შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ტიტები (სრულად)


5-07-2015, 20:47
ავტორი SaLoOme
ნანახია 6 400

****
როგორი ბნელიც არ უნდა იყოს ღამე ყოველთვის გათენდება .
****
თვითფრინავში ზის და ჯერ ვერ დაუჯერებია თავისი სიმხდალე , ამხელა კაცია და 5 წელია რაც გამოექცა სიყვარულს , თან როგორ დიდებულს , აღმაფრთოვანებელს , მის დანახვაზე სუნთქვა რომ ეკვროდა და სასიამოვნო იმპულსებს გზავნიდა მთელს მის სხეულში. თვითონაც უკვირს როგორ გაძლო უმისოდ ამდენი ხანი , ვერ შეძლო არჩევანი გაეკეთებინა ძმობასა და სიყვარულს შორის , სწორედ ამიტომ გამოექცა ერთსაც და მეორესაც და თავი დანიას შეაფარა , იქ გააგრძელა სწავლა და საკმაოდ მაგარი ნეიროქირურგი გახდა , რამდენს მისცემდა ახლა ასეთი ლაჩარი რომ არ ყოფილიყო 5 წლის წინ , განა ვერ გაუგებდა საბა მაგრამ ჯიუტად სჯეროდა რაც თავის თავს ვერ აპატია სხვაც ვერ აპატიებდა , სწორედ ამაში ჩაიჭრა საბა ხომ სხვა არ იყო , მისი ძმა მისი ბავშობის მეგობარი . პირველად უნივერსიტეტში გაიცნეს ერთმანეთი . გაგუ თავისი სურვილით აბარებდა მამა ჰყავდა ქირურგი და ბავშობიდან ანცვიფრებდა მისი მტკიცე შეურყევი გადაწყვეტილებები , საბამ კი მხოლოს მშობლების დაჟინებული თხოვნით გადადგა მსგავსი ნაბიჯი . გაგუ თბილისში ცხოვრობდა ბავშობიდან , მამამ მომავლის არჩევანი მოუწონა და სახლი უყიდა , საბა კი ბათუმელი იყო და ნაქირავებში ცხოვრობდა , ბიჭები იმ დღესვე დამეგობრდნენ და საბამ ერთ კვირაში შეთავაზებულ გაგუს სახლში ცხოვრებაზე ბედნიერმა დაჰკრა ბეჭზე ხელი და დათანხმდა. გაგუმ მისი საძმაკაცო გაააცნო და მალე 5 ძმაკაცი განუყრელ ძმებად იქქცა . მესამე კურსს ამთავრებდნენ საბას და რო ჩამოვიდა, იურიდიულზე ჩააბარა და უნივერსიტეტში რეგისტრაცია უნდა გაევლო .პირველად დაინახა ასეთი წმინდა ლურჯი თვალები , ეგონა დაიხჩობოდა მის თვალებში,კურნოსა ცხვირს დიდი ტუჩები საოცარად ავსებდა და საბოლოოდ მისი სახე სრულყოფილებას ხაზს უსვამდა .რო დაინახა ბნედა დაეცა გული აუჩქარდა და ხელის კანკალით შეეხო მის ნაზ მტევანს.მთელი ღამე ვერ დაიძინა მისი თვალებს ნათლად ხედავდა თვალდახუჭული და აკანკალებდა . ხან ერთ გვერდზე გადატრიალდა ხან მეორეზე მაგრამ წეღან თუ მისიი თვალები არ აძინებდა ამჯერად მის ხელზე გოგონას აკანკალებულ ხელის შემოგეგებას გრძნობდა , ნათლად გაახსენდა როგორ გასცრა გოგონას და ახლა სიამოვნებისგან გაეღიმა , ძალიანაც კარგი გოგოც თუ იგივეს გრძნობს,მთავარია ხვალ გამოელაპარაკოს და არ ალუღლუღდეს როგორც წეღან და არ დაიმსახუროს საბას დაცინვა ."ხო არ შეგიყვარდა რა გჭირს " კვლავ ჩაესმის საბას სიცილით წარმოთქმული სიტყვები და სულაც აღარ ეღიმება , შეუყვარდა ასე ერთი ნახვით და თავის თავზე ეღიმება. როგორი უსუსური აღმოჩნდა უდავოდ ძლიერი გრძნობის მიმართ.
ლოგინში რო აღარ შეეძლო გაჩერება ადგა და გარეთ გავიდა , ეზოში ჰამაკისკენ წავიდა და დაჯდებოდა კიდეც გოგოს ამოკივლება რო გაიგო , დაფეთებულმა დაიხედა და ცისფერ თვალებში ჩაიძირა,
-აქ რა გინდა გოგო არ გცივა ? ჰამაკში გვერდძე მიუჯდა
-არა , ჰაერზე გამოვედი , ამ დროს სახლში სანაპიროზე ვიჯექი და ზღვას ვუყურებდი ახლა კი არ ვიცი როგორ გავძლებ თბილისში ჩემი ზღვის გარეშე.საოცრად სევდიანმა ჩაილაპარაკა.
-ელენე ყვავილები გიყვაარს? გვერდძე გახედა გაოცებულ გოგოს და გაუღიმა .
-კი , ტიტები მიყვარს , ფერადი ტიტები . გოგონას ღიმილზე უარესად დაიბნა და თავი დახარა .
- იცი ხვალ წაგიყვან თბილისის ზღვაზე , შენ ზღვას არ ჰგავს მაგრამ სულ არაფერს ხო ჯობია ?! ახლა წადი დაიძინე თორე გამიცივდები .გოგონა უხმოდ ადგა და წავიდა , ისე დააბნიია გაგუს გამიცივდებიმ დამსვიდობებასაც ვერ მოაბა თავი , არანაკლებად გაკვირვებული დარჩა გაგუ რაც წამოცდა იმის გააზრებული .
მეორე დღეს დანაპირებისამებრ წაიყვანა ზღვაზე და მანქანაში დალოდა სანამ გოგო სანაპიროდან არ ამოვიდოდა .
- დიდი მადლობა , მჭირდებოდა , გაუღიმა და ლოყაზე შეახო თუჩები, ორივეს სასიამოვნო ჟრუანტელმა დაუარა .
ერთი კვირა ჯერ კიდევ მაქვს გაიფიქრა გაგუმ და მთელი თბილისი შემოატარა იმ დღეს ,სახლში დაღლილები მივიდნენ და საბას წუწუნსაც უსმინეს რო უყურაადღებოდ დატოვეს.
*****
ელენე რო წავიდა ბათუმში მონატრებისაგან ლამის გული გაუსკდა , ხლი დაავლო ერთ კვირაში საბას და სულ ძალით დაიპატიჟა თავი , მტელი დღეეებს ელენესთან ერთად პლიაჟზე ატარებდა. პირველად მაშინ აკოცა წამწამებს ცრემლებით რო ასველებდა და ბავშური ტირილით ტიროდა გარდაცვლილ თუთიკუშზე რომელიც სამი წელია უკვე საბას უჩუქებია . თბილისში რო მიდიოდა მაშინ უყიდა როცა ჩემთან დაგჭირდება ლაპარაკი ამას ელაპარაკეო . ახლა კი სთხოვდა ოოღონდ არ იტირო და სამასს გიყიდიო მაგრამ მაინც აგრძელებდა სლუკუნს ელენე და გაგუს გული ბედნიერებით ევსებოდა რომ იცოდა როგორ დაამშვიდებდა . მეორე კოცნა დაბადების დღეზე მიიღო ამჯერად ელენემ დაასაჩუქრა და იმ წამს ყველაზე ბედნიერი გახადა გაგუ . ახსოვს მთელი დღე ჯუჯღუნებდა საბა უთხარი რა გიყიდოს თორე შემჭამა მთელი მაღაზია გამოძიდა ვერ არჩევს რა გიყიდოსო . მესამედ რო აკოცა მაშინ საბამაც დაინახა და სწორედ მაშინ გადაწყვიტა დზმობაც დაეტოვებინა და სიყვარულიც .
*****
ახლა თვითფრინავში ზის და ახსენდება ყოველი ფრაზა თავის ბავშურ საქციელზე ნერვები ეშლებოდა მესამე დღესვე მაგრამ ვერ გაბედა და ვერ დბრუნდა თბილისში , მხოლოდ მოგონებები დარჩა, იცის უპატიბელი შეცდომა დაუშვა და არც აქვს პრეტენზია აპატიონ , მთავარია ყვლავ უყვარდეს , პატიებას კი მოიპოვებს , ყველასაგან, დაამტკიცებს რო ინანიებს და ისეთი ლაჩარიც არ არის , მთავარია რისთვისაც მოუწია ჩასვლა ის საქმე გააკეთოს . აეროპორტში საბას და გაგუს ძმაკაცი დახვდა სანდრო.სრულიად მოუტეხავს ამ კვირას არადა ორი კვირის წინ ნახა სიცოცხლით სავსე თვალებით რო იყურებოდა გარშემო და გაგუს სახლთან გაკეთებულ პლანტაციაც შესცქეროდა რო გაიგო ეს ამხელა წიწებით დაპარულოი მიწა გაგუსი იყო გაგიჟდა ,არაფერი უკითხავს ისედაც მიხვდა ვისთვის იყო .
-ასე ცუდად არის სანდრექ ? ასე ეგონა გული გაუჩერდა .
-შენს ძმობას ვფიცავარ ხელში გვაკვდება , უნდა უშველო ხო იცი ბოლო იმედი ხარ ყველასი .. !!!
- საბა და ალეკო სად არიან ?
- საავადმყოფოში, გვერდიდან არ შორდებიან.... არცერთი ადამიანს აღარ ჰგავს , რარა ისინი და რაღა მე .., მიხვდა ელენეზეც რო აინტერესებდა რას შვებოდა მაგრამ ელოდებოდა სანდრო სანამ ეტყოდა ტავისივე ინიიციატივით.-ელენემ გაადაატრიალა მთელი სამინისტრო იმ ახვარს ეძებს ვინც დაეჯახა . ერთი კვირაა არაფერი უჭამია და ერთხელ არ ჯდება , მაგ გოგოსაც უნდა ვუშველოთ თორე გაგიჟდებ .
-მივხედავ ყველას , ჯერ ლუკას გადავარჩენ თორე მივყვები მეც ზედ რამე რო დაემართოს.საბამ რო ნახა ასუხები რა თქვა ?
-გული მისდიოდა , მანდ მივხვდით რო 1 % ვეპოტინებით ყველანი .
საავადმყოფოში რო შევიდა და ბიჭები დაინახა ინატრა ლუკას ადგილას ყოფილიყო, ამხელა ტკივილს როგორ იტევდა საბას და ალეკოს თვალები ვერ გაეგო . უსიტყვოდ მიხვდა რომ დრო არ იყო ხვევნა კოცნის , პირდაპირ საოპერაციოში შევიდა , 5 წუთში საბა შეყვა .
- ხო იცი რო ვერ გადაარჩინო მარი გადაყვება , 6 თვის ორსულია და დამამშვიდებებლზე გვიწევს გვერდით პალატაში , რო გაიღვიძებს მხოლოდ კარგი უნდა ვუთხრათ .(საბა)
-ხო იცი გადავარჩენ , 0.1 % გადარჩენის შანსი რომ ჰქონდათ ისინი გადავარჩინე , მაგრამ მინდა რომ დამეხმარო . (გაგუ)
არცერთს ხმა არ ამოუღია 12 საათიანი ოპერაცია ყოველგვარი შესვენების და გართულების გარეშე ჩაუტარეს.
- ორ დღეში გავიგებთ როგორ იქნება 70 % ცოცხალი და ჯანმრთელი ხოლო 30 % ცოცხალი მაგრამ პარალიზებული . ჩაიჩურჩულა გაგუმ და საბა გაატარა გარეთ სადაც ელენესაც მოჰკრა თვალი.
შეხვედრა იყო საოცარი , ორივეს სუნთქვა შეკვროდა . საბას სახეზე ყველა მიხვდა რო ყველაფერი კარგად იქნება . ელენე და გაგუ კი ყველაფერზე კარგად . მერე .... მერე იყო კოცნა , ბევრი კოცნა და ისტორიების გახსენება როგორ შეუყვარდათ ერთმანეთი .
სამ თვეში ყველანი ერთად წავიდა დანიაში სადაც ხელი სთხოვა ელენეს ფერადი ტიტების ელენესივე პლანდატიაში.



№1  offline წევრი DaaDaa

კაარგიიყო <3 მომეწონა
სხვაცუნდა დაწერო იცოდე<33

 


№2  offline წევრი SaLoOme

დიიდი მაადლოობაა ❤❤❤❤ აუცილებლაად ❤❤❤

 


№3  offline მოდერი Kira

aii chemi kvatunia dzalian kargi iyo momewona vgijdebi me shenze ❤️❤️❤️ da am istoriazec❤️ shemdegs velodebi❤️❤️
--------------------
ზვიგენი დაფრინავს!!!

 


№4  offline წევრი SaLoOme

Kira
aii chemi kvatunia dzalian kargi iyo momewona vgijdebi me shenze ❤️❤️❤️ da am istoriazec❤️ shemdegs velodebi❤️❤️


ჩემო კვატო ❤❤❤ მიიყვააარხაააარ.!!! ❤

 


№5  offline წევრი Jeje Lava

ჩომახაშვილიიიიი შენ აღარ ხუმრობ <3 ძალიან, ძალიან,ძალიან კარგი იყო მომეწონა. იმედია კიდევ დადებ ახალ-ახალ ისტორიებს.

 


№6  offline წევრი SaLoOme

Jeje Lava
ჩომახაშვილიიიიი შენ აღარ ხუმრობ <3 ძალიან, ძალიან,ძალიან კარგი იყო მომეწონა. იმედია კიდევ დადებ ახალ-ახალ ისტორიებს.

ჩავამთავრო გამოცდებიიი და აბა რაას ვიიზააამ ❤❤❤❤❤

 


№7  offline წევრი SaLoOme

უი უი უი lol შეცდომებს ნუ იტყვი feel request request love მადლობა <3

 


№8  offline წევრი lesia

კარგი იყო.
დროთა განმალობაში დარწმუნებული ვარ ბევრად მაგარი იქნები, არ შეეშვა წერას.
love

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent