შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

გენერალი (ნაწილი პირველი)


22-07-2015, 01:54
ავტორი SaLoOme
ნანახია 2 638

****
ოჯახში რომ გამოაცხადა იურიდიულზე ვაბარებო მთელ ოჯახს ტკივილმა გაუელვა თვალებში , იცოდა მის ამ გადაწყვეტილებას არავინ მოიწონებდა სანაცნობში თუმცა რაც მტკიცედ გადაწყვიტა აღარ აპირებს გადაიფიქროს,მეტიც ფიქრობს რომ ეს ნაბიჯი თავის სიცოცხლეში ყოველთვის ყველაზე ურყევი იქნება . 3 წლის იყო მშობლები უცხოეთშჳ რომ გადაიხვეწნენ , ნორვეგია მოუხდა მათ ფილტვებსო ხშირად ხუმრობდა ვინაიდან ცოლ-ქმარი ჩამოსვლას არ გეგმავდა, დატოვეს უსაყვარლეს ბებიასთან და ბიძასთან რომელიც მასზე სულ რაღაც 8 წლით იყო დიდი. კესო სანდროსთან ერთად იზრდებოდა და ბიძას ძმად აღიქვავდა , არც სანნდროს უნოდა დიდად კესოს ბიძა დაეძახა უვე სისხლსა და ხორცში ჰქონდა გამჯდარი კესოს წარმოთქმული ძმა.სანდრომ სკოლა რო დაამთავრა ჯარში წავიდა , არ ეგონა კესოს გარეშე ასე თუ გაუჭირდებოდა ყოველ საღამოს იღვიძებდა იმედით რომ კესო შევარდებოდა გამთენიისას და ლოგინზე დაახტებოდა , ერთ წელიწადში კესოს დანახვაზე ლამის გული გაუსკდა ისე გაზრდილიყო , უმისოდ გაზრდილიყო . მთელი დღეეები დაატარებდა სასეირნოდ.მალევე უნივერსიტეტში მოეწყო იურიდიულზე 100% დაფინანსებით და რამოდენიმე წელზე გათვლილი გადასახდელი ფულით მანქანა იყიდა უნივერსიტეტში გადასახადი ხო აღარ გვაქვსო , ფული არ უჭირდათ მითუმეტეს მას შემდეგ რას კესოს მშობლები წავიდნენ . კესოს მამა გიორგი ბიზნესმენი იყო და საქმეები გამოუჩნდა ნორვეგიში, დედამ ელენემ კი უბრალოდ ვერ გაძლო საყვარელი მეუღლის გარეშე 1თვეშჳ ისიც მეუღლეს გზას გაუყვა და იქ მოეწყო.ყოველ კვირას უგზავნიდნენ ფულს და ყველანაირად ცდილობდნენ კესოს არ მოჰკლებოდა არაფერი , თუმცა მთავარი გამორჩათ რაც კესოს დააკლდა და დღემდე აკლია , მშობლების სითბო, ციალამ მალე შეითავსა დედის როლი და როგორც სანდროს ზრდიდა ისე გაზარდა ერთადერთი შვილიშვილიც.სანდრომ უნივერსიტეტი როცა დაამთავრა კესო 10 კლასში იყო , უყურებდა ბიძას და ამაყობდა ასეთი არაჩვეულებრივი რო იყო , წინსვლასა და ახალი წოდების მოპოვების მიზნით ერაყში წავიდა და უკვე ორი წელია იქ არის.გიორგიმ და ელენემ გადაწყვიტეს შვილის 18 წლის თავზე ჩამოსულიყვნენ და თან იმედი ჰქონდათ სანდროს ნახავნენ,თუმცა კეკეს დაბადების დღემ ისე ჩაიარა სახლის კარი სანდროს არ შემოუღია , მეტიც სწორედ იმ დღეს გამოაცხადა კეკემ თავისი გადაწყვეტილება, იქნებოდა სანდროსავით მიზანდასახული.
*****
6 წლის მანძილზე სამჯერ ჩამოვიდა სანდრო სახლში და ისიც სამ-სამი დღე , მეტის უფლება არ მისცეს და მანაც სულ არაფერს კეკეს მაინც ვნახავო.მთელი დღეები ყაზარმაში იწვა და ფიქრობდა რა საშინელი ადამიანი არის მანაც რომ დატოვა კეკე და წამოვიდა. მშობლებს მოკლებული ძმა-ბიძამაც მიატოვა და სულ მარტო დატოვა ციალასთან, საბენიეროდ იცის როგორ ძალიან უყვართ ბებია-შვილიშვილს ერთმანეთი და იცის ორივე ერთმანეთს გაუფრთხილდება.ერაყში ყოფნისას ერთ ბიჭს დაუახლოვდა , ორივე ერთმანეთს ატანინებდა დღეებს და ყოველთვის უვნებელი გამოდიოდნენ ყველა შეტაკებიდან.ბიჭს მიხეილი ერქვა თუმცა მხოლოდ სანდროს რთავდა ნებას მიშკა ეწოდებინა, მიშკას მამა აასევე ცნობილი ბიზნესმენი გახლდათ მსოფლიო მაშტაბით მისი სასტუმროების ქსელი 50 ითვლიდა , თუმცა ფული არ ეკლდა , მაინც დაამრთავრა სამედიცინო და ექიმად წავიდა ერაყში.ერთი ასაკისები იყვნენ და ხასითებით მსგავსი შესაბამისად ადვილად გაუგეს ერთმანეთს და 6 წლის მერე ცნობა რომ გადასცა უფროსობამ მამის გარდაცვალებასთან დაკავშირებით გადაწყვიტა დაბრუნებულიყო საქართველოში . სანდრომ მარტო არ გამოუშვა , თან 2 კვირის დამთავრებული ჰქონდა ხელშეკრულეა და ახლის დადებას არც აპირებდა, ვერ ელეოდა მეგობარს და ვერც უმხელდა როგორ უნდოდა სახლში დაბრუნება.მეორე დღესვე გმოემგზავრნენ ისე რომ არცერთს თავისიანები არ გაუფრთხილებია. აეროპორტში მიშკას მანქანა დახვდათ რომელიც გამოფრენამდე რამდენიმე საათით ადრე შეუკვეთამან.სახლში მიაყვანინა თავი პირდაპირ სანდრომ, ერთი სული ჰქონდა თავისი კეკე ენახა , მანქანიდან სწრაფად გადახტა და სადარბაზოში გაუჩინარდა .მიშკა სწრაფად მოწყდა ადგილს და თოვლი მიაყარა გზაზე მარტო მოიარე კეკეს რომლის თვალსაც მანქანის მარკა და ნომერი არ გამოპარვია თვალთახედვიდან,"ნახოს ერთი მე რა ვუქნა , იდიოტი ვიღაც , ქალი არ ვიყო ხვალ თუ არ დავაჯარიმოტი"აუყვა კიბეებს და სახლის კარები შეაღო.

---------------------
იმედია მოგეწონებათ ბავშვებო ♥ ♥ ♥დიდი მადლობა ყველას ♥ მიყვარხაართ ^^



№1  offline წევრი SaLoOme

საიდან ამხელა ეჭვები :დ მე გახლავარ დავდებ მე შენსავით ბოოროტიი არ ვარ !♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ მეეეც მიყვააარხაააარ შენი სალოოომე ♥♥♥♥♥

 


№2  offline წევრი teke08

რა არიი ასეთი პატარების დადება აა ისეე კაიაა ძალიან და გააგრძელე კაი

 


№3  offline წევრი SaLoOme

თეკე აუცილებლად დავდებ შემდეგს დიდს, რატომღაც როცა ვწერ დიდი მეჩვენება ხოლმე love love love

 


№4  offline წევრი DaaDaa

ვინ ვის მოსცხებს საკითხავი ჯერ ერთი მომდევნო თავი მალე არ დამხვედრია და თან ცოტა მოზრდილი არ ყოფილა :დ ჩაგაძაღლებ და დავრჩები უნათლულოდ მერე

 


№5  offline წევრი Jeje Lava

სად იმალებოდა შენი მუზა აქამდე??? ხომ ხვდები როო არ უნდა დააგვიანო დადება? თუ შევნიშნე შენი ცუღლუტი ვერ გადამირჩები :დ ამოგხდიი სულს გოოგოო :დდდ ჩემი გოგოო ხარ შენ მხოლოდ ჩემი :დდდ

 


№6  offline წევრი SaLoOme

DaaDaa
ვინ ვის მოსცხებს საკითხავი ჯერ ერთი მომდევნო თავი მალე არ დამხვედრია და თან ცოტა მოზრდილი არ ყოფილა :დ ჩაგაძაღლებ და დავრჩები უნათლულოდ მერე

შენთვითონ არ გაწყობს ჩემი სიკვდილიი , მერე ვის ნათლობაში უნდა იგუგუნოო lol lol
Jeje Lava
სად იმალებოდა შენი მუზა აქამდე??? ხომ ხვდები როო არ უნდა დააგვიანო დადება? თუ შევნიშნე შენი ცუღლუტი ვერ გადამირჩები :დ ამოგხდიი სულს გოოგოო :დდდ ჩემი გოგოო ხარ შენ მხოლოდ ჩემი :დდდ


შენ კიდე ჩემი გოგო ხაარ , არავის არ ვუწილადებ შენ თავს love love მიყვარხართ გოგოებო <3

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent