შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ჩემი ხარ,მხოლოდ ჩემი(1თავი)


4-08-2015, 19:17
ავტორი ErTi MeOcnEbe Gogo
ნანახია 3 119

მე ვარ ლიკა დადიანი 15 წლის, ვარ 10 კლასში,მაღალი, შავი თმით და მუქი თაფლისფერი თვალებით.მოკლედ აღარ ვილაპარაკებ ჩემზე.ისევ ეს საშინელი ხმა მაღვიძებს.მაღვიძარა გამოვრთე და ზლაზვნით ავდექი, მოვწესრიგდი და სკოლაში წავედი.კლასში რომ შევედი ქეთი შემხვდა და მომიკითხა როგორც სჩვევია ხოლმე შემდეგ კი დაიწყო თავისი სისულელეები.ზოგჯერ ვფიქრობ რომ ამ ბავშვს რაღაც ტვინში რიგზე ვერ აქ ისეთ სისულელეებს მიყვება.არ მსიამოვნებს მასთან ერთად ყოფნა,მაგრამ ვერ ვეუბნები რადგან გული არ დაწყდეს, ასერომ როგორღაც ვიტან.თვალებით სალოს ვეძებდი(საუკეთესო დაქალი)რომ ჩემთვის ეშველა,და აი გამოჩნდა ჩემი მშველელი.-ქეთი პრივეტ, წინააღმდეგი ხომ არ იქნები ლიკა რომ წავიყვანო?(სალო)-პრივეტ,არა რა სისულელეა(ქეთი)-მადლობააა(სალო)***************************************************************-აუ ლიკ იცი რამაგარი ამბავი მაქ?აუ პროსტა გაგიჟდები(სალო)-რა (მე)-ჩემი ნათესავი როა ხოიცი ანა(სალო)-ხო(მე)-ხოიცი ეხლა ერთ კვირაში გვითხოვენ და თავის აგარაკზე დაგვპატიჟა კახეთში მე და შენ. თან იქ თავისი რამდენიმე მეგობარიც იქნება და მაგრად გავერთობით. აუ პროსტა რამაგარი იქნება wink (სალო)-აუ ხო, მართლა მაგარი იქნება მაგრამ ერთი პრობლემაა(მე)-რა(სალო)-დედაჩემი რას იტყვის არვიცი(მე)-იმედია გამოგიშვებს, თორე შენს გარეშე ცუდი იქნება(სალო)-ჩემთან წამოდი დღეს და ერთად ვუთხრათ(მე)-ოკ(სალო)-აუ ეხლა ფიზიკა გვაქ?(მე)-აუუ, ხოო angry(სალო)-აუ როგორ ვერ ვიტან ამ ქალს(მე)-აუ მოვიდა(სალო)ძლივს გავიდა ეს გაკვეთილი, შემდეგ ამას მიყვა დანარჩენებიც და ბედნიერებმა გამოვაღწიეთ სკოლიდან.სახლში რომ მივედით დედა სამზარეულოში იყო.იქ შევედით და დავიწყე.-დედიკოოოოოო wink(მე)-რა გინდა ლიკა მოკლედ მითხარი(იცინის, ხო მართლა დედაჩემს მარი ქვია)-სალო დაიწყე(მე)-მოკლედ მარი დეიდა ჩემმა ნათესავმა ანამ მე და ლიკუნა არდადეგებზე დაგვპატიჟა თავის აგარაკზე კახეთში და იქ თავისი რამდენიმე მეგობარიც იქნება და ხო გამოუშვებთ?უარს არ ვიღებთ(სალო)-არ ვიცი ბავშვებო უნდა დავფიქრდე(დედა)-აუ დედა გთხოვ რა(მე)-რამდენი ხნით?(დედა)-ერთი თვით(სალო)-კარგი, კარგი ოღონდ ჭკვიანად იყავით(იცინის, დედა)-მიყვარხაააარ (მე)-იეს მაგარია(ერთად ვთქვით და ჩემი ოთახისკენ გავეშურეთ)ბევრი ვიცინეთ,ვიმღერეთ,ვიცეკვეთ და შემდეგ სალო სახლში წავიდა.ასე გადიოდა დღეები და მოვიდა ჩვენი არდადეგებიც.***************************************************************ორშაბათი იყო და მაღვიძებს ტელეფონის ხმა.ახლა სიკვდილი მერჩივნა თავის აწევას მაგრამ რომ აღარ გაჩერდა იძულებული გავხდი მეპასუხა.-ალოო(ვუთხარი მთქნარებით დაქალს)-გოგოოოოოო,ალო კიარა აეგდე ეხლა ზემოთ და გამოეთრიე ჩემთან ახლები ვიყიდოთ რამე, ხვალ რო მივდივართ დაგავიწყდა?-აუ დამავიწყდა, ხო კაი მოვდივარმივედი სალოსთან და იქიდან პირდაპირ მაღაზიებში წავედით.მთელი მაღაზიები შემომატარა და ძლივს ვიყიდეთ რამდენიმე საზაფხულო კაბა, შორტები და მაიკები, შემდეგ კი დაღლილ დაქანცულები წავედით სახლში.სახლში რომ მივედი ნიკა გამოიქცა და ჩამეხუტა(ჩემი ძმა)როგორ მიყვარს ჩემი პატარა,4 წლის არის და ძალიან საყვარელია.როგორ მომენატრება.-ლიკუნა ლოგოლ მომენატე იჩი?(ნიკუშა)-მეც ძალიან მომენატრე საყვარელო(ლოყები დავუკოცნე)-ჩაჩეინოდ ჭამიყან?-დღეს ვერა საყვარელო დაღლილი ვარ და თან უნდა მოვემზადო,ხვალ სხვაგან მივდივარ და მალე მოვალ.მერე კი სულ გაგასეირნებ კარგი?-კაქი,მომენატები ლიკუნა(მოიწყინა)-მეც მომენატრები, არ მოიწყინო პატარა კარგი?-კაქი,მიკვაქარ-მეც პატარაყველაფერი ჩავალაგე და დასაძინებლად დავწექი.ძალიან მეძინებოდა,უცებ ჩემი ტელე აწკრიალდა სალო იყო-ხო სალო(მე)-გოგო ყველაფერი გავარკვიე,ხვალ გამოგვივლის ანა და წაგვიყვანს დანარჩენები ცალკე წამოვლენ.ხვალ 9ზე გავალთ(სალო)-ოკ,მე მზად ვარ.პკ-პკგავთიშე ტელეფონი და მაშინვე დამეძინა.დილით 8ზე გამეღვიძა,როგორ მოხდა მეც მიკვირს მაგრამ გამეღვიძა.ავდექი სააბაზანოში შევედი,შემდეგ გამოვიღე შავი დახეული შარვალი კეტები და მაიკა.მოვემზადე და სალომაც დარეკა ჩამოდიო.დედას და ნიკუშას დავემშვიდობე და გარეთ გავედი.ანას მანქანას ვეძებდი და ამდროს ტელეფონი აწკრიალდა.-ხო სალო,სად ხართ?(მე)-გვერდით გამოიხედე(სალო)-დაგინახეთ, კაი მოვდივარ(მე)მანქანაში ჩავჯექი და ანას მივესალმე შემდეგ კი წავედით.საათ ნახევრიანი მგზავრობის შემდეგ მანქანა გაჩერდა ორსართულიანი სახლის წინ.ძალიან ლამაზი იყო იქაურობა ჰამაკი,აუზი და ბევრი ყვავილები.მოკლედ მივხვდი რომ აქ ძალიან კარგი იქნებოდა.სახლში შევედით და ისეთი არეულობა იყო დალაგება გადავწყვიტეთ, სანამ მოვიდოდნენ დანარჩენები.მუსიკები ბოლო ხმაზე ჩავრთეთ და დავიწყეთ სახლის დალაგება.ჩვენ ხო გიჟები ვართ და თან საქმეს ვაკეთებდით და თან ვმღეროდით.გეტყვით რომ სამივეს კარგი ხმა გვაქვს და საშინელება არ იყო ჩვენი ნამღერი.ამით გატაცებული ისე ვიყავით რომ ვერც კი შევნიშნეთ კარებთან მდგარი ბავშვები,ჩვენი საქმის დასრულება და მათი ხარხარის ატეხვა ერთი იყო.-აქ რა ხდება(სიცილით თქვა ანას ერთერთმა მეგობარმა)-უი ბავშვებო როდის მოხვედით?(ანა)-ბავშვებო გაიცანით ეს ჩემი ნატესავია ანა და ეს მისი მეგობარი ლიკა(ანა)შემდეგ ჩვენ მოგვიბრუნდა-ესენი კი დემეტრე,ვაკო,ლუკა,გიო და ნუცა არიან,აქვე გეტყვით რომ ნუცა და გიო შეყვარებულები არიან და ვაკო ჩემი შეყვარებულია(ანა)-სასიამოვნოა(ყველამ ერთად ვთქვით)ვერ აღგიწერთ მე დემეტრეს დანახვისას რა დამემართა.დემეტრე ძალიან სიმპატიურია,ზღვისფერთვალება და ნავარჯიშები სხეულით,დემეტრეზე მიშტერებული სალომემ გამომაფხიზლა-გოგო გამოფხიზლდი რა დაგემართა(სალომე)-არა, არაფერი(მე)-როგორ არაფერი შენ გგონია ვერ დავინახე როგორ მიაშტერდი დემეტრეს?მარტო მე კიარა მემგონი თვითონაც კი დაინახა(სალო)-ო კარგი მორჩი ამაზე ლაპარაკს.(მე)ყველანი დაღლილები ვიყავით და ჩვენს ოთახებში ავედით, საწოლში შევწექი და ვფიქრობდი დემეტრეზე,რა საყვარელია,მისი თვალები ისეთი ლამაზია თვალს ვერ მოწყვეტ.მისი დახატვის სურვილი გამიჩნდა,ავდექი და დავიწყე ხატვა გონებაში ვიხსენებდი როგორი იყო,ხატვას მოვრჩი და ახლა ნახატს მივაშტერდი,ვერც კი გავიგე როდის ჩამეძინა.




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent