შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ქურდის გოგო (თავი პრველი)


23-07-2015, 16:15
ავტორი ninikoo33
ნანახია 3 480

არავინ წარმოიდგენდა თუ მე 17 წლის– ნიტა ამას გავაკეთებდი...


წყნარი,მშვიდი,ზრდილობიანი,გაწონსაწორებული,ლამაზი(ნუ მეტნაკლებად) ყველა ასე მახასიათებდა–სამგეობრო,სამეზობლო თუ სანათესაო წრე.ნამდვილად კარგად ვსაწავლობდი 4 გამოცდა წარმატებით ჩავაბარე.და აი ახლა უკვე ვფიქრობდი სად წავსულიყავი დასასვენებლად.დედა(მაკა) მირჩევდა აქვე ახლოს დამესვენა სადაც მოვისურვებდი,მამა(გიორგი)კი მეუბნეოდა სადაც შენ გინდა იქ წავალთო .იქიდან გამომდინარე რომ ოჯახში ერთადერთი შვილი ვიყავი ყველანაირად მათამამებდნენ და ჩემს აზრს ყოველთვის ითვალისწინებდნენ.მაამაჩემი კომპანიაში მუშაობს.დედა დიასხლისია.მყავს ერთდაერთი კარგი მეგობარი ანკა.ჩემი ნათლისს შვილია და ისიც ჩემი ტოლია ზუსტად.ძალიან ბევრ დროს ვატარებთ ერთად.
23.07.2014
–ნიტტ გამო რა ჩემთან
–რატოო რა ხდება?
–ისე გოგო ცხელა ძალიან თან ნაყინის ტორტზე გეპატიჟები
–კაი მოვდივარ.
მობილური გავთიშე და ჩაცმა დავიწყე .დედას ვუთახარი რომ ანკასთან მივდიოდი და გვიან დავბრუნდებოდი,რადგან სამი დღე იყო არ მენახა და ბევრი საჩორაო გვქონდა
ანკასსთან ზუსტად ოც წუთში ვიყავი .როცა ზარი დავრეკე კარი ვიღაც უცნობმა გამიღო...
უცნობი ძალიან სიმპატიური იყო.მანამდე ის არადროს მენახა ანკსთან.მან გამიღიმა და თავიტ მანიშნა შვესულიყავი სახლში.სამზარეულოში შევედი და ანკას გადავეხვიე.ტორტს ჭრიდა.
–რას შვები აბა გოგოო?
–რავიცი არაფერს.გოგო ეს ვინაა ?(ჩუმად ვკითხე)
–დედაჩემის დეიდაშვილია ,ცოტახანი იცხოვრებს ჩემთან .
–სახლი არ აქვს ? (და ჩემ კითხვაზე მე თვითონვე მომეშალა ნერვები)
–კი გოგო როგორ არა მაგრამ,არავინ ცხოვრობს იქ თან ორი კვირითაა ჩამოსული მიფრინავს მერე ისევ
_ა ა გასაგებია..
ანკამტორტის დაჭრა დაამთავრა და დაივირა :
–დემეეეე,ჩამო რაა ტორტი ვჭამოთ
–მოვდივარ ,მოვდივარ (გაისმა ბოხი ხმა)
შემოვიდა თუ არა ამთვალიერ–ჩამათვალიერა და მაგიდას მოუჯდა.
–ანკა არ გამაცნობ შენს მეგობარს?და თვალებში შემომხედა.
ანკამ გულიანად გადაიხარხარა და ჩემი სახელი წარმოთქვა
–ნიტა ,ნიტა ჰქვია.
–ნიტა ეს კი დემეტრეა,შენ რაც გინდა ის დაუძახე მე დემეს ვეძახი .ეს თავ და ეშმაკურად ჩაიღმა.
–სასიამოვნოა,ვთქვი მე
–ჩემთვისაც .რამდენი წლის ხარ ნიტა?
–17 –ის ვუპასუხე მორიდებულად რადგან ცოტა არ იყოს მისი მეშინოდა.
–პატარა ხარ ჯერ..
ეს სიტყვები გულზე რაღაცნაირად მომხვდა.ტორტი შეჭამა და ოთახიდან გავიდა.
–მომწონს ვთქვი მე.
–რააა ?გაგიჟდიიი ? იცი რამდენი წლისაა?იცი საერთოდ ვინაააა?ანკამ მიაყარა ჩქარ–ჩქარა ისე რომ ნახევარიც ვერ გავიგე.და დაწვრილებით მომიყვა მასზე ყველაფერი.
მე გაოგნებული ვიყავი ვერ ვიჯერებდი .ვერც იმას ვიჟეებდი რომ მომწონდა ასე ერთი ნახვით არავიზე გავგიჟებულვარ .არც ახლა ვიყავი გაგიჟებული მაგრამ ვგრძნობდი როგორ მომწონდა მასთან ყოფნა და საუბარი.მისი ღიმილი განსაკუთრებით.
სახლში რომ მივედი 10 ხდებოდა .ვიცოდი რომ მამა ჯერ არ იქნებოდა მოსული ამიტომ პირადპირ ჩემს ოთახში ავედი.უკვე დაწლას ვაპირებდი რომ ტელეფონის ხმა გაისმა .დავხედე და სმს იყო ნიკასგან: „ძილისნებისა“ .ესღაა მაკლდა –გავიფიქრე და ტელეფონი მოვსროლე და დავწექი.ვფიქრობდი ნიკაზე და დემეტრეზე.ნიკა კარგი ბიჭია ,უკვე რამდენი ხანია ვუყვარვარ ,მაგრამ მე ამ საკითხს სერიოზულად არ ვუყურებდი რადგან ჯერ არ ვაპირებდი გათხოვებას.მერე დემეტრეზე გავაგრძელე ფიქრი დაწვრილებით ვიხსენებდი თუ რა და როგორ მითხრა .ამ ფიქრებში ჩამეძინა კიდეც..



№1 სტუმარი okay

არეულ-დარეული, აბურდულ-დაბურდული. ვერაფერი ვერ გავიგე.

ჩემი აზრით ძალიან ცუდი იყო.
გრამატიკას რომ დავანებოთ თავი, ისედაც დიალოგები როგორ გეწერა, ან თვითონ ისტორიაც რა მშრალი იყო.

არ მომეწონა არანაირად.
კარგი იქნება, დადებამდე თუ გადაიკითხავ თორემ ისე, უზარობა გამოგდის.

 


№2  offline წევრი KaTE:))

Okay გეთანხმები, მაგრამ ასეთი მკაცრი ტექსტი არ იყო კარგი. არ მომეწონა რადგან ნახა თუ არა თქვაბმომწონსა და იმ წუთასვე მაგაზე დაიწყო ფიქრი, ცოტაზე მეტად სისულელე გაკოგივიდა. უაზრო წასაკითხი რაც არ მოგიზიდავს მკითხველს.
--------------------
Think Happiness
Make Happiness
Share Happiness
And
Be Happy

 


№3  offline წევრი სალია

ღმერთო ჩემო! რა არის ეს ? არ მინდა ძალიან კრიტიკული ვიყო , მაგრამ თუ კარგად არ გაქვს დაგეგმილი რას წერ და როგორ რაღატომ დებ ისტორიას ? უშინაარსო და მშრალი იყო აღარ მაქვს საუბარი სტილზე , გრამატიკულ შეცდომებზე და პუნქტუაციაზე. გამოასწორე!

 


№4  offline ადმინი უნდა ვწერო

სწორი შენიშვნები მოგცეს და,იმედია,გაითვალისწინებ და შემდეგ თავში გამოასწორებ.

 


არადა, საინტერესო სიუჟეტი უნდა ქონდეს, წესით...
რა არის ეს, რა მიაყარე? ჯერ დალაგდი და ისე ატვირთე...
აღარ გავიმეორებ იმას რაც უკვე დატოვეს კომენტარის სახით.
წარმატებები, ველოდები შემდეგ თავს.

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent