შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ბოლოს მაინც ჩემთან იქნები!!!(1)


8-07-2015, 00:59
ავტორი სპენსერი
ნანახია 4 666

-მარტა მივდივარ მე-ბოლო ხმაზე მიყვირა ჩემა იდიოტმა ძმამ და ოთახის კარი გაიხურა. აუუ ამ დებილს სულ დაავიწყდა არდადაგები როა. ისევ შევიბრუნე ძილი. ალბათ 10 საათი იქნებოდა რომ ავდექი.. ყავა მოვიმზადე და მისაღებში დავბრუნდი. ტელევიზორი ჩავრთე რაღაც ფილმი გადიოდა. ვუყურებდი და ყავას ვსვავდი. უცბად ტელეფონმა დამირეკა.
-ალო მარიტა-გავიგონე სოფის ხმა- რა შვები.
-რავიი შენ? ეხლა ავდექი.
-აუ გამო რა ჩემთან ესე ოთხისთვის მარტო ვარ- მითხრა და გამითიშა. ფინჯანი ნიჟარაში ჩავდგი მოვრეცხე და გარდერობს მივაშურე. შორტები გადმოვიღე,უბრალო მაისური გადავიცვი, თეთრი კედები თმები ავიწიე. ტელეფონი ფული და გავედი.

მე ვარ მარიტა კორსავა. 16 წლის საშუალო სიმაღლის გრძელი ღია ყავისფერი თმით და ღია ფერის თვალებით. სწორი ტანით. მყავს ძალიან მაგარი მშობლები სამწუხაროდ ელხა მივლინებიტ არიან თურქეთში და ზეგ ჩამოდიან. მე კიდე დამტოვეს ჩემ იდიოტ ძმასთან. ჩემ ძმას გიო ქვია. აი უბნის სიმპატიური ბიჭია. ყველა აფანეტებს გიოზე. ამას კიდე ყველა კიდია. ერთი გოგო უყვარს და არ მეუბნება მოვა დრო და გაიცნობო. ოხხ ეს ინკოგნიტობა დაღუპავს ამ დებილს რა. სოფი ჩემი დაქალია ბავშობიდან ერთად ვართ. ჩვენი დედიკოებიც ასე ბავშობიდან მოყოლებული ერთად არიან. სოფის ყავს ძმა რომელიც ხვალ ხვალ ჩამოდის ინგლისიდან. იქ სასწავლებლად იყო წასული. სიმართლე გითხრათ არც მახსოვს როგორია.მარტო მისი სიტყვები მახსოვეს მისი ბავშური ჭკუით ამბობდა ხოლმე -ბოლოს მაინც ჩემთან იქნები..! მხოლოდ ეს. ცხრა წლის მერე იქა იქ დედია ზრდიდა. სოფის გადმოცემით ინგლისში დაიბადა და მშობლებმა დედიდასთან დატოვეს. დატოვეს ცუდათ არ მიიღოთ.. უნდოდათ რომ მათ შვილს დიდი განათლება მიეღო (ბრიტანული) მარტო ის მახსოვს რო ეზოში რეზინობანას ვთამაშობდით. მეტი არაფერი.
უკვე სოფის სახლს მივუახლოვდი. კარებზე დავაკაკუნე.
-პრივეტ,მოდი-მომესალმა და ჩამეხუტა.
-პრივეტ რა შვები აბა- სამზარეულოში შევედი.
-აუუ რავი, გოგო ხვალ სანდრო ჩამოდის და რესტორანზე არიან წასულები მერე ელოს უნდა შევუაროთო-ელო სოფის მამიდაა. უცებ ჩაარაკრაკა და წვენი გამოიღო- და იქ ეხლა არავინ იქნება ვინც მე მევასება და წამო რაა ნათესავებს თავს დავაღწევ- ორივეს გაგვეცინა დდა წვენი მოვსვით.
-კაი მარა რა ჩავიცვა-გავიცინე.
-რავი რამე ძაან სუფრა არ იქნება, პროსტ ჩამოსვლას ავღნიშნავთ რა.
-ფული გააქ ეხლა? მე ტან მაქვს და წავიდეთ ეხლავე და ვიყოდოთ რაღაცეები.
-ეე კაი აზრია წავალ ცავიცმევ და წავედიტ-სოფი ოთახში შევიდა. მეც რა მეკეთებინა იქვე დადებული ნამცხვარი შევნიშნე ვიცოდი ის როდის ჩაიცმევდა და ნამცხვარს შევექციე. არც შევმცდარვარ 2 საათში გამოვიდა სოფი და წავედით.
მაღაზიაში შევედით რაღაცეები ვიყიდეთ. ძაან გამოპრანჭული ყოფნა არ მინდოდა. ლამაზი მთლიანი კაბა კრემისფერი მუხლს ოდნავ აცილებული. სოფიმ მოტკეცილი წითელი კაბა იყიდა. მართლა ულამაზესი იყო.
შოპინგიდან დავბრუნდით სახლში. სოფო ამჯერად ჩემთან წამოვიდა. გიო არ იყო სახლში. ჩვენც მეტი რა გვინდოდა. ტკბილეული წვენები ყვლეაფერი გავზიდეთ მისაღებსი და ვჭორაობდით.
-გოგო თირნიკეს აღარ დაურეკია?-სიცილით მკითხა. ხო თორნიკე ჩვენი სკოლელია ჩვენზე ერთი წლით დიდია რომელსაც მე მოვწონვარ.
-აუ ეგ არ მიხსებო რა-წვენი მოვსვი.
-აუუ რა მაგარია სანდროო ჩამოდისს-კიევ ერთხელ ტაში შემოკრა-მრე წავიდეთ სადმე რა ბათუმში.
-ხოო ვნახოთ. რესტორანი სადაა ისე? რო მოვაგნო რა-გავიცინე.
-კრწანისის რესტორანში 7 საათზე.

კიდევ ბევრი ვიჭორავეთ..დავგეგემეთ ეს ზაფხული..სოფი მალე წავიდა. ცოტ ხანს ტელევიზორს ვუყურე და მლაე გიოც მოვიდა.
-მარიტა მოვედი- დაიძახა და მისაღებში შემოვდიდა- რა შვები აბა? აუ მიდი რაა რამე გამიკეთე.
საჭმელი გავუკეთე.
-ოეე მოდიი-გავძახე და მოვიდა.
-რაღაც უნდა გითხრა .
-სანდორო რო ჩამოდის ვიცი- გამიცინა.
-ხოო და ხვალ მივდივართ რესტორანში.
-ვიცი ვიციი ლექსომ(სოფის და სანდროს მამა) მითხრა. მთელი სასტავი მივდივართ-გამიცინა.
-კაია დედას და მამას ელაპარაკე?
-კიი კიდევ გვიწევს დარჩენაო 2 კვირით-"მახარა" მბავი ჭამას მოვრჩით მივალაგე ყვეაფერი. უკვე 7ხდებოდა. კარზე ზარის ხმა იყო. კარი გავაღე და შემოვიდვა 4 აყლაყი. ჩემი ძმის და ჩემი ძმაკაცები. ლუკა,თედო,ზაზა და ლევანი. ძააან მიყვარს ესენი თითქმის სულ ერთად ვართ ხოლმე. ასე ვთქვათ დღეს სასტავის დღე იყო.მეც სოფის დავურეკე და ვუთხარი გმაოსულიყო. ისიც მალე მოვიდა.

გამარჯობაააა აიი ძალიან მომენატრეთ ჩემოო საყვარელობოოო :დ ღიირს გაგრძელება?



№1  offline წევრი lamazmani

კი გააგრძელე მომწონს კაია მალე გააგრძელე

 


№2  offline წევრი სპენსერი

lamazmani
კი გააგრძელე მომწონს კაია მალე გააგრძელე

მადლობაა <3

 


№3  offline წევრი თეკლა

კარგიაა გააგრძელე .. ცოტა შეცდომებსაც მიაქციე ყურადგება <3

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent