შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

სიყვარული თბილისურად III (კიდევ ერთი რომანი)


12-08-2015, 15:05
ავტორი Tekla99
ნანახია 3 217

დილით თიმა ტელეფონის ზარმა გააღვიძა.
სალომე: თიიინ დღეს ელენე ჩამოდის
თინა: რაა უკვე? დაამთავრა შეჯიბრები?
ელენე მათი დაქალი იყო 18წლის პირველ კურსზე,ბაკურიანში იყო მოთხილამურეა...
სალომე: ხოო და დავხვდეთ რაა
თინა: კაი მასწავლებლებს დავურეკავ არ მოვიდნენ...
თინა დამამთავრებელ კლასში იყო მეორე სემესტრი სკოლაში არ დადიოდა და მასწავლებლებთან ემზადებოდა.
სალომე: 2საათზე ჩამოვა 10ზე ჩემთან იყავი და სახლში დავხვდეთ თავისთან. 3თვეა წასულია როგორ მომენატრააა.
თინა: მეეც ძაან, უი ისე გუშინ ღამე რას მიყვებოდი ვერ გავიგე ვერაფერი...
სალომე: რას გიყვებოდი და ნიკუშამ სიყვარული ამიხსნა...
თინა: რააა?? მერე??
სალომე: რადა ის რო შეყვარებული მყავს
თინა: ეე რაგარიაა და შენის იცი რო გუშინ გეგამ მეც ამიხსნა სიყვარული
სალომე: მართლააა?? მერეეე შეენ რა ქენი?
თინა: რას ვიზამდი გოგო არ გამაგიჟო?! ხო იცი არ ვგიჟდები მაგ ბიჭზე
სალომე: კაი რაა რას უწუნებ, არადა დარწმუნებულივარ უბრალოდ არ გინდა გამოტყდე თორე ძაანაც გევასება...
თინა: წავედი წავედი და 1საათში შენთან ვარ...
თინა და სალომე ელენეს სახლში მივიდნენ, იქაურობა ლამაზად მორთეს და დაელოდნენ როდოს მოვიდოდა ელენე...კარები შემოაღო თუ არა მაშინვე აჟრიამულდა სახლი ელენეს მშობლები მეგობრები ნათესავები ყველა იქ იყვნენ...
როცა მოსაღამოვდა ნიკუშამ სალომე და მისი დაქალები ბარში დაპატიჟა, გეგა მამამისის დაბადების დღეზე იყო ვერ მოვიდოდა ასერომ ნიკუშას გიო გამოყვა, ის გიო მაშინ თინას რომ გააცნეს, მანქანაში ჩასკუპდნენ გოგოები...
ნიკუშა: როგორ ხართ გოგოებო?? ელენე რა ქენი აბა მოყევი!
ელენე: რა თქმაუნდა პირველი ადგილზე გავედი.- სიცილით უთხრა ელენემ.
ნიკუშა: სერიოზულაად? გილოცავ... ხომართლა ელე გიოს არ იცნობ გაიცანი ეს გიოა გიო ეს ელენეა...
გიო:სასიამოვნოა
ელენე: ჩემთვისაც...-თვალი ვერ მოწყვიტეს ერთმანეთს...
კარგად რომ შეთვრენ გიო ელენეს მიუახლოვდა დ. დიდიხნის დუმილის მერე უთხრა:
-შეყვარებული გყავს?
ელენე: არა სიკვარულო
გიო: მთვრი ხარ?
ელენე:ალბათ, წავედი უნდა ვიცეკვო
ნიკუშა გიოს მიუახლოვდა და უთხრა:
-მემგონი წასვლის დროა!
გიო: გოგოები ავჯრიფოდ და წავედით...
მეორე დილით ყველას თავი უსკდებოდათ, ისევ შეკრება გადაწყვიტეს, შეკრების ადგილი გიოს სახლი იყო...
გეგა და გიო სახლში ელოდებოდნენ ნიკუშამ გოგოებს გაუარადა ისიც მოვიდა.
თინა გეგას თვალს აროდებდა მაგრამ როცა გოგოები სამზარეულოში ბიჭები კი აივანზე გავიდნენ მასთან პირისპირ დარჩენას ვერ ასცდა.
გეგა: თინაააა! რატომ რატომ რატომ? რატო გამირბიხარ შეგიძლია ამიხსნა???
თინა დუმდა, თავჩახრილი იჯდა და ხელში რაღაცას ათამაშებდა.
გეგამ ფეხი ფეხზე მამაკაცურად და ფართოდ გადაიდო კოჭი რომ მუხლზე დევს ისე, სიგარეტს მოუკიდა და სანთებელა და კოლოფი შორს მოისროლა, ღრმა ნაფაზი დაარტყა და ცალი თვალი მოჭუტა.
გეგა: ხმას არ ამოიღებ?
ნელა გადაიხარა თინა სიგარეტის კოლოფისკენ, ერთი ღერი ამოაცურა და მოუკიდა.
გეგა: არ ვიცოდი თუ ეწეოდი
თინა: იშვიათად
გეგა: მოდი დავივიწყოთ რაც იყო თუ შენ ესე გინდა...
თინა: არა არ მინდა, პირიქით მინდა ისევ გავიგო ის სიტყვები რაც შენგან მოვისმინე...
გეგა: ანუ?
თინა: ანუ ის რომ -ნაფაზი დაარტყა და დინჯად განაგრძო...
თინა: ის რომ ჭკუას ვკარგავ შენზე
გეგას ცალჰბად ჩაეცინა და კმაყოფილი ღიმილი გადაეკრა სახეზე... ადგა და ფრთხილად მიუახლოვდა თინას.
გეგა: მიყვარხარ
თინა: მეც...მიყვარხარ -და ლამაზი დიდრონი თვალებით ახედა გეგას.
ნიკუშა და სალომე სიცილით შემოვიდნენ ოთახში, გეგა და თინა კი ჩახუტებულები დახვდენ.
სალომე: მოიცა რა გამოვტოვე??
თინა: ვოვ ეხლავე აგიხსნი
ნიკუშა: ასახსნელი არაფერია თინა ეს ძალიან მაგარიაა დამისხით თქვენი სადღეგრძელო უნდა დავლიოო...
ამდროს ელენე და გიო აივანზე სიგარეტს აბოლებდნენ...
გიო: რას ფიქრობ?
ელენე: ზოგადად როცა ვეწევი არ ვფიქრობ...
გიო: საინტერესოა
ელენე: შევალ მე
გიო: მეც მოვდივარ...
შიგნით შესულებს მაშინვე ახალა სალომემ ახალი ამბავი, გაოცებისგან პირი დააღო ორივემ, მერე ბევრი დალიეს, ცოტა ხანში კი სახლებში წავიდნენ...
ერთი-ორჯერ ისევ შეიკრიბნენ ეხლა უკვე ორი წყვილი იყვნენ და როგორც ჩანს ახალ რომანსაც ეყრებოდა საფუძველი... გიო და ელენე, ყველა ამჩნევდა რაღაცას, ყველა ცდილობდა ხელი შეეწყოთ...



№1  offline წევრი ana_180814

umagresia dges wavikitxe yvela tavi da momewona ar vici ra vtqva ase gaagrdzelee U M A G R E S I A!!!!

 


№2  offline წევრი Tekla99

ვაიმე შენ არ ოცი როგორ გამახარე ესეთი შეფასებით <3

სათაური შემეშალა ეს IV თავია

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent