შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

გრძნობები რომელიც არ იმალება ( თავი 2)


6-07-2015, 11:18
ავტორი cancara
ნანახია 1 884

- ვა ლიზა ულამაზესი ხარ თვალს ვერ გწყვეტ მითხრა დაჩიმ და ლოყაზე ნაზად მაკოცა...
- მადლობა დაჩი ვუთხარი და თბილად გავუღიმე...
- ყური მოვკარი როგორ უთხრა სანდრომ ანის რომ დზალიან ლამაზიი იყო...
რესტორანში თვალი მოვკარი ბექას და მის საძმაკაცოს და სასწრაფოდ თამარის გადავჩურჩულე
- თამო ბექა და თავისი საძმაკაცო აქ არის ხედავ...
- ხო ლიზა ვიცი დავინახე ...
- ნახე ბექა როგო გიყურებს მოეწონე აშკარად ვუთხარი გა გამეცინა
- კარგი ლიზა გაჩერდი მიხვდება რომ მასზე ვლაპარაკობთ და ხელი მხარზე ნელა მკრა..
უეცრად გვერძე გავიხედე და ვხედავ გიორგის ( აი ბრმანაწლავის ოპერაცია რო გაიკეთა იმას ისიც იქ იყო ) .უცებ დავიბენი გავოგნდი ძალიან დავიბენი არ ვიცოდი რა მექნა... მოსვენება დავკარგე ერთ ადგილზე ვეღარ ვისვენებდი...
- რა ხდება ლიზა რა გჭირს მკითხა ანიმ??
- ანი გიო გიო აქ არის განერვიულებული ხმით ვუთხარი
- რა რა გიორგი აქ არის ??? სად ??? და რა გჭირს რატო ნერვიულობ თუმცა მეც რას გეკითხები ისე გონი მეც დავიბენი თქვა ანიმ და გაეცინა
- ჩვენს გვერძე მაგიდაზე ზის ეგ და მისი საძმაკაცო ვერ ხედავ ... !!
- ხო ხო დავინახე კრგი დამშვიდდი ლიზ ნუ ნერვიულობ თორემ რამეს მიხვდებიან...
ძალიან დაბნეული ვიყავი სასწრაფოდ საპირფარეშოში გავედი მაგრამ უეეცრად ვიღაცამ ხელზე ხელი მომკიდა და შემაჩერა..
- მეცა გაოგნებული თვალებით შევხედე და ვიკითხე რა ხდება მეგონა რომ დაჩი იყო მაგრამ ჩემ წინ მდგარი გიორგი რომ დავინახე მერე უფრო დავიბენი
- ვა შენ ლიზა არ ხარ იმ დღეს რომ შეგხვდი სულ სხვანაირი იყავი ახლა კი ძლივს გიცანი))) არ მეგონა აქაც თუ გნახავდი ძალიან ლამაზი ხარ...
- მადლობა გიორგი ვითხრაი და ნაზად გავუღიმე
- მანაც გამიღიმა
- ახლა იქნებ ხელი გამიშვა )))
- ააა უიი უკაცრავად ))))
- შეიძლება წავიდე გიორგი მერე ვილაპარაკოთ )))
- აა ხო რათქმაუნდა ლიზა კარგი მითხრა და თვალის მომჭრელი ღიმილით გამიღიმა...
სასწრაფოდ აღარ დავაყოვნე და საპირფარეშოსკენ გავიქეცი ... ლიზა რა ხდება რა გჭირს საკუთარ თავს ვუსმევდი კითხვებს რატომ იქცევი ასე რატომ იბნევი როცა გიორგის ხედავ შენ ხომ დაჩი გიყვარს გამოფხიზლდი ...
უცებ აზზე მოვედი საპირფარეშოდან გამოვედი მაგიდასთან უნდა მივსულიყავი რომ ვიღაცამ ისევ შემაჩერა ...
- ლიზა რა ხდება ხო კარგად ხარ მკითხა დაჩიმ
- შევტრიალდი და ვუპასუხე კი დაჩი კარგად ვარ ვერთობი ))) რა არის ???
- რავიცი ლიზა მე ასე არ მომეჩვენა ძალიან შეწუხებული სახე გაქ და მეთქი რამე ხოარ სჭირს თქო )))
- არა დაჩი დამშვიდდი მე არაფერი მჭირს ნუ ღელავ ვუთხარი და თბილად გავუღუმე ))))
ჩვენ მაგიდას თან მივედი ჩვენი კლასის დამრიგებელს კომპლიმენტი ვუთხარი რა კარგად გამოიყურებით თქო და თან მოვიკითხე ... ))))
- მადლობა ლიზა შენც არაჩვეულებრივად გამოიყურები მითხრა თეა მასწავლებელმა და გამიღიმა
- მადლობთ მას და მეც თბილად გავუღიმე...
- მერე ანისთან მივედი ანი ლამაზო აბა რა ხდება ???
- რავი ყველაფერი რიგზეა მითხრ და გაიცინა....
- კარგია თამარი სად არის ???
- ლიზა აბა სცენისკენ გაიხედე ))))
გავიხედე და რას ვხეავ ბექა და თამარი ძალიან ლამაზად ცეკვევენ ვალსს თან ორივს თვალებში ისეთი დიდი ბედნიერება იბეჭდება რომ ამას ნებისმიერი ადამიანი შეამჩნევდა მათ დანახვაძე გამეცინა )))
ამასობაში სანდრო მოვიდა და ანი საცეკვაოდ დაპატიჟა ... სანდრომ ანის რომ უთხრა ვიცეკვოთო ანი გაქვავდა გალურჯდა გაყვითლდა ... მერე უცებ ხელი მივკარი და გამოვაფხიზლე ... ანი სანდრომ ცეკვა შემოგთავაზა მიდი დათანხმდი ....
- აააა უუუიიი ხხოოო კაარგგიი თქვა დაბნეულმა ანიმ... სანდროს ხელი ხელზე მოჰკი და და საცეკვაოდ წავიდნენ ანი ისეთი ბედნიერი შესციცინებდა სანდროს თვალებში რომ მეცინებოდა იმიტომ კი არა რომ ბედნიერი იყო არამედ იმიტომ რომ გამოშტერებული სახუთ უყურებდა სანდროს და ძალიან მეცინებოდა...
- ლიზა ჩვენ არ ვიცეკვოთ მკითხა დაჩიმ
- რათქმაუნდა მეც არ დავაყოვნე და პასუხი გავეცი...
საცეკვაო მოედანთან ხელიხელ ჩაკიდებული მივედით .. მიხაროდა თუ არ მიხაროდა არ ვიცი ბედნიერი ვიყავი თუ არ ვიყავი არც ეს არ ვიცი... დავიბენი ვერაფერს ვერ ვხვდებოდი მე ხომ დაჩისთან ერთად ვცეკვავდი ბედნიერებისთვის რაღა მაკლდა ??? არ ვიცოდი რა ხდებოდა ყველაფერი თავდაყირა დადგა... მაგრამ აი უეცრად როცა დაჩიმ წელზე ხელი მომხვია და ნაზად თავისკენ მიმიხუტა და მხარზა თავი დავადე მაშინ მთლიანად მასზე გავხდი დამოკიდებული ტანში ჟრუანტელმა დამიარა ვერ ვხვდებოდი რა ხდებოდა თავი სიზმარში მეგონა....
- ლიზა რა ხდება მკითხა დაჩიმ
- და აი უცებ აზზე მოვედი... არა დაჩი არაფერი რა უნდა ხდებოდეს ...
- რავიცი თითქოს რაგაცაზე ნერვიულობ ასეთი შთაბეჭდილება მრჩება
- არა დაჩი გეჩვენება .... ვუთხარი და გავუღიმე...
- ლიზა არაჩვეულებრივად ცეკვავ
- მადლობ შენც.. )))
და აი ცეკვაც დამთავრდა ყველა მაგიდას მიუსხედით და დავინახე როგორ მიოსკუბტა ანი სანრდოს და გამეცინა ... თვალებით ვანიშნენდი რა ხდება თქო მაგრამ ანის ჩემთვის სად ეცალა ის სანდროს ყურებით ტკბევოდა , სანდრო კი ანის ყურებით )))))))))
ამ დროს გვერდითა მაგიდიდან ანუ გიორგი და მისი საძმაკაცო ჩვენ მაგიდასთან მოვიდნენ გვითხრეს რომ დედების და მომავალი დედების სადგეგრძელოაო ნი მოკლედ დედებისო და გვინდა რომ დაგლოცოთო...
ყველამ სასითაოთ წარმოთქვეს სიტყვები და აი გიორგის ჯერიც დადგა...
- და დაიწყო მე მინდა ამ ჭიქით ყველა დედა დავლოცო დავლოცო მომავალი დედები შეიძლება ჩემი შვილების მომავალი დედაც ამ სუფრაზე ზის და არ ვიცი მაგრამ მოკლედ ვნახოთ მომავალი რას გვიჩვენებს ნუ მოკლედ დედებს და მომავალ დედებს და ჩემი მომავალი შვილების მომავალ დედას გაუმარჯოს თქვა გიორგიმ და თან შემომხედა მეც თბილად გავუღიმე და ჩემთვის გულში გავიფ რა ხდება რა მჭირს გმერთო დავიბენი... მაგიდიდან ადგომა დავაპირე და
-გიორგი ჩემთან მოვიდა ლიზა შეიძლება ვიცეკოთ ???
- რავიცი რატომაც არა კარგი ვუთხარი და თბილად გავუღიმე...
გიორგიმ ჩაართვევინა ძალუან წყნარი მუსიკა და წელზე ხელი შემომხვია ისე მჭიდროდ მიმიკრა მისკენ რომ სუნთქვა გამიჭირდა თითქოს ფილთვებს ჰაერი აღარ ყოფნიდა ...
- ლიზა შეიძლება რაღაც გკითხო ???
- კი გიორგი გისმენ ???
- საავადმყოფოში ჩუმად ვითომ მძინარეს სურათი რატომ გადამიღე ???
- დავიბენი არ ვიცოდი რა მეთქვა და აი უცებ რაგაც მოვიფიქრე რატომ და იცი მე ფოტოგრაფობა მინდა და ძალიან საყვარლად გეძინა ამიტომ გადავწყვიტე როგორც მომავალ ფოტოგრაფს ყველაფერს რაც მომეწონება სურათი გადავუღო...
- ლიზა ვიცი რომ მატყუებ შენი თვლები სხვა რამეს ამბობენ
- არა გიორგი თვალებს არ დაუჯერო ისინი ხშირად იტყუებიან და შეიძლება შეცდომაში შეგიყვანონ...
- არა ლიზა ისინი არასდროს იტყუებიან თვალები ადამიანის სულის სარკეა და ისინი ყოველთვის სიმართლეს ამბობენ ... მინდა გითხრა რომ არაჩვეულებრივი თვალები გაქ და თვალებმა გაგცეს ვიცი რომ მატყუებ ფოტო სულ სხვა მიზნით გადამიღე ბიცი შენი თვალებიც ამას ამბობენ მითხრა და თბილად გამიღიმა
- არა გიორგი არ მაინტერესებს რას ამბობენ ჩემი თვალები მთავარია მე რას ვფიქრობ ცეკვა აგარ მინდა მოვშორდი გიორგის მკლავებს და კლასელებს შეუერთდი... ანის მიუახლოვდი და თამარის რომელიც მის გვერდით იდგა
- რა ხდება ბავშვებო ???
- არაფერი ლიზა იცი ბექამ მითხრა მითხრა რომ ვუყვარვარ და უნდა ჩემთან ერთად მთელი ცხოვრება გაატაროს გახარებულმა და ემოციებით სავსემ თქვა თამარიმ ... და თან ძალიან ბედნიერი იყო და იცინოდა.
- რაა ?? როდის გითხრა ვთქვი გახარებულმა მე ))))
- წეღან რომ ვცეკვავდით ყურში ჩამჩურჩულა მინდოდა სხვანაირად მეთქვა მაგრამ ვეღარ მოვითმინეო....
- ააააა რაასს ამბობ რაა მაგარია გადავეხვიე თამარის და მაგრად ვაკოცე... მერე კი ანის ვკითხე ანი რა ხდება ...
- ლიზა იცი იცი სანდროს ვუყვარვარ ვუყვარვარ... არა როგორც მეგობარი არა როგორც კლასელი უბრალოდ მითხრა რომ ჩემთან სულ სხვა ურთიერთობა უნდა...
- მართლა როდის გითხრა ???
- არა არ უთქვამს მთვრალია და რაღააცეებს ბუტბუტებს და მთცრალს წამოცდა... თან მეეუბბნებოდაა ჩუჩუ ანიმ არ გაიგოსო იცი რა სასაცილო იყოო )))
- ვაიმე როგორ მიხარია ასეთ ბედნიერებს რომ გხედავთ ორივეს მაგრად გადავეხვიე და ვაკოცე ...
და შენ მკითხეს ორივემ ერთად
- მე არაფერი და სიმართლე გითხრათ მეც არ ვიცი რა მინდა ...
მერე მაგიდას შეუერთდით ბევრი ვიციეთ დავლიეთ ვიცეკვეთ რამდენჯერმე გიომ და მისმა საძმაჯაცომ კიდევ თქვეს ჩვენს სუფრასთან სადღეგრძელო და გიომ კვლავ დალოცა მისი მომავალი შვილების დედა და მეუღლე... რამდენჯერმე მასთან ერთად კიდევ ვიცეკვე ... დაჩის არაფერი არ უტქვამს მარტო ავი მზერით მიყურრბდა და მიბღვერდა... ანი სანდრო ბექა და თამარი კი ძალიან კარგად ერთომეოდნენ რომ იცოდეთ როგორ აჯაზებდნენ .. მერე ერთი ორჯერ მედა ნინუცამაც შებუბერეთ... ხო მართლა ამ საგამოს ნინუცას შთამბეჭდავად გამოიყურებოდა... და აი ტორტის გაჭრის დროც მოვიდა მაგრამ მე დიდათ არ მადარდებდა ტორტი რადგან არ მიყვარდა საერთოდ არ ვჭამდი ტორტს და არც ეხლა არ ვჭამ... მერე ჩემთან ოფიციანტი მოვიდა და დიდი ყუთით მედოგის ნამცხვარი მომიტანა ... თან წერილი ჰქონდა: "ვიცი რომ ტორტს არ ჭამ და ისიც ვიცი რომ მარტო ამ ერთ ნამცხვარს და ნაპოლეუნს ჭამ ლიზა გემრიელად მიირთვი გაკოცე„.... მაშინვე გიორგის გავხედე და არც შევმცდარვარ ნამცხვარი მან გამომიგზავნა რომ გავხედე თან მე მიყურებდა და თან მიგიმოდა მეც საპასუხოდ თბილად ვუგიმოდი მერე კი სკამიდან ავდექი და მისკენ დავიძარი
- გიო ერთი წუთით შეიძლება ???
- კი რა თქმაუნდა ლიზა
- მადლობა გიორგი ნამცხვრისთვის არ იყო საჭირო ...
- არა ლიზა რას ამბობ ბოლოს და ბოლოს მედაშენ მალე მეგობრები გავხდებით არა ?? დანარჩენს კი...
- რათქმაუნდა ))) ახლა კი უნა წავიდე ჩვენ უკვე მივდივართ ვიშლებით კიდევ ერთხელ მადლობა... მერე უცებ ლოყაზე თბილაფ ვაკოცე და გამოვიქეცი ერთი მიხედვა მოვასწარი და დავინახე რომ გაშტერებული და გაოგნებული მიყურებდა და უკვირდა ჩემი ასეთი საქციელის მაგრამ თან მიგიმიდა )))) მერე ყველა კლასელს სათითაოდ დავემDვიდობე გოგოებიც და მათ შორის ბიჭბიც გადავკოცნე ... სანდრო და ანი ერთმანეთს ძლივს მოვწყვიტე ასევე იყო ბექაც და თამარიც სანამ წამოვიდოდო ერთადერთი დაჩი გა მყაბდა გადასაკოცნი ისიც გადავკოცნე უფროსწორად კი პირველი თვითონ გადამკოცნა ერთი მაგრად ჩამეხუთა და ყურში ჩამჩურჩულა : " დგეს მართლაც რომ არაჩვეულებრივი იყავი პატარავ „
უკვე თითქმის გათენებული იყო სახში მისვლის თანავე საწოლზე დავეხეთქე და ეგრევე ჩამეძინა .... ))))))

ვიცი რომ ბევრი შეცდომა მაქ მარა ტელეფონით ვწეერ და ურევს შემიფასეთ თქვენი აზრი კომენტარში დაფიქსირეთ თუ მოგწონთ და თუარმოგწონთ



№1  offline წევრი pandora

bevrad uketesia wina tavtan shedarebit,shecdomebi shemcitebuli gaqvs da teqstic gamartulia. velodebi shemdeg tavs.warmatebebi <3

 


№2  offline წევრი cancara

pandora
bevrad uketesia wina tavtan shedarebit,shecdomebi shemcitebuli gaqvs da teqstic gamartulia. velodebi shemdeg tavs.warmatebebi <3

გატვალისწინებულია

 


№3  offline წევრი pandora

dzalian mixaria rom shenishvnebs igeb sworad da ara sheuracxyopad <3

 


№4  offline წევრი cancara

pandora
dzalian mixaria rom shenishvnebs igeb sworad da ara sheuracxyopad <3

მე თქვენი აზრი მაინტერესებს

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent