შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

მაინც აგიფეთქებ ფიქრებს! (7)


16-07-2015, 12:26
ავტორი buchi
ნანახია 1 821

მალე გოგოებიც მვდნენ.
-სად ხარ ჩვენკიდე გეძებდით(მარი)
-სანდრო დავინახე და არ მინდოა ნახვა.
-კაი რა ესე ხო არ დაიმალები სულლ?ხვალ დილით გამოგვივლის,შენთან საქმე აქვს.
-არმინდა მაგასთან ლაპარაკი.
-კაი რა,ბავშვივით ნუ იქცევი(ანი)
-მეძინება დამაძინეთ.
დილით თვალები გავახილე და ქეთა დავლანდე ყავის ფინჯანით ხელში მადგა თავზე.
-რა გოგო მყავს,ფინჯანი გამოვართვი და იქვე ტუმბოზე დავდე.მიდი ეხლა ადექი და ვისაუზმოთ კაფეში ჩავიდეთ.
-კაი ჩადით და ჩამოვალ.სააბაზანოში შევედი,მოვწესრიგდი,ჯინსის შორტი და თეთრი თავისუფალიმაისური გადავიხვი,თეთრი კეტები და კაფისკენ წავედი.სანდროც იქ დამხვდა.
-ნათი როგორ ხარ,მაშინვე ფეხზე წამოდგა და გადამკოცნა.
-არამიშავს,შენ?ნაძალადევად გავუღიმე.
-შენთან საქმე მაქვს.
გოგოები წამოდგნენ და მარტო დაგვტოვეს.
-ნათ,გიოზე უნდა დაგელაპარაკო.
-სანდრო გთხოვ რაა...
-რას მთხოვ რას?როდემდე უნდა იყოთ ასე,ის იქით იტანჯება შენ აქეთ.
-იტანჯება?კარგი რა ნუ მაცინებ.
-სერიოზულად გეუბენბი,ერთმანეთს უნდა დალეაპარაკოთ.მემგონი ბევრი რამე გაქვთ გასარკვევი.
-გასარკვევი აღარაფერია სანდრო,ყველაფერი ჩემიყურით მოვისმინე.საკმარისია.სკამიდან წამოვდექი და სახლისკენ ავიღე გეზი.
-რა ხდება?(ანი)
-არაფერი,მობეზრებულად ავიქნიე ხელი.გოგოები სანდროსთან შეცვივდნენ.
-სან რა ხდება შენ მაინც თქვი(მარი)
-რაზე ლაპარაკობს ნათია,რაღაც მოვისმინეო.
-აა,ისა არაფერი(ქეთა)
-აუ მეგონი საკმარისია რა ამდენი მალვა(ანი)
-რა ხდება აღარ იტყვით?
-მე გეტყვი,ნათიამ რომც არ გამცეს ხმა მაინც ვიტყვი,ხომ უნდა გავარკვიოთ ბოლოსდაბოლოს რა ჯანდაბა ხდება(მარი)
-ხოდა გისმენთ.
-რაღაც ანაწერს მოუსმინა ნათიამ,სადაც გიო ამბობდა რომ ერთობოდა და ნათია ეკიდა და მსგავსი რაღაცეები.
-რააა?საიდან რა ჩანაწერი.
-ხო,ჩანაწერი.ნათიას აქვს თბილისში სახლში.
-ღადაობთ ტო.აქამდე რატო არაფერი თქვით?
-ნათია გადაირია,თუ რამეს იტყვით სამუდამოდ დამკარგავთო და ისე მოიქცა ვითომ ეკიდა გიო.სანამ ის დამასწერბს მე დავშორდებიო.
-ოოო,ეს გოგოები რა შტერები ხართ რა ნერვებს მიშლით.
-სანდროოოო!!!!(მარი)
-კაი დაიკიდე,მისმინე,ის ტიპი ვინ იყო წუხელ რო...ანიმ არ დაასრულებინა მე და ქეთამ გავიცანით ეგ ბიჭები და ნათიას გავაცანით ერთერთი გვინდოდა ყურადღება გადაეტანა.
-თქვენ მე გამგიჟებთა,ამ ყურადღების გადატანის გამოგიო გამიქციეთ წუხელ და ტელეფონსაც არ პასუხობს.
-რააა?გიო აქ იყო??ერთხმად შეჰყვირეს.
-ხო იყო და მაგ ტიპთან რო დაინახა გიჟივით გავარდა.
-აუუუ,არარსებოობს.რა უბედურებაა.(ქეთა)
-ეგეც თქვენი ყუადღების გადატანა.გიოს უნდა დავუკავშირდე როგორმე.სანდრო წამოდგა და გარეთ გავიდა.
-არაფერს ამბობს ესეც,ნერვებს მიშლიან რა!!!(მარი)
გიოს ნაამბობი
თბილისში 4საათზე ვიყავი,გიჟივით დამყავდა მანქანა,სახლში მას შემდეგ მივედი რაც ბარში გემრიელად გამოვთვერი,ათასი ფიქრი მიტრიალებდა სახლში მისულს,ეს როგორ მოხდა,როგორ დავშორდით ასე ერთმანეთს.ვგრძნობდი როგორ მტკიოდა ნათიას გახსენება,ჭკუიდან მშლიდა იმის აღიარება რო არ ვუყვარდი.ხმამ გამაღვიძა,სანდრო რეკავდა
-გისმენ.ნამძინარევი და ნაბახუსევი ხმა ძლივს გავაგონე.
-რა იყო შე...მა სად წახვედი წუხელ.
-თბილისში ვარ.
-ბიჭო მისმინე,რაღაც ისე ვერაა,რაღაც ჩანაწერზე ლაპარაკობენ სადაც შენ ამბობო რო ნათია გკიდია და არ გაინტერესებს რა ჯანდაბა ხდება?
-რაა?რა ჩანაწერი ტო.
-არვიცი,ნათიასთან მიუტანია ვიღაცას დისკზეა ჩაწერილი შენი ლაპარაკი.
-ფუ ამის
-ხოდა კაროჩე მაგის გამო დაგშორდა,გოგოებისთვის უთქვამს არცერთმა არაფერი უთხრათო და ამათაც სოლიდარობა გამოუცხადეს.
-ის ჩანაწერი უნდა ვნახო სად არის?
-ნათიასთან სახლში.
-როგორმე შევალ.ტელეფონი საწოლზე მივაგდე და გიჟივით წამოვხტი,ჩავიცივი და სახლიდან გავვარდი.ნათია მე-4 სართულზე ცხოვრობდა,სხვა გზა არ იყო აივნიდან უნდა ავმძვრალიყავი,ძალიანაც არ მაჭირვები,მაგაზე ფიქრის დროც არ მქონდა მთავარი იყო როგორმე სახლში შევსულიყავი.ბევრი ძებნის შემდეგ დისკს ნათიას საძინებელში მივაგენი და სწრაფად ჩავრთე მისივე ნოუთბუქში,ჯანდაბააა!ამის დედაც... იმ ნაბი...ვარმა ჩაიწერა და თავის სასიკეთოდ გამოიყენა!სისხლმა ტვინში ამასხა,მაგრამ იმ სი..თან წასვლა და ჩხუბი არ ღირდა გამოდიოდა რო ტყუილად ვიწვალეთ ამდენი და ამდენი რამ ტყუილად გადავიტანეთ.ნათია უნდა მენახა.მანქანაში ჩავჯექი და ქობულეთის გზას თავიდან დავადექი.
ოთახში შევედი და დედასთან დავრეკე,უტას ველაპარაკე.ძალიან მენატრებოდა.მერე გამოვიცვალე გოგოებიც ამოვიდნენ.არცრთს სიტყვა არ დასცდენით გიოზე,არც არაფერს მეკითხებოდნენ.პლაჟზე გავედით,ბიჭები (გიგა,ალეხანდრე და დემეტრე)უკვე იქ იყვნენ,მივესალმეთ და წყალში შევედით,ცოტახნს წყალში ვერთობოით ვყვინთავდით ვეჯიბრებოდით ვინ შორს გაცურავვდა,ბიჭებმა მოგვიგეს და საღამოს რესტორანში წამოსვლაზე თანხმობის გამოცხადება მოითხოვეს მოგების ნიშნად.ჩვენც დავთანხმდით.ამასობაში სანდროც გამოჩნდა,მარის გვერდით მოთავსდა და ჩვენი არსებობა საერთოდ აღარ ახსოვდათ.რესტორანში წამოსვლაზე ისინიც დაგვთანხმდნენ.
-ნათ,დემეტრემ რაო წუხელ?(ანი)მკითხა ანიმ როდესაც ბიჭბეი პლაჟიდან გაიგულა(სანდრო ნაყინების საყიდლად იყო გასული)გოგოები სმენად გადაიქცნენ
-არაფერი,ვსაუბრობდით.ძალიან კარგი ბიჭია.
-მოგწონს?(გამომცდელად იკითხა ქეთამ)
-გაგიჟდით?რა მომწონს?საერთოდ აღარავისთან ურთიერთობას არ ვაპირებ!თანაც შეყვარებული ჰყავს?
-რააა?
-ხო,რაღაც გაუგებრობის გამო იცხუბეს დარწმუნებული ვარ შერიგდებიან.
-რა დამთხვევაა,ორი გულგატეხილი.ხითხითედნენ გოგოები.
-სასაცილოსაერთოდ არ არის ის რაც მე დამემართა და არ მგონია ამის გახსენებაზე ოდესმე გამეცინოს.
-ვინ იცის,ხომ გაგიგია არასოდეს თქვა არასოდეს ანიმ ეშმაკურად გამომხედა.სანდროც გამოჩნდა ნაყინებით ხელში.5საათისთვის სახლში ავბრუნდით და საღამოსთვის მზადება დავიწყეთ.8საათისთვის ყველა რესტორანში ვისხედით და ვერთობოდით,ცოცხალი მუსიკისფონზე ზოგი ცეკვავდა ზოგი,ვითომ ცეკვავდა.ჩვენ ვლაპარაკობდით,რაღაცეებს ვიხსენებდით.დიტო ელენესთან ერთად მობრძანადა,როგორც გაირკვა ქალბატონი შეურიგდა და ჩამოაკითხა,ისეთი ბედნიერი იყო დემეტრე არაფერი აღარ ახსოვდა,მიმეორებდა რომ მეც უნდა ვალაპარაკებოდი.სანდრო და მარი გუგულებივით ისხდნენ გასუსულები და ერთმანეთს ეკვროდნენ.ანი და ქეთა გიგასთან და ალექსანდრესთან ერთად ცეკვავდნენ.
-ნაათ,წამო რაა ვიცეკვოოთ(ანი)
-კაი, თორემ ამ წყვილებთან სულ გამოვშტერდი))))სასაცილოდ ცეკვავდნენ გოგოები და მეც ავყევი როცა უკნიდან ვიღაცის ძლიერი ხელებ ვიგრძენი წელზე და ისე მიმიკრა სხეულზე შემოტრიალებას ვერ ვახერხებდი,ვერც ვითავისუფლებდი სხეულს.

გუშინ რაღაც საქმეების გამო ვერ მოვახერხე დამედო,ბოდიშს გიხდით და ველოდები თქვენს კომენტარებს :*:*



№1  offline წევრი cancara

Kაია კაი მალე დადე

 


№2  offline წევრი ana_180814

kaiaaa mqle dade

 


№3  offline წევრი vighaca

Nu exla ratqmaunda gio) iqneba male Dade da didi tavebi

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent