შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ცხოვრებისგან მერგო ჩემი წილი აკო.


23-07-2015, 04:05
ავტორი ani.anuki
ნანახია 1 984

მინდა ჩემი ისტორიის შესახებ მოგიყვეთ, მაშინ თორმეტი წლის ვიყავი პირველი სიყავრული რომ მეწვია.სანამ ამბის მოყოლას დავიწყებდე გაგეცნობით: ვარ 28წლის გოგო, სახელად ანი მყავს ერთი შვილი და ვცხოვრობთ საფრანგეთში.მიდა მოგიყვეთ ჩემი სიყვარულის ამბავს რომელმაც შეცვალა მთელი ჩემი ცხოვრება.დავიწყებ მოყოლას 12წლის ასაკიდან.ოჯახში შედგებოდა მამის,დედის,ბაბუის,ბებიის ჩემი დის და ჩემგან.საქართველოში კერძოდ რუსთავში ვცხოვრობდით,ცეკვაზე 3წლიდან დავდიოდი ეს იმიტომ რომ დედამ შეამჩნია ჩემში ცეკვისადმი მიდრეკილება და სიყავრული .12წლისას მასწავლებელმა მე და ჩემ დაქალს ანსამბლში გადასვლა და გასტროლის კონცერტზე მონაწილეობა შემოგვთავაზა,ჩვენც ბევრი არ გვიფიქრია და სიხარულით დავთანხმდით.ეხლა ჩემ საუკეთესო დაქალსაც გაგაცნობთ, რუსკა, რუსო თუ გაბრაება გინდათ რუსუდანი ან რუსიკო სეგიძლიათ დაუძახოთ. :ჩვენ ბავშობიდან ერთად ვიზრდებით და ერთმანეთზე უკეთესი არავინ გვყავს.ის პუტკუნა და ძალიან საყვარელია კულულა თმებით,მე კი მაღალი, გამხდარი, თაფლისფერი თვალებით ნორმალური შეხდულების.ერთი ნაკლი გამაჩნია ძალიან მორცხვი ვარ და მიჭირს უცხო ადამიანებთან კონტაქტში შესვლა.რუსკა კი პირიქით ამიტომაც არ გასჭირვებია ცეკვაზე ბავშვებან დამეგობრება.ანსამბლის ხემძღვანელმა გვითხრა რო ყავდა ორი ჩვენთვის შესაფერისი ბიჭი, რომლებიც ჩვენი მეწყვილეები იქნებოდნენ.დგეს არცერტი არ იყო რეპეტიციაზე კონცერტისთვის ემზადებოდნენ და ფორმის მოსარგებლად იყვნენ წასულები.შემდეგ დღეს ორივე ერთად გამოჩნდა,რუსომ პირველმა გაიცნო ისინი და მომიყვანა გასაცნობათ აკო და ლუკა.გარეგნულად ლუკა შავთმიანი ლურჯი თვალებით ხოლო აკო წაბლისფერი თმებითითა და თაფლიფერი თვალებით.იმდღესვე დავმეგობრდით.გავიგეთ რო ორივე ჩვენ კოლაში სწავლობდა მაგრამ არასდროს შემიმჩნევია არცერთი.მათაც იცოდნენ მეწყვილეობის შესახემ ამიტომ მასწავლებლის მითითებებს დაბელოდეთ.
-ანი
-დიახ მას
შენ აკოს მეწყვილე რუსკა კი ლუკაი იქნება.
თანხმობის ნიშნათ თავი დავუქნიე.აკო მოვიდა ჩემთან ხელი გამომიწოდა გამიღიმა და მითხრა: სასიამოვნოა მეწყვილევ.მეც გავუღიმე თანხმობის ნიშნათ.

---------------------
გამარჯობათ ბავსშვებო!
ამსაიტის მუდმივი მკითხველი ვარ ამიტომ გადავწყვიტე მეც მესინჯა და დამეწერა რაიმე ისტორია.ეს ისტორია ნამდვილია და მოგონილი არაა თუ მოგეწონებათ აუცილებლად გავაგრძელებ.
ძალიან ვღელავ მაინტერესებს თქვენი აზრი.არ დაიშუროდ კომენტარები და შენიშვნები იმედია მოგეწონებათ.გპირდებით თქვენს კრიტიკას გავითვალისწინეთ..



№1  offline წევრი cancara

კარგია მალე დაეე

 


№2  offline წევრი ani.anuki

აუცილებლად დღესვე დავდებ მეორე თავს smile

 


№3 სტუმარი okay

პატარა თავია.
ამავე დროს, მშრალად წერ და მე, სულ არ დამაინტერესა.
გაუმართავი წინადადებებიც გქონდა ნაწერში.
სასვენ ნიშნსბს მიაქციე ყურადღება. ცუდია როცა არასოდრს სვამ. ან პირიქით, საჭირო ადგილას აკლებ.
მოკლედ, ცოტა დიდებს თუ დადებ და აზრებს დაალაგებ, შეიძლება რაღაც გამოვიდეს.

ნელ-ნელა განვითარდები.

წარმატებები.

 


№4  offline წევრი ani.anuki

okay
პატარა თავია.
ამავე დროს, მშრალად წერ და მე, სულ არ დამაინტერესა.
გაუმართავი წინადადებებიც გქონდა ნაწერში.
სასვენ ნიშნსბს მიაქციე ყურადღება. ცუდია როცა არასოდრს სვამ. ან პირიქით, საჭირო ადგილას აკლებ.
მოკლედ, ცოტა დიდებს თუ დადებ და აზრებს დაალაგებ, შეიძლება რაღაც გამოვიდეს.

ნელ-ნელა განვითარდები.

წარმატებები.

მადლობა შენიშვნისთვის ვეცდები გამოვასწორო ეს პირველია და იმედია შემდეგი თავი დაგაინტერესებს. smile

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent