შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ბანდიტი და პრინცესა VII (დასასრული)


24-07-2015, 17:56
ავტორი Tekla99
ნანახია 3 315

-კარგით ბავშვებო გთხოვთ ადგილები დაიკავოთ ახალი მოსწავლე უნდა გაგაცნოთ...
ეს სწორედ ისეთი სკოლა იყო თამარის მაღალფარდოვნებას რომ შეეფერებოდა...
ეს თქვა ქალბატონმა ლიანამ და კლასში თამარი შემოვიდა მაშინვე გაანათა მისმა თვალებმა თვალის ნომჭრელი იყო მისი თმები ადვილად შესამჩნევი კურნოსა ცხვირი და საოცრად მიმზიდველი ტუჩები და ალვის ხესავით ტანი, მხრებში გამართული და თავ აწეული შევიდა კლასში ეს მისი სიარულის მანერა იყო...
ყველამ ცხირ აწეულმა აათვალიერეს ჩვენი თამარი...
მამიკოს ფულებით გაფუფუნებული თანაკლასელები თავში რომ ქონდათ ავარდნილი და ყველაზე მაგრები რო ეგონათ თავები ჯალიან ჯერშკები და ჯალიან სწერვები ვითომ ჯან დასტოინები...
თამარმა თავისი ადგილი დაიკავა ყველა მერხი ცალ-ცალკე იდგა,პირველ დღეს არაუშავდა თუმცა ხვდებოდა რომ ეს ის ჯოჯოხეთი იყო რომელშიც კიდევ ნახევარი წელი მოუწევდა ყოფნა... დაძინებამდე ყველაზე ძერსკი სასტავი ფოიეში იკრიბებოდა 10-11-12კლასის ყველაზე გამორჩეულები ვინ იცის რამდენს უნდა აქ იჯდეს მათთან ერთად მაგრამ აქ სულ 17 კაცია
-თამარი არა?
-დიახ თამარი,შენ?
-მე მაკო ეს ნინუცა და ეს ანანო
-სასიამოვნოა
თამარი საწოლზე დაჯდა და ტელეფონი ამოიგო ეს კი მაშინვე შეიცხადეს გოგოებმა
-ტელეფონი ამ სკოლაში აკრძალულია(მაკო)
-რაა არ არსებობს(თამარი)
-დღეში ერთხელ შეგიძლია დარეკვა ისიც მათი ტელეფონიდან(ანანო)
-ხო თან არამგონია იჭერდეს შენი ტელეფონი ისინი ბლოკავენ სიგნალს(ნინუცა)
-ხო მართალია არ იჭერს(თამარი)
და თვალები აუცრემლიანდა...
გოგოებმა ძერსკების სასტავის შესახებ მოუყვნენ მაგრამ თამარს არაფერი ადარდებდა ლექსოს გარდა...
მეორე დღეც პირველს გავდა უბრალოდ აღარავინ უყურებდა თამარს ისე როგორც უცხო პლანეტელს, დერეფანში მიდიოდა როცა შემთხვევით ერთ ბიჭს დაეჯახა და ყავა გადაასხა...
საწყალი თვაკებით ახედა თამარმა...
-ოუუ მაპატიე ძალიან გთხოვ ეხლავე გავწმინდავ...
-ვეღარაფერს უშველი უბრალოდ წინ რომ იყურო უფრო კარგი იქნება...
სადილზეც ის ბიჭი აღმოჩნდა მის გვერდით ყველაზე სავსე თეფშები ედოთ მაგრამ თამარს ერთი ჭიქა წყლის მეტიბარაფერი აუღია ისიც ნახევრამდე დალია...
უცხო ბიჭს არ გამოპარვია თამარის უმადობა... მთელი დღე არაფერი ჩაუდია პირში, მეორე დღეც ესე გავიდა აი მესამედღეც გადაება ბიჭი დაინტრიგდა მაგრამ თავი დაანება
ეს ბიჭი გიორგი შერგელაშვილი იყო სკოლაში გამორჩეული ძერს სასტავში მთავარი იყო და ყველაზე მაგარი ძმაკაცები ყავდა...
სკოლის ერთერთ მიტოვებულ ოთახში ღამ ღამობით იპარებოდნენ ის დამისი საძმაკაცო და რაღაც ტაბლეტებით კაიფობდნენ თამარს კი უბრალოდ ამ ოთახმა დააინტერესა... ერთ საღამოს კი იქ შესვლა გადაწყვიტა...ლექსოს გარეშე ნამდვილი მოსიარულე გვამი იყო საღამური და ხალათი ეცვა ოთახის კარები შეაღო როცა ვიღაცამ პირზე ხელი ააფარა
-ჩუმად წყნარად...
თამარმა კი კანკალი დაიწყო...
-აქ რა გინდა პატარა პრინცესავ??
-მე მე უბრალოდ მაინტერესებდა აქ რა იყო...
-ეხლა ხომ გაიგე შეგიძლია წახვიდე...ვინ რას ელაპარაკებოდა თამარის
-შეგიძლიათ მეც დამალევინოთ(თამარი)
-ესე მალე მოგბეზრდა სიცოცხლე?? ამას ვერ გაუძლებ(გიორგი)
-ფეხებზე რა მომივა...(თამარი)
-როგორც გინდა...(გიორგი)
და 4ცალი ტაბლეტი გაუწოდა თამარს, მაშინვე დალია თამარმა.
-აბა როგორ გრძნობ თავს (ლუკა)
-არაფერი განსაკუთრებული(თამარი)
-ეგ არაფერი იგრძნობ ცოტა ხანში...(დიმა)
-შეყვარებული გყავს?(ნიკა)
-კი მყავს(თამარი)
-და ვინ არი(დიმა)
-ლექსო ბაბლუანი(თამარი)
-აჰაჰაჰაჰაჰ შანსი არაა იქნებ ისიც თქვა დავითს ვიცნობდიო და კაკი ჩემი ბიძაშვილიაო...(გიორგი)
-აჰაჰაჰაჰ რა სისულელეა...(თამარი)
-ანუ შეყვარებული არ გყავს ხო(დიმა)
-კითქოო(თამარი)
-ჰო ეგრე ანჯელინა ჯოლი ჩემი საყვარელია(ნიკა)
-დავითს კი არ ვიცნობდი სანამ თავს მოიკლავდა მანამდე მე მელაპარაკებოდა, კაკი ბიძაშვილი კიარა დედაჩემის დაქალის შვილია და ერთად ვართ გაზრდილები აი ლექსო კი ჩემი შეყვარებულია გინდ დაიჯერეთ და გინდ არა წავედი მე...(თამარი)
-კარგაად
...
-ბავშვებო მინდა მომიყვეთ თქვენ თავზე რაღაც ძალიან საინტერესო ზოგმა რა მოყვა ზოგმა რა თამარის დრო რომ მოვიდა რღაც უაზრობა მოყვა...
-ამაზე საინტერესო არაფერი დაგმართნიაა? ნუთუუ??
წამოიძახა ქეთამ რომელმაც თავის თავზეც არა ნაკლები სისულელე მოყვა...
-არა ესეთი უინტერესოა ჩემი ცხოვრება...(თამარი)
არადა იქ მჯდომმა 4მა ბიჭმა ზუსტად იცოდა თამარის ცხოვრების უმნიშვნელოვანესი 8თვე...
იმ დღეს მის მაგიდას შემოუსხდნენ
-აბა თამარ როგორ ხარ გუშინდელის მერე?(ნიკა)
-კარგად მალევე დამეძინა არაფერი მიგრძვნია...
-უკვე 15 დღეა გაკვირდები და არაფერი გიჭამია როგორ ძლებ... გაგიჟებით იკითხა გიორგიმ რომელიც ამდენი ხანია მის ჭამას აკვირდება...
-15?? არა გუშინ ვჭამე(თამარი)
-ჯერ ერთი გუშინწინ და ისიც ნახევარიპორცია ცეზარი... დავიჯერო მის მერე მართლა არაფერი გიჭამიაა? თუ უბრალოდ აქ ჭამა გიტყდება(გიორგი)
-არა მის მერე მართლა არაფერი მიჭამია მაგრამ ვერ ვხვდები შენ რატომ აკვირდები ამას(თამარი)
-არვიცი უბრალოდ ძან დამაინტერესა...(გიორგი)
ეს თქვა და მაგიდიდან ადგა...
-შეიძლება რაღაც გთხოვოთ?(თამარი)
-რა?(დიმა)
-შეგიძლიათ ცოტა ტაბლეტები კიდევ მომცეთ...(თამარი)
-დღეს იმ დროზე ღამით იქ მოდი(ნიკა)
-ფრთხილად ოღონდ(ლუკა)
...
ჩუმად შეიპარა თამარი იმ ოთახში...
-აქ ხართ?(თამარი)
-რა? რა? არ არსებობს(თამარი)
-თამარ ჩემო სიცოცხლეე... მაგრად ჩაეხუტა ლექსო...ბიჭები გახარებულისახეებით უყურებდნენ ამ ლამაზ წყვილს მარტო გიორგი იდგა დაჯღანული...
-ვინმემ ამიხსენით ეს აქ საიდან?ეს როგორ შეძელი(თამარი)
თან ეხუტებოდა ლექსოს...
-ეე ჩემო პატარა შენ გამო ხოიცი ყველაფერა შევძლებ(ლექსო)
-კარგით ჩვენ დაგტოვებთ სალაპარაკო გექნებათ ლექსო ხომ იცი 36წუთი დაგრჩა...(ნიკა)
-ჩვენ შემოვალთ და გაგაპარებთ(დიმა)
-კარგით ძმებო მადლობა...(ლექსო)
-თამარ სალაპარაკო მაქ...მკაცრი ხმით დაიწყო ლექსომ...
-რა მოხდა შეშინებულმა შეხედა ლექსოს...
-მომისმინე... მეორეჯერ აღარ გავიგო რომ შენ ტაბლეტებს სვამ იცოდე მოგკლავ ჩემი ხელით მოგკლავ...
-ოოო შენ არ იცი აქ ყოფნა რა ძნელია თან უშენოდ...(თამარი)
-რა გოგო შენ ნორმალური ხარრ...იცოდე აღარ გაბედოოო თამარ... ეს ერთი და მეორეც საჭმელი ნორმალურად ჭამე...
შეიძლება აქ ერთი ორი თვე ვეღარ შემოვიდე მაგრამ მაინც გავიგებ ყველაფერს...
-როცა ჩემთან არ ხარ არაფერს არა აქვს აზრი...(თამარი)
-ეს იმას არ ნიშნავს რომ თავი უნდა მოიკლა...
-კარგი რაა...(თამარი)
-ნუ მეწინააღმდეგებიი გაიგე...(ლექსო)
-ხორავი...
-და კიდე ერთი იცოდე ვინმემ რო გითხრას მიყვარხარო ეგრევეთავს წავაცლი(ლექსო)
-აჰაჰაჰჰაჰ
-ნუ მაგიჟებ გოგო და ნუღა მაყვარებ თავს თორემ სულ გადამრია შენმა სიყვარულმა...აღარ გამიცინო იცოდე თორემ ვეღარ გაუძლებს ჩემი გული(ლექსო)
ამაზე კიდევ უფრო მაგრად გადაიკისკისა თამარმა...
ლექსომ კი მისო სახე ხელებში მოიქცია და ძალიან ნაზად აკოცა...
პირველად აკოცა ბიჭს საყვარლად აუწითლდა ლოყები ლექსოს ახედა და მის მკლავებში შეძვრა... სადაც ყველაზს დაცულად გრძნობდა თავს...
-თამარ იცოდე გახსოვდეს რაც გითხარი...(ლექსო)
ამდროს ბიჭები შემოვიდნენ...
-მესმის ცუდდროს შემოვდივართ მაგრამ შენი წასვლის დროა...(ლუკა)
-არაააა.... მუხლებზე დაემხო თამარიი და ტირილი დაიწყო როცა ლექსო ფანჯარიდან გადაძვრა...
როგორ არ ამშვიდებდნენ მაგრამ ვერაფერი უშველეს...
-ცოტა მომეცით გთხოვთ...(თამარი)
-არაა(დიმა)
-უმისობას ვერ ვუძლებ სხვანაირად...(თამარი)
-გაორიცხულიაა(ნიკა)
როგორც ჩანს ლექსო გარედან აკონტროლებდა თამარს...
ერთ დღესაც თამარი ბიჭებთან რაღაც იდეით მივიდა...
-ვერ გამაპარებთ?(თამარი)
-აბა რანაირად(ნიკა)
-მოიცა მოიცა შეიძლება(დიმა)
ყველაგერი მოაგვარეს ყველაფერი უკვე დრო იყო თამარი ფანჯრიდან გადამძვრალიყო და ამ ყველაფერს დამშვიდობებოდა როცა გიორგიმ მეორე ოთახში გაიყვანა და უთხრა...
-თამარ დარჩიი
-რა დავრჩეე ძლივს შანსი მაქ რომ წავიდე...
-არვიცი არაფერი ფეხებზე ლექსო მიყვარხარ
-რა?
-ხო ხო მიყვარხარ და არ გაგიშვებ არსად...
-რატო უნდა ყველას ჩემზე იუფროსოს,რაღაცა ამიკრძალონ სადღაც ჩამკეტონ რამე მაიძულონ რა გინდათ რაა დამანებეთ თავი...
ოთახიდან გასვლას აპირებდა გიორგიმ დაიჭირა და უთხრა...
-აქედან ვერსად ვერ წახვალ...
თამარმა კივილი დაიწყო ხმაურზე კი ბიჭები შენოვარდნენ...
-დიმა თამარი ოთახში გაიყვანე...უყვირა გიორგიმ დიმას თვითონ კი გარეთ გავიდე...
-ეეე ბიჭო სადმიდიხარ... დაიჭირა ლუკამ
-დამანებე თავი
-მოდი აქ ბიჭო რაიყო (ნიკა)
-რა იყოო? რა იყო და თამარი მიყვარს...(გიორგი)
-რა?... ზუსტად ამ დროს დაბრუნდა დიმაც..
-აქამსე რატო არ თქვი(ნიკა)
-აუუ არ მო***ათ ეხლა ტვინი...(გიორგი)
-ბიჭო და ლექსო (ლუკა)
-ყ**ზე თქვენი ლექსო ეს გოგო ჩემი უნდა გახდეს და მორჩა(გიორგი)
ეს თქვა და ოთახიდან გავარდა ქაოსი იყო ბიჭებში...
ესე გავიდა რამოდენიმე თვე უკვე სკოლა დამთავრდა გამოცდები ქონდათ დარჩენილი და სახლებში გაუშვებდნენ...გიორგი ტვინს უჭამდა თამარის ლექსო კი აღარ ჩანდა... თითქოს დაავიწყდა თამარისაც ბოლო გამოცდა დამთავრდა როცა ლექსომ თამარის მიაკითხა...
-თამარ(ლექსო)
-ვა ლექსო(თამარი)
-რა ესე ესე უბრალოდ შეხვდი ჩემ შეხვედრას?(ლექსო)
-უბრალოდ? არაა ძალიან გამიხარდა(თამარი)
-თამარ მატყუებ რაღაც ისე არაა(ლექსო)
-ლექსო რა გჭირს ყველაფერი ისევ ისეა... მიუახლოვდა და ჩაეხუტა თამარი მაგრამ თითქოს იმას ვეღარ გრძნობდა რასაც ადრე...
-თამარ მიპასუხე რა გჭირს(ლექსო)
-კარგი მაშინ იმას ვეღარ ვგრძნობ რასაც ადრე...
-მეღადავები(ლექსო)
-მოდი მე წავალ რა (თამარი)
ეროვნულებიც ჩააბარა თამარმა 100%იანზე ჩაირიცხა უკვე უნივერსიტეტს ამთავრებდა ლექსო კი არ ეშვებოდა ყოველდღე სახლთან ელოდებოდა მერე უბივერსიტეტთან და საერთოდ სადაც წავიდოდა 4წელი გავიდა ესე მაგრამ ლექსოს ისევ უყვარდა თამარის კი თავგზა არეოდა აქეთ გიორგი იქით ლექსო და კიდევ რამდენი მისნაირი ვინ იცის მაგრამ ლექსოოო სულ სხვა იყო მისი პირველი სიყვარული ისევ გრძნობდა რამეს? თვითონაც არ იცოდა... ერთ დღესაც სახლიდან გამოვიდა თუ არა ვიღაცამ ხელი სტაცა და მანქანაში ჩააგდო...
-ეე ბიჭო ფრთხილად ჩემი ცოლია(ლექსო)
-ეე გამიშვით (თამარი)
-რა გაგიშვათ გოგო წავედით ეხლა წყნეთში ჩემბაითზე (შაკო)
-თქვენ ხო არ გაგიჭდით ელენესთან მივდივარ(თამარი)
-რა ვუყოთ ცოლო მერე წავიდეთ ერთად(ლექსო)
-ხოო გილოცავთ გაბედნიერებას(გეგა)
-გამიშვიიით...ყვიროდა თამარი მაგრამ ვინღა უსმენდა...ბოლოს მობეზრდა და ლექსოს მაგრად ჩაეხუტა...
მამამისმა რომ გაიგო ცოტა გაბრაზდა სიძეს ერთი მაგრად გაულაწუნა და უთხრა...
-მხოლოდ შენნაირი თუ იმსახურებდა ჩემი ქალიშვილის სიყვარულს ადამიანი ვისაც ამხელა სიყვარულის და მოთმინების ნიჭი აქ დამილოცია თქვენი სიყვარული...
ალბათ ესეთი ქორწილი ეკადრებოდა ბანდიტს და პრინცესას... რა თქმაუნდა რაღადროს მოტაცებააო მაგრამ ესეც ხდება ხოლმე ესე რომ არ ექნა ლექსოს ალბათ კიდევ დიდხანს ვერ მიხვდებოდა თამარი რომ ლექსოს გარდა გზა არ იყო... თამარი გამორჩეული გოგო იყო ლექსო კი ის ბანდიტი ბიჭი რომელთან ერთადაც ჩვენი პრინცესა აიღებდა იარაღს წაიკრავდა ბენდენას და გაზის პედალს მიაჭერდა ფეხს...



№1 სტუმარი სტუმარი ლიკა

ბრავოოოოოოოო მომწონს ძალიან ძალიან კარგიაა

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent