შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ჩემო თაფლისფერთვალებავ "3"


14-07-2015, 17:56
ავტორი maridb
ნანახია 2 505

ახლა უკვე ვუპასუხე "კარგად შენ? და რომელი ხარ?"
პასუხი მალევე მოვიდა: "მეც კარგად დთო ვარ"
დათოს ხსენებაზე სულ გადავირიე ჯერ ფიქრი დავიწყე ვინ დათო ვითომ ჩემი ახალი კლასელიი ჩემს გვერდზე რომ ზია მაგრამ არა არა ხმას ძლივს იღებს და ამას არ მომწერდათქო მოკლედ სულ დავიბენი და ასე მივწერე: "ახალი კლასელი დათო შენ ხარ?"
"არა არ შენი კლასელი არ ვარ შენი ძმის კლასელი ვარ"
ეს რომ წავიკითხე სულ გავაფინე ვაიმე ჩემი დათო იყო ცჰემი დათუ რომელიც მე ასე ძალიან მომწონდა საწოლიდან წამოვხტი ისე გამეხარდა. "აჰა გასაგებია დათო" მხოლოდ ამის მიწერა მოვახერხე მერე კი დავფიქრდი კი მაგრამ რატო მომწერა, მან ხო არ იცოდა რომ მე მოწონდა თან ახლო არც ვიცნობდი ამ ფიქრებში მალე ჩამეძინა.
სკოლის დღეები უღიმღამოდ და ჩვეულებრივად გადიოდა ამ ხნის განმავლობაში ერთ გოგოს ძალიან დავუახლოვდი ჩემი პარალელი იყო მარიამი ერქვა ძალიან კარგი ბავშვი აღმოჩნდა სულ იღიმებოდა და სულ პოზიტიურ განჯწოდაზე იყო. მხოლოდ მასთან და ნინისთან ვიყავი ახლოს სკოლაშიც და სკოლის გარეთაც. სხვებს ვერიდებოდი რადგან სულ ბოროტი თვალებით მიყურებდნენ. სანდრო როდესაც მიყურებდა სულ იღიმებოდა, მის ღიმილიან სახეს რომ ვუყურებდი საოცარი გრძნობა მეუფლებოდა.ის მართლა ძალიან სიმპატური გახლდათ, მაღალი გამხდარი ქერა თაფლისფერთვალება, რომ ვფიქრობდი მასზე არ მინდოდა აღიარება მაგრამ ცოტა არ იყოს და მომწონდა. საღამოს მე ნინი და მარიამი სასეირნოდ წავედით ბევრი ვილაპარაკეთ სკოლაზე და ბავშვებზე მათ შორის სანდრზეც.
-ბავშვებო რღაც უნდა გითხრათ მივმართე მე მათ,სანდრო მომწონს,
-მართლა რა კარგია მითხრა მარიამმა.
- ოფ დიდი ვინმეც მოგწონს თქვა ნინიმ უკმაყოფილოდ.
-კარგი რა ნინი სანდრო ჩემი კლასელია და მე უფრო კარგად ვიცონ.უთხრა მარიამმა ნინის
-უფ კაი რა რომ შეხედავ ეგრევე ეტყობა რაც არის.
მარიამი დადებითად ახასიათებდა სანდროს ნინი კი სულ უარყოფითად აგარ ვიცოდი ვიცოპოდი ვისთვის დამეჯერებინა
- კარგით რა გოგოებო თუ ასეთ ამბავსასტეხდი9თ საერთოდ არ გწტყოდით ვუთხარი უკმაყოფილოდ.
სახლში მივედი და ეგრევე მდივანზე დავენარცხე,
- დედაააა დედააა საბააა მარიამმ სად ხართ ხალხო
-რას ყვირი გოგო დედა სახლში არაა მარიამს კი სძინავს, სად იყავი აქამდე?დამიბღვირა ჩემმა ძამმ
- ვაიმე სბა მომიტაცეს და ძლივს დავიხენი თავი, ვსეირნობდი ნინისთან და მარიამთან ერთად ვიყავი. ნერვები მომეშალა და ყვირილი დავიწყე,
-წესიერად ილაპარაკე გოგოო დამიბვირა საბამ.
-რა შარზე ხარ ბიჭო რა გინდა წადი დაიძინე ვუთხარი და თავის ოთახში შევაგდე.
სურვილი დამეკარგად ჭამის არადა როგორ მშიოდა.
ჩემს ოთახში ავედი რააც ფილმი ვიპოვე დავწექი და ჩავრთე. დაღლილობით მალე ჩამეძინა შუაღამისას კი ტელეფონის ხმამ გამავიძა ავიღე და საგღაც ვისროლე ვინ უნდა ყოფილიყო ამ შუაღამისას ვთქვი და გავაგრძელე ძილი.დილით კი ავდექი და ტელეს მივვარდი მაინტერესებდა ვინ იყო. სმს ყოფილა უცხო ნოიმრიდან:"გამარჯობა სალომე ალბათ ახლა გძინავს მაგრამ არ შემეძლო არ მომეწერა, თუ შეგიძლია ხვალ სკოლის შემდეგ შემხვდი სალაპარაკო მაქვს. დათო ვარ"
ვკითხულობდი და არ მეჯერა რომ ეს დათომ მომწერა ხუთჯერ მაინც წავიკითხე სმს. რა მიმეწერა რა მეთქვა არ ვიცოდი.




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent