შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

პირველი გრძნობის ნაიარევი


25-07-2015, 17:10
ავტორი cheemiii
ნანახია 1 938

გოგონასა და ბიჭის სიყვარული იმდენად დიდი იყო,რომ სიკვდილმაც ვერ დააშორა ერთმანეთს.მათ შორის ბევრი ტკბილი მოგონებები იყო მაგრამ,მათ ამაზე არ უფიქრიათ. გოგონამ ერთ დღისით გაიგო,რომ ბიჭი ავარიაში მოყვა და გარდაიცვალა,გოგონამ ბევრი იგლოვა,ინერვიულა და ბოლოს ნერვიულობის გამო ცუდადაც გახდა, ბევრჯერ სცადა მაგრამ ყოველთვის ვიღაც უშლიდა ხელს.გოგონამ დაიფიცა,რომ ის თავის პირველ სიყვარულს არ გაცვლიდა სხვაში.რამოდენიმე წელი მართლაც სრულდებოდა პირობა,გოგონა არავისთან მეგობროდა და ბოლოს საკუთარ "ნაჭუჭშიც" ჩაიკეტა. ერთ-ერთ დღეს ბიჭმა რომელსაც დიდიხანია უყვარდა გოგონა,მაგრამ გოგომ ამის შესახებ არ იცოდა,მოტაცება გადაწყვიტა გოგონასი,მაგრამ ვერ შეძლო,გაექცა.გოგონა და მისი მეგობარი მეორე მეგობრის მოსანახულებლად საავდმყოფოში წავიდნენ,ბევრი იჭორავეს,მეგობარი გაამხუარულეს და წასვლა გადაწყვიტეს.გოგონები პალატიდან,რომ გამოვიდნენ გოგონა მეგობრის ექიმის სანახავად წავიდა მეგობარი კიმანქანისკენ.უცბად მეგობარი გოგონას დაედევნა და უთხრა,რომ ბიჭი რომელსაც მისი მოტაცება უნდა იქ იყო და გოგონები გაიქცნენ ამ დროს ბიჭმა შეამჩნია და მათკენ წავიდა,ბევრი ირბინეს და რომ ეგონათ ჩამოვიშორეთო მაშინ ბიჭმა დაქალს რაღაც ჩაარტყა და გონება დაკარგა ხოლო ბიჭმა გოგონა გაიტაცა.ოჯახის წევრებმა გოგონა მასთან დატოვეს.მზიანი დღე იყო ამიტომ ყველა ეზოში იყო,ეზო დიდიიყო და მწვანეში ჩაფლულიყო,ეზოს ერთ კუთხეში საშუალო ზომის სახლი იდგა,ეზოს კარები ღია იყო.ბიჭმა მანქანა ეზოში გამოიყვანა გასარეცხად და იქვე ახლოს თავისი და და გოგონა იდგნე.ბიჭის და გოგონას ასაკის იყო ამიტომ რძალ_მულმა ერთმანეთს კარგად გაუგეს.საუბარში "ცოლ-ქმარი" წაკინკლავდნენ,გოგონა გაბრაზდა და სახლისკენ გაემართა,უცბად ეზოს კარებისკენ გაიხედა და მიმართულება შეცვალა,გოგოს გაქცევა გვიან შენიშნეს და უკან დაედევნენნ. გოგონა მირბოდა და სად თავადაც არ იცოდა მარტო ის ახსოვდა,რომ იმ სახლიდან უნდა წამოსულიყო.ფიქრებიდან გამოერკვია და სამ მიმართულებიან გზასთან გაჩერდა,უცბდ გოგონას მეგობრები გაჩნდნენ,ორივე ეუბნებოდა,რომ მათ გაყოლოდა ბოლოს სხვაგზით წავიდა.მალევე სახლს მიადგა რომელსაც დაბალი ღობე ქონდა სახლის შორიახლოს კი მოხუცები ისხდნენ,გოგონამ დახმარება სთხოვათ და მათაც უარი არ უთქვამ. გოგონა სადაც არჩევანის წინაშე დადგა ბიჭი იქ გაჩერდა და გოგონას თვალიერება დაიწყო. ზამთარი ახალი დაწყებული იყო ირგვლივ არემარე თეთრად გამოიყურებოდა,გზებიკი მოყინული იყო,გოგონამ მოიწყინა ამიტომ ბიჭმა გადაწყვიტა გაერსეინებინა გარედ და ასეც გააკეთა,ბიჭი მიდიოდა და ფიქრობდა:რადგან ამდენ ხანს ჩემთან დარჩა აღარ გაიქცევაო და ულვაშებში ჩაი ცინა. სეირნობისას გოგონამ ის მაღაზია დაინახა სადაც ის და მისი შეყვარებული დიდ დროს ატარებდნენ.ამ დროს გოგონამ ვიღაცის ხელის შეხება იგრძნო და გონს მოეგო,გზას დახედა და მოლიპული,რომ იყო ბიჭი გააფრთხილა.ადრე როცა გოგონა შეყვარებულს აფრთხილებდა ბიჭი კოცნიდახოლმე. ,გოგონას ეგონა,რომ მისი "ქმარი"ც ისე გააკეთებდა,მაგრამ ასე არ მოქცეულა.გოგონას სიტყვის დასრულება და წაქცევა ერთი იყო,გოგონამ ფეხი მოიტეხა და მსუბუქი ტვინის შერყევა მიიღო ამიტო საავადმყოფოში ერთი კვირა დატოვეს.ეს კვირა მალე გავიდა და გამოწერის დღე, რომ დადგა გოგონამ გაქცევა გადაწყვიტა და მართლაცგაიქცა ისე,რომ"ქმარმა"ვერ გაიგო.გოგონა შენობიდან გავიდა,მანქანამაც გაიარა და გააყოლა.გოგონა პატარა ქოხში წავიდა რომელიც ქალაქგარედ იყო და მარტო ის და მისი შეყვარებული დადიოდნენ.იგივე შენობიდან ბიჭი გამოვიდა და იგივე მიმართულებით წავიდა,"ქმარი"კი საავადმყოფოში უაზროდ ეძებდა.

რაცარუნდა გასაკვირი იყოს გადავწყვიტე,რომ სახელები არ დამერქმია და არც დიალოგები ჩავრთე ტექსტში,იმედია მაინც მოგეწონებად შეცდომებისთვის ბოდიში და ველი თქვენ რჩევებს




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent