შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

მადლობა უცნობ ქურდს..ლამაზი love story სთვის


28-06-2015, 22:15
ავტორი amordzali
ნანახია 3 897

წყალში თამამად შევედი და ტალღებს ვეჯიბრებოდი,ისე ვარ აქ როგორც თევზი,წყალი ხომ ჩემი ცხოვრება...ანასტასია გეკოფა ამდენი ცურვა ქამოდი რა რამე დავლიოთ აბუზღუნდა სალი და ტუჩები გაბუსხა კაი ცავიდეთ დავეთანხმე და ჩემს ნივთებს მოვკიდე ხელი...
რა ლამაზია.... კომენტარი გააკეტეს ჩემი გავლის შემდეგ გასარუჯად წამოწოლილმა ბიჭებმა,გამეღიმა და მანქანის კარი გავაღე.....მომწონს ბათუმის ხმაურიანი ქუჩები,ქაოსი ,გაშიშვლებული აჭრელებული ხალხი,მხიარული კისკისი,ბულვარში მოსეირნე წყვილები,ბავშვების ხმაური ცელქობა,კლუბში შეპარული სიმთვრალე და დაუსრულებელი ცეკვა.ანნნნნ ანნნნ სალის ხმამ გამომიყვანა ამ ფიქრებიდან..რაზე ფიქრობ გოგო და ჩაიკისკისა.
არაფერზე ისეეე,წამო რა ცოტა დავიძინოთ
ოკ.დამეთანხმა სალი და სასტუმროში დავბრუნდით...
მეორე დილით ადრე გამეღვიძა და სანაპიროზე გავედი,თბილი ნიავი მეთამაშებოდა,საოცარია არავინ ჩანდა პლაჟზე,ისე კი რა დილის 7 საათი იყო და ჩემნაირი გადარეული მეორე იშვიათია საოცრად ლამაზი იყო ამ დილით ზღვა,გავიხადე და შევცურე,ცივ წყალს მალე შეეჩვია სხეული და ზღვის ტალღებზე ვნებივრობდი....არც კი მახსოვს რამდენ ხანს ვიყავი წყალში,გამოსვლისას კი არსად იყო ჩემი ტანსაცმელი.ოოო ეს უკვე საინტერესოა ვიდექი და ვიცინოდი,ვდგავარ მარტო არსადაა ჩემი ტანსაცმელი,ფეხსაცმელიც კი გამრალიყო.არ გინდა ეხა იარე ფეხშიშველმა სასტუმრომდე,კიდევ კარგი საცურაო კოსტუმი მაინც მაცვია...სასტუმროს დაცვამ გაოცებულმა შემომხედა და გზა დამითმო,ლიფტამდე მივაღწიე,როგორც იქნა მომშორდა ცნობისმოყვარე საზოგადოების მზერა,მაგრამ რა ჯერ კარი დაკეტილი არ იყო შემოვარდა ერთი გადარეული და ისე სცრაფადრომ დამეჯახა კიდეც,ესღა მაკლდა ჩავილაპარაკე უკმაყოფილოდ და თმა შევისწორე...
შემომხედა და ცოტა დაიბნა...მერე ჩემი სხეულის თვალიერებას გადაყვა და კითხვის ნიშნის თვალებით შემომხედა...
რა??????? რა იყო ? ვკითხე და თვალებში მივაჩერდი
არაფერიიი ისე...გაეღიმა და თვალი ჩამიკრა
კარი გაიღო და გასასვლელად გავემზადე...
ასე მალე მტოვებ მშვენიერო?მომაძახა და მიღიმოდა..
წადი შენიც.....! ვუთხარი და მოუხედავად შევედი ნომერში...ესღა მაკლდა,ავიკელი ბუზღუნით მთელი ნომერი...
შენ რა არ გძინავსსს?სად იყავიიი გოგო?გამომძახა სალიმ
აბაზანაში შევალ და მერეეე ,ყავა დამისხი რა მივაძახე და კარი ხმაურით მივხურე.



№1  offline წევრი amordzali

;) თუ ღირს გავაგრძელებ

 


№2  offline აქტიური მკითხველი terooo

Saintereso chans...

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent