შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

აუხსნელად მიყვარხარ


15-07-2015, 19:05
ავტორი nine
ნანახია 2 072

ერთი..ორიი...სამიი და აი უკვეე ამოვისუნთქე... მაგრამ მზემ თვალეთში დამაჭყიტა და ისევ ფსკერისკენ გადავწყვითე გაცურვა, თუმცაა ფეხის კოჭთამ საშინელი ტკივილი ვიგრზენი, ხელი წავივლე და ვცადე მასაჟით გამეხსნაა დაჭინული "ნერვი"თუმცა მივხვდი ფეხს ვეღარ გავაქანებდი რადგან წამიერი მოძრაობაც კი საშინელ ტკივილს მაყენებდაა... შევეცადე არ ჩავძირულიყავი და როგორმე მომეხერხებინა ბუნიოკთან მისვლა რომელიც არც თუ ისე შორს იყო ჩემგან, როგორღაც მივცურე მაგრამ წელთან ვიღაცის ხელი გიგრძენი, მივიხედე მაგრამ სახე ვერ დავინახე, ცდილობდა ნაპირისკენ გავეყვანე რაც საბოლოოს გამოუვიდა კიდეც.
ნაპირთან გამიყვანა დაა ქვებზეე წამოვწექი ფეხი ისევ ძალიან მტკიოდა და ამ დროს მესმის
-ნინა,რა მოგივიდა? გოგო კარგად ხარ?_ მესმის აღლვებული ხმა დაქალის.
- კი ქეთა კარგად ვარ_ და ქეთას გავუღიმე იმისათვის რომ აღელვებული მეგობარი დამემშვიდებია.
მაღლა ავიხედე, მზემ ისევ თვალებში მომანათა, ხელი შუბთნ ავიფარე და დავინახე ის ვინც წყლიდან ამომიყვანა.
- მადლობა_და მადლიერების ნიშნას გავუღიმე მანაც გამიღიმა არაფრის მითხრა და მიტრიალდა. თვალი გავაყოლე მაგრამ ქეთას ხმაზე ისევ უკან მივიხედე, რაღცას მეუბნებოდა თუმცა არ მომისმენია და ისევ უცნობს გავხედე რომელიც უკვე დამეკარგა აღარ ჩანდა. თვალებით მოვძენმე თუმცა ამაოდ არსად ჩანდა ...
- ქეთა გეყოფა ქოთქოთი უბრალოდ ფეხი დამეჭიმა_ ვუთხარი მეგობარს რომელიც გვერდით მეჯდა და მსაყვადურობდა ზღვაში ღრმად შესვლის გამო.
ფეხმა უკვე გადამიარა და წამოვდექი ქეთას ვთხოვე სახში წავსულიყავით რადგან ძალიან დაგლილი ვიყავი. ქეთამ მაისური და შორტი ჩაიცვა. გამომხედა.
-შენ ასე აპირებ წამოსვლას?
_ ქეთა ეს ბიჭი ვინ იყო იცნობ?_ ვკითხე მეგობარს რომელიც ნახევარ ბათუმს იცნობდა.
- ვისზე მეკითხები_ინტერესიანი თვალები მოავლო პლიაჟს.
- ახლა რომ ამომიყვანა წყლიდან
- არა, თუმცა გიორგი ქვია.
- აბა არ ვიცნობო?!
- ხო არ ვიცნობ მაგრამ როცა ამოგიყვანა წყლიდან ვიღაც გოგომ დაუძახა და გავიგონე...ისე სიმპატიურია_ეშმაკურად გამიღიმა ქეთამ.მეც გაუღიმე._ რაო მოგეწონა?_და გაიცინა.
- არა უბრალოდ დამაინტერესა ვინ გადამარჩინა_თვალები ავარიდე და მაისური ჩავიცვი..ქეთამ ერთი შემომედა და ისევ გამიღიმა..
წამოსვლისას პლიაჯს თვალი მოვავლე თუმცა ვერსად დავინახე, სათვალე გავიკეთე და ველოსიპეტის სკამზე დავჯექი და პედლები დავატრიალე...
.....................................................................................................
აბაზანიდან გამოვედი, პირსახოც მოხვეული და პირდაპირ საწოლზე დავეშვი.. ჩამეძინა. საღამომდე მეძინა ..შემდეგ კარებზე კაკუნმა გამაღვიძა და დედაჩემი შემოვიდა :
- ნინა გაიღვიძე?
- კი დედა. რამე მოხდა_ჯერ კიდე დახუჭული თვალებით ველაპარაკებოდი
-არა არაფერი უბრალოდ გავდივართ და გაფრთხილება მინდოდა_ და ჩემი ღია ფერის პომადა წაისვა
-სად მიდიხართ?
- მამაშენს დაურეკა სანდრომ და კატერით გასეირნება დაგეგმეს მეუღლეების ერთად..
- მერე შვილები?_ უკმაყოფილო და დაღვრემილი სახით გავხედე
- შვილები იმაზე მეტად ერთობიან და სეირნობენ ვიდრე ჩვენ როდესაც თქვენი ასაკის ვიყავით_გამიღიმა და შემომხედა_შენ კიდე ეგ პირსახოცი მოიხსენი და ჩაიცვი ხომ იცი არ მომწონს ეგრე რომ იქცევი შენ უკვე 22 ხარ რა გავიწყდება?_უკმახოფილო ტონით მითხრა და ოთხიდან გავიდა..
ავდექი ჩემი სიზარმაცის მაგალითი სახეზე იყო თმები ჯერ კიდე სველი და ჩახვეული მკონდა. გავიშალე, ჩავიცვი და ოთახიდან გავდიოდი თუმცა ტელეფონმა დარეკა, დავხედე ქეთა იყო :
- რას შვრები? უკეთ ხარ?
- კი ახლა გავიღვიძე
- ახლა გაიღვიძე? _და გაეცინა_ აჰა გასაგებია ისევ დედაშენმა გაგაღვიძა საყვედურით ჩაიცვი ეგრე ნუ გძინავსო_ და უფრო გულიანად გაიცინა..
- გოგო მოგკლავ_ და მეც გამეცინაა.
- კარგი ეგ იქეთ იყოს და საღამოს რას აფირებ?
- მე არაფერს..
- რატო?
- ვიცი რომ შენ რაღაც გექნება დაგეგმილი ასე რომ მაგაზე ფიქრით თავი აღარ შევიწუხე_ და გავიცინეე.
- უხ, სულ როგორ ჩემს იმედზე უნდა იყო_ქეთამაც გაიცინა_კარგი მაშინ ჩაიცვი უკვე 9 სააათია დამოგივლი და კლუბში წავიდეთ.ბაჩომ დამირეკა იქ ვიქნებითო.
- ყველანი
_არ ვიცი მივალთ და გავიგებთ.
ტელეპონი მაგიდაზე დავდევი ჩავიცვი და დაბლა ჩავედი ..ჩემები უკვე გასულიყვნენ.მაცივრიდან წვენი გამოვიღე თუმცა ჭიჩაში ჩასხმა ვეღარ მოვასწარი, ისევ დარეკა ტელეფონმა მივხვდი ქეთა იქნებოდა გასაგები ჩანთიდან ამოვიღე დაა კარი მივიხურე..
............................................................................................................
-როგორც ყოველთვის შესანიშნავად გამოიყურები ნინა_გამიღიმა ბაჩომ და გადამკოცნა.მადლობის ნიშნად გავუღიმე_შენც შეურადარებელი ხარ ქეთა_და ქეთას გადაეხვია..
კლუბში უამრავი მეგობარი იყო შეკრებილი ამასთან უცნობებიც..დასალევი მოიტანა ბაჩომ და გოგოებს მოგვაწოდა.. დავლიე თუმცა ხმაურმა ძალიან შემაწუხა და სანაპიროძე გასვლა გადავწყვიტე. თუმცა იქ ნანახის შემდეგ თვალები გამიფართოვდა შემცხვა და კლუბში შევბრუნდი და აი ნაცნობი სახე დავინახე..გიორგი დამეღიმე და გულს მისი დანახვა ესიამოვნა არ ვიცი რატომ მაგრამ მომეწონა. ჩემი გაღიმება გიორგის დანახვაზე ქეთას რათქმაუნდა არ გამოპარვია და ბაჩოს მიუბრუნდა;
- ეს სიმპატური ბიჭი ვინ არის?_ქეთამ გიორგიზე ანიშნა ბაჩოს, ბაჩომ გიორგის გახედა და ქეთას უთხრა
- არ ვიცნობ თუმცა ვიცი რომ ანრის მეგობარია და თბილისიდან არის დასასვენებლად ჩამოსული. რა მოხდა მოგწონს?_უკმაყოფილოდ კითხა ბაჩიმ ქეთას..( ბაჩოს დიდი ხანია მოწონს ქეთა თუმცა იმის გამო რომ მე და ქეთა ერთად ვსწავლობდით თბილისში და ბაჩო მის ნახვას ვერ ახერხებდა მისთვის არაფერი უთქვია თავისი გრძნობების შესახებ)
- მე არა..თუმცა ძალიან სიმპატიურია_ქეთამ ბაჩოს თვალები მოარიდა და მე შემომხედა გამიღიმა.
მოვტრიალდი საპირფარეშოსი შევედი თმები გავისწორე..უკან გამოვედი ტელეფონმა დამირეკა ჩანთაშივიქექებოდი ვცდილობდი მეპოვა და ვიღაცას დავეჯახე.. კაბა მთლიანად წითელი კოქტეილით მკონდა დასვრილი საშინლად გავბრაზდი..
- იდიოტო, შენ რა წინ არ იხედები ?ნახე რა ჩაიდინეე კაბი სულ გამიფუჭე.._გაბრაძებულმა ვუთხარი ისე რომ არც შემიხედია ვინ იყო..
- მე? მე არ ვიხედები წინ? შენ თვითონ არ დამეჯახე?._უკმაყოფილო ტონით მიპასუხა უცნობმა..
ხმა მეცნო ავიხედე და გიორგი შემრჩა..რომელიც გაბრაძებული თვალებით მიყურებდა...მიუხედავად იმისა რომ წყლიდან ამომიყვანა კაბის გაფუჭებამ საშინლად გამაბრაზა..
- სულაც არა შენ თვითონ დამეჯახე და ჩემი ახალი კაბა გამიფუჭე_ბავშვივით ვუპასუხე და გულში ჩემს ნათქვაზე გამეცინა..გიორგი ამაზე გაღიზიანდა
- მართალია ლამაზი კაბაა, მაგრამ გასუქებს_მითხრა გამიღიმა და მიტრიალდა
თვალები დავჭყიტე,,საშინლად გავბრაზდი ....არ ველოდებოდი ასეთ ნათქვამს....


პ.ს გამერჯობათ მე ახალია ვარ.. ადრე ვწერი თუმცა დიდი ხანია არ დამიწერია..თუ მოგეწონათ გავაგრძელებ.....



№1  offline წევრი nino(g)

kargia gaagrdzelee..ar daigviano xolmee

 


№2  offline წევრი Paw777

კარგი დასაწყისია.წარმატებები.[spoiler][/spoiler]

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent