შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

თბილისური სიყვარული


10-07-2015, 21:35
ავტორი dvali123
ნანახია 2 045

უნივერსიტეტის კიბებიდან ჩამოდიოდა ანკა დაქალს სწერდა როცა ვიღაცას შეეჯახაა წაიქცა. უცნობს არც ბოდიში მოუხდიაა სწრაფი ნაბიჯებით გაუყვა დერეფანს.
გაცეცხლებული წამოვარდა ანკა ფეხზე, ძაალიან გააბრაზა უცნობის ქმედებამ. არც წამოაყენა და არც ბოდიშის მოხდა იკადრა. ტანსაცმელი დაიფერთხა და გარეთ გავიდა. ნინუცაც არსად ჩანდა ამაზე უარესად მოეშალანერვები და წინ და უკან მოჰყვა სიარულს თან დაქალს გამწარებული ურეკავდა.
- სად ხარ გოგო ამდენიხანი? ნერვებ მოშლილი ანკა დაქალზე იყრიდა ჯავრს
-ჰო რაიყო დამაცადე მოვდივარ ჰა თითქმის მანდ ვარ.
-დროზე მოდიი თორე იცოდე წავალ.
-ნუ შემჭამე მოვდივართკო.
ტელფონს დებდა ანკა ჩანთაში როცა ისევ ასფალტს ჩაეხუტა. თავიდან ვერ მიხვდა რამოხდა მაგრამ როცა გააცნობიერა რამდოგამარეობაში იყო მიწაზე გაშხლართული ეგრევე წამოხტა უნდოდა ის უცნობი კარგათ გამოელანძღა რომლმაც უკვე მეორედ წააქცია მაგრამ უკვე გვიანი იყო უცნობი უკვე მანქანას ქოქავდა. შორიდან შეძლო ანკამ მამაკაცის ლამაზი ნაკვთების დანახვა. მართლაც ძალიან სიმპატიური იყო. ამ ყვეფერს კი პირ-დაღებული უყურებდა ნინუცა.
-ეს ვინ იყო ჰა? აუ რა ბიჭია იმენა შოკია.
-მორჩი ეხლა თორე ვუთხარი ყველაფერი თემო
-ნუ სულელობ ერთი რა წამო შევიდეთ კაფეში.
- მაშოს არ დაველოდოთ?
-იქ მოვა პირდაპირ წამო
-წამო ჰა
გოგონები კაფეში შევიდნე ანკა თავის საყვარელი შოკოლადის ტორტი და ამერიკანო შეუკვეთა ნინუცამ ხილის ტორტი და კაპუჩინო. გიჟდებოდა ანკა ამერიკანოზე და შოკოლადის ტორტზე. მალევე შეუერთდათ მათ მაშიკო.
- ძაან ბედნიერი ვარ
- ეე რატო?
- მე და გიო ერთად ვართ
-ჰაააა გილოცავთ
- შენდა გიო კიარა პროსტა დღეს ეს ისეთ ბიჭს დაეჯახა რო ყბა ჩამომივარდა
- ვინ ე?
- მე რავიცი გოგო იდიოტია ორჯერ დამეჯახა და არც ერთხელ არმითხრა ბოდიში და არც დამეხმარა დამტოვა იქ ასფალტთან ჩახუტებული. გოგოებმა კიდევ ბევრი იჭორავეს. დაშლას აპირებდნენ როცა ნინუცას თემომ დაურეკადა უთხრა ჩვენც მოვალთ და იყავითო .
თხუთმეტ წუთში მოვიდნენ თემო და გიორგი.
- ჰა რაშვებით გოგოები გაჭორეთ მთელი თბილისი
- ნუუ ნახევარი მაინც ძალიან უყვარს გიორგიც და თემოც. განსაკუთრებით თემო 3 წლიდან ერთდ იზრდებაინ მეზობლები იყვნენ . არც თემოს ჰყავდა და და არც ანკას ძმა ამიტომაც ანკასთის თემო ძმასავით იყო და ხოლო თემოსთვის ანკა დასავით ვინ მოთვლის რამდენი რაზბორკა ქონია თემოს ანკას გამო რამდენი უცემია და რამდენი დაუჭრია კიდეც სასიკვდილოდ.
მხირულობდნენ იცინოდნენ ამდროს კი ხმაურით გაიღო კარები ღიმილით გაიხედა კარებისკენ ანკამ მაგრამ ღიმილი სახეზე შეეაშრა როცა უცნობი ამოიცნო.
ეს ჩემი პირველი ისტორია. ძალიან გთხოვთ ძალიან მკაცრადაც ნუ შემაფასებთ



№1  offline წევრი cancara

კაია კაი მალე დადე

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent