შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

სიმპატიური დირექტორის და ლამაზი მასწავლებლის სიყვარული


1-08-2015, 19:09
ავტორი cheemiii
ნანახია 3 673

ნინი  უბრალო მოსწავლე იყო რომელიც სწავლით იყო დაკავებული,უნივერსიტეტი ახალი დაწყებული ჰქონდა მის გარშემო ყველაფერი უცხო იყო მას მარტო ერთი,თავისი ბავშობის მეგობარი ეთი ყავდა რომელიც  ყოველთვის მის გვერდით იყო.

თავიდან ყველაფერი კარგად იყო,ეთი მიხვდა,რომ მისი მეგობარი გარემოს შეეჩვია გადაწყვიტა ნინისთვის არც ისე კარგი ამბავი ეთქვა.
_ნინო მე უცხოეთში მივდივარ.
გოგონას თავიდან გაუხარდა მაგრამ,დაფიქრდა და მიხვდა, რომ მარტო რჩებოდა და ცოტა მოიწყინა.
_კი,მაგრამ ეთ ხომ იცი აქ შენს მეტი არავინ მყავს...   თუმცა მეც ვიცი,შენც შენი ცხოვრება გააქ  და სულ ჩემს გვერდით ვერ იქნები.ბოდიში ეგოისტურად ვიქცევი...
_არა ნინო  შენი კარგად მესმის და შენც კარგად იცი ამდენ ხანს შენთან რატომ ვარ.მინდა იცოდე ,რომ დიდ_ბრიტანეთში როგორცკი ჩავალ მაშინვე შემოგეხმიანები.
_კარგი ეთო.
ეთო გარედ გასვლას აპირებდა ნინის სიტვებმა.
_ეთ მეშინია ...
რომ შეაჩერა.
_რისი?
ეთო უცებ ვერ მიხვდა რა იგულისხმა ნინიმ.
_ეთ,მეშინია რომ წახვალ  და ჩემი წარსული ისევ  დამავიწყდება.
და ნინიმ ტირილი დაიწყო.
_ნუ გეშინია ის ამბავი აღარ განმეორდება და შენი ოჯახიც აღარ დაგავიწყდება.
ეთომ გაუღიმა,დაქალს თვალებიდან კუნწულა ცრემლები მოაცილა და ნინის ოთახიდან გავიდა .

ორი კვირა გავიდა და ეთოს წასვლის დროც დადგა.ნინი შეეჩვია მეგობრისაგან შორს,რომ უნდა ყოფილიყო ხოლო რაც შეეხება ოჯახთან მის დამოკიდებულებას ისევ ისეთი დიდი სიყვარული ქონდა როგორც ადრე და ეშინოდა ამსიყვარულის მეორედ დაკარგვის.   ეთის დიდ_ბრიტანეთში წასვის მერე ორი წელი გავიდა,ეთო ნინისთან დადებულ პირობას არ არღვევდა და დღეში სამჯერ მაინც ეხმიანებოდა.ეთო ლონდონის საუკეთესო სტილისტებს შორის მესამე  გახლდათ.
ამ დროის განმავლობაში ნინის ცხოვრება ისე შეიცვალა რომ ნინომ გააზრებაც ვერ მოასწრო. ცხოვრებაში ბევრი ადამიანი გამოჩნდა მათშორის ცუდიც,ამპარტავანი,შურიანი და პირიქით კეთილი,გულისხმიერი,უბოროტო  ადამიანები იყვნენ.ერთ_ერთი მეგობრული ლაპარაკის დროს ეთომ შეამჩნია რომ ნინო სულ სხვა ადამიანი:ჭკვიანი,დაფიქრებული,მიზან დასახული და უშიშარუ  გამხდარიყო.რაც ეთოს ძალიან გაუხარდა.


ნინიმ უნივერსიყეტი დაამთავრა და თავის საოცნებო სამსახურში სკოლაში მასწავლებლად დაიწყო მუშაონა.ერთი თვე იყო გასული რაც ნინი მუშაობდა და გადაწტვუტა კონცერტი ჩაეტარებინა  და ასეც მოიქცა.სამსახყეში დიდი პრიბლემა შეიქმნა რადგან ,სკოლის არჩევნები იყო იმ დღისით როცა კონცერტი უნდა ჰქონოდათ მის ბავშვებს,ამიტომაც გადადეს მეორე დღისთვის.არჩევნების  მოსვლას ყველა გულმოდგინედ ელოდებოდნენ,ნინიმ დარჩენილი ერი დღე რეპეტიციისთვის გამოიყენა,.
არჩევნებმა მშვიდად ჩაიარა ,და ახალი დირექტორის მოლოდინში ყველამ ფუსფუსი დაიწყო რადგან დირექტორი სხვა სკოლიდან იყო. 
მეხუთე გაკვეთილის სშემდეგ ბავშვებს გამოუცხადეს,რომ კონცერტი იქნებოდა რათქმაუნდა დირექტორის საპატივსაცემოდ ჩაატარებინეს დღეს ნინის კონცერტი თუარადა ისევ გადადება ეწერე.კონცერტი ძალიან ლამაზი და სახალისო და თან შინაარსობრივად დიდი სიბრძნეც ედო,ერთი სიტყვით ნინოს კონცერტი დირექტორს მოეწონა და აღფრთოვანე ბულიც დარჩა,რაც შეეხება დირექტორს:ახალგაზრდა ყმაწვილი აკა გახლდათ,23 წლის ,საშუალოდ მაღალი და ცოტა გამხდარი,ხასიათით კი ძალიან კარგი იყო.ნინი კონცერტზე არ გამოსულა რადგან თავის  გამოჩენა არ  უყვარსა.კონცერტმა კარგად ჩაიარა ყველა გახარებული იყო რადგან ახალი დირექტორი კარგი ადამიანი აღმოჩნდა.              ნინოს  როცა გაკვეთილი არ ქონდა დამლაგებლებს ეხმარებოდა,ასეთი მუშაობის დროს დირექტორმა გაიარა და ნინის თავისდა უნებურად თვალი გააყოლა.რამოდენიმე კვირაში კი კონცერტი ისევ ჩაატარა მაგრამ ამ ჯერად თავუის ახალ მეგობარ ინგას კლასთან ერთად.ინგა ნინოზე ერთი წლით დიდი იყო ,დაოჯახებული,სკოლაშიც ნინოზე ადრე ქონდა სამუშაო დაწყებული, ამიტო ნინის ეხმარებოდა ხალხის გაცნობაში.ნინო და ინგა დებივით იყვნენ,ერთმანეთს არაფერს უმალავდნენ.ნინომ თავის შესახებ ინგას ყველაფერი უამბო და აღმოჩნდა,რომ ინგაც იმ ავარიის დროს იქ იჯდა და ორივეს ერთი და იგივე დაზიანება მიუღიათ,ნინო ინგას ქმართან დასავით გახდა ამიტო გოგონები ერთმანეთის სახლში ხშირად მიდიოდნენ.დამლაგებელი ქალი რომელიც ნინოს ძალიან უყვარდა ინგას ბებია გახლდათ,რომელსაც შვილიშვილის სამსახურში მუშაობა არ ეთაკილებოდა.

ნინოს მეორე კონცერტის დღეც დადგა,დირექტორს ისევ ძალიან მოეწონა და თან გადაწყვუტა გაეცნო ამ კონცერტის ავტორები,რადგან უხაროდა თავის სკოლაში მხიარული და გასართობი ღონისძიებების მომწყობი ადამიანები,რომ არსებობდნენ და მათი დაჯილდოვებაც გადაწყვიტა.



№1  offline წევრი ლილუ

გააგრძელებ მალე?

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent