შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

არის კი სიყვარული?


21-07-2015, 22:06
ავტორი tikuna1999
ნანახია 3 470

- ერთი უბრალო,ზაფხულის დღე იყო. გარეთ ძააან ცხელოდა, ამიტომ გადავწყვიტე სახლში გამეტარებია ეს დღე. ჩევულებისამებრ ჩავრთე სოციალური ქსელები და მუსიკები.. თუმცა მე სულ სხვა საქმით ვიყავი დაკავებული (წიგნს ვკითხულობდი ).. ზუსტად ამ დროს შეტყობინება მივიღე ოდნოში, წიგნის კითხვას შევეშვი და შეტყობინების კითხვას შევუდექი..
- როგორ ხარ?... უცნობი პიროვნებისგან იყო, სანამ მივწერდი ჯერ მის გვერდზე შევედი და ფოტოები დავათვალიერე. ნამდვილად არ ვიცბდი და დიდად არც მომეწონა. შემდეგ სტატუსებიც წავიკითხე, ზედმეტად სევდიანი სტატუსები ქონდა.. ზრდილობის გამო მეც მოვიკითხე..
- გმადლობთ კარგად.. ვიცნობთ ერთმანეთს?
- არა თუმცა ვინმესთან საუბარი მინდა, უბრალოდ ეს ეხლა მაგრად მჭირდბა.. ჩემ მეგობრებს კი.... უბრალოდ ვიცი მათი რეაქცია და ამის თავი არ მაქვს..
მივხვდი რომ რარაც არ იყო რიგზე ამიტომ გადავწყვიტე ჩემი ,,ჩვევები"-ი ცოტახნით დამევიწყებია და ადამინურად გავსაუბრებოდი.
- რა გჭირს შეგიძლია მომიყვე
- არა. არ ვაპირებ თავი მოგაწყინო უბრალოდ ჩვეულებრივად (მეგობრულად ) ვისაუბროთ..
სახელის და გვარის კითხვა არცერთს დაგვჭირვებია რადგან ორივეს ნორმალურად გვეწერა, ასევე ასაკი..
მთელი დღე ვსაუბრობდით, ძალიან მხიარული ყოფილა , რასაც ადამიანში ყველაზე მეტად ვაფასებ.. დაახლოებით გამის 2 თუ 3 სააათამდე გაუთავებლად ვასუბრობდით და არცერთს, ოდნავადაც კი არ მოგვბეზრებია..
დილით, როგორც კი გავიღვიძე, რაღაცატომ მაშინვე ჩავრთე კომპი იმის იმედით, რომ მისი შეტყობინება დახვდებოდა.. თუმცა ვერ ვხვდებოდი ეს რატო მადარდებდა ასე.. ასეთი განცდა თითქმის არასდროს არ მქონია...
ჩემი იმედიც გამართლდა და მართლაც დამხვდა მისი შეტყობინება.
- როგორ ხარ? ხომ კარგა გეძინა?
- კარგად შენ? ნამდვილად კარგად ( ვიღიმი )
- ხო რავი არამიშავს...
- ხომ ყველაფერი რიგზეა?
- კი შენსკენ?
- ჩემსკენაც ... თუმცა ამ პასუხის მიუხედავად მაინც ვხვდებოდი, რომ რაღაც ჭირდა, მაგრამ ახალი გაცნობილი იყო და არ დავაძალე რამის თქმა..
თითქმის ასე გაგრძელდა, სადღაც 1 კვირა ან ცოტა მეტი.. ერთმანეთს ყოველს დღე ვწერდით და საკმაოდ ,,შევეჩვიეთ"
ერთმანეთს...
ერთ დღესაც კი მომწერა რომ ჩემთან უფრო დაახლოვება უნდოდა და უნდოდა კარგად გაგვეცნო ერთმანეთი...
_____________________________________________
თქვენი აზრი მაინტერესებს, როგორია???
გავაგრძელოო?????



№1  offline წევრი anushka123

გააგრძელე <3
--------------------
პლანეტა ე.მ

 


№2  offline წევრი tikuna1999

დღეს არა ხვალ დავდებ <3

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent