შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

სხვანაირები (სრულად)


25-07-2015, 19:25
ავტორი m a g i u r i
ნანახია 8 245

მოკლედ,ეს ისტორია არცერთს ისტორიას არ გავს არც წააგავს ერთადერთი რაც სხვა ისტორიებთან სააერთოა ეს სიყვარულია.მე გიამბობთ 19 წლის ნიკას ისტორიას,რომელსაც ბავშობიდანვე განსხვავებული ეგონა თავი,არა იმის გამო,რომ მილიონერის ვაჟიშვილი იყო,არც იმის გამო გოგოები მასზე რომ "აფრენდენ",არც იმის გამო ყველას ყურადღების ცენტრში რომ იყო,არც იმის გამო ყველა თავს რომ ევლებოდა და უბრალო ხიწვის თითში ჩერჭობისას ექიმის კაბინეტში რომ აყოფიებდნენ თავს,რაც უფროდა უფრო იზდებოდა ხვდებოდა ამ განსხვავების მიზეზს, "სახელს".იცით არც გოგოს უზარმაზარი მკერდი იზიდავდა,არც დიდი უკანალი,არც სახე,არც უნაკლო სხეული,მის ასაკში,ხომ ნორმალურ ბიჭის მაგარი გოგო უნდა მოსწონდეს,უბრალოდ გოგო ხომ უნდა მოსწონდეს,ეს კი "არანორმალურია",რაქნას არ იზიდავს ეს ქალები იცით რამდენჯერაც მათთან სექსუალური კონტაქტი დაამყარა ვერაფერი იგრძნო ღებინების შეგრძნების გარდა,ბევრჯერ ნდომია "ჩვეულებრივობა","ოჯახის სირცხვილის" ტავიდან აცილება,არც როდესმე ნდომია "პიდარასტობა",არც ეს სიტყვა მოსწონს დიდად,რაცარუნდა გასაკვირი იყოს არასდროს ნდომია გოგოს ტანსაცმელში გახვევა,არც სახის წატყიპნა რაღაც რაღაცეებით,მგონი ერთადერთი რაც ბიჭობაში მოსწონს ესაა,არ სჭირდება ზედმეტი არაფერი არც ტანსაცმელზე,არც სახეზე.ის ფაქტი,რომ ვერავინს ვერასდროს უგებდა მისთვის გასაკვირი არც არასდროს იყო არც არის და არც იქნება ალბათ.ნუ ნიაკოს თუ არ ჩავთვლით რომელიც ალბათ სიცოცხლეს ურჩევნია.მეგობარი ბიჭები ,ძმაკაცები, თქვენ გონიათ არ ყავს,როგორ არა ყავს თან არა ერთი უბრალოდ მათთან საერთო ენას ვერ პოულობს,ნიკა "სხვა სამყაროა",რომელშიც სულ სხვა რამეები ხდება.არ დავიწყებ როგორ დგება დილას ადრე, რას იცმევს, ან რას იხურავს, უბრალოდ მისი ცხოვრების რამოდენიმე მნიშვნელოვან მომენტს ჩავუღრმავდები.
-ნიკა,იქნებ გეი კლუბში წასულიყავი,აბა შენ მე, რომ დავდივარ ის კლუბები უბრალოდ არ გევასება-ნიკას ჩვეულებრივ კლუბში წაუსვლელობით ისევ უკმაყოფილი ნიაკო ცდილობს მეგობრის "სწორ გზაზე დაყენებას"
-ხოდა წავალ-ისევ თავისას გაიძახის ნიკა.
-ხოდა წადი,რას ჩაიცმევ?
-ჩვეულებრივად.
-რა სხვანაირიხარ.
-ახლა მიხვდი?
-არა-იცით ნიაკოს არ ცხვენია ნიკასი ან რა აქ სასირცვილო,პირიქით გიჯდება ისე უყვარს მისი "სხვანაირი" მეგობარი და რითის შეუძლია ყველაფრით ხელს უწყობს,ათას დაქალს მისი ნიკა ურჩევნია,ასე მოკლედ და კონკრეტულად.
ნიაკოს სახლიდან წამოსვლის შემდეგ მის BMW X6-ში ჩაჯდა და სახლში წავიდა,კლუბში თერთმეტზე წავა,მანამდე კი თავს გაირთობს როგორმე.
------------
კლუბში, რომ შევიდა მართლა სხვა სამყაროში ეგონა თავი,ბიჭები ერთად ცეკვავდნენ და ერთმანეთს ეფერებოდნენ,გოგოები ერთმანეთს,მგონი საპირისპირო სქესი მხოლოდ მიმტან გოგოებს იზიდავდა.გაუხარდა "მისნაირების" დანახვა,მიხვდა რომ ამ სამყაროში მისნაირი ბევრი იყო და დაცულად იგრძნო თავი.ბარისკენ წავიდა შეკვეთის მისაცემად, როცა გვერდით ასე თექვსმეტი ჩვიდმეტი წლის ბიჭი დაუჯდა,ეტყობოდა დაბნეულობა და აფორიაქება.
-პირველად ხარ?-კითხა ნიკამ
-ხო-ერთი შეხედა ბიჭმა და ისევ საცეკვაო მოედნისკენ მიიხედა.
-კეთილი იყო შენი ფეხი "სხვა სამყაროში"-ღიმილით უთხრა ნიკამ.
-გმადლობთ,საბა თქვენ?
-ნიკა.
-სასიამოვნოა
-ჩემთვისაც,გინდა სადმე წყნარ ადგილზე წავიდეთ,გეთყობა არც ისე გიზიდავს ეს გარემო.
-ჩემ აზრებს კითხულობ.-ნიკას გაეღიმა საბას სიტყვებზე და თავის მანქანისკენ წარუძღვა,კარი გაყღო და მის გვერდით მოათავსა.
-სად მივდივართ?
-ერთ წყნარ ადგილზე,დამიჯერე მოგეწონება.-ამის მერე ხმა არცერთს არ ამოუღია,თხუთმეტ წუთში დანიშნულების ადგილზე იყვნენ.
-ლამაზია-თქვა საბამ.
-ხო,მეც მომწონს.
-შენც "სხვანაირიხარ" ხომ?-საბას კითხვაზე ნიკას გაეღიმა.
-ხო მეც "სხვანაირივარ"-ღიმილით უპასუხა ნიკამ.
-კარგია.
-ვისთვის როგორ.
-მშობლებმა იციან?
-შენ წარმოიდგინე და ჩემი მშობლები გაგებით მოეკიდნენ,შენები?
-არ იციან.
-მე ვფიქრობ უნდა უთხრა.
-როგორ გეტყობა რომ მამაჩემს არ იცნობ.-დანენებით ჩაილაპარაკა საბამ.
-გინდა ერთად ვუთხრათ?
-30 წუთის გაცნობილი მყავხარ და მგონია წლები გიცნობდ-ორაზროვნად თქვა საბამ.
-ალბათ იმიტომ რომ ორივე "სხვანაირი" ვართ.
-ალბათ-დაეთანხმა საბაც.
ამის მერე ხმა არ ამოუღიათ გადიოდა დღეები,თვეები და ხვდებოდნენ რომ ერთმანეთისთვის იყვანენ შექმნილები,არ აქვს მნიშვნელობა "სხვანაირები" რომ იყნენ ხომ უყვარდათ ერთმანეთი,თქვენ გონიათ ბიჭს რომ გოგო უყვარს,ან პირიქით იმაზე მეტად არ უყვარდათ ერთმანეთი არამც და არამც უფრო მეტადაც უფრო და უფრო.
-საბა ჩვენ ბედნიერი ვერ ვიქნებით საქართველოში-დანენებით ჩაილაპარაკა ნიკამ.
-ვიცი
-წავიდეთ!
-სად?
-სხვაგან!
-სხვაგან სად?
-ამერიკაში,იქ ჩვენ უფრო გაგვიგებენ, ბოლოსდაბოლოს ერთ სქესიანთა ქორწინება დააკანონეს და ჩვენ ვერ გაგვიგებენ?-ღიმილით საუბრობდა ნიკა.
-მერე მეგობრები,მშობლები?
-უხეშად რომ ვთქვათ "დავიკიდოთ" ყველა და ყველაფერი ჩვენს გარდა.
-უნდა დავფიქრდე ნიკა,ეს ადვილი არაა.
-მესმის შენი ერთ კვირაში მოიფიქრე,წამოხვალ თუ არა ჩემთან ერთად ამერიკაში.ხვალვე დავჯავშნი ბილეთებს. დღეს ხომ ორშაბათია კვირის ბილეთებს ავიღებ საათს ხვალ მოგწერ.
-კარგი.
კვირას ღამის სამზე მიფრინავდა ამერიკის თვითფრინავი,საბას იმედი უკვე აღარ ქონდა,7 დღის მანძილზე არც ერთხელ დაურეკია ალბათ არ უნდა წამოსვლა,არც ნიკა აპირებს დაძალებას,სამს უკლდა თხუთმეთი უკვე იწყება ჩასხდომა,ნიკამაც მოიმარჯვა მისი ბარგი და ესკალატორზე ასვლას აპირებდა როცა საბას ხმა მოესმა არ იცის მაშინ რა იგრძნო,მაგრამ აშკარა იყო მისი სხეული მთლიანად სიყვარულმა მოიცვა.უკან მოიხედა და საბა დაინახა ჩემოდნებით.საბა მისკენ ჩქარი ნაბიჯებით მოდიოდა,ნიკამ ჩანთა დააგდო და მისკენ გაიქცა.
-შენ მოხვედი!-დაიჩურჩულა საბაა ყურთან ნიკამ.
-აბა მარტო გამეშვი?-ღიმილით უთხრა ნიკამ.
-მიყვარხარ არავიზე ნაკლებად!
-მეც მიყვარხარ რაღაც სხვანაირად!
-სხვანაირად!
-ხო სხვანაირად!
ტაშს და აპლოდისმენტებს არცერთი იმ ადამიანისგან არ ელოდა რომლებიც აეროპორტში მათ მისშტერებოდნენ,მაგრამ "ოჰოი" საუცრებავ პატარა გოგონას ტაშს ყველა ადამიანის ტაში მოყვა და აი მაშინ პირველად არ შერცხა მისი ორიენტაციით პირიქით იამაყა!
-------------


ესეიგი რატომ დავწერე ეს ისტორია.რომ გაჩვენოთ მარტო ბიჭს და გოგოს არ შეუძლია ერთმანეთის სიყვარული,ჩვენ პატივი უნდა ვცეთ იმ "სხვებსაც" რომლებთაც ერთმანეთი თავდავიწყებით უყვართ,მერე რა რომ სხვანაირები არიან,ხომ უყვართ ერთმანეთი,მორჩა და გათავდა!!!


გმადლობთ.



№1  offline წევრი mendi

პატივი შეიძლება სცე მაგრამ ეს მართლაც რომ საზიზღრობაა, თუმცა ჩვენ ბუნების წინააღმდეგ ვერ წავალთ.

 


№2  offline წევრი m a g i u r i

mendi
პატივი შეიძლება სცე მაგრამ ეს მართლაც რომ საზიზღრობაა, თუმცა ჩვენ ბუნების წინააღმდეგ ვერ წავალთ.

კამათს არ დაგიწყებ შენ შენი აზრი გაგაჩნია.ყველა ადამიანის აზრს და მათ შორის შენს აზრსაც პატივს ვცემ,მე ჩემი აზრი ამ ისტორიით გამოვხატე.

 


№3  offline წევრი mendi

m a g i u r i
mendi
პატივი შეიძლება სცე მაგრამ ეს მართლაც რომ საზიზღრობაა, თუმცა ჩვენ ბუნების წინააღმდეგ ვერ წავალთ.

კამათს არ დაგიწყებ შენ შენი აზრი გაგაჩნია.ყველა ადამიანის აზრს და მათ შორის შენს აზრსაც პატივს ვცემ,მე ჩემი აზრი ამ ისტორიით გამოვხატე.

კი რა თქმა უნდა უდაოდ პატივი უნდა ვცეთ სხვის აზრს, არც კამათია საჭირო უბრალოდ ეს თემა განსაკუთრებით საქართველოში ტაბუ დადებულია და ხალხი ვერ ეგუება.

 


№4 სტუმარი okay

მაპატოე ავტორ, მაგრამ ეს სრული სისაზიზღრეა :)
საიტზე, მართლა პირველად დაიდო მსგავსი შინაარსის ოსტორია და იმედია უკანასკნელად :)

ამ თემასთან დაკავშირებით ძალინ კრიტიკული ვარ და შეიძლება არასწორად ბმსჯელობ, მაგრამ მაინც, ასეთ ადამიანებთან ვერც ვიმეგობრებ, ვერც მათთან სიახლოვეს ავიტან და საერთოდ... ვერ ვიტან მათ!!!

ხო, კიდევ ერთი, არვიცი რატომ დაწრრე ეს გულისამრები სიყბარულის ისტორია. მაგრამ კარგია რომ პატარა იყო და მალე დამთავრდა.

 


№5  offline წევრი სტიქია

იდეა მომწონს, მაგრამ, არ გეწყინოს და, ბავშვურ ნაჯღაპნს ჰგავდა :(

 


№6  offline ადმინი უნდა ვწერო

არ უნდა დავაკომპლექსოთ და არ უნდა გავრიყოთ,მაგრამ ერთსქესიანთა ქორწინება მიუღებლად იმაჩნია და,განსაკუთრებით,ისეთი ქვეყნისთვის,როგორიც საქართველოა.არ მესიამოვნა,რომ ჩვენი ქვეყანა ასე გქონდა მოხსენიებული.რა შენ გინდა,რომ დააკანონონ?

 


№7  offline ახალბედა მწერალი lullaby

რამდენი წლის ხარ?

ეს არ ჰგავდა ისტორიას... ეს უფრო საჯაროდ საკუთარი აზრის დაფიქსირებას ჰგავდა ამ თემასთან დაკავშირებით და ცოტა არ იყოს გამომწვევად გამოგივიდა.

მე არ მძულს გეები, რომლებიც თავიანთი ცხოვრებით ცხოვრობენ. მძულს გეები, რომლებიც ხალხის პროვოცირებას ცდილობენ თავიანთი გამომწვევი საქციელით და შემდეგ გაღიზიანებული ადამიანებს ეწუწუნებიან, რატომ არ გესმით ჩვენიო.

კიდევ, არ მგონია ხალხმა, საქართველოში მით უმეტეს, საზოგადოდ მოსიყვარულე გეებს ტაში დაუკრან.
მაპატიე, მაგრამ აბსურდულად, შემაცბუნებლად ცოტა არ იყოს ბანალურადაა აღწერილი ეს ყველაფერი.

და ყველაზე მთავარი, ეს მონაკვეთი ამ საიტზე დასადები არ იყო

 


№8  offline წევრი სტიქია

ჰომოფობი არ ვარ, მაგრამ საქართველოში მაინც არ მინდა ერთსქესიანთა ქორწინების დაკანონება, უბრალოდ მინდა, რომ ხალხი არ გარიყონ მხოლოდ იმის გამო, რომ საპირისპირო სქესი არ იზიდავთ. ივნისში ბათუმის გარეუბანში ორი ბიჭი მოკლეს იმის გამო, რომ ვიწრო შარვლები ეცვათ, გრძელი თმა ჰქონდათ და გოგოებთან მეგობრობდნენ... როგორ უნდა გაიმეტო 17 წლის მოზარდი სასიკვდილოდ, ვიღაც იდიოტის ჰომოფობური დამოკიდებულების გამო... თუ უნდათ, იცხოვრონ ერთად, მაგრამ მათ გამუდმებით წნეხის ქვეშ მოუწევთ ცხოვრება, შიშში და მალვაში. გუშინ პირველ არხზე "კომუნიკატორს" ვუყურებდი, ამ დროს მეზობელი შემოვიდა და დაინახა, რომ ერთ-ერთ წამყვანს (22-23 წლის ბიჭი იყო) გრძელი თმა კოსად ჰქონდა შეკრული. დაინახა და "ფუ, პიდარასტიო", თქვა. აი, ეს მაგიჟებს. გოგოს თუ ცისფრად ან ვარდისფრად თმა აქვს შეღებილა, აუცილებლად ლესბოსელია, ბიჭს თუ თავისი ინდივიდუალური სტილი აქვს - "პიდარასტი".... მე არ მესმის ასეთი რაღაც... არ მესმის, რატომ უნდა შეიზიზღო ადამიანი, მარტო იმიტომ, რომ სექსი აქვს იმასთან, ვინც უყვარს... ხო, და გეი სულაც არ ნიშნავს იმას, რომ ბიჭს გოგოსავით ჩაცმის ან "ქალობის" სურვილი აქვს, ეგ ტრანსგენდერია. მე მყავს გეი მეგობარი და ძალიან ვამაყობ ამით... იმიტომ, რომ მასზე მეტად არავის ვენდობი და არავის ვაფასებ, საოცარი ადამიანი და პიროვნებაა... ნეტავ თქვენც გყავდეთ ისეთ ერთგული მეგობარი, როგორიც მე მყავს <3

 


№9  offline წევრი anastasia▶▶▶

მომწონს ეს ყველაფერი?შენი აზრი შენთვის შეინახე და თავზე ნუ მოგვახვევ.მათი საწინააღმდეგო არაფერი მაქვს ოღონდ იყვნენ თავისთვის და პროვოკაციებზე ნუ გადმოდიან. მალე უმცირესობა ჰეტეროები იქნებიან ისე ვატყობ. ჩვენ გვაქვს უფლება არ მოგვწონდეს ეს ე.წ. სხვანაირები. ძალიან მშვიდობისმოყვარე ლოიალური ადამიანი ვარ. მაგრამ ამ შემთხევაში საშინლად მაღიზიანებს მათი საქციელები დაის ფაქტი რომ რამის თავზე დაგვადონ თავიანთი უკანალები რა. ბავშვებს ცისარტყელა წაართვეს და ცნობიერებას უმახინჯებენ.თავად თესავენ აგრესიას და მერე თავებს გვაცოდებენ. იყვნენ თავისთვის და არავინ შეაწუხებს. არაა საჭირო ქუჩაში გამოსვლა და იმის აფიშირება რა სქესის ადამიანთან აქვთ სექსი. არ გვაინტერესებს გვერწმუნეთ.

 


№10  offline მოდერი Kira

კარგი რა ავტორ ეს არის სასიყვარულო საიტი და არა პიდარასტების ცხოვრების გასარჩევი ადგილი ეს ისტორია არ იყო ეს იყო შენი აზრი მათზე არანაირი გართულება არ მაქ მათთან .მეც მყავს გეი მეგობარი მერე რა და ძაან დიდ პატივსაც ვცემ იმ ბავშვს , უბრალოდ საიტისთვის შეუფერებელი რაღაცაა,,იმედია ესეთ რაიმეს აღარ დადებთ აქ..
--------------------
ზვიგენი დაფრინავს!!!

 


№11  offline წევრი სტიქია

amaru888
მეც კი მყავს სტიქია, ორი გეი მეგობარი, თუმცა ისინი არ გამოდიან და არ აღიზიანებენ ხალხს, უბრალოდ არ მესმის რატომ უნდა გამოხვიდე და რატომ უნდა იტლიკინო რომ შენ განსხვავებული ხარ, მერე სწყინთ ხალხის უარყოფითი რეაქცია, რათქმაუნდა საქართველოში დაბადებული ადამიანისთვის მითუმეტეს მეოცე საუკუნეში დაბადებულისთვის ეს მიუღებელია, აი ამიტომ რიყავენ რომ "მაზოლზე ფეხს" აჭერენ ხალხს, გაჩუმდი და იცხოვრე შენთვის არც არავინ მიგწიხლავს, არც არავინ მოგკლავს და არც გაგრიყავს, მათ ყოფნას შევეგუეთ ჩვენი თაობა მაინცკ, მაგრამ ასე აქ დაწერას მე და ვიცი კიდევ ბევრი ვერ შეეგუება, უბრალოდ მიუღევბელია.

არა, მეც არ ვარ იმის მომხრე, რომ გარეთ გამოვიდნენ და საჯაროდ განაცხადონ ყველაფერი... 17 მაისის გამო ლგბტ-ს ყველა წარმომადგენელი დაზარალდა, ისიც, ვინც იყო პარადზე და ისიც, ვინც არ იყო... ყველა "სხვანაირი" ხომ ერთნაირი არ არის... ვერანაირად ვერ გავამართლებ ადამიანის მკვლელობას, 17 წლის ბიჭის მკვლელობას... ხალხი ისეთია, როგორც არ უნდა დამალო შენი ორიენტაცია, საძინებელში შემოგივარდება და მაინც გაიგებს... დამალვის და ჩუმად ყოფნის საშუალებასაც არ გაძლევენ... აქ ხალხს პირადი ცხოვრების უფლება არა აქვს... მე ეს მაგიჟებს, ის დაუფარავი სიძულვილი, ადამიანები ერთმანეთის მიმართ რომ გრძნობენ....

 


მომისმინე, საყვარელო, გასაგებია რისი თქმაც გინდოდა და გავიგე კიდეც, მით უმეტეს, მაშინ, როდესაც გეთანხმები ამ აზრში, მაგრამ არ გეწყინოს და ძალიან გამაღიზიანებელი იყო ამ "სხვანაირი"-ს მილიარდჯერ წაკითხვა. თქვი ჰომოსექსუალი და მორჩა. ისეთი შეგრძნება მაქვს, თითქოს შენ არწმუნებდი საკუთარ თავს იმაში, რაშიც სხვები გინდა დაარწმუნო. მხატვრული თვალსაზრისით განსახილველი არაფერია ამაში.

 


№13  offline წევრი cinderella

კომენტარბს გადავხედე და ღმერთო რა სიბნელეა!
რას ქვია ვერ ვიტან? ამიხსენით რატომ ვერ იტანთ? იმიტომ რომ სიყვარული შეუძლიათ?! ან რას ქვია ნუ აღიზიანებენ ხალხს?! მოიცა ისინი ხალხი არ არიან? მასის გამო იზოლირებულები უნდა იყვნენ თუ რაარი? ან რა უფლება აქვთ ვიღაც ნა****რებს მათ სიცოცხლე წაართვან?! გეკითხებით უბრალოდ რას გიშავებენ?! ხომ ხართ რელიგიურები?? ხოდა რელიგია ხომ გვასწავლის არა კაც კვლას? არა სიძულვილს? ხოდა რაღა გინდათ ამიხსენით!!!

 


№14  offline წევრი mendi

cinderella
კომენტარბს გადავხედე და ღმერთო რა სიბნელეა!
რას ქვია ვერ ვიტან? ამიხსენით რატომ ვერ იტანთ? იმიტომ რომ სიყვარული შეუძლიათ?! ან რას ქვია ნუ აღიზიანებენ ხალხს?! მოიცა ისინი ხალხი არ არიან? მასის გამო იზოლირებულები უნდა იყვნენ თუ რაარი? ან რა უფლება აქვთ ვიღაც ნა****რებს მათ სიცოცხლე წაართვან?! გეკითხებით უბრალოდ რას გიშავებენ?! ხომ ხართ რელიგიურები?? ხოდა რელიგია ხომ გვასწავლის არა კაც კვლას? არა სიძულვილს? ხოდა რაღა გინდათ ამიხსენით!!!

რელიგიას თუ ეხები მაშინ არ დაგავიწყდეს რომ რელიგია ასეთ სისაძაგლეს გმობს.

 


№15  offline წევრი cinderella

შევეხე იმიტომ რომ გამეხსენებინა რომ რელიგია გმობს სიძულვილს!
რაც შეეხება საკუთარ აზრს, თუ ის ვინმეს ზინს აყენებს და ყოველგვარ აზრსაა მოკლებული მაშინ დიახ გეკრძალება. :) თქვენ არავინ გეკითხებათ ქუჩაში ვინ როგორ რანაირად და ვისთან ერთად ივლის იმიტომ რომ ყველას ერთნაირი უფლებები გვაქვთ.
და რაღაცას გეტყვით რა პატარები ხართ და როცა დრო მოვა გაყოლებათ შვილები რომლებიც სავსებით შესაძოებელია ე.წ განსხვავებულები იყვნენ ხოდა იფიქრეთ რა მომავალზე!

 


№16  offline წევრი m a g i u r i

მე ვფიქრობ საზიზღრობა არაფერი დამიწერია,ჩემი დაწერი არცერთი სიტყვა არ გაცდა ზღვარს,ის ისტორია უპირველესად იმისთვის დავწერე რომ ჩემი აზრი გამომეხატა,მეორე იმიტომ რომ ამ საიტზე მარტო მე და ჩემნაირი "ჩვეულებრივები" არ შემოდიან,როგორც თქვენ იგრძენით ზიზღი ამ ისტორიით ისეთ "ზიზღს"გრძნობენ ისინი თქვენი "ჩვეულებრივი"ისტორიებით.მე ვიცი ლგბტ-ს წარმომადგენელი ერთი მაინც წაიკითხავდა ამ ისტორიას.და იცით რას იგრძნობდა რასაც ჩვენ "ნორმალურები"ვგრძნობთ "ნორმალური"ისტოორიის წაკითხვისას.არა მხარს არ ვუჭერდი არ ვუჭერდა არც დავუჭერმათ გამოსვლებს ან საპროტესტო აქციებს,ყოველგვარი ზედმეტი მმიუღებელია მათგან,მაგრამ როცა ისინი თავისთვის არიან,არავის ესხმიან და არც არაფერს მოითხოვენ ჩვენგან თქვენი ზიზღი მათ მიმართ ყოველგვარ აზრსაა მოკლებული.როგორც თქვენ უმეტესობა გოგონები იქნებით,ხოდა გოგონებო როგორც თქვენ არ გიზიდავთ გოგონები ისევე არ იზიდავთ მათ საპირისპირო სქესი,როგორც თქვენ ვერ იქნებით თქვენი სქესის წარმომადგენელთან ,ისინიც ვერ იქნებიან საპირისპირო სქესთან ვერ ხვდები ამაში გაუგებარი რა არის.კიდევ ერთხელ ვიმეორებ მე მათ გამოსვლებს და საზოგადოების წინაშე რაღაცეების გაკეთებას არ ვემხრობი,მე უბრალოთ მესმის მათი

 


№17  offline წევრი ფორთოხალი

რამდენადაც ტაბუდადებულია, იმდენად ყბადაღებული თემაა ეს ჩვენს ქვეყანაში. ის, რომ ამერიკაში ამ კანონის მიღებას ჩვენთან აი ასეთი სასწაულად არაადეკვატური და შეუფერებელი რეაქცია მოყვა, კიდევ რაღაცრაღაცებზე მიუთითებს, მაგრამ ამაზე სხვა დროს...
ეს 'სხვანაირი' მეც ძაალიან ცუდად მომხვდა ყურში. ცოტა სხვა ფორმით შეიძლებოდა ამ ყველაფრის დაწერა, თუ მაინცდამაინც ამ თემაზე გინდოდა გეწერა.

 


№18  offline წევრი ნინა

ასე ძალიან გინდა და ღმერთმა მოგცეს ეგეთი 'სხვანაირი' შვილი ჩემო კარგო

 


№19  offline წევრი yvavi

სექსუალური ორიენტაციები იყოფა კატეგორიებად: ჰომოსექსუალი, ჰეტეროსექსუალი, ბისექსუალი და ასექსუალი. თუ ჰომოსექსუალიზმი ავადნყოფობა და მარაზმია, რატომ არაა ჰეტეროსექსუალიზმიც? თუ ერთს განვიხილავთ მეორეც მასთან ერთადაა ამ კატეგორიებში.
თუ ქალს და კაცს ერთმანეთი უყვართ და ოჯახს ქმნის, რატოკ არ შეუძლია კაცს და კაცს ანდაც ქალს და ქალს? იქნებ მათ უფრო მეტად უყვართ ერთმანეთი " ჩვეულებრივო ადამიანებო".
სიყვარული სიყვარულია და მას მქოლოდ ქალი და კაცი არ ქმნის!
რაც შეეხება საიტს სასიყვარულო საიტია თუ რაღაც ამდაგვარი ე.წ "აბრაც" აქვს მსგავსი წარწერით, ხოდა ე.წ"ჩვეულებრივი სიყვარულის ისტორიები" თუ დასაშვებია, ე.წ "განსხვავებული სიყვარული ანდაც ავადმყოფობა" რატომ არაა დაშვებული? ორივე ხომ სიყვარულის თემაზეა?!
მოკლედ არ ვიცი, არ მესმის თქვენი

 


№20  offline წევრი ნენე

ar vityvi arafers.
minda,magram ar vityvi,radgan farglebs gavcdebi vici.
es is temaa,rac saqartvelos tkiva.
istorias mainc gadaavlet tvali...
tqvennairebis gamo ibrdzoda davit agmashenebeli? tamar mefe?
tqvennairebs gamo dagvares sisxli tavis droze saqartvelos vajkacebma?
fui. shemifurtxebia saxeshi,da sulshic.
es 'sxvanairoba' aris is,rac me mklavs.
tqveni adgili aq araa.
es saqartveloa,da ar gaqvt ufleba sheacheroy shtamomavloba.
dafiqrdit mainc....
kargi,radgan vambob,bolomdec vityvi.
didi siamovnebit davdgebodi 17 maiss im adamianta rigebshi,vinc am arasworebs klavda,da chagqolavdit titoeul 'sxvanairs'.
cisartyelaze rom guli mereva,egecaa...
saertod,religias rom exebit,gmertma sheqmna adami da eva,da ara adami da gela.
ara kact kvlao,magram mzad var jojoxetshi movxvde,ogond tqven chagqolot.
pativiscemit,nene.
:)
--------------------
დარაბებს მიღმა,გაზაფხულია... გამოიდარებს,მე მჯერა.

 


№21  offline წევრი ნენე

ინნ1
აგყვა რას ნიშნავს?
დაუკვირდი ხოლმე,რას ამბობ.
არავინ არ გცემდა,და არავინ არ ატყდება.
ჯოგარია იმიტომ,რომ აგყვა?
ვაი საქართველო.
რაც რეალურია-ში რა იგულისხმე?
არასწორთა გამრავლება რეალურია,და გოგოს და ბიჭის სიყვარული არა ხო ძვირფასო?
ყველა ისტორიაში ბიჭი ფულიანიაო,რომ ამბობ,გადაავლე ისტორიებს თვალი,და მიხვდები რომ.ვარდები და შოკოლადები აღარაა მოდაში)))
რადგან წერ,დიახ,ემხრობი და მხარს უჭერ,მეტიც,სხვებს არწმუნებ რომ,ეს არ არის ცუდი საქციელი დედუ და შეგიძლია ასეთი იყო-ო :)
ადამთან და ევასთან ბლა ბლა ბლა მოაშორე :)
და წესიერად ილაპარაკე :)

პატივისცემით,ნენე.
--------------------
დარაბებს მიღმა,გაზაფხულია... გამოიდარებს,მე მჯერა.

 


№22  offline წევრი meri89

simartle gitxra mecineba tqvens komentarebze imstze visa es istoria moewona da mat emxroba.chemical azrit es Paris chveni sircxvili da ara mati ROM asset adamianebs adamianebad agvigqvamt.tu kargad dapiqredebit mix debit ROM ukve titqmis modashi shemovida ROM kacs kaci uyvardes qals qali.is Mara Mia.amistvis igvreboda amdeni sisxli xustad ROM pidarstebs exarat da matze istoriebi ewerat.sul gadajishdit xslxno?

 


№23  offline წევრი kurt cobain

მეორედ იწერება ისტორია ამ თემაზე,მხოლოდ იმ განსხვავებით რომ იქ გოგოები იყვნენ.
მე უბრალოდ მიხარია,რომ 10 მკითხველიდან 9ს არ მოეწონა მსგავსი შინაარსის სიახლე.
შემიძლია ციტატითაც მოგიყვანოთ მაგალითი,მაგრამ ბევრი ვერ გაიგებს. ამიტომ ჩვეულებრივი ენით ავხსნი: ერთ-ერთ რელიგიურ წიგნში წერია, რომ მამათმავლობა (ლესბოსელობა) არის მომაკვდინებელ ცოდვათა შორის და მისი მონანიების შემთხვევაში ადამიანს ედება წლობითი ეპიტემია,რაც ნიშნავს,რომ ამ ადამიანს წლების განმავლობაში არ აზიარებენ.
როცა ღმერთზე,რელიგიასა და სიყვარულზე საუბრობთ ელემენტარული1 თ ხსენებული სამის შესახებ.
უნდა იცოდეთ ზემოთ ხსენებული სამის შესახებ.
მე ვეწინააღმდეგები ამგვარი სიყვარულის აფიშირებას.
იყვნენ თავიანთთვის და რაც უნდათ ის უქნიათ,უბრალოდ ამ მიწაზე სადაც ღვისმშობლისა და მაცხოვრის კვართი ინახება,სადაც უამრავ წმიდანს გაუვლია არ აქვთ უფლება სახალხო აქციები მოაწყონ და მათი აზრი თუ ორიენტაცია მოგვახვიონ თავს.
ახლა გამოვა ვინმე და მეტყვის,ნურც თქვენ მოგვახვევთო თავს თქვენს აზრსა და ორიენტაციას,გეტყვით,რომ ამ ქვეყნის მოსახლეობის 95.5% -ის აზრი ასეთია და ის 4.5% იმედია ვერაფერს დააკლებს ამ აზრს.
იმედია ის ზნეობა რაც დღეს გვაქვს ბოლომდე მიგვყვება.

 


№24  offline წევრი DaaDaa

კომენტარებსაც გადავხედე ისტორიასაც და ახლა რა მინდა გიტხრა ძვირფასო.ზოგადად ამ თემას არვეხები ხოლმე მაგრამ ახლა რომ არ დავწერო არ შემიძლია.
ამ "სხვანაირობას" მე მაპატიეთ თუ არასწორად ვმსჯელობ მაგრამ აზრიაზრია და ნაკლად ვთვლი.ხოდა ნაკლი ყველას გვაქვს და არის ვნმე ისეთი ვისაც მოსწონს საკკუთარი ნაკლოვანებები?
სულ ვამბობ რომ არ არიან ეს ადამიანები დამნაშავე იმაში რომ ასეთებად დაიბადნენ,ამიტომაც არ შეიძლება მათი გადაწიხვლა,მაგრამ მე ვერანაირად ვერ ავიტან გეის და სხვა განსხვავებული ორიენტაცისს მქონე ადამიანს გამოვიდეს და ხმამაღლა იყვიროს,იამაყოს თავისი ორიენტაციით.
პატივს ვცემ ყველა ადამიანს,რაც არ უნდა იყოს გეია თუ ვინცაა ღმერთის გაჩენილია!თავად ვერ იფერებენ საკუთარ თავს და სხვებს ადანაშაულებენ.
გამოდის ქუჩაში გამოშტერებული მედროშე,გეი და გიყვირის რომ პატივი სცე,მაგრად მაინტერესებს ვინმე მიუვარდათ,საქმეები ურჩიათ თუ იმის გამოძიება დაიწყო ქალთან მოსწონს ყოფნა თუ კაცთან.რაღაც არამგონია ვიღაცას აინტერესებდეს გეი კლუბში ცეკვავს თუ ჩვეულებრივ კლუბებში დადის.და მაგათ წინააღმდეგაც არავის მოუწყვია მიტინგი,ისევ თვითონ აყაყანდნენ.
დაეტიოს ყველა თავის კანში და არავინ დაზარალდება,ხო და რაცშეეხება საქართველოს,აქ ერთი უბედურებაა ყველა გრძელ თმიანი ბიჭი გეია,ყველა ტატუიანი გოგო გარყვნილი.აი ესაა ჩვენში ცუდი თორე აზიატობად არ ჩამეთვალოს და ვერაფრით ვერ ავიტან ქუჩაში გავიდე და ჩემს ცხვირწინ გეები ეალესებოდნენ ერთმანეთს.პატარა ბავშვების თვალწინ,ამაზე თუექნება ქართველს რეაქცია არც გაიკვირდება პირადადმე.
ცხოვრებას არავინუშლით,ხალხის პროვოკაციას მოეშვან და იყვნენ შვიდად.არც იმას ვამბობ რომ სულეგ მხარეა დამნაშავე,მეორე მხარეც უშვებს შეცდომებს მაგრამ ცეცხლზენავთის დასხმა მგონი უჩემოდაც იცი რასიწვევს.

 


№25  offline წევრი idm.4

yoveltvis is tqvi rasac fiqrob da arasodes sheinaxo gulshi raime.sistema aucileblad dairgveva da chveni shvilebis dros sxvagvari dro dadgeba..ubralod sanam xels gaishvert da ityvit rom "sazizgrobaa" kargad dafiqrdit agematebit tu ara am "sazizgrobas")))) geebibda lesboselebic adamianebi Arian da vin xart pprosta tqven ase rom moixsenieb mat))) tqvens bindzur cxovrebas mixedet)) ogond ichoraon qartvelebma da male isedac gauferebul siyvaruls mtlad gaauferuleben)))) mshvenieri istoriaa.geebic adamianebi Arian da gaumarjos adamianobas))))

 


№26  offline ახალბედა მწერალი ერკე

უკეთესად დაწერა შეიძლებოდა. უკეთესადში კი იმას ვგულისხმობ, რომ იმ გეის შინაგანი სამყარო და ადამიანობა კარგად, რომ გამოგეჩინა უფრო ხალხი მაშინ უფრო მეტად მიხვდებოდა ამ ყველაფერს. ჰო, გარეგნულად შეიძლება ისე ჩანს, ამაზრზენად და საზიზღრობად, როგორც თქვენ უწოდებთ, მაგრამ ამაზრზენი მხოლოდ მათი სიყვარულის აფიშირებაა, რადგან ამას ყველა ხედავს და ეს არ მომწონს, თორე ვინ ვის დაუწვება და ვინ ვისტან იცხოვრებს ეს არავის გასარჩევი თემა არ არის. მე არ მომწონს გეები, არ მომწონს და მხარს არ დავუჭერ ერთ სქესიანთა ქორწინებას, მაგრამ ისინი ადამიანები არიან, მათ აქვთ არსებობის უფლება და იარსებებენ კიდეც თქვენი ლანძღვის და "საზიზღრობის" ძახილის მიუხედავად.
აქ დაწერეს, რომ ამისთვის იბრძოდა დავით აღმაშენებელიო? ამას მინდა პასუხი გავცე, ეს გეები და ლესბოსელები ახალი შემოსულები არ არიან, ან ახალი მიმდინარეობა ნამდვილად არ არის. გეები სულ იყვნენ, სულ არსებობდნენ და დავით აღმაშენებლის დროსაც არსებობდნენ და უფრო ადრეც. ადამიანი იბადება ასეთი და არა, ასეთი ხდება. თუმცა აი, მაშინ ჰყოფნიდათ იმდენი ნამუსი, რომ სახალხოდ არ მოეწყოთ პარადები და თავისთვის იყვნენ, ამიტომაც ბევრი არაფერია ადრინდელიდან შემორჩენილი, ჰოდა... რის თქმა მინდა კიდევ. პატივი უნდა სცეთ ყველა ადამიანს, ისინი ჩემთვის არ არიან პატივისცემის ღირსნი, ვინც პატივს არ სცემს თუნდაც სხვანაირს, მაგრამ მეორე ადამიანს, მასავით თანასწორს. არც ისინი არიან აპტივისცემის ღირსნი ჩემთვის, ვინც 17 მაისს გამოდიოდა და აფიშირებას უკეთებდა თავის სიყვარულს, არც იმათ ვცემ პატივს, ვინც დასდევდა და იმ პარადზე სცემდა გეებს და ლესბოსელებს :))
ამ აგრესიას ჩვენვე ვთესავთ, ეს აგრესია ჩვენიდან მოდის, როცა შეგვიძლია სხვაგვარად მოვიქცეთ, მშვიდობიანად და არც ერთი მხარე არ დაზარალდეს.
კომენტარების უმეტესობა უარყოფითი იყო, არა ისტორიაზე, არამედ თვიტონ ამ თემაზე. ისტორია არც მე არ მომეწონა, მაგრამ ამ თემას რაც შეეხება ვერ აუქცევ გვერდს და ვერც ასეთი ხალხის არსებობას შეაქცევ ზურგს, ასე მარტივად ვერ გაწყვეტ უბრალოდ, რადგან ესეთი ადამიანი არ უნდა დაიჩაგროს.
აი, თვითონ რომ გარეთ გამოდიან, ბავშვებს აყურებინებენ მათ სიყვარულობანას და მერე ეს ბავშვი, თუნდაც ნორმალური ფიქრობს, რომ ესეც ნორმალურია და მერე იმეორებს, აი ეს არ უნდა დავუშვათ, თორე ისინი რას გააკეთEბენ საწოლში ეს ჩვენი საქმე არ არის და შეიგნეთ ეს!!!!!! sad
--------------------
თავს ღმერთად
შემოქმედად
ვგრძნობ,
როცა კალამს ხელში
ვიღებ.

 


№27 სტუმარი გიხსნი

yvavi
სექსუალური ორიენტაციები იყოფა კატეგორიებად: ჰომოსექსუალი, ჰეტეროსექსუალი, ბისექსუალი და ასექსუალი. თუ ჰომოსექსუალიზმი ავადნყოფობა და მარაზმია, რატომ არაა ჰეტეროსექსუალიზმიც? თუ ერთს განვიხილავთ მეორეც მასთან ერთადაა ამ კატეგორიებში.
თუ ქალს და კაცს ერთმანეთი უყვართ და ოჯახს ქმნის, რატოკ არ შეუძლია კაცს და კაცს ანდაც ქალს და ქალს? იქნებ მათ უფრო მეტად უყვართ ერთმანეთი " ჩვეულებრივო ადამიანებო".
სიყვარული სიყვარულია და მას მქოლოდ ქალი და კაცი არ ქმნის!
რაც შეეხება საიტს სასიყვარულო საიტია თუ რაღაც ამდაგვარი ე.წ "აბრაც" აქვს მსგავსი წარწერით, ხოდა ე.წ"ჩვეულებრივი სიყვარულის ისტორიები" თუ დასაშვებია, ე.წ "განსხვავებული სიყვარული ანდაც ავადმყოფობა" რატომ არაა დაშვებული? ორივე ხომ სიყვარულის თემაზეა?!
მოკლედ არ ვიცი, არ მესმის თქვენი

რატომ არ შეუძლიათ და ძმას ერთმანეთში სექსი ჰქონდეთ? ან მამა შვილს,ან დედა შვილს, ან ბავშვებთან რატომ არ შეიძლაბა (10-12 წლისებთან)მათ უკვე შეუძლიათ საკუთარი აზრის დაფიქსირება.შენ თუ ამიხსნი ეს ყველაფერი რატომ არ შეიძლება.ან იქნებ შეიძლება?

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent