შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

იისფერი ქუჩა [სრულად]


1-08-2015, 02:21
ავტორი prettygirl
ნანახია 4 790

- ნიკო იცოცხლე რა! ნიკო არ დამტოვო ! განწირული ყვირილი საავადმყოფოს თეთრ კედლებს აზანზარებდა... ეხვეწეს ნინას.. გამოდიო.. ბოლოს ძალით გაიყვანეს...
*****
ნიკო ონიანი რომ თბილისში დაბრუნდა დიდი ამბავი იყო.. დიდსა თუ პატარას ერთი და იგივე წინადადება გაუდიოდა " ონიანის ბიჭი დაბრუნდა"
" რაც მამა ის გაიზრდებოდა შვილიც" "რა ბიჭი იღუპავს თავს"..
" რატომ დაბრუნდა"...
ონიანი ონიანი.. მეტი არაფერი ისმოდა ....
*****
ვაჟა ონიანი რომ საქართველოდან პოლიტიკურ დევნაში მოჰყვა ოჯახიც რუსეთში წაასხა.. "მზრუნველმა " მამამ ოჯახი ისე ვერდატოვა და თავისთან გაიყოლა.. მაგრამ რაც მამაა ის შვილიო სულ არ მართლდებოდა ნიკოზე და ვაჟაზე.. კარგი ბიჭი იყო ნიკო ონიანი... კარგი გული ჰქონდა
***
- ბათუმში დავაწვეთ...
ერთხმად გადაწყვიტა მეგობრის,ნიკო ინიანის დაბრუნებით გახარებულმა სამეგობრომ...
აგვისტო იწყებოდა.. იწვოდა თბილისი... ბათუმი კარგი იდეა იყო..მთელი გზა ბოლო ხმაზე აწეული მუსიკებით იარეს.. მერე მაკოს ჩაეძინა.. იკამ გამიღვიძებთო და გამოართვევინა.. ერთად იყვნენ იკა და მაკო... უყვარდათ ერთმანეთი...კარგი წყვილი იყო...
******
ზღვაში ნებივრიბით დაღლილი ონიანი სანაპიროზე ამოვიდა... ცხელი ქვიშა ფეხისგულებს უწვავდა.. სწრაფად მიირბინა შეზლონგამდე... "შლოპანცები" ტრადიციულად მოპარეს....
ნინა მეგობრებთან ერთობოდა.. ფერად კოქტეილს გემრიელად წრუპავდა და შიგადაშიგ იღიმოდა.. დიდი მწვანე თვალები ჰქონდა... წაბლისფერი ,წელამდე ჩამოშლილი თმა და კარგი აღნაგობა.. ბევრს უყვარდა.. მას არავინ ყვარებია.. ალბათ ონიანს ელოდებოდა...ლამაზი გოგო იყო.. აწუხებდნენ... სანაპიროზეც შეაწუხეს... ვიღაც ქერა ეფლირტავებოდა.. ნინას არმოსწონდა.. ონიანი ჯერ შორიდან უყურებდა... ქერამ რომ ხელების ფათური დაუწყო წამოდგა და რა წამოდგა...ქერას საკმაოდ ბევრი ნაკერი დასჭირდა.. ონიანს ტუჩი ჰქონდა გახეთქილი... იმდღეს ერთი მზერით შეხედეს მხოლოდ ერთმანეთს...
მერე იყო დამთხვევითი შეხვედრები...
მალე ონიანის "მიყვარხარ".. პირველი კოცნა და ნინას აწითლებული ლოყები...კარგი გოგო იყო ნინა... კარგი წყვილი იყო... ონიანს წარსულმა არ მოუსვენა...
****
-მთელი ქუჩა იისფრად მინდა მოვრთა..ბევრი იისფერი ყვავილი.. გაბადრულმა გააცნო გეგმა ბავშობის მეგობარს,მაკოს.. მაინც გოგო ხარ და იცი რა მიეწონებაო...
-იისფრად მორთული ქუჩა... ორიგინალურია.. ხელის თხოვნაც ასეთი უნდა...შეუქო მაკომ და ლოყაზე ხმაურიანად აკოცა..
2 წელი ერთად იყვნენ.. ჰოდა ოჯახი უნდოდა ონიანს.. კიდევ მისი და ნინას ლამაზი ბავშვები..
რომანტიკოსი არიყო.. არც რომანტილული რაღაცეების კოწყობა ეხერხებოდა.. მთელი პერსონა მოიხმარა ქუჩის მორთვაში.. მოძრაობა გადაკეტეს ნინას გულისთვის... მთელი ქუჩა იისფერი იყო.. იისფრად მორთული ქუჩა და მანქანჯს სახურავზე მდგარი ონიანი,პაწაწინა ყუთით ხელში.. უნდა აღიაროს.. ნერვიულობდა..

******
საზეიმო ხელის თხოვდა და ნინას თანხმობა... ჩახუტება. შეძახილები.... უკვე მერამდენე კოცნა... მაგრამ ნინას ისევ აუწითკდა ლოყები. ამაზე სულ დასცინოდა ონიანი... მერე ბავშვივით გაბუტულს ჩახუტებებით ირიგებდა..მერე ისევ ლოყებს უწითლებდა და ასე...
***
ნინა უკვე საკმაოდ გაბერილიყო... პრეტენზიული ორსული იყო...მაგრამ საკვებზე არა..სულ გარეთ უნდოდა სერინობა..ნიკოსთან ერთად...
ჩვეულებრივად სეირნიბდნენ.. მთაწმინდაზე...მამიკოს ჯერ არდაბადებულ პრინცესას ესაუბრებოდა ნიკო მუცელში..ნინას კოცნაზე ისევ უვარდისფრდებოდა ლოყები...
წარსულის ტყვიამ გაისროლა... ამბობენ ჯაყელებმა გაფაუხადეს ვაჟას სამაგიეროო..მაგრამ ნიკოს რასერჩოდნენ... წარსულის ტყვია გაისროლეს და მიიმალნენ...
ნინას გაბერილი მუცელი ნიკოს სისხლმა შეღება... პატარა ჯერ არ დაბადებულა და უკვე ამხელა რამ განიცადა,წამით ბავშვმაც შეწყვიტა მოძრაობა... ნინა ჯერ გაფითრდა..გაყვითლდა..რეალობას ვერ აღიქვამდა..გულში მწარე ჩხვლეტა იგრძნო...ტირილიც ვერ მოასწრო რომ გაითიშა...
გონზე საავადმყოფოში მოვიდა...
******
ყველაზე დიდი ტკივილი ონიანის აპარატიდან გამორთვა იყო...კომიდსნ ვერ გამოვიდა... ნინას ცხოვრება დაბნელდა... წავიდა ონიანი და წაიღო ნათელო ფერები.....
****
დასაფლავებაზე ვერმივიდა....ხალხი რომ დაიცალა ძლივს აიტანა გორაზე ნახევრად მკვდარი სხეული..გაბერილ მუცელზე ხელი გადაისვა და ერთი რამე უსაყვედურა ნიკოს...
"უშენოდ როგორ გავატარო იისფერ ქუჩაზეო"

----
არვიცი რაგამოვიდა... :3 სულმინდოდა ასეთი მოკლე და "რაღაცნაიალური :დ " ისტორიის დაწერა..ასეთი ფორმის.. შემიფასეთ



№1  offline წევრი badgirl

dzalian kargia

 


№2  offline წევრი Winchester ))

ვაიმეეეე ❤ ძალიან საყვარელი და თბილი ისტორია იყო ❤ ონიანი შემეცოდა :( მაგრამ მაინც კარგი იყო ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤

 


№3  offline წევრი Anuuc^.^

რაღაცნაირი კარგი და სევდიანი იყო❤❤ამეტირა))
--------------------
გვირილებზე შეყვარებული❤

 


№4  offline წევრი livia

am patara chanaxatebzhi gvarebi ro shecvalot sasiamovno siaxle ikneba

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent