შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

გრძნობები რომელიც არიმალება (თავი 6)


17-07-2015, 09:41
ავტორი cancara
ნანახია 2 091

მეორე დღეს მედა გიორგის ერთმანეთზე ჩახუტებულებს გაგვეღვიძა... თვალები გავახილე და გიორგის უკვე ეღვიძა მხოლოდ თმაზე ნაზად მეფერებოდა და თან შუბლზე მკოცნიდა და იცინოდა...
- ვა გაიღვიძა ჩეემმა ცოლმა ?
- რაა რა ცოლმა ?
- ხო აბა გუშინდელის მერე ცოლუკა ხარ უკვე აბა რა ხარ ?
- რა რა გუშინდელის მერე წამოვჯექი და კითხვის ნიშნის თვალებით დაბუწყე ყურება...
- რა არ გახსოვს პატარავ ?
- გიორგი გუშინ რა მოხდა რა გუშინდელს მერე სხვანაირად როგორ შეიძლება ? ნუთუ ? ტირილი დავიწყე მე
- კარგი პატარავ დამშვიდი რა გატირებს ?
- როგორ როგრ თუ რა მატირებს მე მე...
- კაი გოგო რა გჭირს დამშვიდი ჯერ კიდევ ქალიშვილი ხარ !
- აუუ გიორგი რა დამპალი ხარ ვუთხარი და ბალიში დავარტლი თან ზემოდან დავახტი და ხელებს ვუქნევდი აქეთ იქით... მერე კი ამომატრიალა და ახლა თვითონ დამაწვა ზევიდან..
- დამშვიდდი პატარა ქალბატონო რა გჭირს ტო ?
- როგორ თუ რა მჭირს გული გამიხეთქე...
- გოგო აბა ცოლი რო გიწოდო მაინდა მაინც რამე უნდა მოხდეს ? და ისედაც ხომ იცო არა რომ ადრე თუ გვიან მაინც მოხდება არა ეას ? და რა ისტერიკებს მართავ ტო ვიხუმრე სხვა კი არაფერი ისე ასეთი ქაჯი რამ შემაყვარა გმერთო რა დავაშავე... თქვა და სიცილი დაიწყო..
- ხოდა შეგიძლია გადაიყვარო ! ვუთხარი და მოვიშორე
- ეეე რეებს ბოდავ გოგო არ გამაბრაზო მაგას როგორ მეუბნები ? როგორ გადაგიყვარო ?
- ჰომ თქვი ასეთი ქაჯი რამ შემაყვარაო ხოდა გადამიყვარე თქო რაღა გინდა ?
- ხომ იცი არა რო ვერ გადაგიყვარებ ?
- არ ვიცი !
- რა არ იცი ჩემო პატარავ ?
- გადამიყვარებ თუ არა ან საერთოდ თუ გიყვარვარ ეგეც არ ვიცი !
- ლიზა მაგას როგორ მეუბნენი ? გინდა დაგიმტკიცო რომ მარტო შენ მიყვარხარ და შენთან ერთად მთელი ცხოვრების გატარება მინდა ?
- კი აბა როგორ ?
გიორგი ადგილიდან წამოხტა სწრაფად ხელში ამიყვანა მხარზე გადამიგდო და გასასვლელისკენ გაიქცა
- გიორგი სად მივდივართ დამსვი რა გჭირს ბიჭო ვუყვიროდი მე !
- ნუ ფართხალებ და ნუ წიკვინებ მოკეტე და გაჩერდი !
- წესიერად ბიჭო !
გიორგიმ გარეთ გამიყვანა და მანქანაში ჩამტენა მერე სასწრაფოდ თვითონაც მანქანაში ჩაჯდა თავისი ადგილი დაიკავა და მანქანა ადგილიდან დაძრა ..
- გიორგი სად მივდივართ
- სადღაც...
- ბიჭო ვერ ხედავ შენი პერანგის ამარა ვარ ასე სად მიგყავარ რას ვგავარ!
- მერე მანქანა გააჩერა და შემომხედა... და თქვა მე ასეთიც შიძლია ცოლად მოგიყვანო!
- რაა ?
- რაც გაიგე თქვა და მანქანა დაქოქა...
- გიორგი მოიცადე ასე არა ! ნუ გაგიჟდი !
- გოგო შემ გამაგიჟე შენ და საერთოდ სულ შენი ბრალია ქალბატონო ლიზა კობახიძე რო თვით გიორგი ბურდული ასე გიჟივით იქცევა !
- აჰაჰ ჩემი ბრალია არა ?
- ჰომ !
-კარგი იყოს ჩემი ბრალი ! მაგრამ ახლა მოვითხოვ რომ სასწრაფოდ უკან დაბრუნდე !
- არა !
- როგორ თუ არა !
-ჩინურადდ ვლაპარაკობ ლიზა რო ვერ გაიგო ?
- აბა სად მივდივართ ? წყნეთიდან უკვე საკმაოთ შორს ვართ და !
- თბილისში ვბრუნდებით !
- მერე აქამდე გეთქვა აღარ შეგეწინააღმდეგებოდი !
- ახლა ხო გითხარი ! ხოდა გაჩუმდი !
გზაში აღარაფერი მითქვამს მაგრამ სიმართლე გითხრათ ვერ ვხვდებოდი რატომ მიიღო გიორგიმ ასეთი გადაწყვეტილება მან მითხრა გინდა დაგიმტკიცო რომ მიყვარხარ და შემთან მთელი ცხოვრების გატარება მინდაო და ახლა უკან თბილიში მაბრუნენს აღარ ვიცი რა ვიფიქრო გამაგიჟა რა ამ ბიჭმა ! იმდენ რამეზე ვფიქრობდი რომ ვეღარც კი მივხვდი როგორ მივედით ჩემ სახლთან !
- ლიზა წამოდი უკვე შენ სახლთან ვართ...!
- კი მაგრამ მე ფეხზე არაფერი მაცვია ასე ხო ვერ გადმოვალ ?
- ხოდა როგორც წამოგიწვამე ისე შეგიყვან !
- არა მოიცადე ცოტა ნაზად... მაგრამ ვინ მოგისმინა უცებ ხელში ამიყვანა , მხარზე გადამიგდო და სახში შემიყვანა ...
გიორგიმ ჩამომსვა სახში რომ შევედით მაშინ მივხვდი თუ როგორ მომნატრებია ჩემი სახლი ჩემი ოთახი ჩემი ოჯახის წევრები დედა დე დედიკო დე დავიწყე ყვირილი
- ლიზა შვილო გამოვარდა დედაჩემი და ჩამეხუტა მეც ისე მაგრად მოვეხვიე მონატრებულ დედას რომ ლამის ორივემ ერთმანეთი გავგუდეთ
- დეე როგორ მომენატრე რო იცოდე !
- მეც ლიზა დე მეც ძალიან მომენატრე შვილო !
- დე მამა მამა სად არის ?
- მამა როგორც ყოველთვის სამსახურშია...
- და თამარი ? ჩემი პატარა ძამიკო დათო ? და ჩემი დიდი დაიკო ხათო სად არის ?
- დედი თამარი ანისთან წავიდა მალე ამოვლენ აქ ასე მითხრეს ხათომ კი დათუჩა რაღაცა სათამაშოს საყიდლათ წაიყვანა ამასწინად ნახა და დღეს წაიყვანა საყიდლათ აქამდე არ ეცალა და მაგიტომ...!
- აუ რაარის რა რაყველა წასულია უიმეე..
- კარგი შვილო ნახავ რა მოოხდა მერე დედამ გენაცვალოს !
- უი დე სულ დამავიწყდა ეს გიოა , გიო ეს კი დედაჩემია გაიცანი )))
- გამარჯობათ ქალბატონო ია როგორ ბრძანდებით ?
- მადლობა გიო შვილო შენ როგორ ხარ ?
- რავიცი თქვენი შვილის ხელში გადმომხედა და გაიგიმა..
- ჰომ შვილო ჯერ სად ხარ აყვა დედაჩემი...
- კარგი რა დე შენც ამისკენ ხარ დავიწყე წუწუნი და ჩემი ოთახისკენ გავექანე...
შებედი ოთახში და მაშინვე ჩემს მონატრებულ საწოლზე დავეხეთქე... და თვალებით დავიწყე თვარიელება მერე უცბად კარები გაიღო და გიორგი შემოვიდა
- რაო პატარავ მოგემატრა შენი ოთახი მითხრა და ჩემს საწოლზე ჩამოჯდა !
- კი მომენატრა ! და ახლა ადექი ჩემი საწოლიდან მე შენთვის დაჯდომის უფლება არ მომიცია ვუთხარი და შევუბღვირე !
- ოჰ კაი ერთი ქალბატონო ლიზა ! შენ რიმ ჩემს საწოლში კოტრიალობდი კაი იყო ? მითხრა და გვერდითმომიწვა !)) თან სიცილი დაიწყო მერე კი მეც ავყევი სიცილში
- კარგი გიორგი ახლა გადი უნდა გამოვიცვალო !
- კაი რა ლიზა რა კარგ მომემტებში სულ გარეთ რატომ მაგდებ ? )))
- გიორგი !
- ჰო რაიყო რა არა ? მაინც მოგიწევს ხო იცი არა ჩემს წინ გამოცვლა ახლო მომავალში და მიდი ბარემ ეხლა გააკეთე ეს მითხრა და სიცილი დაიწყო !
- ოჰოჰ მომინდომა ვაჟბატონმა... ისე შეგიძლია იოცნებო ოცნენას კაცი არ მოუკლავს მაგრამ დითხანს ოცნენა მოგიწევს !
- რა დითხანს ოცნება გოგო ჰა ნახევრად შიშველი მიდგახარ უკვე ვერ ხედავ ?
- რაა ? დავიხედე და თურმე გიორგის მაისური მაღლა ამწევია და წელს ქვემოთ მარტო საცვლის ამარა ვიდექი... ძალიან შემრცხვა ვიგრძენი როგორ ამიწითლდა ლოყები და ამავდროად ძალიან გავბრაზდი...
- აჰა ესეგი ასე არა კარგი მაშინ მიყურე როგორ გამოვიცვილი ვუთხარი და მაისურის გახდა დავიწყე !
- ლიზა გაჩერდი რას აკეთებ წამოიყვირა გიორგიმ !
- ჰომ მითხარი არა ადრე თუ გვიან მაინც მოგიწევსო ? ხოდა ვაკეთებ !
- ლიზა გეყოფა ! მაისური ჩამოიწიე დროზე !
- აჰაჰა ახლა მე დავიწყე სიცილი !
- რა გაცინენს გოგო ?
- სასაცილო ხარ და იმიტო !
- გეყოფა ლიზა ! სხვა ჩემს ადგილას შეიძლება სხვა გვარად მოქცეულიყო . განა გოგო არ მყოლია ? ვინ იცის რამდენი გოგო მყავდა მაგრამ შენ სხვა ხარ და არ მოგცემ იმის უგლებას ნამდვილად რომ სანამ ჩემი ცოლი არ გახდები ჩემს წინ გაშიშვლდე მითხრა და მისკენ მიმიზიდა ! ეს ეს იყო უნდა ეკოცნა და მეც არავითარ წინააღმდეგობას არ ვუწევდი რომ გავიგონე ანის და თამარის ყვირილი ლიზა ლიზააა... გიორგი სწრაფად გამეცალა და გოგონებს კარი გაუღო..
- გამარჯობათ გოგოებო მიესალმა გიორგი და თბილად გაუღიმა ...
- პრივეტ , პრივეტ თქვეს ორივემ ერთად...
- მოდი ჩაგეხუტოთ თქვა ანიმ და თამარი და ანი ორივე ჩემთან მოვიდნენ და ერთმანეთს მაგრად მოვეხვიეთ მოვესიყვარულეთ მერე კი გიორგის მიუბრუნდნენ ... სერიოზული სახეებით..
- ამდენ ხანს რატომ გყავდა წაყვანილი ჰა ? ( ანი )
- ჩემ დას აღარსად გაგატან ! (თამო)
- სიყვარული გამიგია მაგრამ ის მარტო შენი არ არის ამდენ ხანს რომ წაყვანილი გყავდა კარგი იყო არა მასთან ? ( ანი )
- ჰომ კარგად დაისვენე ? (თამო )
- კი კარგი იყო მასთან ! კი კარგად დავისვინე ! ეს სიყვარულზე მეტია და იმიტომ ვერ გაიგებთ ! იმიტომ მყავდა ამდენ ხანს წაყვანილი რომ მისით ვერ ვძღებოდი ! დღესაც მარტო იმიტომ ჩამოვიყვანე რომ უნდა დაუმტკიცო რომ ძალიან მიყბარს და მასთან მთელი ცხოვრების გატარება მინდა ! გასაგებია ჩემო მომავალო ცოლის დებო ?
- კი გასაგებია გასაგები მომავალო სიძუკა თქვეს ორივემ ერთად და სიცილი დაიწყეს მერე გიორგიც აყვა მარტო მე არ მეცინებოდა !
- რა გაცინებთ ეი თქვენ გეკითხევით !
- კარგი პატარავ ნუ ბრაზობ რა ჩემი მომავალი ცოლის დები არ არიან თუ ან მე მათი სიძე ?
- არ ვიცი ვნახოთ ვუთხარი და მკაცრაგ გავუღიმე !
- მოდი ჩაგეხუტო მითხრა და მომეხვია...
- აპ აპ აპ გიორგი გეყოფა რაც მასთანე ერთად იყავი თქვა ანიმ და მერე ერთად გიორგი ოთახიდან გააგდეს ახლა კი მე დავიწყე სიცილი... გიორგი კი ბრაზდებოდა რა გაცინებსო ...!
- კარგი ახლა მოგვიყევი რა მოხდა წყნეთში თქვა ანიმ !
- აუ კაით რა ისედაც ყველაფერი ნათელია ხომ ხედავთ არა..! ახლა ჯობია თქვენზე ყველაფერი მომიყვეთ რა ხდებოდა ამ ერთი კვირის განმავლობაში აბა ჯერ შენ გისმენ ანი !
- და ანიმაც დაიწყო მოყოლა...!
....... ერთი კვირით ადრე (ორშაბათი)..... ანის მონაყოლი...
ჩავედი თუ არა ლიზას სახლიდან დაბლა და სანდროსთან მივედი მაშინვე შევნიშნე როგორ ჩამოუვარდა ყბა როგორ გაოცდა ჩემი დანახვისას როგორი მზერით მიყურებდა თითქოს და იქვე შემჭამდა რომ შეძლებოდა...
- ანი ულამაზეზი ხარ აი არ ვიცი რა გითხრა აი არ ვიცი ვერ გეტყვი მართალია ყოველთვის ულამაზეზი ხარ მაგრამ ახლა არ ვიცი რა გითხრა აი არ ვიცი რა (სანდრო)
- მადლობა სანდრო ( მასაც ისე ძალიან უხდებოდა ერთ დროულად სპორტული და კლასიკური სამოსი... თეთრი საროჩკა, ჯინსის შარვალი , სპორტული სთილის ფეხსაცმელი , და ზევიდან შემოცმული პიჯაკი... აპრეხილი თმა , და არ შემიძლია ავღნიშნოო როგორ ბრწუინავდნენ მისი საოცრად მწვამე და ამავ დროულად მონაცფრისფრო თვალები) შენც არაჩვეულებრივად გამოიყურები ერთი სიტყვით ძალიან სიმპატიური ხარ (ანი)
- მადლობა ანი... (სანდრო)
მერე კი სანდრომ თავისი BMW-ს კენ წამიყვანა კაი გამიღო და როცა ჩემი აგდილი დავიკავე მაზად დახურა მერე კი თავისი ადგილი დაიკავა გადაიჭირა დამცავი ღვედი და მეც მას მივბაძე ანალოგიორად მეც გადავიჭირე დამცავი ღვედი... მერე სანდრომ მანქანა ადგილიდან დაძრა ცოტახანს არცერთი ხმას არ ვიღებდით მერე კი სიჩუმე ისევ სანდრომ დაარღვია
- ანი ფილმის მერე სადმე ვისადილოთ არ გინდა ?(სანდრო)
- რავიცი კი რატომაც არა (ანი) ძალიან მოკლედ მოვუჭერი...
სანდროს კი შეეტყო რომ ჩემი მოკლე მოკლე პასუხები აღიზიანენდა იმიტომ რომ ყოველთვის მოკლე პასუხებს ვცემდი და ეს ეტყობოდა რომ არ სიამოვნენდა... მერე სანდრომ სიჩქარეს მოუმატა... ცოტა არ იყოს შემეშინდა მაგრამ ეს არ შემიმჩნევია შევევადე სიმშვიდე შემენარჩუნებინა... მაგრამ როცა დავინახე რომ ჩვენ კინოში არ მივდიოდით არამედ სულ სხვა გზით მიდიოდა სანდრო ცოტა არ იყოს შემეშინდა... ამ თითქმის შუა ღამეს სად მივდივართ თქო და სიჩუმე ჩემმა აღელვებულმა ხმამ დაარღვია...
- სანდრო სად მივდივართ ? და იქნენ მოუკლო სიჩქარეს ! ( ანი)
- იქ სადაც მე და შენ მშვიდად შევძლებთ ლაპარაკს ! არა არ შეიძლება ! არ შეგეშინდეს !
- კარგი !
ნახებარი საათის სიარულის შემდეგ როგორც იქნა დანიშნულების ადგილას მივედით რადგან სანდრომ მანქანა გააჩერა და მითხრა მოვედით შეგიძლია გადახვიდეო.... გადავედი და რას ვხედავ არაჩვეულებრივ ადგილას ვართ საიდანაც მთელი განაჩებული თბილისი ჩანს ისეთი სილამაზე იყო თვალს ვერ ვაშორებდი კიდევ ის მსიამოვნებდა რომ არაჩვეულებრივი ნიავი ქროდა ამავ დროულად ძალიან თბილიც... ვუყურებდი ამ ყველაფერს ვტკბებოდი ამ სილამაზით და ვერც კი შევნიშნე როგორ მოვიდა სანდრო ჩემთან ახლოს და როგორ მომხვია ხელები წელზე...
- ლამაზია არა ? (სანდო)
- მისმა სიტყვებმა გონს მომიყვანა მივხვდი უკვე როგორ მეხვეოდა სანდრო როგორ მათბობდა მისი ხელები და როგოი სითბოთი სავსე თვალებით მიყურებდა...
- კი ლამაზია ვუთხარი მე და მის მკლავებს მოვშორდი... რაც სანდროს არ ესიამოვნა მისკენ ხელით მიმატრიალდა და მშვიდი მაგრამ ბრაზ მორეული ხმით მკითხა
- სულ რატომ ცდილობ თავიდან მომიშორო ? (სამდრო)
- არა სანდრო ეგ არაფერ შუაშია (ანი)
- კი მაგრამ ეს არაფერ შუაშია აბა მაშინ რა ? (სანდრო )
- მეშინია მე შენთან სიახლოვის მეშინია ! (ანი)
- კი მაგრამ რატომ სულელო რატომ ? ჩემი რატომ გეშინია ? მითხრა და მომიახლოვდა... (სანდრო)
- მეშინია მეშინია შენი კი არა იმედ გაცრუების მეშინია გესმის ! ვიცი ვიცი როგორ ბიჭიც ხარ... თითქმის მთელი სკოლის გოგოებთან ხარ ნამყოფი ყველა შენ დაგდევს ყველა შენი ყურადღების მიპყრობას ცდილობს და რათქმაუნდა შენ იმედსაც არ უცრუებ და ყველას სიყვარულს უხსნი არ ვიცი გიყვარნან თუ არა ან უბრალოდ ეღადავებო მაგრამ მე მათნაირი არ ვარ რომ ასე მომატყუო გასაგებია ! ვუთხარი და ზურგი შევაქციე (ანი )
ვიცი ვიცი რომ მათნაირი არ ხარ ! ამიტომაც მიყვარხარ გესმის ! კი კი ბევრი გოგო მყავდა მაგრამ რატომ არ კითხულობ ანი რატო მყავდა ბევრი რატომ ? მე ყველასთან ვერთობოდი გესმის ყველასთან (სანდრო)
- რატომ გყავდა სანდრო ბევრი გოგო ? ეს ხომ ისედაც ნათელია შენ ყველა გოგო გასართობად გინდა გესმის გასართობად გსიამოვნენს რომ მათით თამაშობ ! შენ სიყვარული არ იცი და ეს მიყვარხარ შენც კი არ იცი რატომ ამბობ ! (ანი)
- მე ყველაფერი კარგად ვიცი ! სიყვარული არ შემიძლია მართალი ხარ იცი რატომ ? მე შენ გარდა სხვისი სხვა გოგოს სიყვარული არ შემიძლია გესმის მე მარტო შენი სიყვარული შემიძლია მარტო შენი სხვისი არა რადგან ამ გულს სხვა არ უნდა გესმის არა ! ბევრი გოგო მყავდა იმიტომ რომ შენ ახლოს არსდროს მიშვებდი გესმის არასდროს ! და ამიტომ ვცდილობდი რომ სხვენთან მეპოვნა შვება ! მაგრამ სინამდვილეში სულ სულ შენ მიყვარდი გაიგე გთხოვ გაიგე ! იმდგიდან მიყვარხარ როცა პირველად ჩაგხედე თვალებში და მასში ბავშური უმანკოება და დიდი ძალიან დიდი სიყვარულის უნდარი დავინახე საოცრად სუფთა და ულამაზესი სული გხსოვს პირველად როდის ჩაგხედე თვალბში გახსოვს ? როცა სკოლის კიბეს ფეხი წამოკარი და მე უკან მოგყვებოდი როცა კიბეზე ფეხი დაგიცდა და დაგიჭირე მაშინ პირველად ჩავხედე შენს ლამაზ თვალებს და შენს სუფთა სულსაც ! შენ კი მაშინ უბრალოდ მითხარი შენი ბავშური და უსუსური ხმით მადლობა სანდრო და წამოდექი... აი აი ზუსტად იმ დღიდან დამიპყარი ჯერ კიდევ პატარა ვიყავი ხოხო მეშვიდე კლასიდან მიყვარხარ დღემდე გესმის დღემდე მაგრამ შენ არასდროს არ მაძლევდი იმის უფლებას რომ შენთან ახლოს ვყოფილიყავი არასდროს და იცი რომც მოგეშვი შეიძლება არც მყოფნოდა გამბედაობა და შეიძლება ბერც მეთქვა ვინ იყავი ჩემთვის მაგრამ ახლა შენს წინ უკვე ზრდასრული უკვე საკუთარ თავში თავდაჯერებული სანდრო არაბული დგას და გეუბნება რომ უყვარხარ ამ ქვეყნად ყველაზე ძლიერი სიყვერულით ყველაზე ყველაზე დიდი გრძნობით რომელიც შენ ასწავლე გესმის მე შენ უზომოდ უსაზღვროდ მიყვარხარ იცი ანი რამდენხანს ველოდი ამ დღეს იცი იცი და როგორც იქნა დადგა არ მეშინია შენი პასუხის თქო ვერ გეტყვი რადგან მეშინია მეშინია რომ წახვალ და არასდრ.... სანდროს დამთავრების საშვალება არ მივეცი და ახლა მე განვაგრძე..
- როგორ სანდრო როგორ წავიდე მითხარი ? ან როგორ გითხარ არ მიყვარხარ თქო ? როცა იმ დღიდან მიყვარხარ როცა პირველად მეხუთე კლასში ჩვენს კლასში შემოაბიჯე ზუტად მაქედან შენ შენ სანდრექსა არაბულმა მე მე ანი ონიანი მომაჯადოვე გესმის სწორედ იმ დღიდან მიყვარხარ დღემდე ! იცი იცი მეც რამდენ ხანს ველოდი ამ დღეს იცი იცი მაგრამ მეგონა რომ არასდროს არ დადგებოდა მანამდე მეგონა სანამ რესტორანში ნასვამს არ მეტყოდი რომ გიყვარდი გესმის ! ახლა კი ახლა ხომ საერთოდ უბედნიერესი ვარ აი ამ ადგილას გადავყურებ ულამაზეს განათებულ თბილისს ქრის არაჩვეულებრივი ცივი და ამავდროულად საოცრად თბილი ნიავი და აი ამ ყველაფერთან ერთად ჩემი საყვარელი ადამიანი დგას და დიყვარულს მიხსნის შეხედე შეხედე როგორ ფეთქავს ჩემი გული როგორ ხტის და როგორ უხარია დგევანდელი რეალობა მომეცი ხელი ვუთხარი და სანდროს ხელი ჩემს მკერდზე დავადებინე მართლაც რომ ესმოდა ჩემი საოცრად სწრაფი გულის ცემა...
- ანიი ანიი იცი ( სანდრო)
- სანდრო ჩუ მოდი ცოტახანს არაფერი თქვა უბრალოდ ჩამეხუტე! ( ანი ) მერე სანდრომ თავისი ძლიერი ხელები მომხვია და მთელი ძალიათ მიმიხუთა ის ისეთი ბედნიერი იყო ალბათ სწორედ ამიტომ ვერ მიხვდა რომ უკვე იმდენად ძლიერად ვიყავი მასზე მიკრული რომ ვეღარ ვსუნთქავდი და ხმასაც ვერ ვიღებდი... მაგრამ ძლივს ორიოდე სიტყვა ვთქვი
- გამიშვი გავიგუდე ! (ანი)
- უიი მაპატიე ( სანდრო ) და ხელები გამიშვა
- ანი ნახე რა ლამაზია თბილისი ?
- კი მართლაც რომ ძალიან ლამაზია ! ( ანი )
- მაგრამ ამაზე უფრო ლამაზი შენ ხარ და ჩვენი სიყვარულია ! ხელები მაგრად მომხვია მერე ხელში ამიტაცა და დამაბზრიალა....
- კარგი სანდრო დამსვი ნუ ხარ გიჟი (ანი) სიცილით ვუთხარი მე...!
- კი კი ანი გიჟი ვარ გიჟი რომელიც შენმა სიყვარულმა გააგიჟა და გადარია იმდენად უყვარხარ რომ მისთვის შენს გარდა ყველაფერი აზრს კარგავ როცა შენთან არის გესმის მიყვარხარ მიყვარხარ ანი მიყვარხარ ბოლო ხმაზე ღრიალებდა სანდრო ...
მერე დამსვა მასთან ისევ ახლოს მიმიხუტა და მითხრა ანი შეიძლება გაკოცო ?
- კი მაგრამ სანდრო (ანი)
- ანნი გთხოვ ეხლა ეს რომ არ გავაკეთო ყოველთვის ვინანებ მაპატიე მაგრამ შენს უმანკო ტუჩებს აუცილებლად უნდა შევეხო მითხრა და მაკოცა საოცარი ვნებით საოცარი კოცნა დაუტოვა ჩემს გამოუცდელ ტუჩებს კარგახანს აგემოვნენდა მერე კი ყურში ნაზად ჩამჩურჩულა... საყვარელი ადამიანის კოცნას სულ სხვა გემო აქ მიყვარხარ ანი მიყვარხარ სიცოცხლეზე მეტად მიყვარხარ ! ცოტახნას ვიყავით და მალევე წამოვედით... იმ დღიდან მედა სანდრო ძალიან დიდ დროს ვატარევდით ერთმანეთთან მუდმივი კონტაქტი გვქონდა ყოველ საღამოს ტელეფონზე ვლაპარაკობთ კინოში კაფეში მუდმივათ დავდივართ ეს ერთ კვირა თუთქმის სულ ერთად გავატარეთ მაგრამ სანდრო გუშინ ისრაელში წავიდა და ერთი თვე ვერ ჩამოვა რაზეც გული ძალიან მწყდება მაგრამ მთავარი ის არის რომ ერთად ვართ და ერთმანეთს სიყვარულში გამოვუტყდით უკვე დაეს ყველაზე დიდ ბედნიერებას მანიჭებს !
- ლაპარაკობდა ანი მეკი გაოგნებული ვუსმენდი და ამ ყველაფერზე ბევრსაც ვფიქრობდი როგორ უყვარს ორ ადამიანს ერთმანეთი ნუთუ მეც ასეთი დიდი სიყვარულით მიყვარს გიო ? ნუთუ შესაძლებელია მთელი ცხოვრება გიყვარდეს ერთი ? ღმერთი რა არის სიყვარული რა გრძნობაა? მე მიყვარს გიო მიყვარს ძალიან მიყვარს ! სიყვარული არის გასაოცარი გრძნობა რომელიც შენს დაუკითხავად აბიჯებს შენს გულში და ხშირ შემთხვევაში იქიდან არასდროს გამოდის ძალიან მჭიდროდ იდებს ეს გრძნობა ბინას შენს გულში! მაგრამ ხშირ შემთხვევაში როგორც დაუკითხავად მოდის ეს გრძნობა ისევე დაუკითხავად მიდის შენი ცხოვრებიდან...! მე მე როგორ მიყვარს გიო ნუთუ სამუდამოდ დაიდო ბინა ჩემს გულში .. ჩემს ფიქრწბში და ანის მონაყოლით გაბრრუებული ანის ყვერილმა გამომაფღიზლა ...
- ლლიიზზაა ხოოომაგარია არაა ?
- მეც აზრზე უცებ მოვედი და ვუთხარი ... კი ანი ძალიან მაგარია სიხარულო უბედნიერესი ვარ შენი ბედნიერებით მოდი ერთი მაგრად ჩაგეხუტო ჩემო პატარავ
- მე მე არ მეხუტებით თქვა სახე მოღუშულმა თამარიმ და თან ეღიმებოდა ... მოდი ჩაგეხუტით ვუთხარით მე და ანიმ და თან საიცილი აგვიტყდა...
- კარგით ახლა მინდა თამრის მოვუსმინო რა მოხდა ორშაბათს ? მინდა მომიყვე რა ქებით შენ და ბექამ ? ამ ერთი კვირის განმავლობაში ?
- და თამარიმაც მოყოლა დაიწყო....
..... (ერთი კვირით ადრე (ორშაბათი)).... თამარის მონაყოლი ..
სახლიდან გამოვედი ძალიან სწრაფი ნაბიჯებით მივდიოდი რადგან მაგვიანდებოდა ბექამ კი მითხრა სახლთან მოვალო მაგრამ მე არა ვუთხარი რადგან "ჭორიკანა „ მეზობლების თავი არ მქონდა ისედაც დარწმუნებული ვარ გაუჭორავი არ დამტოვებდნენ სად მიდის ეს გოგო ასეთი გამოპრანჭული ? სად დადის ნეტა.. ? ალბათ შეყვარებულთან ერთად სადმე მიდის არა ?ეს ხომ ჩემი ჭორიკანა მეზობლების ძირითად კითხვებში შედიოდა... და ამიტომაც ზედმეტი თავის ტკივილის თავი არ მქონდა... ასე და ამგვარად ჩავედი თუ არა ისანში და ბექას მიუახლოვდი ის ზურგით იდგა მეც ჩუმად მივეპარე ზურგიდან და უეცრად ვკითხე...
- აბა რას აკეთებ ახალ გაზრდა პორინცო ? (თამარი)
- ბექაც გაოგნებული შემოტრიალდა ჯერ კარგახანს მოომშტერებოდა ხან ფეხებზე მათვარიელებდა ხან მთელ სხეულზე მერე ჩემს სახესა და ვარც ხნილობას გაოგნებული უყურებდა მერე კი ენა ბლუდ მითხრა...
- თამჩო ( ბექა თამჩოს მეძახის) შენ შენ ნამდვილ ანგელოზს გავხარ ულამაზესი ხარ არ ვიცი რა ვთქვა ულამაზესი ხარ...! (ბექა)
- კარგი რა ბექა ძაანაც ანუ აჭარბებ გთხოვ ჩვეულებრივად გამოვიყურები არაფერი განსაკუთრებული...! შენც ძალიან კარგად გამოიყურები ახალგაზრდა პრინცო... (თამარი)
-ჩვეულებრივად ? არაფერი განსაკუთრებული ? ნეტა ერთი შენს თავს ჩემი თვალით შეგახედა ნამდვილ ანგელოზს ნამდვილ პრინცესას გავხარ! (ბექა)
- ხო პრინცო პრინცო რა ვუთხარი და სიცილი დავიწყე (თამარი)
- ისე თამჩო არ დაგავიწყდეს რომ ამ პრინცს პრინცესა სჭირდება !(ბექა)
- ვერ მივხვდი რა იგულისხმე ? ვუთხარი ცოტათი დაბნეულმა (თამარი)
- ჰაჰ რას ვერ მიხვდი ? (ბექა)
- აი იმას პრინცს პრინცესა სჭირდებაო (თამარი)
- ჰაჰ კაი კაი არაფერი როცა იქნება მაგასაც მიხვდები... (ბექა)
მითხრა თუ არა ბექამ ეს ჩემსკენ წამოიწია ხელი გადამხვია და სიცილით თავისი BMW-სკენ წამიყვანა მერე კარები გამიღო და ჩავჯექი თუ არა ფრთხილად დახურა.. მერე მანაც თავისი ადგილი დაიკავა ორივემ გადავიჭირეთ დამცავი ღვედი და ბექამ მანქანაც ადგილიდან დაძრა... გზაში არც ერთს ხმა არ ამოგვიღია ცოტა ხნის სიარულის შემდეგ დანიშნულების ადგილასაც მივედით..
- თამჩო მოვედით შეგიძლია გადახვიდე(ბექა)
- კარგი (თამარი)
შევედით თუ არა რესტორანში მომსახურე პერსონალმა ჩვენს მაგიდასთან მიგვაცილა... მაგიდის შუა გულში დიდი წითელი ვარდები ელაგა (აი როგორც მაშინ როცა ბექამ სკოლიდან წამომიყვანა) და ჩემი ყურადღებაც მაშინვე ისევ და ისევ ვარდებმა მიიპყრეს ... ასევე გამიკვირდა რადგან არც ერთი სხვა მაგიდის შუა გულში ვარდები არ ელაგა მარტო ჩემი და ბექას მაგიდაზე ეწყო ვარდები..
- ის შენია ! (ბექა)
- ოჰო პრინცო აი თურმე რატომ დევს მარტო ჩვენი მაგიდის შუაგულში ვარდები ახლა გასაგებია ვუთხარი და გავუგიმე (თამარი)
- თამჩო დაიმახსოვრე პრინცს პრინცესა სჭირდება ! (ბექა)
- ვერ ვხვდები ? (თამარი)
- მიხვდები ! (ბექა)
ამასობაში მოსახურე პერსნალმა ჩვენი შეკვეთაც მოიტანა და წითელი ღვინო რომელიც ძალიან მიყვარს მართალია სასმელზე დიდად არ ვგიჟდები მაგრამ წითელ ღვინო ასე თუ ისე მიყვარს და როცა სიტვაცია მოითხოვს უარს არ ვამბობ ხოლმე !
- თამჩო დავლიოთ (ბექა)
- კარგი რატომაც არა (თამარი) ბექამ ღვინო ჭიქებში ჩამოასხა.. მერე თავისი ჭიქა ხელში აიღო და..
- თამჩო ამ ჭიქით მე მინდა შენ გაგიმარჯოს გოგოს რომელმაც მასწავლა სიყვარული , გოგოს რომელიც არის ძალიან ლამაზი და არის ამავდროულად ძალიან ჭკვიანი, აუ მოკლეთ რა სადღეგრძელოები არასდროს გამომდიოდა რა... თამჩო მისმინე რესტორანში რომ ვიყავით აი კლასთან ერთად რომ იყავი მაშინ გითხარი რომ მიყვარდი არ ვიცჯ ამას მიაქციე თუა არა ყურადღება მაგრამ ახლაც მინდა გითხრა რომ მიყვარხარ ძალიან ძალიან მიყვარხარ აი პირველად დაგინახე თუ არა მაქედან მიყვარხარ გესმის დიდი ხანია ამას ვმალავ მაგრამ მეტს ვეღარ დავმალავ არ ვიცი შენ რას გრძნობ მაგრამ მე მიყვარხარ ყველაზე ძალიან მიყვარხარ მინდა ეს იცოდე ! გაგიმარჯოს ! (ბექა)



№1  offline წევრი tegi

Gagdzeleba sad ari?????? Dasrulda????

 


№2  offline წევრი cancara

tegi
Gagdzeleba sad ari?????? Dasrulda????

ეხლავე დავდებ

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent