შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ჩემი ოცნებას ახდა(სრულიად)


16-08-2015, 17:55
ავტორი Margvelashvili
ნანახია 3 424

ერთფეროვნება ყოველმხრივ!..აუტანელია ასე ცხოვრება,ამოიხვნეშა ნუკამ და ღამის თბილისს გახედა ტერასადან.
-ნატალი ყავა გამიკეთე მაგარი,როგორც შენ გჩვევია_მოხუც ქალს ლოყები დაუკოცნა და ოთახიდან გასული რომ დაიულა ობლადმყოფი ცრემლი ჩამოსცვივდა.როგორი ლამაზია აქ ყველაფერი მაგრამ...მაგრამ ხალხი? ხალხი დაუნდობელია ყველაფერს აკეთებენ თავიანთი ბედნიერებისათვის სხვაზე კი არც ფიქრობენ.მათთვის ხომ მთავარი ფულია,სხვა ყველაფერი კი მეორეხარისხოვანი.და მაინც რა ლამაზია ცხოვრება როცა გყავს,მოსიყვარულე დედა,მამა და თუმდაც უმცროსი და-ძმა რომელიც არც კი მახსოვს._ბოლო ხმაზე აპირებდა,ბღავილს იმ მომენტში სულ ეკი** ყველა და ყველაფერი მაგრამ,ისევ ნატალი და მისი ბევრისმთქმელი თვალები.მოხუცი ფინჯნით ხელში შემოვიდა და ნუკას თმაზე ხელი დაუსვა.
-ჩემო გოგო..ვიცი ეს ყოველივე შენთვის ძნელია მაგრამ უნდა შეეჩვიო გესმის?არუნდა დანებდე.შენ პატარა აღარ ხარ იმისთვის რომ ამ ყველაფერს ვერ შეეეჩვიო მის მერე ხომ_მოხუცი ჩაფიქრდა ეთქვა თუ არა ის რის გახსენებაზეც ნუკას სიცოცხლე არ სურდა მაგრამ გარისკა,რადგან თვითონ მის გვერდით იყო და ყოველთვის ასე იქნებოდა-შვილო,ნუკა მის შემდეგ 15წელი გავიდა გესმის?შენ კი უკვე 20წლის ხდები სულ რაღაც 1 თვეში.და აღარ მინდა ასეთს გიყურებდე სიცოცხლის ბოლომდე ისედაც ცოტა დრო მაქვს,ცალი ფეხი უკვე სამარეში მიდევს შვილო,ძალიან გთოვ_მუდარით შეხედა გოგონას ნატალიმ და გაუღიმა.
-ნატალი შენ რომ არმყავდე ალბათ ახლა მკვდარი ვიქნებოდი...იცი!? მინდა რომ მყავდეს პატარა ოჯახი,შვილევი,მეუღლე შემდეგ უვე შილიშვილებიც მაგრამ მეშნია..მეშინია მერე მეც რომ რამე მსგავსი დამემართოს ისევე როგორც ჩემს მშობლებს და ჩემმა შვილმაც ვერ გადაიტაოს..აი ამის მეშინია ნატალი_უკვე ბღავილზე გადადიოდა გოგონა,როცა თითქოს თავში რაღაც ჩაარტყესო სასწრაფოდ შხაპი მიიღო,თვალები დასიებოდა მაიკაჟი გაიკეთად და გარდერობთან დადგა.მოკლე ჯინსის შორტი,შავი მაისური,ოდნავ გრძელი ჟაკეტი და ლურჯი მაღალქუსლიანები ჩაიცვა მანქანის გასაღებს დასწვდა და მანქანისაკენ გაიქცა.
კლუბში მივიდა სადაც ხშირად ადიოდა მაშინ როცა ასე შემოუტევდნენ მოგონებები.
-გამარჯობათ!შეიძლება ვისკიზე დაგპატიჟოთ?_გაუღიმა უცნობმა და სკამს დასწვდა.
-კი რატომაც არა.
-გუგა ორი ვისკი თუშეიძლება
-რაგქვიათ?_პირდაპირ კითხა ნუკამ
-სანდრო,ალექსანდრე,რავი როგორც თქვენ გინდათ ისე მომმართეთ_გაუღიმა-და თქვენს სახელს მეტყვით?თუ წინააღმდეგი არხართ.
-ნუკა...ნუკა ერისთავი_ბიჭს თავიდან გაუკვირდა გოგონას აქ ხილვა ის ხომ უდიდეს კომპანიების მმართველი იყო მაგრამ ესეთი თუ იქნებოდა რას იფიქრებდა.თავისი კომპანიც თანამშრომლობდა ნუკას კომპანიებთან მაგრამ გოგონა არასდროს გამოჩენილა,მხოლოდ მიდი დამხმარე მიდიოდა შეხვედრებზე.
-ძალიან სასიამოვნოა ნუკა თქვენი გაცნობა.
-იცი რაღაც მინდა გკითხო ალექსანდრე.
-გისმენ
-იცი ყველაზე ცუდი რაარის? ის რო მშობლების,დედის და მამის სითბო მაკლდა ბავშვობიდან.5წლის ვიყავი დედა,მამა და ჩემი უმცროსი ტყუპი და-ძმა რომ გარდაიცვალა_არიცოდა ამას რატომ უყვებოდა სრულიად უცნობ ადამიანს მაგრამ,ეს რომ ვინმე სხვისთვის არმოეყოლა და ემოციებისაგან არდაცლილიყო ალბათ თვითმკვლელობას დააპირებდა უკვე მერამდენედ სათვალავი კი აერია.-ნამდვილი სიყვარულიც არმიგემია,ბევრს ვუყვარდი-ცუდად კიარ გამიგო რომ ვტრაბახობ ან რაღაც ამდაგვარი მგრამ ვუყვარდი..ვუყვარდი გადამეტებული ნათქვამია და ეს სიყვარული იყო ფულზე და არა ჩემზე..ვუყვარდი ფულის გამო მეკიდე ეს ფული ფეხებზე...დღესვე გადავყრიდი წყალში ამ ყოველივეს,ფულსაც,მანქანებსაც,სახლებსაც და რაც კი რამ გამაჩნია ოღონდ მყავდეს გვერდით ისეთი ადამიანი რომელაც მართლა ვეყვარები თავად მე და არა ჩემი ცხოვრება.ყველას ამ ძალაუფების გამ უნდათ ჩემთან ყოფნა გესმის? ეს..ეს რაღაც საშინელებაა,მეზიზღებიან ასეთი ადამიანები_ცრემლები ჩამოსცვივდა და ბიჭმა გულში ჩაიკრა,თავისი წვრილი ხელები მამაკაცის მხრებს მოხვია
-ნუკა იცი ძალიან მომეწონე მართლა,არა იმიტომ რომ ასეთი რაღაც მომიყევი და ასეთი ოჯახიდან ხარ..არა მე შენ მომეწონე შიგნიდან,მერე რა რომ არგიცნობ კარგად თუ ნებას მომცემ უკეთ გაგიცნობ_სიტყვის დასრულებას არ აცადა გოგონამ როდესაც მამაკაცის ტუჩებს გაშმაგებული ეძგერა და ლამის შეეჭამა,ისე თითქოსდა ეს პირველი კოცნა არყოფილიყო მისი,ბიჭმაც კონტროლი ვეღარ შესძლო და..და...დილით ერთად გამოეღვიძათ,სულაც არ ნანობდა ნუკა ქალიშვილობის დაკარგვას მაგრამ რაღაც გრძნობა გაუჩნდა..პირველი კოცნა და პირველი ღამე მამაკაცთან რომელსაც ნორმალურად არც კი იცნობდა.იცოდა რომ ეს ზე სიმპათიური მამაკაცი ალექსანდრე ონიანი,შავი კუპრივთ თვალებით,შავი თმით,მაღალი,დაკუნთული ნავარჯიშები სხეულით,საკმაოდ შეძლებული ოჯახიდან რომელსაც ნუკას მსგავსად არც მას ჰყავდა ოჯახი მხოლოდ თვითონ გადარჩა ხანძრის დროს და სრულწლოვანი ალექსანდრე ამის შემდეგ დაესაკუთრა მშობლეის დანატოვარ კომპანიებსა და სავაჭრო ცენტრებს.


^^^
-ონიანო მიყვარხარ ცამდე და იმსი იქით და შენთვის საჩუქარი მაქვს_აუციმციმდა გოგონას მწვანე თვაები.
-ერისთავო ვგიჟდები შენზე_მის დაბუშტულ ბაგეებს დასწვდა და ჩაიდუდღუნა-აბა რა საჩუქარიო?არა შენზე კარგ საჩუქარი რაუნდა გამიკეთონ ქორწინებიდან რამდენიმე თვე გავიდა..ნუკამ თვალებთან ხუთი სხვადასხვა ფასიანი ორსულობის ტესტი აუფრიალა რომელიც დადებითს აჩვენებდა.
-ეს..ეს რა...ეაარის ნუკა..
-რადა მე დედა ვიქნები ახლო მომავალში შენ კი მამა
-ესეიგი მე დედა კიარადა მე მამა და შენ დედა?_იმდენად გახარებული იყო რას ამბობდა თვითონაც ვერ ხვდებოდა.
-კი..კი მალე პატარა გვეყოლება გაუღიმა ცამდე ასულ ქმარს.
მერე იყო ნუკას ცუდ ხასიათზე ყოფნა ყოველდღიურად,გულისრევები,გათენებული ღამეები,შუა ზამთარში მარწყვზე აქეტ-იქეთ სიარული და უამრავი სხვა..მაგრამ ნუკას შიში მაინც აწუხებდა და ერთი წამითაც არ სცილდებოდა საყვარელ მეუღლეს.ეშინოდა იმის რომ ალექსანდრეც ისევე დატოვებდა როგორც მშობლებმა დატოვეს გოგონა წლების წინ მაგრამ სანდროს იმედი ყოველთვის ქონდა და ექნებოდა კიდეც სიცოცხლის ბოლო წუთამდე.

>>>რამდენიმე წლის შემდეგ<<<
ოთახში მოტყაპუნე ბავშვს ნუკამ დაუძახა
-დე მოდი ჩემთან ერთი წუთით
-ქო დე_პატარა ნაბიჯებით მიუახლოვდა ნუკას
-დემე ჩემო პატარავ..დაიკო გინდა თუ ძამიკო?
-აუ პატალა დაიკო მიდა დე მიკიდით სენ და მამიკო?_აღფრთოვანებული ტიკტიკებდა პატარა დემეტრე-აი მასინ დე კინოშ ლო ვუკულეთ ,ძამიკო თავიჩ პატალა დაიკოჩ თმებშ ლო აჭიჭკნიდა და აბლაჟებდა მალა მაინჩ ლო უკალდა ეგეთი მიდა ლაა
-კი დე გიყიდით ბავშვის ასეთ ეაქციას ნამდვილად არ ელოდა მაგრამ ძალიან გაეხარდა -მიდი გაცუნცულდი მამასთან და უთხარი დედიკომ ასე მითხრა რომ ცოტახანში პატარა დაიკო ან ძამიკო მეყოლება...
ამის მერე იყოს ისევ თეთრად გათენებული ღამეები,წუწუნი,ტირილი გაბერილი ვარ და ვეღარ ვიხდენ ვერაფერსო.სამაგიეროდ ყავს მოსიყვარულე ოჯახი.მეუღლე რომელიც საკუთარ თავს უეჩევნია,უფროსი ვაჟკაცი დემეტრე და ორი ტყუპი გოგონა:ტაისია და ნნინა რომელსაც ერთმანეთისგან ვერ არჩევენ მამა-შვილი დემე და სანდრო.
ნუკას ოცნებაც ახდა...

---------------------
^_^ ესეც ჩემი მოორიგი ისტორია,არვიცი რამდენად მოგეწონებათ მარად თქვენთვის მომინდია შეფასებაც და უმეტესად კრიტიკაც..სიყვარულით მარგველაშვილი) და ბოლოს იცოდეთ რომ ოცნებები ხდება და ამის გჯეროდეთ.:)



№1  offline წევრი თათა

Ra tbili da tkbili iyo♥♥♥♥♥yochag♥
--------------------
tatukakhorava

 


№2  offline წევრი Margvelashvili

თათა
Ra tbili da tkbili iyo♥♥♥♥♥yochag♥

Madlob ♡.♡

 


№3  offline წევრი nukiiiiii

Nuka mqviaa daa ratomgac amito daviwye:D magram idmdenad momewona ♥♥♥ yvelaferi iyo am erti shexedvit patara istoriashi♥♥♥

 


№4  offline წევრი Margvelashvili

nukiiiiii
Nuka mqviaa daa ratomgac amito daviwye:D magram idmdenad momewona ♥♥♥ yvelaferi iyo am erti shexedvit patara istoriashi♥♥♥


Eseigi viwyeb sul sheni saxeli unda chavtio aw rom waikitxo? :D (xumrobit ratqmaunda ) madlob ubralod verc ki warmoidgent ramdenad mitbobs guls tqveni komentarebi :*

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent