიორგის შეყვარებული ყველას გაუცვნია,მე რატომ არ უნდა გავიცნო?
-გამარჯობა,რა გქვია ?
ვკითხე მან კი გამომხედა და რომ დამინახა არ ესიამოვნა,არაუშავს საყვარელო არც მე მევასები
-ნინი, შენ?
-ანასტასია,სასიამოვნოა
-ჩემთვისაც.
ჰო,აბა რა.
-გიორგის იცნობ?
მკითხა და გიორგის გავხედე.
-კი დღეს გავიცანი,საშინლად უჟმურია
-ალბათ არ მოეწონე,უჟმური მხოლოდ მათთანაა ვინც არ მოსწონს.
-მმმ,კი ჰო?
ჩავიცინე და იქაურობას გავეცალე.საჭირო ოთახში შევედი და სარკეში ჩავიხედე,სახეზე წყალი შევისხი და გამოვედი,აქედან სასწრაფოდ წასვლა მინდა აღარ მინდა აქ გაჩერება,გავერთე და ვსო.
-ბავშვებო მე მივდივარ.
ვთქვი და ყველას გადაკოცნა დავიწყე
-ვერსადაც ვერ წახვალ ანასტასია!მთვრალი ხარ და ნებას არ მოგცემ მანქანასთან დაჯდე.
მითხრა ნიკამ მე კი გავხედე,ხომ მართლა ეგაა?
-აჰამ,ნიკა მისმინე შენ მე კარგად მიცნობ იცი რომ ნებისმიერ მდგომარეობაში ვმართავ მანქანას,არაა საჭირო ამდენი ყურადღება შენგან.
ვუთხარი და გესლიანად იქედან გამოვვარდი,მანქანაში ჩავჯექი,სახეზე ხელი მოვისვი და გასაღები გადავატრიალე მანქანა დავძარი და იქედან მანქანა გავიყვანე,გადამეტებული სიჩქარის გამო პატრულმა გამაჩერა,შემდეგ კი რომ ნახე ნასვამი ვიყავი ჯარიმაც ამომიწერა და მანქანაც წაიყვანეს,სახლში პატრულმა მიმიყვანა,ისიც ჩემი დაჟინებული თხოვნით,თორემ გარეთ დავრჩებოდი.

***
-ვაიმე დედა თავი...მიშველეთ ხალხი არ ხართ?
ოთახში ყველა იყო გიორგიც და ნინიც.
-არ დაგელია ამდენი და ეგრე არ იქნებოდი.
მითხრა გაბრაზებულმა ნინამ.ხელი გვერძე გადავდე და როგორც სჩანს ვიღაცას თავში მოვარტყი
-რაშვები გოგო,ვერახარ შენ კარგად.
ტკივილნარევი ხმით მითხრა ბაბიმ
-ჩემს დღეში ხარ ხო შე საცოდავო.
-ჰო,აბა ამათ რა უჭირთ ამათ კი არ დაულევიათ იმდენი
-აუუ,გეხვერწებით მაცივარში ლუდია და მოგვიტანეთ რა მე და ბაბის.
ლუდის მოსატანად ნიკა წავიდა და მალევე მოიტანა.ჯერ ცივი რადგანაც იყო თავზე დავიდე შემდეგ კი თავი მოვხსენი და დავლიე
-აჰ,რა კარგია
ამოვიხვნეშე ნასიამოვნებმა
-ანასტასია შენი მანქანა სად არის ?
მკითხა ნიკამ და ეხლა გამახსენდა მანქანა
-აჰ,უა პატრულმა წაიყვანა და ჯარიმაც ამომიწერა.
-ხომ გეუბნებოდი გოგო რო არ წასულიყავი მანქანით იყავი ეხლა ეგრე,ვინ მოგიყვანა?
-აუ ნიკა დამანებე თავი ,პატრულმა მომიყვანა რა სიმპატიური იყო იცი ?
-რა გეშველება.
-არაფერი.

მემგონი არ მოგწონთ და გაგრძელებას აზრი არ აქვს




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent